ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

arkadaşlar ortalığı kalitesiz ürünler basmaya başladı.

verimi yüksek lg prestij klimalara varana kadar alüminyum kondanser evap vs kullanılmaya başlanmış samsung sharp göze çarpan firmalar dikkatli olmak lazım

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

Unquestionable Truth
9köy yazdı
arkadaşlar ortalığı kalitesiz ürünler basmaya başladı.

verimi yüksek lg prestij klimalara varana kadar alüminyum kondanser evap vs kullanılmaya başlanmış samsung sharp göze çarpan firmalar dikkatli olmak lazım
 Peki nasl kurtulcaz bu illettten ?
3.ncü üyelik

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

ben şahsen zamanla birçok firmanın alüminyum a döneceğini düşünüyorum ama daikin olsn mistsubishi electric olsun biraz zor geçerler düşüncesindeyim.

zira lg ve samsung gibi firmalar zaten çok güvenilir firmalar değiller. hem taklitçi hemde ucuzcu gibi gözküyorlar ama uzun vadeye bile kalmaz aslında pahalı oldukları bir delindilermi kısa vadede ortaya çıkar.

ben shrap firmasına dahi şaştım şahsen birde panasonic üretmiş ayrıca böyle bir ürün.

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

çok övülen lg ler ile ilgili bir kaç görüntü.

ingilizcem sadece google çeviriye dayandığı için bir ingilizcesinin benden iyi olduğunu düşündüğüm arkadaşlada onayladım durumu. tamamen alüminyum kondanser olduğunu inceleyerek belirtmiştir.

http://www.consumercomplaints.in/electronics-appliances/lg-15-ton-split-ac-c821573

Türkçesi:

http://s23.postimg.org/64pqdbwcb/screenshot_691.png

http://www.fouani.com/ng/categories/air-conditioner/split/lg-split-unit-2hp-silver-aluminium-condenser.html

http://s23.postimg.org/8l0qint6j/screenshot_667.png

burada övülüyor. övsünler bakalım. alta mbirol ustayla yazışmamızı ekleyeceğim.

http://i.imgur.com/e2hPoMy.png

alüminyum kullanılmasındaki sebep maliyet ve verim olduğunu belirtelim.(ama bu verim nereye kadar insana kâr sağlar. 1sene sonra delinirse o kondanser ne olacak altta açıklayacağız bunu)

panasonicinde bir modelinde uygulanmış bu durum.

http://i.imgur.com/s0oTBRe.png

tabi gene övülmüş.

http://s23.postimg.org/gmb6vc7sr/screenshot_687.png
sharp 18lik bir model. all aluminum technology iyi iyi tamaman alüminyum teknoloji dışraıda asitli yağmurlar yağsın alüminyum tüpler içten tıkansın..

http://s23.postimg.org/djf25pi7v/screenshot_690.png

http://www.digit.in/forum/consumer-electronics-everything-else/171373-review-sharp-ah-xp18mv-1-5ton-eco-inverter-air-conditioner.html

sharpla ilgili. bir forumda övme durumu var. hatta lg göklere çıkarılmış. herkez biliyor samsungta alüminyum kondansör kullanıyor sık sık gaz kaçırma problemleri var. bu samsunglarında çok yüksek cop değerleri olan modelleri var. buaray gelmesede henüz . ama yakındır gelir ucuz teknoloji çünkü. yada nasıl lg prestige euroebentte olan modelleri getirmiyorsa ordaki oyun gibi bşr durumda olabilir. kesin konuşmayayım.

sonuçta benim klima D sınıfı olsun adam gibi bakır kondanserli olsun.

mbirolla yazışmamıza geçelim şimdi.

usta, bir arkadaşıyla yazıştığı yazıları whatsapp tan bana iletti.

http://s23.postimg.org/z6h1jfzp7/screenshot_677.png

bir klima santralinde (dünyanın parası 40-50 bin euro) alüminyum kondanser kullanılmış.

birinci yıl delinmiş buyrun aşağıdaki resimlerle devam edelim..

http://s23.postimg.org/w0wft8h2z/screenshot_678.png

http://s23.postimg.org/s1z8aesfv/screenshot_676.png

hadi buyrun burdan yakın artık forumda bize desinler pahalı ürün öneriyorlar vs vs.. yerine göre ille pahalı ürünlerde önermiyoruz. ama samsung lg baymak vestel gibi ürünlerden lle uzak durun diyoruz. airfel alüminyum boru kullanırsa aradaki bakır boru farkını ödeyin diyoruz. ama ben klimaya fazla para vermem diyenler bunlara bile katlanamayıp bizleri şu firmanın bu firmanın adamı ilan ediyorlar yerien göre hakaret bile ediyorlar bizde cevap veriyoruz canları sağolsunmu demek lazım artık bilmiyorum.

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

üstteki mesajı düzenleyeceğim büyük gözüküyorda.

Birol bak birisi ne demiş. diğer forumda.

http://i.imgur.com/JVSDfPr.png

sende dikkat etmemişsin.

acaba bu kişi bilgisizliğindenmi bu kondanserleri kopyalayıp yapıştırdı. çünkü alüminyum kondanser bunlar ve üst mesajda Türkçesini yapıştırdım.

acaba panasonic etheriadamı alüminyum kondanser. şüphesi doğdu şimdi.

çünkü benim incelediğim seri PKY serisi hindistanda test edilmiş.

ve sadece 2400 saat denem var:)

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

mbirol
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
2 -3 seneye ellerine alırlar.Tamamen duygusal.
Len köylü ME VRF sistemde bile kullanmaya başlamış.

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

öyledir ama sende diyorsun onlar büyük. bir vrf ye baksan enaz 3-4 split kondanseri vardır heralde.

splitlerde ne olacak ben sahsen splitlerde daikin olsun me olsun uygulayacaklarını sanmam.

panasonictede olmayabilir. ama lg ve samsungun uçan cop değerli klimalarında ugulanıyor.

yakında senin haiere kadar uygulanırsa şaşmam zaten market ürünleri eldeki stoklar bitince airfel vs kesin geçerler bu alüminyuma.

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

hasan mercan
Samsung klimalarla  ilgili belge varmıdır sayın hocam. Fiyat uygunluğundan dolayı düşünüyorum.

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

belge tonla artık samsung u unuttuk panasonic e sharp a daldık. ve dahi aşırı uçan ve cahilce övülen lg ye daldık.

bakın

samsung klima dış ünite kondanseri

külliyen alüminyum.

daha büyük olarak burdan görün >>http://i.imgur.com/58TzxXH.jpg

üstte kırımızı oklu resimide burdan daha büyük görün ->http://i.imgur.com/MJgG8Jt.jpg

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

mbirol
Biri diyor Çanakkale boğazı,öbürü hala yandı bir..yerlerin ağzı. Ya daha açık belge,bilgi  nasıl olsun ...

Re: ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR.

umarım arkdaş darılmaz zaten özeldende yazıştıkta. ben bu durumu müşteri psikoljisi olarak görüyorum. yeri geliyor bizde aynı şeyleri yapıyoruz.  düşünür düşünür en sonunda yumurta meselesi hesabı hemen klima almaya çalışırız temmuz sıcağında. e alalımda azıcıkta güvenelim ustalara (tamam ben usta değilim meraklıyımda bari ustalar dinlensin. reklam yapanda zaten belli olur) herkez zor kazanıyor 3-5 hesap ederken o paranın tamamen çöpr gitme riskide var işte.

ALÜMİNYUM FİNLERİN HALİ, YA BİRDE KONDENSER ALÜ. OLSA.

arkadaşlar önemli resimler ekleyeceğim

alüminyum hakkında

 aslında yeni bir başlık açmak lazımda bu konu için ama fazla başlıktan çöplüğe döndü forum belli konulara işleyeyim aynı mesajımı.

bakın arkadaşlar amerikan malı lenox tropikal özellikli çok güçlü bir kubik tipli kanallı bir klimanın dış ünitesinin resmini aşağıya ekliyorum.

gene 1.vizyon olarak ilk defa bu forumda

flaş flaş flaşş...

diyerekte abartalım birazcık herkes görsün...

alüminyum finlerin halini..

 sonrada düşünsün komple alüminyum kondenser olsa yani kanallarda alüminyum olsa ne olurdu bu klimanın hali

 (bakır olarak görünen borulara kanal dedim gazın esas dolaşacağı yer. alüm,nyum finlerin önemi yok ısı transferi sadece ve onlarda maliyet açısından her firmaca yapılıyor.)

bakalım resmimize.

http://i.imgur.com/5Ngwz2f.png

görüyorsunuzki erimiş finler. birde yakından görelim.

http://i.imgur.com/j6TCX2K.jpg

evet arkadaşlar gördünüz alüminyumun halini.

bu klimanın yerinide söyleyeyim hava radarında çalışmış. 1240 mt rakımda. bizim kıl Birol değiştirmiş. hadi diyelim bu klima çok yüksekte çalıştı cok soğuk ve sıcaklarda denizdende oldukça nem aldı yıprandı.

(ama oradalrdaki hava temizliğinide unutmayalım.)

düşünelim şimdi, buralarda hava temiz tek sorun srrt iklim ve denizden buharlaşan tuzlanma olabilir.  peki bizlerin yaşadığı yerler çokmu temiz. rabalarımızın üstünü görsek sabah kalktığımızda bunu anlarız herhalde aklımız varsa. çamur yağmurlarınıda görüyoruz o çamurun içinde hiçmi asit yoktur düşünürsek.

hadi buyrun şimdi samsung hakkında saçmalayanları bizlere hakaret eden beyni bozukları adam mühendismişmiş değerlere bakarmış. affedinde saygısızlık yapıcam şimdide seni mühendis yapanın diyicem alüminyumun ne olduğunu öğretmemişler sanaki milleti yanlışa sürüyorsun.

(sanki ben samsung vs satılmayınca, cebime para giriyorda.)

kimi çıkar der fazla para vermeyin iyi klimalara,  samsung süper ısıtıp soğutuyor. e ısıtıp soğutmıyacakmı  klimaysa....   arçelikle vestelde kendi çaplarında ısıtıp soğutuyor. sen düşün bakalım 2 gün sonra klimanın alüminyum olması sana nelere patlayacak. biz bunları anlatmak isterken sen hala diyorsun 3 yıl garanti vermiş 10 yılda kompresör garantsi vermiş. senin kliman 1 yıl sonra delinsin bakalım ne mok yiyceksin samsung ardında duracakmı. hem madem iyi alüminyum ozaman maçası yiyen 10 yılda kondensere garanti verir değilmi.

siz hiç merak etmeyin o kompresörde gaz kaçağı devamlı olursa 10 yıl gitmez kendi çukurunuda kazmış samsung. nasılki milleti kandırmaya çalışıyorsa tv lere 4 adet ölü piksel normalmiş panallerde. madem normalse açılan davayı neden kaybetmiş.

buyrun okuyun http://forum.donanimhaber.com/m_99568461/f_//tm.htm

neyse artık.
şimdi gene kıl Birolu övüyorsunuz diyenler olabilir bişeler diyeym bende o düşüncedeki insanlara... yahu ne övücem doğrularına katılıyorum adam gıcıkta olsa doğruyu söyledimi tabi belirticem taktirde edicem. isteyen övüyor desin. istediğini söylesin bana diğer kavgalarımızı görmeden. az sonra gene sataşıcağım ona lg konusunda. yani nasıl övüyorsam bu adamı anlamadım gitti hani.
adam burnu büyük kılın teki benim foruma bile gelmiyor burun yapıyor.. yani aramız okadar iyiki anlatamam onun için onu övüyorum hep. affedinde gerizekalı karıncalı beyinlere duyurum olsun artık.