Ahlaksız Mbirol, Ekmek yediği yere sıçıyor.

1 mesaj Seçenekler

Ahlaksız Mbirol, Ekmek yediği yere sıçıyor.

Bu konuyu geçen yıl ben başka birisine forum faresi dediğim için . Mbirol o dediğim kişiye yalanmak için bana forumundan fare diye sataştığında açıp sonrasında boşver  insanlık bende kalsın diyip silmiştim. Ama bakıyorumda sataşmaktan zevk alıyorsun şorolo birolo. Hasan usta çıksa keşke piyasaya yine. Al işte sildiğimin kanıtı nabble forum silinenler gönderisi.

Şimdide tutmuş ME kullanıcıları başka dünyada yaşıyor çok gördük diye sataşmış.

He tabi bizler sonradan görmeler araba kulübü kurduk görgüsüzüz işte ne edersin mal bulmuş mağribiyiz.

Öyle sataşırsan böyle cevabını alırsın sen önce kendi karakterine bak satmadığın herşeyi kötüleyeceksin zamanı gelip satıncada önce dediğini unutacaksın. Huyum kurusun hep bu mesajlarını yakaladıkça bastım tokadı sana yıllardır.

Sinsice sataşacaksın ben susacağım ha.. yok öyle birşey. Kendi sevdiğin şeyleri beyinsizce söylersen sevmediklerinide duyarsın herkes adam olsun sağa sola sataşmasın. Efendice adam germekte ibneliktir.  Bu şekil davranan küfür yerse önce kendisine sorsun. Sana küfür edeceğim demiyorum zaten şimdiye kadarda sana söylediklerim senin şahsınadır o yüzden lafı götünden anlama. İstediğin gibi değerlendirme huyun var ya haklı çıkmak için her yol mübah sana.

Senin karakterin ne ki itin köpeğin güleceği kaikatürü forumuna işleyip birde karikatürün üstüne yaşlı teyze denk gelmesin diyebilecek karakterde insansın. Bizleri başka dünyada yaşıyor ilan etsen ne olur.

Şimdi herkes görsün bu şekilde insan adi bir karikatüre gülücük atarmı ağzından salya akarcasına hoplama zıplama smiley denen göt işaretleriyle.  Adam derler, Midesi kaldıran çağırsın mbirolu eve kendiside çıkıp gitsin derler çok affedin eşini kızını bırakıp evden gitsin derler adama. Dahada fazla kaldırıyorsa midesi video çeksin nasılsa toplum bozuldu iyice o videoyuda yayınlayıp youtuber lik yapar kanı mezhebi kaldıran derler adama. Bu durumu bile bile, zoruna giden olupta laf gönderen olursa peşine anasını avradını sikeyim. Mbirola demiyorum çıkarcılık için yancılık yapıp kuyruk sallamak için kraldan çok kralcı kesilecek terbiyesizlik edecek olanlara diyorum. Sen bilirsin bu tiplieri.

Not. karikatürdeki piç sözü yeni yetmelerin yaptığı ahlasızca şakalar için söylenmiştir. Bir esnafa onların zihniyetinde asla espiri yapmaması lazım. Birde adam elin cahiline köylü yaptı diye yalan atmış cahil çocuk beni arıyor abi suç sendeymiş aramızda kalsın diyor. Cahili attım başımdan aramızda kalsın iyi her iki tarafada söyle sonra aramızda kalsın. Kabahat tabi büyük şeytanda.

Bu mesajın daha detaylsını diğer foruma yazmıştım bir ara düzeltme yaparım. Buradanda kimse kendisni dünyanın en iyi insanı sanıp çıkarım yapmasın lafım kimseye değildir mantık olarak düşünülürse çözülür.

mbirol karikatürlü mesajını sildikten sonra, edit: mbirolcum götün yemedi değilimi diyeceğim ama sende utanmakta yoktur.
ben iyi düşünsem en sonunda boktan hatasının farkına varıp utanıp mesajını silmişsin desemde yinede çıkarın için silmişsindir. eğer hatanı anladıysan bunu teyid edersen seni samimi olarak tebrik edeceğimide bilirsinde nerde sende o karakter.

zamanında bu karikatürü senle beraber çalışırken ben sildim sen tekrar isleyemedin ama bana pişman olacağımı hiç işlemezdim dedin.

daha sonra ben diğer forumdayken. gıcığına tekrar işlediğinide biliyoruz. hatta birde o zaman bana hasanusta gürcan vs hepsi köylünün kendisidir diye hem forumuna kamburuna acımıycam dediğinide biliyoruz. Hasan senin forumu basıp ispat edmezsen dediğinide biliyoruz. benim kambur sterse sağlam ster konusu açtığımıda biliyorsun. defalarca rengi bozuk yunan sırp rus tohumu suratlı arkadaşınla haber gönderdiğinide bilyoruz. bu kişilerin hepsi köylünün kendisidir diye.

silsende bu karikatür mesajının eski kayıtlarınıda aldıydım hiç demeki iftira . google da bile kayıtları mevcut . ya son tokadımdan korktuğun için sildin. yada ahlaksızlığının farkına vardın.

bak şimdi silsende kabak gibi yaptığın ahlaksızlık ortada. bak gözükmeyen resimde bile mesaj numarası belli. istersen tam sayfa işleyeyim ama bu sayfayı okunmaz hale getirir.

ne yazıyor gözükmeyen resimin üstünde
Darısı başımıza ama teyze olmasın
 yazıyor değilmi. işte silsende Allah böyle ağzına burnuna bulaştırır insanın.

net resim tıklayınız -> https://prnt.sc/plcksz

bak önbelleğe zamanında başlığını işleyip, darısı başımıza ama teyze olmasın yazınca ne çıkıyordu .
https://prnt.sc/pol7ky

yine forumunun sertifika giderlerini vs ödemiyorsundur sen (nasıl zamanında yabancı host firmasına kazık atmaya çalıştığında yayını kesmişlerdi ya.) yada resim linklerinde problem var ama üstüne sağ tıkla yeni sekmede aç diyince resimleri açıyordu sen silmeden önce.

yada çok günah almıyayım belkide ben hala xp kullandığım için gözükmüyordu her neyse sen silsende yapmadım desende işte bir dolu belge işliyorum. çünkü sen o kadar karaktersizlik ettinki bu konuda cahil dediğin, keko meko diye olmadık hakaretleri ettiğin adamları bile bana karşı kullanmaya çalıştın. 3 kuruşluk marak kötüleyeceğim diye insanlara iftira atarsan ve hala devam edersen bu şekildede cevabını alırsın.

şu alttaki iki resimede bak ilki forumunun eski temasındaki görünüm . ikinciside yeni sürümündeki görünüm.

https://i.ibb.co/1TBMV3X/G69Cq8S.png

https://i.ibb.co/8rwWMWG/qkNrH2M.jpg