Alüminyum montaj borusu ve kondenseri bakıra boyayıp yutturmak..

1 mesaj Seçenekler

Alüminyum montaj borusu ve kondenseri bakıra boyayıp yutturmak..

arkadaşlar şu samsung konusunda oldukça başımız ağrıdı hala çamur atıyorsunuz vs diyenler tonla burdanda azar işitiyoruz ama ne yaplımki doğrula rdeğişmez. klima alıpta kendi klimasının aktif olarak savunan savunsun.

bakınız diğer forumda bir tartışma geçmiş mbirola olmadık söylenmiş. denmiş 2011 lerin yazıların taşımış Birol benim linklerden birini kullanmış. ama milletin kafa basmıyorki adama 2 gün önce pm ile yalvaranlar 2 gün sonra usta olup hava basıyor Birolda 2 gün önce aman dileyen birinin yazsısını işledi kafasız dedi 4 gün yedi cezayı..yönetimde haklıyı haksızı ayırma durumu hak getire dalga geçip ceza yese oh çekerim mbirola. yanlız tamamen haklıydı adam Allah var. dalga geçme durumu oldumu ben zaten oh çekip uyarıyorum onu:)

neyse burda esas demek istediğim şu, samsung alüminyum olduktan sonra ha 2011 olsun ha 2014 ne fark eder buyrun ne demiş samsung mühendisleri

http://s23.postimg.org/ynz5gkhob/screenshot_758.png

http://www.reviewcenter.in/1033/samsung-split-air-conditioner-ac-review-price-features-and-models

bakılabilir Türkçe linkten.
burda model yıl önemli değil adamlar gaz kaçağı sorunun kabul etmişler ve esas konuyu açma noktama gelmişler.

alüminyumu, bakırla kaplamışlar affedinde bence eşeğe kravat takmışlar. yine diyorum bence isterse altın suyu ile kaplasınlar.

 değişmez ne altın semer ne bakır kıravat.

gene birisi bilmeden savunmuş 2014ler hep bakır eskiler alüminyumdu demiş yahu neyini savunuyorsun be adam aldıysan kullan sen iyi de biz kötü diyelim ama kimse kimseye çamur atıyor sahtekar vs demesin hani ille kendi malım diye ağırına gidecek bir durum yok..

http://i.imgur.com/4uXUkb6.png

öğrenilsin çok kanallı yoğuşturucu alüminyum kondenserdir bakırda çok kanal meselesi yok. o korozatif kaplamada heralde bakır kaplama. lgde gold kaplama kullanıyor ya hani altını kim kabettiyse. mesela samsung un alüminyum olmayan modelleride mevcut ama nasıl bakırıdr bilinmez ek yerlerinemi alümünyum kullnılmış düşük kg bakırmı kullnılmış yıllardır gaz kaçakları vs

evet gelelim benzer bir sahtekarlık durumuna daha

bakın arkdaşlar alüminyum boruyu bakır rengiyle kaplamışlar
1. vizyon
 olarak yine burda kaynak gene mbirolla yazışmamızdan kıldır mıldır ama bu haberleri işe yarıyor..

http://i.imgur.com/Cm9yxxg.png

http://i.imgur.com/noNXzRz.png değişen resim

http://i.imgur.com/xLfkb33.png

http://i.imgur.com/vweKQ6z.png