Arkadaşlar bana Özel mesaj atmayınız. Üstteki konuyu okumadan foruma mesaj yazmayınız.

Kilitli 1 mesaj Seçenekler

Arkadaşlar bana Özel mesaj atmayınız. Üstteki konuyu okumadan foruma mesaj yazmayınız.

arkadaşlar her zaman söylüyorum lütfen bana özelden ulaşmayınız imzamdada mevcut diğer forumlardada hep aynı şekilde donanım haberdede aynıyıydı. hatta orada pm ve mail şıkkım kapalıydı. budurum  nabblede mümkün değil.

üstteki konumuz-----> http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/EN-Y-KL-MAYI-SECME-REHBER-td794.html

ayrıca altta linki bulunan yeni forumumuza buradan önemli konularda aktarım yapılacaktır..

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/index.php

her iki forumla uğraşacak sağlığım yok bu forumdan yeni foruma aktarım yapmaya çalışıyorum.. bu işlem çok zorken lütfen özelden ulaşmayınız. diğer foruma gelin ille üye olunda demiyorum beni iyi anlayın kimseye mahcup düşmemek yanlış anlaşılıp kırıcı gözükmemek diyorum bunları.

bakın konu başlığınde  üstteki konuyu okumadan bu forumda mesaj atmayın diyorum lütfen anlayış. bu yazıyı düzeltme tarihinden itibaren kesinlikle özel mesajlara cevap yazmayacağım. hakkınızı helal ediniz.

(not düzenleme tarihi çok eskidir 2016 başı veya 2015 yılıdır forumu sunan firma tüm nabble forumların linkini değiştirdiği için güncelleme tarihi yenidir.)