Biroldan bilgi almak için yalanan insanlar konuları kim sulandıryorsa iyi görün.

Biroldan bilgi almak için yalanan insanlar konuları kim sulandıryorsa iyi görün.

Birollla konuşupta köylü abi konuları sulandıryor diyen  arkadaş affette ne söyleyeceksen burda yaz mbirolu tanımıyorsun ME kötülemek içn ses kaydını dinledim.
Birol konuyu silersen forumun içine ederim beni dinden imandan çıkartma. ege klimana felan başlatma.

Re: Biroldan bilgi almak için yalanan insanlar konuları kim sulandıryorsa iyi görün.

büyük görmek için http://i.hizliresim.com/knzGLm.png

Re: Biroldan bilgi almak için yalanan insanlar konuları kim sulandıryorsa iyi görün.

büyük görmek için --->http://i.hizliresim.com/knzOQv.png

Re: Biroldan bilgi almak için yalanan insanlar konuları kim sulandıryorsa iyi görün.

büyük görmek için---> http://i.hizliresim.com/YrLE3E.png

Re: Biroldan bilgi almak için yalanan insanlar konuları kim sulandıryorsa iyi görün.

büyük göremek için--- http://i.hizliresim.com/W1vp6P.png

Re: Biroldan bilgi almak için yalanan insanlar konuları kim sulandıryorsa iyi görün.

büyük gör--> http://i.hizliresim.com/921l8r.png