ÇİĞ İNSAN NASIL OLUR.

4 mesajlar Seçenekler
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

ÇİĞ İNSAN NASIL OLUR.

9köy
Admin
tavsiye bölümünede yazdım. elimde bir resim var ama utandım işlemeye.  sizlerde varsa fikirlerinizi belirtebilirsiniz.
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ÇİĞ İNSAN NASIL OLUR.

mbirol
İyi pişirilmemiş adam çiğ olur.Anasının babasının tüpü bitmiş demek ki..
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ÇİĞ İNSAN NASIL OLUR.

9köy
Admin
len nediyim gene bende kalsın ya. bir resim işliycektim daha önceden dh ye basmıştım ayıp olmasın diye silmiştim. sende bana ne sildin sonuna kadar haklsın demiştin ya o resime benzer bir duruma kızdım bahaneyle  gripten sonra aklım biraz yerine egeldi galiba.. boşver dedim. o resmi işliycektim işte.

ben herzaman diyorum, ben klimacı değilim. teknik bilgi içeren durumlarda durmasını bilirim.

ahkam kesemem.  kim sorarsa sorsun zaten sana ve diğer arkadaşlar yönlendiryorum herzaman.. tonlarcada yazım var bununla ilgili...  ama basit bişe için bile inanmayıp 50 tane konu açan insanlarada uyuz oluyorum. sorma kardeşim ozaman inanmıycaksan.

neden yazmıyoruz dh de işte buda sebeplerde birisi. insanlara doğru bilgi vermekmi önemli yoksa kendi kullandığın malı övmekmi önemli. bu durumları aydınlatırken birde insnalrla pençeleş.

adam bir halttan anlamaz sorarda sorar benim lafımı sana ona buna taşır... onun bunun senin lafını bana taşır. ya tamam klima pahalı bir cihaz ama çokta anlaşılmayacak bir şey yokki herşey belli. nedir bu inançsızlık. oku biraz kullnıcalara pm yap ama insanların laflarını birbirne taşıyıp  saygısızlık yaparsan affet içine e.. senin alacağın klimanın derim yani..  tüm arkadaşlar affetsin beni. sanki dünyayı satın alıyor.

hadi senden şüphelenebilirler satıcısın diyebilirler bunu düşünmek normaldir. ..

bende olsam yerlerinde bende düşünürüm sonuçta normal bir durum tanımazsın etmezsin insanı.

ama iş tekniğe bilgiye geldimi forumlarda ortalama olarak herşey belli. heralde kimse durduk yere kötü ürünüde övemez ortaya çıkar hemde uzun sürmezki..

durum böyleyken 3-5 kuruştanda şüphe etmesine bişe denmez insanların normal karşılanır bence.

ama senin ustalığından neden şüphe edipte birde gider başka alakasız yerlerde konu açar sorarlar onu anlamıyorum işte. hadi benden şüphe etmeleri doğal. bir yere kadar öneri yapabilirim.

 hadi diyelim şüphede etsinler senin ustalığından onada kabul diyelimde. peki tek usta senmiydin dh de dolu usta arkadaşlar vardı.... o yazıyı hatırlarsak.

bunlara kızıyorum işte... bende birine cevap veririm teknik bilgiyle alakası yok gayet basit. adamdan teşekkür felan beklediğimiz yok öyle olsa zaten yazmam Allah var.... ama sinirleride kötü bozuluyor insanın bazen işte.

teşekkürü bırak, bu tip adamlar gider kıyamet kopmuş gibi  alakasız konulara yazmanın bana kimse cevap veremedi demenin yanında.

birde gereksiz konu açıpta hala zihinlerini düzeltemezler ya gelde kızma. okusa azıcık neyin ne olduğunu zaten çözecek

biz gene elden geldiğince seve seve cevaplıyoruz vakit olduğunca.

daha detaylı sormak istyorsan onuda sor detaylı cevapta yazıyoruz işte. ama nasıl düşüncesizlik yapıyorsunda insanlığını unutup bir teşekkür bile etmeden gidip inançsızca bunları yapabiliyorsun onu anlamıyorum.

demekki düşünemiyorlar nedesek boş. iyikde araya grip girdi bir taraftan. gene sıvıycaktım iyice ayıp olacaktı burdaki arkadaşlarda yanlış anlayacaktı.

bilen bilmeyen düşünür haliyle.. sanki adam dünyaları kurtardıda birde tafra yapıyor derler. iyilik yapıcaksan karşılıksız yap derler haklı olarak. benim böyle bir davranışım hayatta olmaz Allah korusun. zaten kafaya kakmak hele hele ben yardımcı oluyorum bana saygı duyun demek. insanın kendisini görememesidir.

boşver şimdi geçtide.  ileride yaşayabileceğim durumlarda daha rahat yazmak için bu başlığı açtım.

bu arada ne iş lg prestijler şişmeye devam ediyor. diğer forumda bir kişinin daha kliması şişmiş.

sonradan görmeler gibi ağzımdan salya akıtıp zevklenip iğrenç gifler kullanarak sevinip bak ben dememişmiydim dediğimi sanmada...  dh deki bazı eRiyik beyinliler gibi.

gerçi sende öylesin gif smiley kullanma konusundada..

http://i.imgur.com/XuT0plb.gif

mbirol yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By mbirol
aha böyle olur len bak aşağıdaki resime. 3 kuruş kar edicem diye züccaciyeci dükkanına girmiş fil gibi her tarafı dağıtır en sonunda hay alcağın klimanın bile dedirtir insanı günaha sokar. yapacağı iyilikten geri bırakır.

Çiğ insan nasıl olur: Resimdeki kişiye 3-4 arkadaş birden yardımcı olduk. Teşekkürde istemedik ama bu yaptığı tıkla, http://i60.tinypic.com/e5l7k9.jpg