DDOS attı diye ANANIN AMIYLA DALGA GEÇ

Kilitli 1 mesaj Seçenekler

DDOS attı diye ANANIN AMIYLA DALGA GEÇ

o şeytan smiley gifi yani şunu yapmışsın

ile beni kast edip küfrettireceğini sanıyorsan gerek yok zaten direk kasıt olduğu belli o yüzden ananı karını sikeyim senin orospu çocuğu diyeceğimi biliyorsun ve diyorum adam gibi yaz ismimi bende ismen küfür edeyim o zaman kanun boşluklarıyla oynama .

kokumuş taktik uygulayıcı orospu çocuğu. düpedüz iyi insanım diye tanıtıyorsun kendini ya kinayeci değilim diyorsun kinaye sözünü çok seviyorsun ya. ulan göt kendi körünü gör önce beyin özürlü mahlukat.

gerçi sen kendine sövdürmeye alışmışsın. direkt sövsemde ne olacakki yüz kalmamış sende. olayda kesin bana sataşma olduğu için bolca söveyim mutlu ol amına kodumun çocuğu.

ama sen kıvırırsın zira öyle şeytanice yazıyorsunki sana demedimde bak iyi oku ötekine dedim şuna dedim buna dedim sinsiliğinde plan yapıyorsun. o yüzden çokta sövmiyim. adammısın lan sen karşımamı çıkabildin kaçtın gittin son mesajımdan sonra.

gel oralardan orospu çocuğu gibi peşine adam toplayıp saldıracağına burda tartış benle. millete diyorsun ya cesareti yok burda yazmaya diye. ulan orospunun evladı senin haksız olduğunu bile bile yazanlara sataşan bir kaç tane siyasi görüşü ve dini görüşü tamamen farklı adamında senle beraber saldırdığı sürece adam gelirmi oraya tartışmaya. çöplüğünüzde adam boğacaksınız aklınızca ve bunu göremyecek kadar körsün işte. bak burası teke tek yiyorsa gel. sen orada beğenmediğin aymazın eylemlerini yapsanda bu dediklerimi yapma aklın varsa.

dh deki gibi peşine adam topluyorsun hedef gösteriyorsun. ordaki bazı lafını sözünü bilmeyen salaklarda çıkarları için bilip bilmeden laf konuşuyor.

biz mbirola saldırırken dahi bir takım bilgi almak için gelipte mbirola çakarak bize yaranmaya çalışan bazı yalaklara dahi özellikle ben diyordumki, siz laf söylemeyin mbirol sizin konunuz değil sadece atraksiyonlarını öğrenin. biz size laf söyletirsek ondan farkımız kalmaz diyorduk.

terbiyesiz adam yanındaki aymazıda senide  üstteki konuda

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Anas-orospu-olmasada-bir-insan-nas-l-orospu-cocu-u-olur-td1083.html

DDOS hakkında uyardım. DDOS un suç olduğunu belirttim. o yazmış kanıbozuğun birisi zevkine DDOS atıyor demiş.

aymazın tahmin ettiği adamın DDOS atacağını sanmıyorum artık. hem konuşmuyorum hemde banane amk sana zamanında zevkten dddos attıysa.. sen o zevki ona verdiysen kendi karakterini düşün amına kodumun aymazı.

senin sataşmadığın adammı vardı zamanında ve hala. şimdi reklamdan götürmek için iyi çocuğuğu oynuyorsun ama sırıtıyor önce yazı yazmayı öğren ağzı salyalı şekilde yazıyorsun hala alacam yazacam yapacam edecem. bende böyle yazanların ağzını sikecem diyimde kafiye olsun.

millete sataşırsanız DDOS atanda sövende çıkar size illaki o tahmin ettiğin adam olsada olmasada.

amına kodumun çocukları milletin dinine kitabına devlet büyüklerine saldırıyorsunuz. birde şikayet edene küfür edeceklermişte.. millet ananızı siker ikinizinde.

o adam artık o işlerle uğraşmaz daha büyük işler yapıyor az çok bildiğimce forumlarla uğraşacağınıda sanmam artık.  yapıp yapmadığıda belli değildi. yapmadım demişti ama yapmış gibi görünüyordu. o esnada üye olmasıyla çakışmıştı şüpheler. fakat ben bunun günahını tam alamam yaptıysada Allah hak edenin cezasını verir.

ayrıca ben kimseninde avukatı falan değilim o adamda umurumda değil çok iyi birisi olduğunuda düşünmüyorum. iyi birisi olsa hem sana kızacak hemde gelip foruma klimasını satmak için ilan vermekle düşük bir profil çizecek çıkarı için. bu tür şeyleri gördüğüm için hiç kimse umrumda değil benim.

aymaz benimde DDOS atmaya zekamın yetmeyeceğini biliyor bu işleri  bilmediğimi ve gerekli bilgisayarımın olmadığını biliyor. bu işleride asla öğrenecek kapasitemin olmadığınıda biliyor aymaz. kafam almadığı için normal bilgisayarı bile 50 kez soran karşımdakini bıktıran adamım ben. aymaz bu lafı direk bana demiş olsa, onunda anasını karısını çocuğunu çocuğunu ta o zaman sikerdimde. olayı biliyorum.  onun demek istediği kişiyi biliyorum ve az çok anlattım işte.

aymaz bu konuda bana sataşmazken sonradan gelme dh den atılma yönetici eskisi yunan sırp rus suratlı amına kodumun dölü sana ne oluyorda bana sataşıyorsun oradan. anana karınamı sarktım senin orospu çocuğu. ne yaptımda sana çok ağırına gitti orospu çocuğu.

buradaki düz küfür spotları farklı konulardada direkt bana dediğiniz belli olan sözler olduğu içinde tekrar amınıza kor saygıyla sövgüme devam ederim sn o çocukları zevksiz sikişin tohumu piçler.

bunları size ödeteceğim ama unutmayın. zaten aymaz ne diyordu anteplilerin kemiğini sikeyim diyordu. babası antepliymiş adam babasına ve sülalesine sövüyordu.  antepli olana kadar  adanalı olmak daha iyi diyordu. soysuz olmasa zaten insan kendi soyuna memleketine bu şekilde konuşmaz. zaten memleketçilik toprakçılık konularıda aynı dini konular vb gibi girilmesi hoş olmayan şeylerdir.

şimdi ordan dalga geçtiğin kişi ben olduğum belli sayın o ç yunan dölü dh yönetici eskisi. sikerim DDOS unu.  ananın amıyla dalga geç orospu çocuğu.

utanmaz adam mbirolu da ben çökertmedim. yanındaki  aymaza sor dedim sana. bende o kafa varmıydı acaba. kim çökertmiş orayı. sor sor aymaza sor sen.

aymaz zaten para için anasını karısını bile satarda..  ama mbirol konusunu inkar edemez.

7, 8 bin tl maaş alıyorum der hala aç edebiyatı yapar. ama o vergileri ödeteceğm ona bunu unutmasın. sende unutma sana devir yapsada gene ondan çıkacak. siz devam edin milletle kavga etmeye sonrada bana DDOS çu diye milletide gaza getirip peşimden konuşturtuyorsunuz ya ispat edemeyenin ta amına koyayım diyorum.

yazsaydınız ya oraya kanunen suç olmayacak yerimize tıklıyordu diye  bir kere yazıp götünüz yemeyince sildiniz. karaktersizler millete DDOS atar gibi göstereceksiniz amacınız oydu. haksızlık yapanın amına korlar böyle işte.

yunan sırp rus karışımı birleşme evi dölü, ruhsal durumunu forumlarda iyileştirmeye devam et ihtiyacın var ama sağa sola sataşma.  götünü yalattırmak için elinden geleni yap ama bana sataştırırsan yanındaki bazı kendini bilmezleri. çünkü bazı karakterler çıkarları için bedava yazılım alacağız diye her taklayı atabilirler her insan bir olmaz. milleti buna teşfik etmek hedef göstermek kahpeliktir orospu çocukluğudur.

bu kahpeliğin var çünkü. sataşırsana cevabını alırsın. ben hasta adamım gerçekten çok rica edicem sataşmayın beni uğraştırmayın yazmaya. adam olun bana sataşmazsanız ben kimseye durduk yere sataşmam.

hiç bir zaman yapmayacağım zamanında sövdüğim iş için bana iftira atmayın bu kadar serbest konuşmak kolay değil konuşursanızda amınıza kor millet böyle. yada orda belirtin kanlarınızın bozuk olduğunu o zaman diyecek birşeyi kalmaz milletin.

lan amk bir ton günaha girdim. devrekli deli amca videosu vardı bir aralar onun gibi küfür ettiriyorsunuz beni it herifler.

birde abimiz diyor amk çocuğu bana. abi diyeceksin sonra laf çarpıcaksın şeytan smiley yapıcaksın. abi sözünü dilinden temizle it basit bir söz değil o abi diyeceksen saygın olacak. karı gibi sırıtmayacaksın.

ulan it hem sen benim ne kadar yakışıklı bir adam olduğumu gördünmü. Rahmetli babam yakışıklı adamdı.

babam senin ananı sikse senin tipinde bir maymun çıkmazdı ortaya anan maymun surtalıda olsa senin tipin biraz daha  düzgün olurdu. nerden abin oluyormuşum senin rus dölü maymun domuz suratlı piç. harbiden renginde aynı domuz rengi.

ben bu yaşımda yakışıklılığımla siker atarım hepinizi amk maymun familyası suratlı rus yunan sırp karması .

adam olun benle uğraşmayı terk edin.