Diğer forumumdaki sistem hatası

1 mesaj Seçenekler
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Diğer forumumdaki sistem hatası

9köy
Admin
Sn Ümit Bektaş arkadaşım size baya detaylı bir yazı yazdım
http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/ sitemden.

ama 10tl sitesi sanırım bakıma girdi yazım kayboldu pc kapatmayacağım sabah açılırsa o yazıyı belki kurtarabilirim şimdi çok geç oldu lütfen kusura bakmayınız.

bakınız aşağıdaki resimede forumun bağlı olduğu destek sitesi dahil hiç birisi çalışmıyor.

kaydedilen kopya diyor ya o sitenin ön belleğidir benim yazdığım yazıyla alakası yok. zaten oraya tıklasanız orası bile çalışmıyor.

maalesef ücretsiz forumlarda bu durumlar olabiliyor katlanmakatan başka çare yok.

Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/