EN KIL KLİMACI MBİROLDUR.

ulen kıl Birol kalem benim elimde üye olacaksın buraya kötü yaparım seni. bakma forumla ilgilenemiyorum gözüm gene yamuldu boynumu çeviremiyorum o yüzden üyem az.

üye olursan başlığı değiştiririm.

EN KIL KLİMACI MBİROLDUR.

ne o len elüt mü oldun.

tamam müşteriler kapı önünde birbirini s.tiyor olabilirler. ama ara sıra selam ver.

Re: EN KÖTÜ KLİMA HAİER VE ZİBRODUR. EN KIL KLİMACI MBİROLDUR.

mbirol
Ne diyon len sen sibopppp.

Re: EN KÖTÜ KLİMA HAİER VE ZİBRODUR. EN KIL KLİMACI MBİROLDUR.

mbirol
Yeni form ismi bulalım teknik konulara dikkat çekecek

EN KIL KLİMACI MBİROLDUR.

bulalım bence en güzeli klima forumu olmazmı. sonuçta klimalrla ilgili.

Re: EN KIL KLİMACI MBİROLDUR.

kıl Birol neredesing leng siboppp

http://www.youtube.com/watch?v=hpa4nxgt2cA

Re: EN KIL KLİMACI MBİROLDUR.

mbirol yazdı
LG yi çok fazla öneremem ama Samg. mu LG mi derseniz,LG derim.En azından Kondenser bakır.Servisleri daha düzgün.

Bu arada LG Delux ü dağıttım geçenlerde. Şimdi taraflı diyecekler ama,isteyen gelir açar bakarız..

LG 12 lik makinenin kondenser yüzey alanı,Haier Geos serisinden %30 daha az.Zaten içerisindeki Gazın (soğutucu akışkanın R410a)miktarından da belli. LG delux te 0,9 kg gaz var,Haier Geos ta 1,2 kg.

Benim tespitim budur.Ama inede yazıyorum Samg mu LG mi ,kesinlikle LG...
kazma sen sağda solda lg önerde gör gününü. yeni gelenler alüminyum olsunda... arçelik bile alüminyum kullanmaya başlamış.

Re: EN KIL KLİMACI MBİROLDUR.

mbirol
Ben gördüğümü yazıyorum lo. Adamlara illada LG mi al yazıyoruz. Malı aldıktan sonra taktırmadan baksınlar kondensere,iade hakları var....Ben mi satıyorum ayrıca ,alan satan düşünsün..