Forumu Ziyaretçilere kapadım.

Bakalim uye sayisi artacakmi. Yoksa kıl Börül spekulasyonmi yapiyor diger kf de.

Re: Forumu Ziyaretçilere kapadım.

sokim yalanına senin mbirol 6 gün kapalı kaldı 3 üye geldi sen bir boklar yiyorsun yavşak antalyay gittin -4-5 günde 7 üye arttı sonra döndün aniden bir günde 12-13 üye arttı.

seyrek dişli kötü adam mbirol