Haier Nebula 12.000 btu yüksek elektrik tüketimi

Haier Nebula 12.000 btu yüksek elektrik tüketimi

serhat6363
Yasaklı Kullanıcı
  Kardeşime bu cihazı aldım.Son 3 faturası, klimayı çok yoğun kullanmamalarına rağmen yüksek gelmeye başlayınca ve abi faturamız çok yüksek geliyor diyince cihazın tüketimini takibe aldım.
Cihazın çok iyi olduğunu hatta
Daikin Shira
Mitsubishi SF
serisiyle aynı olduğunu ve on numara 5 yıldız bir makine dedikleri için sözlerine güvenerekten bende bu cihazı kardeşime aldım.

1 gün boyunca evde kimse yokken …24 saatte kapı ve pencereler kapalı olduğu halde ki bina da yalıtımlı olmasına rağmen 26 dereceye ayarlı Nebula 12.000 BTU klimamızı çalıştırdık
24 saatlik toplam tüketim:13 kw
Ki buda oda da hiç kimse yok kapı pencereler kapalı
13/24= 541 watt
Cihaz odada kimse olmasa bile 541 watt'ın altına inemediğini gördüm.
1 ayda sadece klima 155 TL tüketmiş oluyor.
Oda da ev ahalisinin olduğunu farzedersek evde kapı aç kapa yapıldığında bu cihaz saatte 600- 700 watt tüketmiş olacak..
Buda 200 TL civarı tüketmkte…
Evin normal tüketimi 49 TL idi ..Aylık tüketim 249 TL sadece 2 kişinin oturmuş olduğu elektrik tüketimi...
Bu birinci elektrik tüketim testi..

Geleyim klimanın 2.testine…
Klimayi Ramazan ayının ortasında aldık ve sürekli 26 derecede çalıştırdılar günde en fazla 12 saat bir ay boyunca bu şekilde kullanıldı..
Oda :19 m2
Odaya takılan klima: Nebula 12.000 BTU
33 günlük kullanım sonrası gelen fatura;
Son gelen fatura 145.30 TL
145.30-49.10=96.20 TL .
Sadece bir klima 96.20 TL 12 saat kullanım şeklinde…
Saatlik tüketim 607 watt sadece klimanın tüketimi..

Re: Haier Nebula 12.000 btu yüksek elektrik tüketimi

serhat6363
Yasaklı Kullanıcı

Sayın Garden State;

Önceleri listenizde Haier'de vardı, ne değiştide bunlara döndünüz.
Doğru yolu buldunuz bu arada tebrik ederim sizi.
Amacım sizi kötülemek değil.
Size de ulaşamadım.
Kf'ye yazdım size sormak için,doğruları yazdık diye yazılarımda hakaret,küfür olmamasına rağmen yazılarımız silindi.

Zamanında Haier'lere mükemmel ötesi dediniz.

Ağız çıkış sıcaklığını 56-57 derece dünyada ısıtması en iyi klimalardan dediniz..

Haier'leri çok çok pohpohladınız..

SF bile, Haier Nebula kadar aynı değildir dediniz zamanında..

Ne olduda,daha önceleri Haier Nebula-Haier Brezza'ya listelerinde verdikleriniz klimalar,bir anda bıçaktan kesilircesine önerilmekten vazgeçildi..

Haier klimalarınız yoksa 1 yıl içerisinde arızamı verdide hem fiyat daha pahalıyken gidip ME..SF aldınız..?

SF'yi övüp övüp bitiremiyorsunuz bu aralar mükemmel ötesi demeye başladınız..

Yoksa bizim klimalar gibi..

Haier yüksek elektrik çektidemi yazın 170-200 TL,Kışın dur kalk yaparaktan bile 147 TL gibi yüksek faturalarla karşılaştınız diyemi diğer odanıza gidip SF aldınız ?

Yoksa klima soğuk üfleme yapıyor diyemi, gidip diğer odanıza SF aldınız..?

Zamanında Haier'ler mükemmel ötesiydi.
Şimdi Haier önerilmiyor.
Ne derece haklı olduğumuz ortaya çıktı bu arada....