Hava nemlendiricileri.

krm-iks
Soğuk buharlı cihazların dezenfekte etme derdi ve zamanla sesli çalışan fanları yüzünden sıcak buharlı cihaz aldım.

http://www.norditalia.biz/en/37-3-13/Catalogo/13/Prodotto.aspx

Üreticinin sitesinde verilen bilgiye göre suyun kaynamasını sağlayan elektrotlar çelik ama ilk kullanımda fark ettim. Az miktarda paslanma ve kararma var. Sanırım aynı cihazı sizde kullanıyorsunuz.

Sizin cihazın durumu nedir ?

Re: Hava nemlendiricileri.

hoş geldiniz sn arkadaşım.

evet birader aynı cihazlardan deli gibi bolca aldım kullandım ve kullnmaya devam ediyorum.. bir çokta nemlendirici denedim soğuk cihazlarla birlikte. en çok bu cihazdan randıman aldım.  4 adet var bende bu makinelerden 2 tanesi ömrünü tamamladı attım.

eloktrodlar farklı bir çelikmi desem nasıl desem hocam. aslı grafit elektrod olarak geçiyor. sanki toprakla karışım bir çelik gibi geliyordu bana incelemeden önce çalıştığım yerin teknik servisindeki elektrikçi arkadaşlara sormuştum normal çeliği kessek aynısını yapamazmıyız demiştim. olmayacağını tam çelik olmadığını söylemişlerdi yani bir tür kömür gibi bir şey sn hocam.

bendeki cihazlarda paslanıp suyun dibine tortu bırakıyor. bu sorun değil metalin özelliğidir.

sık temizlemezseniz bol tortu oluşur. kaynama artar daha çok buhar elde edersiniz. tüketimde artar aşırı kaynama ile elektrik aksamına zarar verirsiniz cihazın onun için sık temzlemekte fayda var.

elokdrodalar  zamanla ufalıyorlarlar onun için toprağı andırıyorlardı bana. incelediğimde ise şu sonuca ulaşmıştım sonrasında.

http://tr.wikipedia.org/wiki/Grafit

http://marmara.all.biz/grafit-elektrotlar-g14399#fulldescription

hocam soğuk buharlı cihazlarında dediğiniz gibi derdi çok sırf fanla bitmiyor olay. kaliteli su kullansanızda ille odaya kireç yayıyor. ben akü suyundan randıman aldım. ama çok pahalı. birkez ters osmostan elde edilen su denedim oda iyiydi ama (ne bilim sanki soğuk buhar üreten cihazlar ciğerimi üşütüyor benim çalışırken sanki istemeden su içmiş gibi oluyordum. zaten türlü rahatsızlıklarım var ilaç kullanadığım için akciğerlerie dikkat etmem gerekiyor. herkezin üstüne afiyet.)  ters osmos cihazlarında ilk alım maliyeti ve 10 lt su harcayıp 1 lt su elde etme gibi anlayamadığım durumları olunca elimdekil cihazları sağa sola verdim. şimdi sadece bu cihazları birde chicco cihazları kullanıyorum cihicco cihazlarda sorunlu hemde pahalı.

krm-iks yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By krm-iks
krm-iks yazdı
[...]

http://i.imgur.com/1pU3CO6.png

cihazın iç haznesini 4-5 kullanım sonrası

 fakat ortalığa mikrop yayma gibi bir sorun yok su kaynadığından dolayı tabiki.

http://i.imgur.com/UCsTGQ1.jpg

üst kapağı çıkardım. bağlantılar çürüdüğü için sık sık anahtardan sorun çıkıyor müdaheleyi kolaylaştırmak için kapağıçıkardım. artık bu cihazda  son anlarını yaşıyor.

http://i.imgur.com/0pR2xgz.jpg

elektrod lar resmen eriyip bitmiş.

http://i.imgur.com/zO4qMeR.png

kullanıma yeni başlanmış elktrodlar