Herkes bu forumdan kurabilir.

1 mesaj Seçenekler

Herkes bu forumdan kurabilir.

çok kolaydır..

forumun altında solda

Free forum by Nabble

yazan yere tıklayın orası size tarif ediyor. bu kadar basit ben şahsen yıllar önce dh deki haksızlıklardan dolayı kurdum burayı halâ devam ediyor. yeterki biraz devamlılık olsun asla forumunuz silinmez. zaten bakım zamanları vs durumlarda e posta ile bilgi geliyor mail adresinize baktıktan sonra sorun yok.