Herkesin faydalanması için bana soracağınız sorularınızı lütfen forum üstünden sorunuz.

1 mesaj Seçenekler
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Herkesin faydalanması için bana soracağınız sorularınızı lütfen forum üstünden sorunuz.

9köy
Admin
Bu konu güncellendi de .
sn arkadaşlar, forumda özel mesaj sistemi mevcut.kimse kimseye özel mesaj atamaz diye bir kuralda yok. yönetici olarak benimde özel mesajım açık. (bunu kapatma imkanımda yok çünkü profesyonel bir forum değil burası fakat herkezin yararına olabilecek soruların sahsıma özelden sorulmasına karşıyım.)

bilen bilir benim dh de dahi yıllardır pm ve mailden ulaşma şıkkım kapalıdır.

lütfen bana soracağınız soruları forum üzerinden sorunuz. gerektiğinde özel bir durum oldumu ben zaten sizlere ulaşırım bunun örnekleride var. yani ulaşılmaz birisi değilim. kimse yanlış anlamasın ben sadece tavsiye ve herkesin işine yarayacak sorularınızda bu işlemi yapmanızı istiyorum. üyeler herzaman kendi aralarında özelden görüşebilirler pek tabi buna bir engel yok. bana ulaşmalarındada engel yok anlatabiliyorsam. ama ilk tavsiye isteğinde sanki gizli saklı iş yapıyormuşuz gibi ateş alır gibi pm ye karşıyım.

özel mesajdan bilgi almak bana açıkçası hoş gelmiyor. elimde olsa kapatırım bu sistemi açık konuşmak gerekirse. en azından kendi iletişimimi kapatırım. çok özür dilerim insanların kendisi için bilgi almasımı güzel? yoksa aldıkları bilgiyi forum üzerinden alarak bir başka kişininde bu bilgiden faydalanmasımı güzel? bilgi çoğaldıkça üyeliğede gerek kalmaz. isteyen istediği bilgiyi bulabilir.

ben burada forum kurduysam ille yazında reklam alayım diye bir sorunumda yok. sonuçta burası profesyonel olmasada bir forum. ve forumların esas kuruluş amacı genel olarak yardımlaşmadır ki herkes okusun. bu forumdada reklam alma gelir kaygısı vs yoktur. çünkü forum nabble forum sistemi üzerinden ücretsiz kurulmuştur. yaklaşık 100 gün daha reklamsız olarak devam edeceğiz. 100 gün sonra kurucu firma kendi reklamlarını yayınlar bakarız abuk subuk müstehcen reklamlar vs olursa forumu kapatırız. kimseyle bağımız yok bunu daha öncede söyledim.

bu yüzden sizlerden özür diliyorum. biraz bendede suç var. diğer forumdaki imza bölümümde bunu net olarak belirtmemişim. kaç aydır girmiyordum oraya girip düzenledim bu vesile ile..

tekrar ediyorum lütfen foruma üye olan arkadaşlar soracaklarını direkt özelden bana sormasınlar. çünkü sorulanlar özel soru değil herkes faydalansın. ben elimden geldiğince detaylı açıklama yapmaya çalışıyorum 2-3 kelime ilede geçiştirmiyorum vaktim olmasada elimden geldiğince detay yapmaya çalışıyorum. bunu herkes biliyor. çıkarım vs olsa burada olmam. umarım kırıcı olmamışımdır herkese selamlarımla.

bana son yazan arkadaşta alınmasın dün mailden biraz sert döndüm. daha evvel sorularınızı foruma yazın dediğim için. tekrar buradan özür diliyorum kendinden diğer forumda yanlış anlamaya sebep olabilecek açıklamamdan dolayı. benim amacım buradan paylaşım olmasa zaten bu cevabı vermezdim. amacım ille üyelik olsa gene üzecek cevap vermezdim. defalarca dediğim gibi bu forum beklenti forumu değil zaten blok özelliğinde bir forum. bakamıyorumda her zaman görldüğü gibi.

Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/