Kaçak Testi, (Harbi_biri Samsung macerası)

158 mesajlar Seçenekler
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ss

harbi_biri
bu karlanma olayı ilk cihazı iade etmeden öncede yaşadım o yüzden düşündürdü rekorlu yerden acaba yine kaçakmı var diye yine iade etme durum olacak yoksa bu gidişle  beni düşündüren olay ilk çalıştırmada terleme yapmasıydı sadece 5 gün sonra buı şekilde olması düşündürdü beni
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ss

harbi_biri
9köy merhaba varmı hava sıcaklıyı nasıl senin oralarda
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ss

harbi_biri
eurovent varmış aldıgım klimada
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ss

9köy
Admin
Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
harbi_biri yazdı
En gec 1-2 saate kadar evde olurum daha bende klimalardan birini calistirp aniden iditmaya geceyim bakalim boyle bise olacakmi. Iyi dusunmek istiyorum seni uzmemek icin. Acaba diyorum ani gecisten dolsyi sicak olan boru kar yapabilirmi. Cunku fiziken sicak su soguk sudan cabuk donar. Normalde sogutmada karlanma yoksa o acidan iyi dusunmek istiyorum.
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ss

harbi_biri
yok normal sogutma modunda yaptı sıcaktan soguya degil denemek için yaptım sadece kacak basıuncı artın diye sadece sogutmada oda sıcaklıyı 25 iken 23 ayarlı hemen fan devreye girince buzlanma yaptı 1 dakika sonra terledi hemen normale döndü olay bu sıcayı çalıştırma normal modda dene hemen calışima esnasında fan dönünce bakılacak gibi değilse bence ugrasma uyus oldum havalar sogudu ondanmı diyorum belli degil birol ustaya sorduk 15 dakika normal diyor gaz tam devirdahim olmadıgından normaldir diyor ama hala şüpheliğim buna
[...]

Hayir yok inanma ve hic iddiasini yapma bosuna. Belki 2 sene oncesinden biliyorum eski kodlar tutmuyordu.

harbi_biri yazdı
[...]

hocam veriler tutuyor işaretli olan benim model bu arada benim yazdıgıma cevap olarak nasıl yazıyorsun ben bulamadım onu meil yaz diyor sana cvp yazarken direk cevap olarak bunu nasıl yazdın bana buradan
[...]

Ya ben yanlis anlattim sicaktan soguga donus yapinca olacakti. Mbirolla konustum demissin telden baktigimdan simdi gordum mesaji korkma ozaman.
[...]

yok hocam normal sogutma modunda dene bi bendeki gibi oluyormu bence olmuyacak gibi geliyor bana hava sıcaklıyı kaç sende bu arada
[...]

Eve gelince resimli anlatirim. Euroventide anlatirim. Cevap vermek istedigin mesaja tiklayinca acilan mesaj yazma kutucugunun sol ustunde alintila var ya oraya tiklafinmi alinti yaptigin mesaj gozukur.

harbi_biri yazdı
[...]

tşk gördüm kaç tane klima var sende oda sıcaklık ne alemde orda peki
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ss

harbi_biri
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
9köy yazdı
[...]

euroventiden vazgectim su ince borudaki duruma bak bi sen merak ettim kafa gitti :)
[...]

harbi biri, deniycem dedim ama sana inan olsun sadece bir klimada az bir şey çıplak boru gözüküyor ben eski montajı hatırlamıştım. bina izolasyonu zamanında. sonra klimalar söküldü yer değişti o arada o boruları felan kapatmıştık.

mbirol ilk15 dk da olabilir dediyse çok korkma. tahminim ilk çalıştırma esnasında demiştir 15 dk devamlı buz yapacak hali yok. yapabilir çok kısa süreli sonuçta buz dolaplarında bile kısa süreli bu olay görülebilir.  eğerki ilk çalıştırmadan sonra devamlı karlanıyorsa tabiki kaçak vardır. ama şuan bişe

benim senin anlattığından anladığım sıcaktan soğuğa aldığında olduğu yönündeydi. şu yazına göre

http://s23.postimg.org/kffng4whn/screenshot_843.png

hemen karlanma yaparsa belki bu ani ısı değişiminden olabilir demiştim. yani ben hala ordayım.

bende 4 adet klima var bu arada ama hiç birinin boruları gözükmüyor yağmur yağmasaydı teras balkondaki dış ünitelere bakardım ama biliyorumki onlarda tam kapalı. dış hava sıcaklığı 20-22 vardır belki şimdi.

az evvel çalıştırdım senin için  inan foto aldım saatine kadar işli. ama hemen yazamadım anca yazıyorum

http://s23.postimg.org/5xig8556j/screenshot_844.png

 karlanma yok göremedim zaten yağmurda var. esiyor camı acık tutamadım çünkü.  bu karlanma tahminim çok kısa süreli olabilir devreye girince belki 15-20 sn bilemedin 30 sn felan.

ama benim anladığım sen klimayla çok oynuyorsun kendini üzüyorsun yoktan yere.. senaryolar üretiyorsun. şimdi sana desem klimayı geri vermek istiyorsan git  rakorları aç kaçır gazı,  Allah korusun onuda yapıcaksın. yapma sakın haşaka bir yana..  samsung birkez değiştiyse inan bana bunda arıza olsa bile değişmez.

sana nasıl akıl verebileceğimi bilemiyorum zor durum inan.   sen ne yap biliyormusun ordan 6 ay değişim garantisi alabilirsen al. atma imza bazı kaçaklar çok ufak olur çok ağır kaçırırmış de. şimdi karlanma vs yaptı verin paramı de alın malınızı de zora koşabilirsen koş desem ya kaçak yoksa o adamların günahlarını nasıl çekerim oda var değilmi. ama çektiğin resimda baya karlanma var belki tutturursun. inan bilgimi aşıyor bu durumlar görmedikten sonra. klimacılarda bişe diyemeyebilir dedikleri sınırlı kalabilir.

[...]

şimdi bu mesajdan nasıl alıntı yapılıdığını anlatalım.

http://i.imgur.com/te2FsF6.png
cevap yazan yere. tıkladıkmı

http://s23.postimg.org/6bjs7qpa3/screenshot_845.png

açılan kutucuktaki alıntı yazan butona tıklıyoruz.

geris alttaki resimde.

http://i.imgur.com/mdkZOgO.png

hepsi bu.

eurovent meselesine gelince ilk çıktığı zamanlar bu klimanın aynı kodları euroventte yoktu değerler aynı gösterilsede. (inanılmaz. aynı durum lg prestige dede var) bunu samsunga sorduk cevap bile vermediler. klimanda şu

http://s23.postimg.org/sq621phff/screenshot_847.png

logo varmı yokmu. iç ve dış ünitede. kolay kolay yapıştıramazlar çünkü bu logoyu. gerçi Türkiyede herşey mümkün. önemli olan kodların tam tutması ama tutmuyordu zamanında. şimide zaten bu model kalktı bulamazsın.

[...]

tşk ederim gördüm tamam
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ss

9köy
Admin
harbi biri, ne yaptın ses soluk yok senden.
[...]

iyi akşamlar buradayım meile yazdım bakarmısn
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ss

harbi_biri
Bu konu güncellendi de .
iyi akşamlar arkadaşlar buzlanma varsa gazı eksilmiş anlamına geldiğini anlamış olduk :) bbirol ve 9köy yardımlarınız için çok tşk ederim yapılması esnasında ne olması gerekir ve soru işareti olmamak için bilgi edilmek iyi oldu en azından eksik bir şey yapılıp yapılmadıgını anlamış olduk adam gazı toplamadı direk ektra gazı verdi ve vanayı kapadı ince borunun rekor olan bölümünde köpük yaptı çalışmadan klima ve balın gibi kabarcık cıktı ve kaçayı tespit ettik rahatladık :) sonra havşa actı olmadı ikinciyi actı kurbacıkla yalama oluyor illa boru anahtarıyla ince boruyu tutturmak lazım kalın olanıda kurbacıkla sıktı iyice sıkabildiği kadar ve vakumu çalıştırdık 30 dakika dedi ben 45 dakika üzeri yaptırdım sonrada teraziye aldı 1300 gram gazı ekledi sanırım biraz fazla verdi o anda kapatmak için aceleci olamadı30-65 arası fazla gazmı verdi göremedim  ve klimayı çalıştırdık hortumu sökmedi calısırken servis portu söktü sanırım o fazlayı ondan koydu  neyse klimayı calıstırdım şükür karlanma yok 10 kere denedim yok kacayı bulmak için bu tüpü acınca karlanma gitti ekleme yaptı yoksa bırakacaktı ben teraziyle gaz punto marka idi eklettim ve sonra köpükle bi daha bakıttım kabarma yok inşallahda olmaz sonra klimayı calıstırdım ve karlanma yok en yüksek sıcaklıkta bir derece agız dönerken calıstırdım asıl orda yapıyordu ve rahatladım 5 gün sonra gene deneyeceyim inşallah sorun çıkmaz yanlız terazide 8350 kılo diyor 40 inip cıkıyor birol usta neyse onu ver dedi şimdi orda 10  15 puan oynuyor terazide anlamadım neyse 1300-1365 arası verdi servis portunuda söktü fişş sesi cıktı  insallah sorun yok dimi ustalar bunda kafam şişti yeminle klima simdi cok güzel sogutuyor 27 derecede gazı bosalkırken yag cıkmadı fazla bu arada şaşırdım..