Klima Tavsiyesi

yeni forum deneme. bayrak açtık.

Klima Tavsiyesi

http://s23.postimg.org/m235uhe9n/screenshot_488.png

split klima iç ünite

http://s23.postimg.org/4elcwa4cb/screenshot_490.png

split klima dış ünite.

http://i.imgur.com/6e1GBV6.png

split klima iç ve dış ünitenin  iç görünümü.

<nabble_embed>https://www.youtube.com/watch?v=8IZjXAmsCvs</nabble_embed>

https://www.youtube.com/watch?v=8IZjXAmsCvs

http://s23.postimg.org/tw3rfvm2j/screenshot_489.png

pencere tipi klima.

http://s23.postimg.org/5uwvef797/screenshot_491.png

http://s23.postimg.org/e1ov5zxbv/screenshot_492.png

pencere tipi klima iç görünüm.

<nabble_embed>https://www.youtube.com/watch?v=B1KIKAxcvXg</nabble_embed>

https://www.youtube.com/watch?v=B1KIKAxcvXg

Re: Klima Tavsiyesi

mbirol
Klima dünyasından son gelişmeler

http://www.sikayetvar.c...tegori/beyaz-esya/klima

http://www.sikayetvar.c...tegori/beyaz-esya/klima

1.liği Ves. açık ara önde kaptırmaya hiç niyeti yok.,Sams ise büyük depara kalktı yakında 1.lige oturacaktır,DD bu günlerde hız kesti ,Arç. ise hala 1 lik umudunu kaybetmemiş durumda.

Hadi hayırlısı bakalım...

KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
taşan resimler ufaltılmıştır. orrj mesaj--->http://i.imgur.com/W3R2kTc.jpg
1.A 4 Inverter 12 kBTU/h

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/file/n144/EE43FDBEDF850930F6CC974D9E67B9EB.png

2.Beko 7675 D Klima

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/file/n144/90B00AE0EE23763BD07487F0A10EB928.jpg

3. LG Libero AS-W12[/color]6B7T0 Kl[/size]ima[/b]

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/file/n144/964010DA90DFA01B0B7461F31091A87A.jpg

4. Arçelik 124410

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/file/n144/Ads%C4%B1z.jpg

BU 4 KLİMADAN HANGİSİNİ ALAYIM. GENELDE SOĞUTMA AMAÇLI KULLANICAM. EVİM MERKEZİ SİSTEM OLDUĞU İÇİN ISINMA YONUNDEN NERDEYSE HİÇ ÇALIŞTIRMIYCAM. SADECE SOĞUTMA İÇİN HANGİSİNİ ALIYIM?

VEYA BU 4'Ü DIŞINDA BANA 2000 TL YE KADAR BİR KLİMA ÖNERİRMİSİNİZ?

Re: KLİMA TAVSİYESİ

merhaba, mesajınızı var olan tavsiy ebölümüne taşıdım bunu belirttikten sonra sorduğunuz klimalara gelelim.

evet cevaba gelirsek hiç birini almayın diyebilrim..  birisi hariç.. birisi hariç derken montajda bakır boru kullanmak şartıyla demirdökümün olabilir.

neden derseniz demirdöküm sanırım gree üretimi gözüm seçmiyor şuan her iki gözüme damla damlatılıp gözlerimde ölçümler yapıldı resmen şuan pc gözüme batıyor ışığını kısmış olsamda parlıyor. göz tansiyonumda 27 o yüzden yanılabilrim ama DD çalışsa çalışsa en ucuz hangisiys eonal çalışır eskide chigo ile çalışmıştı baya uzun bir zaman önce. zaten bu tür klimalar ya gree dir ya midea yada chigo dur. en düşük kalitelisi chigo dur. ama hepsinin kaliteside blli oranda bozlabilir.

firma der bana şu isimsiz kompresörü kullan ne bilim öenmli malzemelerini 3. 4. kalite kullan vs bunar hep mümkündür. mesela bosch klimada mide üretimidir ama bu kış hepsi döküldü servisler ağız sıcaklığı ölçerken duvar daha sıcak olduğu için ifrarared termometreyi duvara tutmuşlar. vestelinde bir modeli mideadır ilk çıktığında oldukça iyiydi sonra onuda bozdurmuş vestel galiba.

bunları yazıyorumki siz iyice bilgilenin. umarım bilgilenin derkende kafanız karışmaz.

dieğr lg yi felan hiç tavsiy etmem arçelikle birlikte. çünkü alüminyum kondernser kullanmaya başladığını george amca nickli arkadaşımız arçelikte tespit etmiş. lg ise zaten kullanıyor bunu

bakır kondenser vs alüminyum kondenser

         Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

bu konularda dolu belge var okursanız bilgilenirsiniz. ben bu forumda  kimse ille bir klima alıp kaçayım demesin bilgilensin niyetindeyim. .

bilgilenilmezse adam tutar samsung alır hemen birde 2. günü ahkam keser baymak alır ahkam keser arçelik alır ahkam keser. önerilere inanmayın diye ukalalığa başlar. ömründe klima görmemiş klimanın soğuttuğuna şaşar.. affedin görmemişin oğlu meselesine döner durum. birde sağa sola sataşır okadar bilgi birikimi olan yıllarca yardımı olan insanlara sataşır. ben bu konuların önüne geçmeye çalışıyorum.

ben size DD dedim gree ürünüdür diyerek ha çokmu iydiir gree hayır bunlara göre iydir. bakın ayırca haier önerebilirim bu klimalardan kat be kat kalitelidr. forumdaki mbirol ustaya danışabilirsiniz ama bana demeyin niçin Birol ustaya danışayım. millet bana diyor yok Birol ustanın adamı vs hiç alakası yoktur Birolla benim kadar çekişen kimsede yoktur.

Birol gree ye iyi der ben demem ben harcı alem klimadır kötünün iyisidir derim. şimdi Birol un nasıl adamı oluyorsam. size haier dedim oda Birolda var ama siz Biroldan almak zorundada değilsiniz aklın yolu bir. ama haier bu klimaların hepsinden iyidir parasına göre. yanı sıra midea klimalarada bakabilirsiniz midealarda iyi klimadır parasına göre.

benim esas önereceğim klima ME ve DAIKIN dir. ama sizin sorduğunuz segment belli oyüzden size ille me-daikin alın diyemem pek tabiki. kafanıza takılan olursa sorarsınız yine hemen cevap yazamazam yanlız kusurma bakmayın hastalığımı belirttim ama geçte olsa doğru bilgiyi veririm size. selamlarımla.

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
oncelıkle gecmıs olsun hastalıgınızla ılgılı uzuldum cevabınız ıcın ayrıcada tesekkur ederım demırdokum benımde aklımdaydı fakat cok yaktıgını duydum o yuzden tereddut etmıstım beko ıle demırdokum arasında.dedıgım gıbı butcem 2000 tl ıle sınırlı ve sadece sogutma amaclı kullanıcam bu nedenle az yakan bır klıma ıstıyorum ve performansı yuksek olsun ıstıyorum  bu fıyata ve bu krıterlere en uygun ve en ıyısı demırdokum dıyorsanız alıcam veya sızın onerdıgınız bu butce ve bu krıterlere uygun baska bır klıma varmı?!

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU yazdı
[...]
çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.

şimdi sn kardeşim bu klimalaın çok yakması az yakması soğukta çalıştırmayla çok aşırı derecede fark etmez. zaten bende az çok önerdiysem gree hatrına önermişimdir bu klimayı. ama üsttede söyledim çokta büyütülecek bir durum değildir gree klimalar. demirdökümde zaten ne yaptığını çok bilen bir şirket değildir verilen tüketim değerlerine vs fazla güvenmeyin az tüketen klimasına çok bile yazabilir bu şirket daha öncede gördük şaşkınlıklarını.

sonuçta segment belli bu klimaların.  demirdöküm sezonsal verimlilik vs durumları belirtmiş. bu durumlarda oldukça karışık ama her durumda demirdöküme gene bir şeyleri aşırır buna ok derim. biraz baktım şimdi gözüm zor seçsede karman çorman geldi başım ağrıdı.

mesela zibro klimalarıda gree üretir yeni seoznsal verimlilik olan modelleri var. bakınca soğutma ısıtma kapasiteleri DD den farklı DD daha yüksek gözüküyor. burdan çıkaracağımız sonuç demekki firmalar istediği şekilde ürün ürettirebiliyorlar. bizim milletin şu ürünle şu ürün aynı demesini kaale almamk gerek.

bakın şayet beni dinleyecekseniz güvenecekseniz bana.. başka öneride bulunurmusunuz demişsiniz.

ilk mesajımda haier önermiştim gözünüzden kaçmış sanırım. ben yine haier öneririm size. fiyat olarak net bilmiyorum ama sizin hesabınızı geçeceğini sanmam. haire önermemdeki sebepse haierin eurovent belgeleri tamdır demirdöküm lg arçelik gibi klimaların eurovent belgesi yoktur. ayrıca markadan korkmayın kesinlikle yılların markasıdır. şu yayın  http://www.termodinamik.info/?pid=31959 yılların dergisidir. birçok şeyi açıklar.

eurovent belgesi nedir diye sorarsanız kısaca bir tür avrupa garanti etiketidir diyebilirim size. orda yapılan ölçümleri bu günlerde eleştirsekte bir çoğumuzun anlayamadığı meselelerden dolayıdır bu eleştirlerimiz.. ama işin aslı eurovent belgesi öyle kolay alınmaz.

ama lütfen bana demeyinki mbirol un firması almayın mbiroldan başka haier bayisnden alın. mbirol evey biraz gırgırcı bir tiptir o yüzden üstüne fazla gidiliyor adamın ama gerçekte tanımıyorlar adamı. oda biraz fazla ukala ama iyi bir arkadaştır Türk milleti işte:) birçok konuda banada faydası olmuştur devamlı kavga etsekte. ben güvenirim işinin arkasında durur. durmazsada rezil olur. ben bu yüzden öreririm arkadaşalr kim nederese desin ben istanbuldayım o izmirde millet çıkarınmı var desede adam günahını vermez kimseye çokta kıptidir işini iyi yapsada. şaka bir yana bendende çok korkar bu arada:) umarım yanlış anlamazsınız sonuçta ben burda yazıyorsam vaktim oldukça yazabilirim. çıkarım olsa diğer tarafta yazmaya devam ederdim. bu sözümden belli olru herşey zaten.

birde şu var evinizin m2 cephesini belirtmemişsiniz belki size 9000 btuda yetebilir. buda satın alırken zorlanmamak demektir. bazıları derler bir boy büyük olsunklima daha az tüketir buna itibar etmeyiniz. benim konum var BÜYÜK ALANLARIN, KÜÇÜK BTU KLİMALARLA SERİNLETİLMESİNİ TARTIŞALIM. okuyunuz. yere ve kullanıcağınız ilin sıcaklığına nemine göre çok şeyler değişebilir. hangi ilden yazıyorsunuz bu arada belirtmemişsiniz. bunlarıda belirtirseniz ona göre bir değerlendirme daha yaparız. tekrar selamlar.

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
TÜM ARAMALARIMA RAĞMEN HAİER KLİMA SATAN BİR YER BULAMADIM AYRICA FİYAT BİLGİSİNEDE RASTLAMADIM.

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
YAŞADIĞIM YER DİYARBAKIR. ORTALAMA DIŞ SICAKLIK 44 DERECE. KULLANACAĞIM YER EVİMİN SALONU. BÜYÜKLÜĞÜ ORTALAMA BİR SALON TAŞ ÇATLASIN 15-20 METRE KARE.

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
GENE BİR KLİMACI ARKADAŞ SİZDN İYİ OLMASIN. 2000 TL YE KADAR AZ YAKAN YÜKSEK PERFORMANSLI 2 MARKA ÖNERDİ. "YORK VE ZİBRO"

Zibro S 6526

York EHHA12DSACAA

NASIL SİZCE

Re: KLİMA TAVSİYESİ

Cevap olarak bu gönderi By SEVDA_NASSU
SEVDA_NASSU yazdı
TÜM ARAMALARIMA RAĞMEN HAİER KLİMA SATAN BİR YER BULAMADIM AYRICA FİYAT BİLGİSİNEDE RASTLAMADIM.
http://www.pvg.com.tr/haier/haier.html  firmanın sitesi

http://www.pvg.com.tr/haier/haier.html      tüm Türkiye bayi servis ağı

http://www.pvg.com.tr/haier/haier.html      burasıda diyarbakır.

nasip kısmet olursa haiere karar verirseniz bu bayiyi mbirol ustaya sorun iyimidir kötümüdür. elinde ürün varmıdır yokmudur. mbirol merkezin çözemediğini bile çözer. izmirden elazığa bile klima satmıştır sorunsuz.

[...]

bence 9000 btu yeter. sadece soğutma yapıcaksınız çünkü.

[...]

yüksek performanslı değildir bu klimalar doğruya doğru eğriye eğri. zibroda aynıdır yorkta ikiside gree ürünüdür. iş görürmü görür ama hiaerden iyi değildir ikiside. sonuçta zibroyu mbirolda satıyor onalrın firma getiriyor zaten.

http://www.pvg.com.tr/zibro/zibro.html

mbirol övsede ben çok tutmam gree ürünlerini ama çokta tavsiye ettik sebep ne diye sorarsanız airfelle aynı klima bunlar. airfel alüminyum boru kullndığı için zibro alın onun yerine dedik york alın dedik alarko flair alın viessmann alın dedik. ama çok büyütülecek klima değil. bence mideanın soğutması daha güzel.

bakın burdaki konularımdan birisi Airfel Klima dış ünite Titreşim Sesi var.

buyazıyı yazan arkadaş servis sorunu giderdi demiş diğer tarafta. hem kendini avutuyor. hemde hala%20 ses var rahatsız ediyor diyor.  malın kalitesi okadar yazmıştım. ama bizim insanımız bunu kabullenmez. bakın benim sayfama benim bir klimam duvardan fırlamış durumda çalışıyor. işte kalite burda belli olur. markasını yazmayacağım buraya. üstelik bu klimamda o markanın en alt serisidir ama kalite kendisini belli ediyor.

benim size haier önerme sebebim açık paranıza göre alabileceğiniz eurovent belgeli en iyi klimadır. boşverin üstün eetiket basılmış klimaları. york diye bir klima yok zibro diye bir klima yok hepsi gree üretimi klimalar. ama haier orijinal bir marka. üstelik ardında mhi firması var. mistubishi heavy yani. mitsubishi heavy kendi klimalarında bile bu kasa kalitesini kullnmıyor. nasılsa adında mistsubishi var ya. oysaki japaonyada mistubishi ismini bile kullanamaz. orda daiya veya beaver ismiyle satılır.  japonyada gerçek mistsubishi, mitsubishi electrictir. ölüsü bile bu klimaları katlar siz bakmayım HJ serisine Birol bile taş atar en alt seri der telmaşa der.  ama halt işler işte:) kızıralımda gelsin buraya.

Birol usta sen zamanında gree ile daikin V serisi bile aynı demiştin değilmi hadi ordan

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
HAIER KLİMA FİYAT LİSTESİ MBIROL DA MEVCUTMUS. OFRUM SİTESİNDE OYLE YAZIYOR MESAJ ATTIM GONDERİRSE BAKICAM FİYATLARA. DİYARBAKIR BAYİYİ ARADIM AQUA SERİSİ 12 BTU YA 3500 TL DEDİ BENIM BUTCEM 2000 TL ANLASILAN SEN BANA BAKIR "BORULU ,  GÜÇ TÜKETİMİ 1 KW VE AŞAĞISI OLAN , YÜKSEK PERFORMANLI , BAŞKA BİR KLİMA TAVSİYE ETSEN İYİ OLUR" AMA BU SEFER 2000 TL ALTI OLSUN

Re: KLİMA TAVSİYESİ

sizin paranıza göre olan modeli geos.

geos serisini sorun. ben sanırım belirtmeyi unuttum sizde sormayı becerememişsiniz:)
sanırım 1800-2000 arasıdır fiyatlar. diyarbakır bayisini birkez daha arayın belirtin.

yüksek performans sözlerini felan kafanıza çok takmayın güvenin bana.

bu paraya göre yüksek performanslı klima alamazsınız. tabi bendede hata var galiba geos serisini belirtmedim size. geos serisi haierin giriş seviyesi bir klimadır. yorktan zibro 65-66 serilerinden çok üstündür.

kafanızı çok karıştırmayın yüksek performanslı klimayı kimse o paralara vermez.

hiçbir 9-12 lik inverter klimada 1kwden fazla tüketemez korkmayın bende çok kalitesiz zibro 35 serisi midea üretimli bir klima var 10-11 m2 mutfakta kullanıyorum en zorlandığı zamanlrda bile 24 derecede 500 watt ın üstüne çıktığını görmedim. 30-32 derecelerde 30dan aşağı düştümü derece 315-320 wattları gördüm. sizin alıcağınız klima bu klimadan üstün olacak her durumda.

gönül isterki daha kalitelsini alın size mitsubishi elctric daikin önerelim. ama mümkün değil işte sn kardeşim.

bakın bende 7 yılı aşkındır kullndığım M E var 12000 lik daha büyük alanda kullnıyorum 250 - 220 watt a kadar kendini kısıyor. demek isteğimi düzgün anlatabiliyorsam kalite böyle bir şey işte ama paraya bakıyor güzel kardeşim.

yine daikin var 9000 btu zibro 450-500 lerdeyken oda 200lere kadar kendisini kısıyor.

bu saydıklarım standart inverter klimalara me ve daikin. birde sizin sözünü ettiğiniz yüksek performanslı klimalar var bu klimalrda 100 wattı bile görebilirsiniz mesela ME fh serisi daikin ururu sarara toshiba s ve p kvp serileri bunlar extrem ürünlerdir. ama güç yetmez işte:)

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
Bu konu güncellendi de .
resimler büyük işlendiği için düzeltilmiştir resim eklerken linki yapıştırdıktan sonra. şu şekilde

kırmızı ok ile belirtilen yeri tiklersek  big size yazan nokta. resimlerimiz forum formatını bozmadan taşmadan işlenecektir resim altına linkte işlersek üyeler o linkle daha büyükte görebilir.

 orj mesaj---> http://i.imgur.com/C0nCahG.png

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/file/n157/Ads%C4%B1z.jpg

LG DE 1010 W YAZIYOR MESELA

Re: KLİMA TAVSİYESİ

tüketim nominal değerdir. ama hiç bir inverter klima o değerde çalışmaz siz olayı bilmediğiniz için kafanıza takıyorsunuz normaldir tabi.

size eski bir videomu  ekleyeymim temmuz ayında çekmiştim.

http://www.youtube.com/watch?v=j5maeEZ4gxM

izleyin tüketimi bana hak vericeksiniz. bu klima 12000 btu ben çok denedim bu klimayı nominal btu olarak dediğiniz wattları çekmesi lazım o watllara kadar ulaşmadığı gibi büyük alanda çalışmasına rağmen max değerlerede çıkmıyor. max değerlerdede 1400 wattlara çıkması gerekli ama çıkmıyor.

benim size anlatmak istedğim durum bu işte. hadi bu makinenin kalitesi iyi halinden belli diyelim. ama ben zibro mideadada max tüketim değerlerini görmedim.  sizin araştırmacılığınızı tebrik ediyorum etmesem bu açıklmalarıda inanın yapmam. bu sözü söylememin sebebiyse forumlarda okadar çok saçmalayanlar varki sanki çok biliyorlar.. birisi tutar A sınıfı düz klima der yahu klasik klimanın A sı B si olmazki isterse D sınıfı olsun tüketeciği fark nedir arasında yıla vurdunuzmu hiç birşey çıkmaz. çünkü tüketim bellidir devamlı çalışırsa hep aynı wattlarda çalışacağı için insanın ocağına incir ağacı diker. inverter klimada bu durum çok farklıdır en kötü inverter dahi kendisini kısmaya programlanmıştır yazılım olarak.

sizinde şimdi binlerce çok doğru olmayn bilgiden dolayı kafanız karışıyor doğal olarak.

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
GERÇEKTEN YARDIMLARINIZ İÇİN ÇOK TŞK EDİYORUM. AMA ÇOK MERAK ETTİĞİM BİRŞEY VAR. MESELA YUKARILARDA PAYLAŞTIĞIM RESİMLERDE VEYA BİR KLİMAYI İNCELERKEN SANAL ALEMDE HANGİ DEĞERLERİ GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURUYORSUNUZ. YANİ NEYE BAKARAK BİR KLİMANIN İYİ KÖTÜ VEYA KALİTELİ OLABİLECEĞİNE KARAR VERİYORSUNUZ?

BUNU SORMAMDAKİ AMAÇ İLERİDE BAŞKALARINA KLİMA TAVSİYE EDERKEN BUNLARI GÖZ ÖNÜNDE TUTABİLMEM

Re: KLİMA TAVSİYESİ

rica ederim umarım yardımcı olabilmişimdir.

bu incelemelerde kriter durumları farklı olmakla beraber benimki Allah vergisi desem daha doğru olur. fazla

meraklı oluşum ve  birazda fazlaca yediğim kazıklardır inanın bana. artık belli şeyleri tahmin edebiliyorum ve genelede doğru çıkıyor.

sizin gönderdiğiniz resimlerdeki lg ve arçeliğin alüminyum serpantin hatta iç alüminyum üniteye geçtiğini kendim buldum. nasıl buldum mbirol usta bir samsung resmi bastı foruma bende devamını getirdim. lg için yabancı kaynakları araştırıdım. düşününce lg arçelikle ülkemizde ortak üretim yapıyor bunu bulmak zor olmadı. ve nihayet arçelikte tam alüminyum üretime geçmiş.  bunu önce george amca nickli arkadaş kıbrısta onayladı. peşindende Birol ustanın arçelikçi arkadaşı yeni taktıkları modelleri onaylamış.

millet bize hakaret etsede bunları sizin kadar bile araştırmıyor.. araştırsalar bulmak zor değil. kalite markalardan panasonic ve sharp bile alüminyuma dönüyorsa düşünmek lazım.

en adi bakır kondenserli klimayı alırım şahsım adına değerleri nekadar düşük olursa olsun gene o parlak şaşalı markaları almam desem yeterli olurmu size.

sizin kriterinizde aynı olsun okumak ilgilisiniz çözersiniz.  şimdi size desem şu değerlere vs bakın. o değerler değişmeye başladı. eskiden eer ve cop değerleri nekadar yüksek olursa klima kendini gösteridi. ama şimdi eer değerleri cop değerleri önemini kaybetti seer scop değerleri peydah oldu.

şu sezonsal verimlilik olayı işte. A harfi,nin yanında ne kadar artı fazla olursa okadar iyi olduğu söyleniyor. şu değerler  tam otursun hepsini ozaman değerlendirmekte fayda var. bizler hala çok önemsemiyoruz şuan. ama kısıyından köşesinden sanırım doğruluk payları var.. bu durumu daha klimacılar bile anlayamadı inanın. birde belli başlı iyi mal üretmmekte ısrar eden markalar var. mesela yabancılardan samsung lg seer scop değerleride yüksek + saylarıda fazla ama 1 sene içind eo alüminyum delinirse ne olacak. vestel var arçelik var denmirdöküm var. ille soyucam mantığı ile. mistusbihi heavy var yine yabancılardan. bir miktar fujitsu var.

siz kaliteli klima önermek istyorsanız çevrenize me daikin kolay kolay ürünlerini bozmazlar. ama alt sınıfları vardır. orada dikkali olucaksınız. me bu konuda daha masum en alt serisi HJ dir ama onuda kendi üretir. daikinde ise mira zhara enjoy gibi seriler kendini belli eder. bunlara dikkat edin.. şimdi detaya girsem anlamazsınız hemen. yanısıra kalite klimalar hitachi ama servis durumu zayıf ülkemizde. panasonicinde güzel olan modelleri tamaman alüminyuma dönmezse var. toshiba skvp ve pkvp serileri. mesela skv serileride fana değildir ama ses sorunları çıkabiliyor. carrierler bile çok fena değildir.

size önerdiğim haier gerçekten iyidir. bu gree midea vs markalarda kendi çaplarında idare eden ürünler. yani şöyle söyliyim anlatmakla şuan çok zor bu işi size nalatabilmem. siz yazarsınzı gene bizlere çünkü bu ara baya hızlı bir değişim durumu var.  benim elimden bukadar geliyor ancak açıklamalarım bunlar.

SEVDA_NASSU yazdı
[...]

YARDIMLARINIZ İÇİN ŞUAN ÇOK TŞK EDERİM GERÇEKDEN ÇOK FAYDALI BİLGİLER VERDİNİZ AĞUSTOS 15-16 SI GİBİ KLİMAYI ALICAM O ZAMANA KADAR MBIROL UN GÖNDERECEĞİ HAIRE KLİMA FİYAT LİSTESİNE BAKIP UYGUN OLANI SEÇİP TEKRAR DAN SİZLERE DÖNÜŞ YAPICAM . BU SAYFADAKİ BİLGİLER KLİMA ALMAK İSTEYENLER İÇİN ÇOK FAYDALI OLUCAK TŞK EDERİM TEKRARDAN.
1234 ... 11