Klima markaları yorum vs. Arşiv

Re: Klima Isıtmıyor?

dış üniteyi gözlemleyebiliyormusunuz defrost durumu açısından.

Re: Klima Isıtmıyor?

Cyan34
Hocam fanları çok yavaş dönüyor en fazla 350 RPM.

hemen karlanıyor dış ünite.. Ama  defrost sinyali yok

Re: Klima Isıtmıyor?

Cyan34 yazdı
Hocam fanları çok yavaş dönüyor en fazla 350 RPM.

hemen karlanıyor dış ünite.. Ama  defrost sinyali yok
dış ünite karlanması bu havada normal bende geçen gün benzer bir video yayınladım midea bölümüne bir göz atın. ama genede ısıtması lazım  test yapmak istiyorum bende şuan ama gücüm yok. yazıyı bile zor yazıyorum inanın diğer tarafta bir akadaş farklı bir şey sormuş yazmaya başladım kafam gitti inanın gözlerim kaldırmıyor o ara bakim dedim öyle gördüm yazınızı.

siz bu klimayı yenimi aldınız yani almak istediğiniz salon tipi klimamıydı.

dönüş güc derken rpm vs çok anlamam kaç derecede çalıtıryorsunuz bir yüklenin bakalım klimaya. sonuçta inverter değildir bu cihaz gerçi ama benim sorduğumda boş şimdi. ben makinenin kalitesine bağlıyorum yine.

Re: 8Klima Isıtmıyor?

serhat6363
Yasaklı Kullanıcı

Bende de mhi srkzjx-s serisi cihaz var.Mhi'in en üst serisi. Bende birşey alırken en iyisini alayim dedim.Zamanında 3200 TL ye almıştım. Fakat dış sicaklık 3 gün önce 3 derece iken cihaz 43 dereceyi geçmedi.30 derece de calıştırmama rağmen.0 derecede ölçüm yaptim. Sonuç aynı moral bozucu.
Ayni cihaz veya 18.000 btu inverter cihaz kullanan arkadaşlar ölçüm yapıp paylaşırlarsa nız cihaz konusunda bilgi ediniriz.

Re: 8Klima Isıtmıyor?

serhat6363 yazdı
[...]
@serhat6363 sen videolarıda ekle hem buray hem diğer tarafa. buray link at ben görünür hale getiririm. çok basit gerçide.. şur konuyu arat incele foruma video eklemek vs

Hangi Multi Split Klima?

cozkaplan
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Merhaba, internette epey bir gezindim ama merakımı bir türlü gideremedim :) Yardım edebilecek olan varsa memnun olurum.

Taşınacağımız apartmanda görüntü kirliliği olmasın vs sebeplerle multi split klima için tesisat döşenmiş durumda,  biz de o yüzden multi klima (9+18 bin BTU) alacağız.

Ev benim olmadığı için klimaya fazla para bağlamak istemiyorum. Zaten sadece yazları 1-2 ay serinlemek için kullanılacak. Isıtması hiç kullanılmayacak. 5-10 yıl arası beni idare etmesi yeter. (Ev İstanbul'da)

Piyasada çok fazla çeşit yok gördüğüm kadarıyla. Mitsubishi'den 7600 TL, General'dan 6200 TL fiyat aldım. Diğer kalburüstü markalar da bundan pek ucuz değil. Daikin hepsinden pahalı. Arçelik multi klima satmıyormuş (ticari hariç sanıyorum) o yüzden onu da eledik.

Öte yandan vestel'in sitesinde 4400 TL'den 3500 TL'ye düşmüş bir fiyat görüyorum ki "iyi" markaların yarı fiyatı... Açıkçası klima markalarının veya teknolojisinin meraklısı değilim dolayısıyla beni bu klimadan caydıracak şey 1) klimanın düzgün soğutmaması 2) sık arıza çıkarması olabilir.

Hal böyleyken bilenler söyleyebilir mi acaba vesteli almamak için ciddi bir sebep var mı? Teşekkürler :)

Re: Hangi Multi Split Klima?

cozkaplan yazdı
[...]

kardeş vestel hiç tavsiye etmem. tanımıyorumda multi cihazlarını fakat klimada bildiğim en zayıf ürünleri üreten firmadır. multi klimalarda randımanlı çalışmazlar onuda belirtmiş olayım.  uygun olarak gree üretimi olan viessmanı bir araştırın. bir ara baya uygun olarak birisinin aldığını hatırlıyorum aklıma gelirse yazarım gene size.

eğerki 2000 tl yükseğe bulursanız paranız boşa gitmesin vestel başınızı çok ağrıtır keşkle arçelikte üretim olsaydı onu alın derdim.

Re: Hangi Multi Split Klima?

cozkaplan
Cevabın için teşekkür ederim. Bir de vaillant'ın sayfasında multi split klima buldum, makul fiyatlı ama 9+12 bin btu. Bizim salon 32 m2, bu metrekareye 18 bin, bilemedin 15 bin btu öneriliyor anladığım kadarıyla. Ev İstanbul'da, salon kuzeye bakıyor. Bana 12 bin idare eder gibi geliyor ama emin de olamıyorum haliyle.

Tabi bir de tüketim mevzuu var. 12 binlik makina da serinletir ama daha fazla tüketip ilk alıştaki tasarrufu götürür mü acaba?

Hiç bilmediğim bir konuda düşünmek karar vermek de zor vesselam :)

Re: Hangi Multi Split Klima?

cozkaplan yazdı
[...]

rica ederim arkadaşım.

hakkı doğru 32 m2 için 18 lik önerilir. ama şartlarınız yalıtımınız iyiyse az güneş alıyorsanız 12 likte yeter. ve soğutmada inverter klimalr tam kapasite çalışmazlar.

tabi daha çok kaliteli klimalr için söylüyorum bunu ama orta sınıflarda gene çok tüketim yapmazlar.

ben sizin para vermek istemiyorum dediğinize göre konuştum.

bir paint çizimi yaparsanız iyi olur ayrıca bir forumumuz daha var oraya da üye olun şuna server taşıma yapıyoruz sabah üye olabilirsiniz.

http://i.hizliresim.com/gZV5Bb.png

len vatan haini mbirol, milleti üye olmaya zorlayıp ziyaretçilere kapatmışsın forumu elin efırsat geçse sen milletin soluduğu havayı paketleyip satarsın pislik hiç kusura bakma protesto edeceğim söyledim sana...

orda Birol usta var daha fazla detay yapar size burada var arkadaşımız ama yetişemiyor. bekleriz sizide siz gee atın burayada bir çizim burasıda boş kalmasın. selamlar.

Re: Hangi Multi Split Klima?

cozkaplan
Evin planı bu şekilde. Klima borularının geldiği yerleri kırmızıyla işaretledim. Normal olarak diğer odaları soğutma planımız yok ama belki 12 yerine 18 al, gerektiğinde salonun kapısını açıp küçük odaları da serinletirsin denebilir belki.

Re: Hangi Multi Split Klima?

cozkaplan yazdı

http://i.imgur.com/dP1p6I5.png

[...]
sizin resminizin üstünden mavi işaretlediğim cam bölüme asılırsa iç ünite ancak diğer odalara fayda sağlayabilirsiniz sn hocam.  holünüz dar gözküyor hav azor ilerler orada.

bence 12lik tek klima alın sn hocam rahat yeter size. bakın haier geos serisi klimalar var fiyat süper şuan klimanın eurovent belgesine kadar herşeyi tam forumun kampanyalar bölümmünde mbirol ustanın reklamı var oraya bakın telefonun kadar herşeyi yazılı orada. ille ondan alın demiyorum yanlış anlamayın size yakın bayileri araştırın vs..  multi lerle uğrşamayın derim şahsen. ama viesmandan gene bir keşif gelsin olabilirde multi sizi çokta yanlış yönlendirmek istemem.

YENİ FORUMUMUZ

mbirol
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
YENİ FORUMUMUZUN LİNKİ AŞAĞIDA TIKLAYIN: Daha profesyonel çözüm için buradayız.

çok güzel demek forumu ziyaretçilere kapatırsın ha.

http://i.hizliresim.com/gZV5Bb.png

al bende linki silip otomatik giriş yaptım.
tıklayın mbirola

http://i.hizliresim.com/m15A10.jpg

Re: YENİ FORUMUMUZ http://klimaforumu.com/index.php

ulen kıl forumu ne sabote ediyorsun iyiki bir hastalandık gene.. hemen darbe yapmışsın burada.

geleni göndermiyozmu, biz neciyiz burada. çizerim len seni, piskopat.

bırak bu foru benim ilk göz ağrım taş çatlasa 5-6 kişiye haber verdiğim bir forum burya geldiyse kapatma diyen arkadaşlar var. onlarada dedim zaten kapatmam.

üste linki koymuşsun zaten bırak gerisi dursun züccaciyeci Tükanını girmiş fil gibi dağıtmış bütün konuları kıl adam.

hangısını almalıyım kara veremedım

sea_demon
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
merhaba aranıza yenı katıldım oncelıkle saygılar ısmım serhat ızmırden klıma arıyorum ve  secenegı ıkıye ındırdım

1.http://www.modernklima.com.tr/Fairwind
2.http://www.arcelik.com.tr/ev-tipi-klima-ionizer--inverter-18410-aa-ev-tipi-klima.html

tecrübe sahıbı arkadaşlar bana gelıs fıatı hemen hemen aynı ıkısınınde sızce hangısı daha az sorun çıkarır ve saf-dece soğutma amaçlı benı memnun eder saygılar

Re: hangısını almalıyım kara veremedım

sea_demon yazdı
[...]

Diger forumada yazmissiniz. Midea aliniz. Selamlar

hasanusta, 9köy bunu iyi oku.....

Cevap olarak bu gönderi By 9köy

http://i.imgur.com/kVZ2oYV.png

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/9KOY-BUNU-Y-OKU-tp812.html

konunda mesajlarını temizleyecektim forumdan anlamadığım için komple silindi üzüldüm... ama başka bişe öğrendim artık seni yasakladım. girip yazamayacaksın kf ye giremediğin gibi..  banlamadım ama yazamayacaksın. çünkü olay kötü yerlere gidiyor seni uyardım ama dinlemedin kusura bakma hasan bey kardeşim.

benim ileride uygulayacağım projemi sana harcatmam. sayende foruma benden onay almadan kimsede yazamayacak sevinebilrisin ama ben zaten bunu istiyordum.