Mitsubishi Electric. Farklı dünyada yaşıyorum.

1 mesaj Seçenekler

Mitsubishi Electric. Farklı dünyada yaşıyorum.

evet mbirol puştu rahat durmuyorsun yine. bende başka dünyada yaşıyorum. mitsubishi electric kullanıyorum her şeyiyle süper klima kalitesi bir başka servis kalitesi bir başka. dünyanın çöplerini buraya getirip eritip 3 gün sonra gümleyip kaçmıyorlar.

en azından senin gibi satmadığıma bok atıp günaha girmiyorum. zaten ben klimacı değilim.

şu ahlaksız karikatürün gibide karaktersizliğe gülerek velinimetime yorum yapıp ekmek yediğim yere sıçmıyorum.

esnaf adam velinimetinin evinde genç bayan denk gelsin, teyze denk gelmesin diye yorum yapıp ağzından salya akıtan smiley eklemez.

hadi açmayayım bu konuyu dedim ama rahat durmuyorsun sana daha önce diğer forumdada dedim belden aşağı marka kötülemeye çalışıp sataştığın sürece bende hasan ustanın yaptığını yapıp o iğrenç karikatürünü ön plana çıkaracağım...  ve çıkartıyorum.  sen önce karakterine bak. ben ölmedim buradayım sadece herkese cevap yazacak sağlığım yok kına yakabilirsin. bu yüzdende forumlarımada yazı yazmayı zorlaştırıyorum.

bir kaçta silinen resimlerinden ekleyelim.

bir ara bolca eklerim.

Hain ve çirkin adam -mbirol- resim albümü

https://i.imgur.com/Enfb0DP.png