Mitsubishi Electric R32

Pek yakında burada arkadaşlar.

Re: Mitsubishi Electric R32

https://i.hizliresim.com/nRbbkg.png

Re: Mitsubishi Electric R32

Haziran ayında Türkiye stoklarına arkadaşlar. cihazlar baya şık olacak.

belki buna nazaran r410 üst serileride stok çoksa sağlam bir kampanyada gelebilir. tabi kendi düşüncem bu.

keşke olsa kimsede korkmasın R32 duruken R410 alınırmı diye. şahsım adına öyle çokta biyütülecek bir gaz değil R32 iki firma kapışırken Me daikini biraz dövmüş.

zaten işin aslında R32 me de çoktan var japonyada testteydi ve satıştaydı aynı zamanda.. modelde ZX geçiyordu. iç kasada eski FH idi hemen hemen. ama nasılki avrupadaki eurevent testleri meselesi işte. normal japon standardına göre scop çok yüksek 8 küsurlarda. doğrumudur bence doğrudur eurovent maskaralıktan başka bir şey değil. ama başkada yapabilecek bir şey yok.

http://i.hizliresim.com/P077g9.jpg

http://i.hizliresim.com/r30Nma.jpg
http://i.hizliresim.com/9QYr5o.png
http://i.hizliresim.com/JaVznj.jpg

not avustralyadada GL serisi olarak piyasada.

Re: Mitsubishi Electric R32

http://i.hizliresim.com/qbAa3q.jpg

bu resmide diğer forumlarımıza basmak için ekleyelim.

Re: Mitsubishi Electric R32

https://i.hizliresim.com/ALOXoX.jpg

Re: Mitsubishi Electric R32

Re: Mitsubishi Electric R32