Mitsubishi Electric eski kampanyalar

admin

MITSUBISHI ELECTRIC MAYIS 2016 KAMPANYASI.

MITSUBISHI ELECTRIC MAYIS 2016 KAMPANYASI.

Önemli not forum adresi vermeden listeyi çalana geçen sene hasan ustanın dediği gibi hırsız puşt mbirol kamnpanya listesini çalmış denilecektir kimse kusura bakmasın link verin alın kardeşim o kadar.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/showt...php?tid=13

saat gecenin 2si olmuş emeğe saygı.. sabahtan beridir bekliyorum listeyi uyumuşuz 2 saat evvel gelmiş.

kampanya zaten tatlı değil ama 3500-3600 fiyat bulupta almayıp bekleyenler düşünsün hep dedik bu fiyatlardan iyi fiyat olmaz..

salman puşti mbirol gene dötüne kına yakıcak önce zam yapmışlar sonra indirm yapmışlar diye.. doğru bile değil eski listeye bakınca kampanya öncesi sf lerde zam görmedim diğer lüx modelleride incelemedim. bu linkte eski kampanya var sizler bakabilirsiniz. http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.co...td823.html

benim gördüğüm sf sersinde sadece geçen seneki kampanyaya göre dolar farkını yansıtmışlar babamın oğlu değil elin japonu kimseyi savunmuyurum. kızdığım bazı beyinsiz sadaka bekleyen piç ağzıyla saldıran herşeye ban çekip küfretme zihniyetiyle yaklaşan gelgit beyinliler yüzünden bende zevkle küfreder oldum gene edeyim amk.. aha ettim.. lan herkes işine geldimi herşeyi kendisne mübah görmekten vaz geçse zaten bu tür ibnelikler olmaz.. gerçekleri göre göre psilik edenlere gıcığım elimde değil.  bu tip zihniyetler ve möbirol ötsede .. mesela mbirolun kendi eline fırsat geçse ortalığı kavurur neler yapar.. ulan adam forumu ziyaterçilere kilitliyor eline havayı verseler paketler satar hötöröf.

uymayın bu çakala... bu çakalki.... vakti zamanında me avrupada 1. olmak için ucuz satıyor diye hayıflanan çıkarcı ineğin tekidir bu yazı dh de arattırılırsa bulunur..

hele birisi zamanında zibrolarda me daikin fiyatlarını geçmiş dediğinde. mbirol teresi, zibronun amacı ucuz olmak değil demişti... dolar 1300 lerde felanken cimrilik edenlere çakıyordu..... eee şimdi sadece çıkarı için desteklediği hökümatı dolara engel olamayınca.. börül usta ucuzcu çinci çürükçü oldu teres.. o çaktığı kişilere me kötülettiriyor salyalı beyin.. ulan bir insan bukadar yanar döner olmaz ya  Angry

birde şimdi kendi gibi beyni karıncalılar çıkacak yuh  fiyata bak vs diyecekler 1300 tl dolar kur fiyatı nerede 3000 tl nerede. işlerine geldimi her yeri imarethane görmek isteyen zihniyet. doğruya doğru diyemez nede olsa mbirol gibi.

Re: MITSUBISHI ELECTRIC MAYIS 2016 KAMPANYASI.

LeGoLaSs
Yasaklı Kullanıcı
Bu konu güncellendi de .
İÇERİK SİLİNDİ
Yazar bu mesajı sildi.

Re: MITSUBISHI ELECTRIC MAYIS 2016 KAMPANYASI.

şu reklam yapanlara zamanında reklam bölümü açtık gene gelip diğer konulara yazdılar mecburen banıyoruz güle güle leogalas

http://prntscr.com/e5afdc

Mitsubishi Electric Mayıs 2017 kampanyası

Cevap olarak bu gönderi By admin

Mitsubishi Electric Mayıs 2017 kampanyası

kampanyada HJ chazlar haric tüm modellere MELCloud wifi tam fonksiyonlu kit hediyedir bir çok markadaki gibi palavra değil.

http://www.melcloud.com/tr/Home

bu arada WN serisi DM serisi ile SF seris arasında yeni bir model satışa sunulmuş değerleri dah tam kontrol etmedim.

çok yakında ise R32 gazlı model LN serisi piyasada olacaktır.

arkadaşlar çok özel olan kış kampanyasından faydalanmayan ve elde kalan bayilerden sf serilerini 3600-3700 lerden verenlere kaçırmayın alın dediğimiz arkadaşlar bin pişman olacak ama elde olan bir şey yok herşey nasip. lanet olası dolar böyle olduğu sürece nedesek boş.

MITSUBISHI ELECTRIC KASIM 2016 KAMPANYASI.

Cevap olarak bu gönderi By admin
http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/showthread.php?tid=47

Klima kampanyaları : Mitsubishi Electric kampanyası Kasım 2015

Cevap olarak bu gönderi By admin

Mitsubishi Electric kampanyası Kasım 2015

arkadaşlar ne hasanusta ne mööbirol..

9köy farkıyla, prıl pırıl ofset baskı ilk defa bu forumda

HJ serisi

SF serisi

KRIGAMINE serisi