Mitsubishi Electric yeni R32 gazlı seri MSZ-AP

1 mesaj Seçenekler

Mitsubishi Electric yeni R32 gazlı seri MSZ-AP

Arkadaşlar ürün Türk Mitsubishi Electric manisa tesislerinde üretilmiştir.

farklı türde manyaklar Türk üretimi diye çamur atabilirler. özelliklede malum büyük klimacıyım diyen klimadan dolar milyarderi olan klimacı birol hilmi ye dikkat edilsin. http://prntscr.com/jbjg9n

adam erişemediği ciğere mındar demesiyle ünlüdür. geçenlerde gördüm forumunda bundan sonra me burda üretilecekmiş diye aşağılamaya çalışmış .

bu ürün sadece iç piyasaya verilen Vestel değil Arçelik değil. ille o ürünlerede kötü demiyorum ama doğrularıda teslim etmek lazım. ben bir arçelik fırına bir fırın parası daha ödediysem . vestelle ilgili ardı arkası kesilmez kalite şikayetleri olduktan sonra bunları haliyle söyleyeceğiz.