Mitsubishi Heavy SRK 35 ZMP-S

modestus
Arkadaslar bu modeli ön plana çıkarmamın nedeni 1. mutsubishi markası olması 2. en uygun 12000 btu kliması olması 3. haftaya klima alıcam bu modelde karar kılmış olmam :)
İklimsa liste satış fiyatı 3600 tl pazarlık sonucu 2700 tlye ön anlaşma yaptım  daha önceki yorumlarınızı okudum ama güncel fikirlerinizi öğrenmek istiyorum.
Salona taktırıcam 24m kare 3. ara kat yeni bina izalasyonlu 2 pencere var büyük boydan boya ikiside öğleden sonra full güneş alıyor evde durmak mümkün değil.

Re: Mitsubishi Heavy SRK 35 ZMP-S

modestus
Arkadaslar birde yeni klima taktirirken nelere dikkat etmek gerekir? Mesela vakumlamayı sordum önemsediklerini ve bu havalarda çok çok gerekli olduğunu sölediler sonra bakır boru ve kondenser hakkında bilgim yok taktırmalımıyım vs..