Mitsubishi electric hakkında bir sorum

1 mesaj Seçenekler

Mitsubishi electric hakkında bir sorum

t.taha
Öncelikle merhaba, uzun zamandır yaptığım araştırmalar sonucu MSZ-FH serisinde karar kıldım anladığın kadarıyla da alınacak en iyi 3-4 klimadan biride bu  benim sorum MSZ-FH serisi 2014 yılında çıkmış ve 3. yılını doldurmuş bir seri,
paraya kıyarak uzun yıllar kullanacağım bir ürün almak istiyorum, aldığım ürünleri de hep yeni çıkmasını bekleyip öyle almaya dikkat eden biriyim bu yüzden aslında yeni modelleri beklemek istiyorum  size sorum Mitsubishi serilerini ortalama ne kadar zamanda bir yeniliyor veya revizyon geçiriyor, tabi ki hiç birimiz müneccim değiliz ama bunun da ortalama bir süresi vardır aradan 3 sene geçmiş bunu alıp da iki gün sonra yenisi çıkıp eskisin istemem.