Sorularınızı buradan sorunuz. http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

arkadaşlar üstteki sabit konulardan 2.sinde http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Arkada-lar-bana-Ozel-mesaj-atmay-n-z-Ustteki-konuyu-okumadan-foruma-mesaj-yazmay-n-z-tp936.html

lütfen en üstteki konuyu okumadan mesaj yazmayınız özel mesajdan ulaşmayınız demiştim. ben bu foruma üye olunmasınıda istemiyorum çünkü forum kontrolümün altında değil çok basit bir sistemi var ama tamamen forumu sunan şirket forum yöneticisini kıstlamış özel mesajları bşle kapatamıyorum spamlar üye olup abuk subuk mesajlar göndermişler geçen gün. bu sebeple soru sormak için son üyeleri sildim ve foruma mesaj yazmayı kapadım

bu foruma yönlendirdim

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

kimse darılmasın soru sormak isteyen buraya http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/
üye olup bu linkten sorsun vakit dahilinde cevaplarım.

ille üye olunda demiyorum yanlışta anlaşılmasın. ben zaten zar zor yazıyorum eskisi gibi uğraşacak halim yok. hele hele kendi çıkarına 50 tane foruma üye olupta buraya kimse gelmesin oralara sorduğunu bana taşımasın bana sorduğunu ötekine taşımasın (ben zaten genel olrak çok önemli bir teknoloji olursa belirtiyorum. sahtekarlık edenlerin yalanlarınıda ortaya çıkartıyorum. bunun açıklamları var her ki forumumdada. ) bundan sonrası içinde o onu dedi bu bunu dedi diye her yeni okuyanla uğraşamam lütfen anlayış gösterelim. hem bu durum ahlakide değil. insna yanı başındaki bakkal komşunda bulunmayaını diğer bakkaldan alırken dahi utanıp sıkılırken. 50 yerde dolaşmanın alemide yok.

herkesin kendi çıkarı evet anladık bu normalde ben istemiyorum. sen bir klima alıcaksın bana sporacaksın iyi güzel ama sonra aynı soruyu git birde öte tarafa sor. sonra geri gel o onu dedide vs vs yok kardeşim benim işim değil bu işler. bazılarıda vay mecbursun  vs gibisinden.. kral kesilemezsin... ben satıcı felanda değilim.  vaktim olursa yazarım.. kimseylede o şunu dedi bu bunu dedi tartışmasına girmem.

çok affedin otuna bokuna kadar çingene hesaplarındanda bıktım. hem kafa tutar gibi sorular sorulacak birde diğerleriyle aşık attırılmaya çalışılacak. ben  tutup diğer forumlarla yarışacak değilim. kimse kusura bakmasın. oralardan buraya gelmeyin gelirsenizde geri dönmeyin.  buradan gidende geri gelmesin. hiç kimsenin kızmasına gerek yok ortalığı kızıştıran beyni bozukça sağa sola laf giydirmeyi kendince meşru gören ortalık karıştıran kahpelerlede işim yok çok affedin.

Re: Sorularınızı buradan sorunuz. http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

Şarkışlalı
Dokuzköy abi burayı daha önce okudum fakat linkini verdiğin forumdan onay maili gelmiyor. mecburen burda üye oldum

Re: Sorularınızı buradan sorunuz. http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

Şarkışlalı yazdı
Dokuzköy abi burayı daha önce okudum fakat linkini verdiğin forumdan onay maili gelmiyor. mecburen burda üye oldum
Doğru söylüyorsunuz o forumda o surn olabiliyor zaman zaman şu an baktım problem yok fakat yarın baksam belki olabilir.

aslında bu forum biraz işlevsel olsa hepsinden güzel ama moderasyonu iyi değil. ama idare eder herkeste bu forumdam kuarabilir tavsiye ederim hatta birde konu açayım. sebepse bri ara küçülmeye gittiler linkler kayboldu yaklaşık 10 yıl sonra zor kurtardım forumu ne kadar çok forum olursa o kadar devamlılığı olur :) ne yapalım ben forum yazılımlarından anlamıyorum hazır forum kullanıyorum zaten reklamlarla alakam yok gözüken reklamlardan forum işletmecisine aittir. reklamlardan kurtulmak için ublock origin kurabilirsiniz.