TOSHIBA KLİMA

Uveys
Selamlar arkadaşlar ben bi toshıba klima almak istiyorum ancak iki model arasında kaldım. Toshıba Suzumi 18 s3kv ile daiseıkai 16 n3kvr modelleri arasında kaldım. daiseıkai de ekstra iyon filtresi varmış aradaki fiyat farkı 350-400 arası hangisini tercih etmeliyim bana yardımcı olun lütfen.

Şimdiden teşekkürler...

Re: TOSHIBA KLİMA

Uveys yazdı
[...]

Aleykum selam.

ses açısından suzumi alın geçin diyeceğim ama yanlış bilgi vermekten korkuyorum zira eski suzumilerde ve oldukça benzer olan carrierler birlikte, bir kaç yıl evvel bir kaç adet kart yakma sorunu gördüydük forumlarda.
şimdi zaman baya geçti ne dir ne değildir bilemiyorum şahsım adına.

daiseikaiye gelirsek 16lıkların iç ünite ufak olduğu için sesli olduğunu toshibacı bir klimacı söylemişti dh de şimdi isim hatırlayamayacağım.  aynı boyutta iç ünite kullnılıyorsa ses olabilir. suzumi ve carrier 18liklerde pek ses şikayeti duymadık. 12 ve 9luklar hariç.

sese karşı hassasiyetiniz varsa bunları hatırlatmak istedim zira toshiba kompresörler biraz seslidir. o yüzdende kafadan suzumi dedim ama araştırmakta fayda var ben seki durumu anlattım.

bu arada buradan devam ederiz sormak istediğiniz olursa. http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

Re: TOSHIBA KLİMA

Uveys
peki iyon filtresi çok etkili mi? çünkü suzumide iyon filtresi yok.

Re: TOSHIBA KLİMA

atlamışım o bölümü kusura bakmayınız. görünce dh de bulunan konumu taşıdım.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/showthread.php?tid=46

hiç bir önemi yok üstelik zararlı konuyu okuyunuz.

ayrıca farklı bilgiler için burayada bakabilirsiniz http://klimaforumu.net/index.php

(bakınız bu forum tam arşiv olacak o açıdan buraya pek yazmak istemiyorum. forum ana sayfasınsa sabit 2 konu var oralardada belirttim) bu yüzden bana demeyinki şuraya buraya davet ediyor. öyle olsa google de en iyi görünen forum bu forum.. ama görselliği yok.. yok olsada keyfe keder devam ettirirdim... hoş kapanmayacak sonuçta ama. işin doğrusu yazamıyorum eskisi gibi inanınız. 2-3 yerle uğraşmakta zor gerçi hiçbirnde doğru düzgün yazamıyorumda :) çok selam siz soracaklarınızı sorunuz yine diğer taraftan.