a03 hatası eşanjör

duyguankaram
Bu konu güncellendi de .
merhaba arkadaşlar kombide a03 hatası aldım ama  sitede esanjör anlamını bulamadım nedir bu esansör??

Re: a03 hatası eşanjör

duyguankaram yazdı
merhaba arkadaşlar kombide a03 hatası aldım ama  sitede esanjör anlamını bulamadım nedir bu esansör??
reklamınızı sildim. millete fayda sağlamak istiyorsanız açıklarsınız. buradada kalır bilginiz aksi durumda banlanırsınız. reklam yapmak link işlemek kolay ama şahsımın hiç tercih etmeyeceği birşey. birde çok affedin insanları salak sanarak link işleyip başka yere davet etmek hoş birşeymi sizce.