m.heavy srk 63 zr-s klima kart yanması

gkhn
Öncelikle herkese merhabalar foruma yeni katıldım cevap ve yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.   6 ay önce iklimsadan aldığım srk63zrs inverter klimam aldıktan 5gün sonra voltajdan kartı yandı servisçi arkadaşlara tamir yaptırdım ve 3 ay sonra tekrar voltajdan dolayı kartı yandı servisçi arkadaşlar kartı komple değiştirdiler ve arızanın kaynağı olan voltajı tedaşla görüşmemi söylediler tedaşçı arkadaşlar geldiler 243-233  olan voltajı 230-222 yaptılar bu klimada kart arızası kronik bi arızamı yoksa voltajdan kaynaklı bi arıza mı cevap için teşekkürler ha bide klimanın tesisatı sayaçtan antigron kabloyla banyo şofbenine gidiyo oradanda klima kablosuyla klimaya geliyor arızadan 2 gün önce klima çalışırken şofbenide açmışlar ve sigorta atmış

Re: m.heavy srk 63 zr-s klima kart yanması

Hos geldiniz.
Klimaya zarar veren sofben gorunuyor linye hatlarini ayiriniz.

Tamam mhi lerde kart problemleri oluyor fakat bu durumda gorusum sofbenin hattini ayirip denemeniniz.

Voltaj dusuklugu ani dusme yukselme yoksa kolay kolay hemende birsey olmaz kart proplemleri bir nebze kronik olsada.