mbirol insanları nasıl kandırıyor.

1 mesaj Seçenekler

mbirol insanları nasıl kandırıyor.

sn arkadaşlar öncelikle senin işin insanlarla uğraşmakmı faydalı olmakmı diyenler olacaktır . (mbirolda bu yönde basma kalıp sözler kullanıyor ya. kimsede ukalalık etmesin adam eleştirmesin işine gelen istediğini alır benim yazdıklarımdan faydalanan anlayabilen anlar veya anlamaz. ben klima satmıyorum, aman beni övsünler yazdıklarımı sosyal medya inst face vs diye beğensinler diye bir gayem falan yok. zaten o tür hesaplarımda yok sağlık açısındanda uğraşamam.)

cevap: evet benim işim insanları kandıran insanlarla uğraşmaktır.  fikirlerleymiş vs bilgiç kendisini alim sanan ukalalıklarla vs laf konuştuğunu sananlarla işim yok uzak olsunlar.

şimdi gelelim mbirol un yalanlarına işine geldiği gibi konuşmalarına. onun forumunda bir yazı gördüm gene boşvereyim uymayayım dedim ama ince ince saldırıyor. bende dedim bari şu Mitsubsihi Electric düşmanlığına bir açıklama yapayım.

bakınız gene ME kötülemiş

büyük görmek için alttaki linkleri açınız.
https://i.hizliresim.com/nb77O5.png hızlı resim çabuk silinebilir o açıdan imgur linkleri vs ekliyorum elimden geldiğince imgur ölmez kolay kolay.
https://i.imgur.com/SPTWvqx.png

https://i.ibb.co/LrgxVJM/kBNyujS.png

HOŞT KÖPEK MITSUBISHI ELECTRIC KÖTÜYMÜŞ. SEN KÖPEK MAMANI YEMEDİN GALİBA İYİCE AÇ KALDIN. YE BAKİM BOBİMA KÖPEK MAMANI. HANİ DOLAR MİLYARDERİYDİN LEN SEN

https://i.imgur.com/Vjo0jdR.png

ulan aç köpek ben bu işi meraklı olduğum için forum hastalığım olduğu için gönüllü yapıyorum dedin yıllarca.. şimdi millete paralı tavsiye vermeye çalışıyorsun bi resim atıcam 50 tl yazmışsın şimdi 100 tl yapmışsın sanada gavat diycem artık beni itibarsız duruma düşürmeye çalışıp kocausta gavatını üstüme saldığın için.

ismimi fake nickle forumuna yazdığın için. yunan dölü köptubur arkadaşına sövdüğüm gibi sövmediğime dua et o utanmaz gibi kâr ettiğini san. anasına karısına her yerden küfür yiyor düşünmüyorki neden küfürediyorlar sonrada iade edermişmiş. önemli olan o küfürü yememek yedikten sonra iade etsen ne yazar anana karına sövüldükten sonra. senin salça lafın var ya her şeye salça olmazsan yemezsin küfürleri söyle o yunan dölüne.

ben utanıyorum şahsen ismini belirterek sövmeye ama o söv diyor ikide bir ismimi yazıyorki söveyim ismen. orospu çocuğu sarı çiyan amk oğlu yanındaki aymazıyla beraber. ben ismen sövsem cezamı alıcam ulan iki taraf mahkemeden kovulduğumuzla kalırız. karısını siktiğim gavatı tahrikleri belli dhden atıldı diye sataşıp duryor keşke ben attırsaydım amk itini. yani aklınca sövünce san hapsemi giricem benim zararım olmaz tek zararım vakit olur. oda rezil olduğuyla kalır. seninde şahsi kanın bozuk ya adam toplayıp saldırı olaylarından zevk alıyor oda işte.

bu arada mbirol nickini benim mavi forumda kim aldıysa anasını bacısını karısını 7 sülalesini. küfürden hariçte gün yüzü görmesin insanlara sataştığı için. seninde tabi şahsi kanını bir kez daha sikeyim mbirolki senin foruma adımı yazanın yazısını silmiyorsun tutuyorsun. kanın bozuk oğlum ne diyim sana. ailen terbiye vermiştir sana ama şahsiyetin bozuk olduktan sonra orospunun sikilmekten zevk aldığı gibi zevkleniyorsun.

neyse ulan biz milletten para toplamak içinmi kurduk senle o forumu. herkes anlasınki ben neden sana karşı durdum orda herkes baksın şu resime.

https://i.ibb.co/nDwJcbL/AVMyg6y.png

https://i.imgur.com/LzDSMRM.png

ben ne kadar sana güvenmesemde yinede ilk başlardaki emeğimi hatta sonuna kadar yine sana uymadığımı inkar edersen, şerefsizsin. karaktersiz akseki yahudisi. kıptilik yahudilik yapan sensin esas kocaustaya derdin o zaten belliydi karakterli olsa sana iyi esnaf demezdi ama gördü ebesinin amını.

şuna bak yetişemiyormuşta para istiyormuş yalanını sikeyim.  şah33 olarak fake girdiğin yazılarıda çözüyorum senin geç o ağızları. zamanında dh de biri vardı u ile başlıyordu ismi ama tam çıkaramadım şimdi unrelasedmiydi neyse artık.  hötö ona yöneticilik verecekti onun ağzı ile yazıp duruyordu. bir gün dedim hötö ye (ado yani)  hete=sota  hötö=ado... hede höde ile olmuyo gibisinden. dedim höteye utanmıyormu bu adam senden kopyaya. bana hötönün cevabı şu oldu, ya bende hayret ediyorum yazılırda bire bir aynı olurmu demişti. sizinkiside şah33 ile o hesap işte.

bir arada köprem gö.t.g.n vardı ya dh ye gönderip ME laf attıryordun ya köpex3131 nickiyle. fucitsu övüyordu orda memnun isimli çocuk tanıyıp ustana sor diye bi sittir çekmişti ona. ha tabi memnunda benim ya sana göre.. evet benim lan hasan ustada benim hatta inanmazsan git gürcanın kendisine sor Gürcanda benim lan burda gülünürmü ne edilir artık bilmem. yunan dölüyle kocaustada senin yalanınla acılarını dindirmek için sataşıyor ya.

ve hatta utanmazsan kocaustada sensin de bana tam olsun lan. hala götün 3,5 atıyo benden. olum bende bişe yok ne görürsem onu yazıyorum tek fark sen yalan yazıyorsun iftira atıyorsun. ben senin gibi yalan katmayınca sana dokunan şeyler çıkıyor ortaya derim ya ben kemal sunal gibi saftirk adamım.

https://i.ibb.co/k4FrYFk/EOF57ck.png

karaktersiz mbirol, şah33 kim lan ME ile ne işi olsun çocuğunda birebir senin ağzından yazsın. ulan o yazılar esas senin birebir yazın. yada şunu yaz bunu yazmı diyorsun tutmuşsun çocuğu kulağından. zaten nicki ortak kullandığınız belli.

bu şah33 denen çocuk klima5505 in 11-12 yaşındaki halinden bile uzak klima işinden oldukça alakasız tavırları varken çocuğu kullanıyorsun orada utanmaz adam. kimki bu m.electricle sorunu olsun hadi sen kovuldun gıcığın var onun yaşı başı kaçta ME ile şahsi sorunu olsun.

ey forumu okuyan ahali şimdi bu adam zamanında me den kovulduğu her fırsatta elinden geldiğince kötülüyor son palavrasındada yeni AP serisi için, mitsubishi electric in giriş seviyesi HJ modeli ile denk tutup HJ nin farklı versiyonu boru çapları bile 9-12-18 lik aynı demiş. tabiki yeni çamurlarından birisi millette anlamadığı için inanıyor.

arkadaşlar R32 sistemlerde basınç biraz yüksek olduğu için ufak boru çaplarını kurtarmaktadır.

bunu mbirol bilmiyormu? cevap: hemde tabiri caizse domuz gibi tilki gibi biliyor. yoksa klimacı değilmi demek lazım gelir. hatta senden klimacımı olur demek lazım bunu bilmiyorsa.
tabiki bilerek çamur atmak için millete yalan söylüyor.

şimdi iyi okuyalım ve belgeye bakalım arkadaşlar.
daikin in ururu sarara modeli çok tutulan extrem bir modeldir. ve ben daha ilk R32 kullanmaya başladığındaki eski modelinin verilerinii işleyeceğim kaç yıl önce 7, 8 sene önce Daikin 9-12-18 aynı çap boru kullanmış. şimdi resimlere bakalım boru çapları neymiş. 18likte farklımıymış.

https://i.hizliresim.com/00qyNR.png

https://i.imgur.com/aAtBXVc.png

yani şimdi arkadaşlar bu iki önde gelen firmada teknolojileri olmadığı için demek milleti kandırıyor. vah vah vahh ne günlere kaldık.

şunu dese tamam diyeceğim. zira ben yıllar öncesinde dedim şimdi diyeceğimi. zira akıl var mantık var.

enerji yönetmeliklerinden dolayı alanına göre cihaz seçerek enerji tasarrufu peşindeler bütün firmalar. yani kendiside diyor ya alanına göre klima seçilmeli diye. işte onu yapıyor firmalar şimdi. ve amaçları her odaya klima aldırmak.

ama iyi anlayalım ve açalım bu konuyu. şimdi bu mbirol ufak kompresör çamuruda atıyor ya. arkadaşlar ufak  kompresör diye bir şeyde yok aslında. bu kompresörler 15 küsur yıldan beri kullanılıyor. ilk sağlam enerji etiketlemesi eurovent meselesi 2004 te başladı benim bildiğimce yanlışım olursa affola.

bakın benim dh de konum bile var.. naylonlaşan klimalar diye başlıklı.  oraya iklimsanın MHI klimalarının değerlerinin resimlerini atmıştım eski 12lik klimaların ısıtması 16000 den başlıyordu protesto etmiştim hemde şimdi neden düşürdüler değerleri diye

ama şimdi düşününce bu klimalar genelde klasikti. ve ilk inverter klimalar düz kompresörlere inverter modül eklenerek başlanıp zaman ilerledikçe stoklar bittikçe yeni kompresörler üretilerek devam edildi benim anlayabildiğimce. mesela ilk inverter klimalar AC kompresörlüydü. sanki DC sistem bilinmezmiydi. ama stok durumları illaki eritilecek. yanlışım varsa hiç inat etmem düzeltirim.

hatta şunu bile gözetlemek mümkün. DC kompresörlerle beraber bu 12000 olupta 16000 ısıtması olan kompresörler şuan bile baksak aynı kompresör olabilir. ve hatta yine o yıllara bakılırsa ilk etapta büyük dc kompresörlerde üretilmiş onların değerleri dahada yüksekti..

ne değişti peki?

cevap: daha fazla enerji tasarrufu sağlanması istendiğinden bu kompresörlerin büyük olanlarını genelde ekarte ettiler. stokta çok olanları pazarlama taktiği ile daha üst sınıf model diye pazarladılar. sonrasındada tabiki daha ufak kompresörlere geçildi. o ilk etaptaki yüksek dc kompresörlerde hyper vs isimlerle yüksek fiyatlara farklı modeller altında satılmaya başlandı. benim o zamnlar kızdığım oydu ama enerji yönetmeliğini hepsi değerlendirdi firmalar.

bende şahsen büyük kompresörlü klima olsun diye zaten o zaman belirtmişim yeni gelişen enerji yönetmeliğini düşünmeden.
amacım neymiş. ne diye ufaltıyorlarda eski 12lik klimaları 18lik diye satıyorlar. ama teknoloji buna müsait dc kompresörü inverter sistemle ileri derecelerde çalıştırmak mümkün. çünkü büyük kompresör olunca sarfiyat ister istemez artıyor.

yani bir tür mecburiyet var.

bana şimdi sorulsa gene gözüm aç. gene büyük olsun dahada yüksek değerlere ulaşsın derim ayrı mesele. anladığımdanmı ondanda değil tamamen psikolojik ne inkar edeyim. ama yüksek değerli kompresörlerin tüketimlerininde çok olduğuda aşikar.

yani işin aslı yok büyük kondensermiş kompresörmüş şuymuş buymuş bunlar geride kaldı bal gibide (klima dünyasında tam bir devrim olmasada ) gayette güzel ürünler piyasaya sunuyorlar.

bazı ruh hastaları fakir edebiyatı yapsalarda kimsenin kimsenin tercihine laf söylem hakkı yok. tutup en alt seviyedeki klimaya bu mercedesle aynı mercedese gerek yok derlerse karşısındaki adamda çöpleriyle avuna dursunlar der.

kimsenin klimasına ürününe çöp demiyorum anlayan anlar bunu. sözüm konuşmasını bilmeyenlere. deseki keseye göre iş görür amenna. hangimiz herşeyin üst segmentini alabiliyoruzki. ama lambur lumbur konuşanada elindeki çöpü görmeyipte yok kaliteli markalara gerek yok deme ukalalığına kolaylığına kaçan cahil insana denebilecek başka birşeyde olmasa gerek.

her isteyen istediğini alır bende o kızdığım insanların markalarınıda alırım neden almayayım hesap meselesi biraz daha iyi modelini eler seçer alırım. demek istediklerim iyi anlaşılsın.

zamanında dedim P Desing düşecek tüm markalar için.  elerindeki stoklar bitincede göreceğiz işte şimdi herşey ortada. mbirolun zamanında övüp şişirdiği haier in p.design değeri yüksektide ne oldu o zamanlar fazla tüketim yapıyordu o günkü modelleri.. gerçi şimdide güvenilmezde incelemeye gerek görmüyorum bile.

ama gerçek olan pdesign yüksek teste tabi tutulursa enerji verimlilik değeri düşer bu bir test çünkü. yoksa klima dandikmişle vs ilgili değil.

bakınız şimdi sizlere okumaya sabrınız olursa çok güzel bir ıspat yapacağım.

mesela bu mbirol bir aralar zibro klima satıyordu. japon modelleri vardı kompresörleri ufaktı ama çıkabildiği max btu yüksekti. bu bir överdi yok cop değeri yüksekmişte falan. ya tabi yüksek olur bunlar 9luk klimayı 12000 lik diye satıyorlardı o zamanlar. 20 serisi 2035 diye bir modelleri vardı birde yüksek performans serisi diye şişirirdi. o an için anlamamıştık bile ama bu biliyordu korkusundanda sesi çıkmıyordu çünkü yalancı adam. halbuki korkmasa dürüst olsa o klimalar aslında tam bugünleri anlatıyordu. şimdi taş atıyor ya ME ve Daikin klimalara vs. ben hep sonradan çözdüm bu durumları. ama o aslında normal olan durumu gizlemeye çalışırken, aman ufak derler diye. cop değerlerini ise millet nasılsa anlamıyor diyerek şişiriyordu.

çok iyi anlamak lazım birde gene japon 17 modelleri vardı bakın o bile normal değerlerde değildi çünkü

bakınız 35 yani 12lik olan modeller daha o aralar ısıtma btu ları tam düşmemişti bile 14330dan ısıtması başlardı bunlarda 17 normal serisi 12500 dü.  yüksek performans 20 serisi ise 13200 dü. bunları göz ardı ederek amma sallamıştı o aralar ama ben dahil bir çok kişi farkına varamamıştık.

https://i.hizliresim.com/jq5V89.png

https://i.imgur.com/JtFevlu.png

şuan eleştirdiği bir çok noktayı o zamanlar övmüş.

gene şuan kendisi panasonic z serisi almış 9luk öve öve bitiremiyor. yahu benim 2007 model GC serisi 12000 lik Mitsubishi electric klimamda onun son sistem yeni 9 luk panasonic i kadar tüketiyor.
ne anladım bu işten p desing yüksek olsa çift sıra kondenser olsa yok boru çapı büyük olsa ne yazar ME yıllar önce çözmüş bu işi. ben yanlış anlaşılmasın panasonic ide kötülemiyorum gayet güzel bir klimadır.

ama bu adam daha önce panasonic i kötülüyordu distribütörlüğü modern klimadayken.

neden kötülüyordu. söyliyim çünkü o şirketle arası yoktu. aynı zamanında fujitsu yu general i fuji electric i yerlere vurduğu gibi iklimsayı yerlere vurduğu gibi. işi bilenin insan kandırması kolaydır.

teknosada vatanda şurda burdaki çocuklar çok affedin adam kazıklamak için nasıl takla atıyorlarsa o an başarılı oldularmı aha kandınız işte. adam diyor bugün alırsan bu fiyat yarın alırsan artacak. diyorum yarın gelirim aynı fiyata görürsem benle sözleşme yaparmısın şube müdürünün şahitliğiyle. çocuk gülüp kızarıp kaçıyor. bu kazıklarıda hepimiz yedikte öğrendik ama ne edersiniz elden geldikçe uyarmak amaç.

bu adam satmadığına satamadığına daima çamur atan bir zihniyettir ama ürüne ama markaya ama şirkete daima  çamur atar durur. ancakki kaçılmaz bazı durumlar oldumu mesela gree veya haiere ürettirilen klimaların farklı markalarını zamanında övdüğü için sözünden dönemez. bozuk saat misali istemedende olsa  biraz dolambaçlıda olsa aynı klima der. bu aralar birazda forumunda reklam gelirleri arttığından biraz daha dürüst veya anladı artık devamlı herşeyde yalan atılmayacağını ama Mitsubishi Electric oldumu iftirasız duramaz.

bu arada arkadaşlar sitemizde gözüken reklamlar bizle bağlantılı değildir yayıncı forum işletmecisi nabble.com a aittir. lanet olsun hristiyanlıkla ilgili reklam koymuşlar yabancı şirket sonuçta.  uBlock Origin reklam engelleyici kullanınız çok sağlam bir bir reklam engelleyici.

şimdi burdan soruyorum (cesareti olan adam buraya gelir veya nickimi açar orda. ben adamın nasıl canını okuyorum görür.. bana cevap verebilirmi. haberleşip dedikodu ettiği başkalarıda demesin buraya neden gelmiyorsun diye benim ilgi alanımda değiller. onların sataşmalarına diyeceklerimi zaten farklı topiklerde dedim...)

soruma geçeyim: MODERN klima sahtekardı sattığı malların ardında durmuyordu değilmi mbirol?

onlardan klima alınmazdı değilmi?

şimdide alınmaz değilmi ? Haier satıcaklar ya hani değilmi haierde alınmaz ama değilmi?

sözün özü yalanın resmini birkez daha çekelim.

https://i.hizliresim.com/odZJO9.png

https://i.imgur.com/KUpVIDv.png

daha bitmedi zaman zaman göndermeleri birikti onlarında cevaplarını alacak hala saldırıyor bazıları vs diye. reklamamım olacak diye götü yemiyor 9köy diyemiyor ben direkt linklerinide veriyorum çıkarım yokki bu işten. geçen sene o karikatürle ilgili konu açtım sildim o konuyuda açıcam tekrar. fare laflarını vs sana demediğim halde kendine pay çıkardın ya. hakkını verelim sıçan suratlı fare suratlı adam mbirol.

https://i.imgur.com/WCWOFK5.png

yazımdaki harf hatalarını vs akşam veya daha sonra düzeltirim ek vs olabilir bilahere.

___________________________________

yeni bir haber mbirol kocaustayada dandik klima satmış. üstelik birde bana sataşmışlar onun forumdan ikiside.. iyice edim ağızlarına ikisininde görsünler günlerini lavuklar.

hani len mbirol en iyi klimaydı gree... gürcan iade edince delirmiştin bak aynı sorunları kocausta da yaşamış.

https://i.ibb.co/9bCphYj/e4MlyrI.png

birde utanmadan bana sataşmasına cevap vereyim kocaustaya resim olarak.  dua etsin sövmüyorum artık bana fake diye sataşmış ahlaksız adam. nerde fake varsa anasını avradını dersem mbirolada gider sövmedim bu zamana kadar yinede sövmüyorumda.

ama sen ona inanmadığı halde işine geldiği için bana sataştığın için ondan daha adisin. mbirolun dilini sikim birde ÇOKLL uğraştık yazmış göt. bu sataşmanıza cevap  şart nasılsaki bazılarına sövdüğüm için bahsetmiyorsam isimlerinden ben yine kocagavata ve mbirola sövmüyorum ama zamanında kocausta çok ileri gittiği için kusura bakmasın karşısında çırağı yoktu o zaman yedi küfürü çünkü o önce küfretmesede, hakaret etti aşağılamaya çalıştı. ben abi dedikçe üstüme gelerek çok gerdi beni. ben sonra  sittirol git ağzını bozmaya çalışırsan senden önce en adi küfürleri ettiğimi duymuş ol dedim ona.

utanmaz gavat kocaman adam ulan ben sana direkt sövsem sonrasında ben utanırım ulan bunu benden iyi bilirsin inkar edemezsin. son görüşmemizde sana ne dedim ben bana demagoji yapma bir laf desem 50 laf çıkarım yapacak zekan var ama ben senin oyununa gelmem uzatmayalım dedimmi demedimmi. çünkü onca zamandır abi dediğim adama ana avrat sövmek istememiştim inkar et hadi.

neyse şimdide mbirolun oradan benle uğraşırsa hak eder şimdi işleyeceğim resimlerde domuz dememle yetinsin terbiyesiz sövmeye çalışırsanda ta ananı avradını diye şimdidende yazarım ama yazmayacağım sen anla daha kötülerinide duymuş ol bir kez daha hiç kusura bakmıyacaksın hem aklınca bana cahil diyorsun hemde üstüme geliyorsun cahil adam söver bilirsin onu diyenlerinde ta mna koyayım işlerine gelmediği için derler ya neyse. .

kime fake diyon ulan nerde gördün benim fake nick imi. yanındaki adam fake senin. dh ye girip girip farklı nicklerle ana avrat küfür yiyordu. kaç kez ikaz ettim yakışmıyor dedim vazgeçmedi eleştiriyorum diye gurur yaptı senin gibi. forumdaki koskocausta nickini kim almış kim zorla sildirtmiş sor mbirola. ama sana müstehak anlayan adamım diyosun klimadan tabi sen her boktan anlarsın ya.. ama anlayan adam boş atıp dolu tutmaya çalışmaz. kaçıncı bu be arçelik al şapa otur vestel al şapa otur neysede. anlayan adam esas mbiroldan doğru bilgi ummaz . dhde bulaştığın hasan ustada sonuna kadar haklıydı ona sövmekte kendi yedi yedi küfürü bana dedi sende gir söv. ulan elin adamına oç denirmi dersen yersin ana avrat küfürü.

şimdi sen neden bahsediyosunda bana bulaşıyosun yakanı paçanı sikim senin kim kimin yakasından düşmüyormuş belli oldumu şimdi adi insan boyunu posunu sittiğimin kocadomuzu az bile sana kusura bakma dua et daha ağırını etmedim şartlı olarak belirtsemde .

https://i.ibb.co/Sy6zvzb/Ryh6WeV.png

https://i.ibb.co/F5s81J3/ZO4dJRC.png

yalakalık ettiği mbirol ustayıda bu yüzden sildiğini söylemiş ama karakter budalası bunu dh klima bölümüne yazmıyorki marka konusunda.. marka kötüyse herkes uyansın.

markayada hiç bir sözüm yok bir dolu kullanan şikayeti olmayanda var.. tartışmayada asla girmem (gerçi mbirolun benden alıp yazıyor bilgisi yok diye kızdığı klima5505 te %100 kocaustanın bu yazısını gördükten sonra gree hakkında U dönüşü yaptı bence. ama klima5505 aslında iyi bir çocuktur zaman zaman yanlışlar yapsada kötü niyetli birisi asla değildir sadece biraz öne çıkma sevdası var. belkide iklimlendirme okuyorsa lafımı geri çeker özür diler gözlerinden öpmesinide bilirim ben. sonuçta bu çocuk meraklıydı yakın bir birimde okuyorsada çözer bir çok şeyi ama kendisi olmalı mbirol kimkide onun önerilerinde garantide kalıyor aklınca. ve hala ECA nın aslında haier olduğunu bildiği halde iyidir yazıyor kafası serhat63 gibi hala tam çalışmıyor.)

kocausta beyaz eşya bölümüne yazmış dh klima bölümüne yazsa daha faydalı olurdu bu yazı. fakat mbiroldana bilgi alacağım diye onu madara etmek bile istememiştir. arayı iyi tutmak için belki beyaz eşya bölümünde görmez diye yazmamıştır klima bölümüne..

çünkü bu yalakalıkları hep yaptı zamanında karakteri öyle şimdide yapıyor. siz benim bu sözlerime takmayın bana sataşanlara gidiyor laf artık ağır konuşmak istemiyorum ek yapıyorum bu mesajıma mesaj tarihi ile değişme tarihi bellidir yazımda zira yine sataşmışlar mbirolla ikisi bana. mavi forumumda hepsinin cevabı vardı çok eski yazılarımda göt adam ne diye sataşıyorsun yıllar geçti ne karın ağrın var.

kendide derse dh klima bölümüne yazmadım ama mbirolun foruma yazdım ondan korkanmı var. hadi ordan sen koç volkana bile giydirirken dah sonra teknik bilgsindne faydalanırız diye ileri gitmedim diyen adamsın birde soğutma benim işim dersin sittir ordan. ve mbirolun forum dh kadar aktif değil.

önemli olan bir sahtekarı lanse edeceksen, çizik attım yalan söyleyerek klima sattı diyorsan dh den klima bölümüne yazacaksın ürünü ve sahtekarı lanse edeceksin.

yanlız yinede tebrik ediyorum. ama tabi karakterin gereği keşke anlamayan adama verilebilir bana niye verdi demen şahsi zayıflığın karakter meselen bencilliğin olsada... günahtır günah forumlar anlamayan insanlar için yardım yeri değilmi? neden var forumlar? anlamayan adama dandik mal verilsin diyemi var.

ama demekki anlamıyormuşsunki kazığa oturtmuş seni mbirol.. e tabi büyük konuşursan..  geçmiş olsun kurtulmuşsun artık.  neyse dh linkinide bir kez daha  işleyeyimki üstte caps yaptığım resmin orj linkine altta linkten bakılabilir. tıstara tıstara tıs ayıcı geldi ayıcı haksızlık yapan ayıları oynatıyoo.

https://forum.donanimhaber.com/mesaj/yonlen/150274105

https://i.ibb.co/pPcLJkN/3994848743.jpg

https://i.ibb.co/Qn8SKNL/hfo00Wo.png

https://i.ibb.co/JcJXk47/Ju88I49.jpg
https://i.imgur.com/Ju88I49.jpg
https://i.imgur.com/aik48X9.jpg
https://i.imgur.com/RwzOcYc.png

pislik neyse pezevenk demeyelim başkaları gibi gavat biraz daha kibarı. aç köpek garibanın 3-5 kuruşuna göz diken hain birde gülüyor neyse ya entel dantel giyinen göt adam keçi sakalını bile bişe sanıyor zavallı. birde cesur ümbük diye kanal kurmuş.

https://i.ibb.co/P4HNzh9/IPLYAiq.png

https://i.imgur.com/1y0I9gc.png

ben ona alkolik diye espri yapınca hiç kızmazken, aramız bozulunca adımı alkoliğe çıkardın diye üste çıkmak için en basit şeyleri kullanarak bana kızıyordu lavuk. ama kendi şimdi alkol kanalı kurmuş.

birde yahudi aşığı dediği moshe kocaustayla işbirliği yaparken, kocausta ayağına takılmış. kocaustaya ana avrat sövüyordu zamanında ucuz klima öneriyor dh de klima satamıyorum diye şerefsiz mbirol.. basimmi buraya kanıtı arada geçenler dersin değilmi. götler o zaman sataşmıyacaksınız bana. sataşıp beni itibarsızlaştırmaya çalışmayacaksınız. yoksa sikerim sizin itibarınızı çamur atmakla olmaz bu işler. huyunuzdan dönmezseniz bende bu şekilde her yolu uygularım. yahudi vs herşey derken kocaustay şimdi bana karşı laf söyletiyorsun şahsiyeti kanı bozuk mbirol.  kocaustayla yiyin birbirinizi mendeburlar karaktersizler haysiyetsizler.

https://i.imgur.com/XyJ1FIe.png
https://i.imgur.com/KieK75f.png

yanlız kalite değişmez bunu biliyorsun değilmi mbirol bak kocaustaya me den kaliteli diye sattığın klima neler açtı başına.

https://i.ibb.co/G39Jv7Z/HHUNljw.png

https://i.ibb.co/Lhdmcns/gGW6j9O.png