Bu Klima Nasıldır :

12

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

Cyan34
Hocam üstten 2. resimdeki kondanser bakırmıdır şimdi ?

Beko vb. o zaman daha alü.ye geçmemişler .

bir de maviye boyanmış bu şekil metal gibi parlayan kondanser gördüm de(üstten 2. resim). bu alü. müdür ? bundaki gibi finler seyrekti.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

harbi_biri
iyi akşamlar 9 köy nasılsınız görüşmeyeli beni sorarsanız iyiyim şükür peşinen :) bende yorumda bulunayım  içini üst kapayı acarak bakabilirsiniz kaplamadır dış hepsi kaplamadır köşeden bakmanız lazım yada pervane kısmını ızgarayı sökün öyle bakın daha net olur mesela bendeki gibi net görün artı bu ar modelleri alan varsa resmi olarak kanıtlanması tarafındayım aksi halde dedikodu vebal alırsınız ben emin degilim o yüzden bir sey diyemem alimunyum mu degilmi

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

Cevap olarak bu gönderi By Cyan34
Cyan34 yazdı
[...]

evet kardeş bakır kondenser üstten 2. resim.

dikkatli olun arçelk ve bekoda alüminyum kondensere geçmiş. bunu Birol ustada belirtti. forumda george amca var kıbrısta ikamet ediyor oırda dahi açıklmasını almış.. cahil birisi değil kendisi öğretim üyesidir üniversitede. özelden ulaşınız. midea almıştı araştırmaları sonucunda. bulun forumda yazısını mesajındna alıntı yapın forumdan yazın isterseniz pm yapın.

mavi kondenserde olabilir

http://i.imgur.com/nzhsMgJ.png

bende eskiden çakma daikin vardı iç evap maviydi evapta bir tür kondensere benzer yapıdadır..

http://s22.postimg.org/ybgt99egh/screenshot_977.png

ama kafanız karışmasın bu mavi kondenserlerin her yeri mavi kaplama özelliğinde değildir. çünkü kaplama alüminyumu korumak için yapılıyor. iç boruları bakırdır  finleri mavi kaplamadır kiminde altın rengi olabilir kiminde bakır rengi olabilir. ama tüm finler alüminyumdur. (finlerin alüminyum olmasında problem yoktur)  imal sırasında bakırın içine çok özel bir sistemle gömülüyor kalıplara bakır dökülüncede bakrın dış tarafında sıkışıp kalıyor çıkması mümkün değil.. taş gibidir dış ünitedeki alüminyum finler kontrol ederseniz.  o kaplamalarıda alüminyum zarar görmesin diye kaplıyorlar arçelik lg buna gold fin diyor. kendine güvenen firma buna gerek bile duymaz. çünkü oldukça etli bir bakır boruya  borunun dış tarafından metrik olarak gömülen kaliteli alüminyuma kolay kolay bir şey olmaz.

samsung ise komple alüminyuma bakır kaplama yapmış komple alüminyum olan kondenserlerini.. isterse orijinal altın suyu kaplasın.. bunlar
masal.

bizler hep söyledik samsung ar serisini almayın dedik çok affedin olmayan bilginizle inat etmeyin dedik. ama abuk subuk cevaplar verildi.. boşun ademedik bakın örnek aşağıda. şimdi ille biz haklı çıktık diye mal bulmuş mağribi gibi kendmizi överek tuhaf şeytan işretleriyle zevklenmiyoruz fırsattan istifade leş kargalığıda yapmıyoruz. hamd olsun kafamız o yönde beyinleri eriyenlerden değil..  ortalık karıştırırken ben demedim vs diyip körümüzü göremeyenlerden değiliz.

http://i.imgur.com/n53DJUX.png

http://i.imgur.com/9Fkf0gI.png

http://s22.postimg.org/62jqcsnld/screenshot_979.png

mesaj formatı bozulsada özellikle büyük basıyorumki millet gözünü açsın. 10 yıl garantili yazmışlar birde iç ünitede görülüyor.

ama arkdaş ne yazmış smirnov isimli dh üyesi arkadaş....artık herkezin takdirine.

kendi malını övmek için itiraz edip mbirola beyinsiz felan deyip ucu bana ulaştı bu lafların. artık kapışanlar düşünsün. mbirol biraz öküzdür bağırır çağırır gıcık şekilde dalga geçer ama bazıları gibi bunda zevk alıcak şekilde ille benim dediğim doğruydu şeklinde işi köpekliğe götürecek kadar kötü arkadaş değildir.. anlamakta zor değildir kavga eder bağırır çağırır genede iyilik yapar. bende zamanında az kavga etmedim kendiyle. (yarın bakmışsınız gene kavga ederiz.) hatta bazı şerefsiz kanıbozuklar çıkarınmı var bile dediler. kendinden farklı çıkar elde etmeye çalışan kansızları çok gördük ortalık karıştırmacı mikserleri. kendi çıkarlarına övüntülerine yazan dolu insan var körünü göremeyen... biz bunlara rağmen zarzor bilgi veriken samsung alanların zoruna gitti birde onlardan bozuk yedik.

adam vestel alır der ben klimaya para vermem sonrada zenginliği ile övünür tamamen kompleks e cimri şerefsiz kal kendi klimanla ne diye sağa sola çamur atıp vestel arçelik kalite klimayla aynı diyorsun. kimdie yabancı markaların en dandik serileri ile avunur ama doğruyu söylemek zordur işte..

artık insanlık kendi çıkarına dumak istediği ürünlerin fiayatlarından dolayı iyi ürün demeyi duymayı bekliyor. hele birde elinde varsa o dandik ürün sormayın gitsin.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
harbi_biri yazdı
[...]
harbibiri sağol iyiyim bende çok teşekkür ederim.

ben yazarken yazmışsın  iyikide geldin son yazılarını okudum dh de şimdi senin kulağını çekicem. önce senin mesajının altındaki şimdi attığım mesajı oku iyice anla.

senin klimanın kondenseri bakır ona alüminyum demiyorum. ama ne kalite bakırdır oda tartışılır sen yazıyı oku sonra kulağını çekim senin. bir sigara çay içeyimde ondan sonra.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri

yahu habrbibiri  kardeşim çok ileri gittiğinin farkında değilmisin çat pat bilginle kusura bakmada. bırak şimdi kendi klimanı ona en sonunda cevap vereyim.

dhde tutmuş adama bekoda twin kompresör varmı... demişsin beko kim twin rotary kompresör kullanmak kim işlerine gelmez maliyettir..

http://i.imgur.com/2rl8QRf.png

carrier 9luk ve 12 lik önerme ikide bir... hem gene ikide bir  diyorsun carrier toshibadan iyidir.. nasıl diyorsun bu lafı hayret yani sana..

bak başına iş alabilirsin  18likten aşağı önerme carrierleri. şuan 18lik bile nasıldır onuda bilmiyorum eskiden skvr serisi 12liklerde twin kullanılırken şimdi tekli rotary kullanılıyor. şimdi bu durum gibi 18likte normal kompresöre döndüyse onda bile sorun yaşanması işten değil..

twin kompresörün ne olduğundanda haberin yok daha..

ben sana önerme carrier 9 ve 12 lik diyorsam. öğren neden önerme diyorum 9 ve 12 lik carrier..

çünkü 18liklerde twin kompresör var. sessiz çalışır daha randımanlıdır.  9luklar çok zayıf kondenserlerine kadar. bunu carrieri övenlerde belirtiyor.  12liklerde ise ses sorunları herzaman çıkabilir.. kimi anlamaz bunu benim klima sessiz diyebilirde. ama sessiz klima kullanan birisi herzaman aradaki farkı bilir.  dikkatli ol söz dinle.

sen klimacı felan değilsin bende değilim ama inat etmiyorum.. emin olmadığım noktalarda daha doğrusunu  klimacılar bilir diyorum.. sen bilir bilmez çok inat ediyorsun. nerden biliyorsun malzeme kalitesi carrierde daha iyi diyorsun tosh skv serisine göre. delimsin sen yahu... dh de defalarca yazıldı carrierin malzeme kalitesi alt seri toshibalardan

(skv ve skvr serisi)

 daha düşük diyerek..

yok 14 dereceler vs saçmalayıp duruyorsun ikide bir kendine göre tanımlar uyduruyorsun.. yahu 50 kere anlattık sana... klimayı sıcakta soğukta çalıştırdınmı orta fana alıp... ilk 10 dk içinde üflediği ısı soğukta 9 derece sıcakta ise 48 dereceyi buldumu o klima sağlıklıdır.

birde senin kliman gibi sağır sınıfına giren klimalar var

(ille kötü demiyorum yanlış anlama)

 bu klimalar 10 derece altına düşemezler 10 dk ölçümde.  12-13 derecede kalırlar ilk 10 dk içinde. sonrasında yavaş yavaş belki düşebilirler. yoksa senin saçmaladığın gibi yok şu derecede açtımda şuydu buydu deme durumu yok. fujitsu lgc serisi klimalrda bu şekildedir yeni ucuz olan serilerini bilmem fujitsuların ama çokta frklı olcağağnı sanmam. anlatmak istediğim bu tür klimalr vardır.

kendi klimanında cop değerlerine  güvenme fazla. doğru olsa eurovent belgesi olur. lg prestige serisininde cop değerleri yüksek ama kışın şişiyor.

oku burayı http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Daikin-Kaira-m-Beko-nverter-mi-tp473p478.html

yine adamlar ar serisi klima almış çöpün önde gideni.  sen hala kem küm ediyorsun yok beğendiğini al şöyle kullan böyle kullan.. önceden ille bakır diyorsun artık nasılsa bilmem diyorsun alüminyummudur bakırmıdır diyorsun iyi gelişme bu senin açından:) ama dah dikkatli olmalısın.  al sana alüminyummu değilmi bir kere daha oku. maalesef ar seriler alüminyum sakın ha sakın önerme.. alanlar şanslıysa belki 2-3 senede delinmez..

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Samsung-AR-serisi-klimalar-nas-ld-r-tp10p484.html

senin klimanın kondenseri bakır onu daha öncede teyid ettik senle. sen tutup görmek lazım ben anlamam diye hem açıklama yapıyorsun hemde günaha girmemek lazım diyorsun.. yahu nedediğin belli değil..

ar serisi için hala inat edenler, girsinler samsung un sitesine ar serileinin dış ünitelerinin kilosunu görsünler. sonra istedikleri kadar avunsunlar.

yine birisine ısıtmayla ilgili öneride bulunmuşsun şuraya tak kaliteliyse idare eder demişsinin 18 lik klima için.. biliyormusun acaba odadan nekadar çıkp emiş yapabilir  o klima kapıdan..  17m2 taktırcaksın adam klimayı... adama burdanda cevap olsun okur belki... olmaz..

kapı girişine bağlansa bu defada genişlik ne kadar  orda o klima şişebilir.. daha doğrusu şişer..  15-18 dereceelr arası öylesine idare edebilir.. ama devamlı hava 15-20 derecemi olcaka birde nem durumu  var bu işin..

sende bunları çok iyi düşünmelisin benim yazıları dh de iyice araştır oku burda fazla yazamıyorum artık.  gözlerim kaldırmıyor artık ekranı. hemde bıktım bir taraftan..  bişeler öğren ama doğru öğren seni yönetici yapayım buraya söz:) meraklısın ama heyecanını yen.. ilk önce tane tane yazmaya çalış. yazdıkların anlaşılır olsun.
benden iyi yaz ben çamur gibi yazıyorum hem yaş hem hastalık. bak ben kabul ediyorum hatamı. sende sakin ol biraz dinle herkezle tartışma dhde işi bilenleride deli ediyorsun.

hadi kal sağlıcakla şimdi... kusurumada bakma dost acı söyler.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

harbi_biri
9köy yazdı
[...]

 ar modelin direk kendin gözünle görüp alimunyum mu diye o zaman yorumda bulunmak daha dogrudur alt modelleri var  onlar alimunyum olabilir ama son cıkan ar modellerinde bazılarında farklılık var onu duydum görmediğim içinde bir sey diyemem  ben öyle emin oıldumda yaptım mesela böyle durumlarda yorum yapmam vebal almamak iin iyidir yada kötüdür anladınızmı olayı  alorlo carri 1 kullanıyoruz 18 bt var gold serisi altı degil calışma sistemi güzel o yüzden tavsiyede bulundum yoksa orda kafadan atmıyoruz anlıyacayın toshıba olayıda  650 tl fark var paran varsa alırsın yoksa kaba kasası var alorkoyu alır gecersin dedim sende yanlış okuyon anlasılan sorund egil yani toshiba kalitelidir adamın bütcesine göre yazıyoruz bilgisiz degil bunlar bu arada yazdım siteye yönlendirdim bakarsın geldimi acaba diye adam  kendine iyi bak görüşürz

[...]

harbibiri,harbiden adamı deli edersin. ben ar serisini gözümle görmem gerekmiyor. bu yorumları yapmak için. mbirol içini fotoğraflamış değilmi? defalarca bu fotoyu işledik. bir daha işleyelim.

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/file/n31/0xFyPBL.png

görmem gerekiyormuymuş? mbirol kıldır ama tutup bunun yalanını söylemez.. söylersede önce önce ben karşı çıkarım.

dhde kavgalarımıza görebilrisin. adam ille çamur atayım dese herkeze kendi klimalarınımı satacak sanki..
adam burdan olsun dh den yazanlar olsun klima almak isteyen üyelere cevap vermiyor okuyorsunuz işte.

şimdi kesin bilgiler varken kensi sitesindede bilgiler varken ar serisi samsungları ille benim görmem şartmı.

alttaki  resime bak bakalım. özellikle senin klimanla karşılaştırdımki daha iyi anla.

http://i.imgur.com/Pb9n92V.png

http://i.imgur.com/JPptn2X.png

bak alüminyum kondenser nekadar daha az kg. senin klimanın bakır kondenserine göre.

şu linkte tam sayfa fotosu http://i.imgur.com/EiHq6G5.png sende bakabilirsin sitesinden ayrıca.

senin bildiğin tam tersi eski klimaları bakırdı ama onlarda çok hafif bakırdı. ayrıca vanaların bağlı olduğu yer problemliydi. dh dede bu problemlerden çok söz edilmişti.. ikide bir gaz kaçak şikayetleri vardı. şimdi ise ar serileri komple alüminyum oldu sözde düzelttiler.. o dandik bakırlar ar serilerinde genede iyidir.

senin carrierin kalitesi  dediğin yazını resmen görüp kızdığımı hatırlıyorum ben... yanılmışım demekki. şimdi incelediğimde göremedim

http://i.imgur.com/Q9okRUI.png
bu konuda özür dilerim. bak ben özür dileyebiliyorum.. sende laf dinle artık ikide bir gözünle gördünmü deyip durma ar serilerini. her yerede dalma:)

ben sana ne dedim dünkü yazımda 18likten aşağı carrier önerme dedim..  al bak buraya yorum yazmışsın

https://www.youtube.com/watch?v=wJbvTAypU-8#t=12
adam 12likten yakınıyor sen 18lik sessiz demişsin. yani 18lik sessiz diye 12likte sessiz olması şartmıda adam sanki yalan söylüyor gibi dalmışsın. ben burda yazdığım bir yazıyı en az 1-1,5 saatte yazıyorum..  bunları bildiğimizden ona göre konuşuyoruz. yeri geliyor bir yazı 3 -4 saat süryor araştırma ekleyerek.. sen dur daha panik atak heyecan yapma her konuda.

sende bana diyorsunki..  carrieri biliyoruzki boş konuşmuyoruz diyorsun. denk gelmiş 18lik almışsın evet onlar sessizdi dünde belirttim. açıkladım sana 9 ve 12 liklerin neden sesli olabileceğini.. oku biraz yorumları dh resmen bu konuda ansiklopedi... aksi durumda iddiacı ve kendi malına toz kondurmak istemeyn adam durumuna düşüyorsun. bu işlediğim senin yorum yaptığın video gibi gene sesle ilgili video işleyen arkadaşlar var.

şimdi çalış biraz sen bu merakla bir çok şeyi çözersin sakin olucaksın iyice emin olucaksın tane tane yazıcaksın ozaman seni yönetic yaptım gitti buraya:) hadi kal sağlıcakla.

Re: MISTSUBISHI HEAVY INDUSTRIES KLİMALAR NASILDIR. (zmp-s, zj-s,zjx)

Cevap olarak bu gönderi By 9köy
http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/acil-klima-tavsiyesi-tp59p85.html bu linkte bulunan mesajı ele alırsak.

mesajı linkten okuyunuz bende yazdıklarımı buradan bir miktar daha düzenleyeyim. dh 2 adet düzgün çekilmiş resim gördüm onları ekleyeceğim en başta. yeni resimler elde ttiğimden dolayı

dseam yazdı
SA
İstanbul maltepede oturuyorum tek çephe dışarıya bakan , yalıtım olmayan 15 m2 dairem için kışın ısınma amaçlı
ME SRK35 ZMP-1 12000 klima almayı düşünüyorum 2,200,00 TL ne yapmalıyım ..
<quote author="dseam">

Aleykum Selam

sn arkadaşım.

bu klimayı almayın üstten filtreli uydurma bir klimadır.

http://i.imgur.com/X1e0O8T.png

iç fanları alt modellerde genelde sorunludur. zjps, zj-s, dxk alt seri klimalrdır.  plastiği bisküvi gibidir.

sanırım dh den buraya geldiniz rebanuba isimli arkadaş var pm görüşmesi yapın neler çekti bu arkadaşımız aynı klimadan. fan sesinden çok müzdarip oldu şimdi ne yaptı bilmiyorum firma ses yok deyip işin içinden çıkmış.

bakınız alttaki model.

http://i.imgur.com/T3yDFiT.png

dxk ve zjps modelidir dxk ithalatçısı iklimsadır.  zjps ise aynı tipte olup airfelce getirilmişti eskiden. o zamanlar 45 modeli yoktu henüz. 45 modeli iklmsa getirmeye başlamıştı. arfelin elinde kalan zjps 9 ve 12likleride almıştı. bu iki modelin arasında bildiğim farklar dxk olanların dış ünitesinin taban sacı boyalı sac tı. zjps ise çelikti artık daldırma galvanizmidir orasını bilmiyorum zira daikin bile daldırma galvanizli sac kullnmaya başladı.

mistubishi heavy alıcaksanız en az zjx modelini almalısınız. ki onun dahi plastiği iyi değilmiş. yine aynı forumdaki serhat6363 isimli arkadaş plastiğini beğenmiyor. yanı sırada şişme sorunu iletti bana sıcaktan kompresör arıza ışığı yakmış gerçi orası urfa çok sıcaktan etkilenebilir ama,

kasa plastiği maalesef diyor arkadaş.

oldukça pahalı ve özellikli bir model olmasına rağmen. maalesef mhi firması fazla önem vermiyor plastiğine.  sözde mitsubishi ismini kullanarakta yanısıra çok dandik alt kalite zmps gibi ürünleri sunuyor piyasaya

düzeltme: kompresör arıza ışığı iç ünite kasası tam oturmadığından yanmış arkadaşla tekrar görüştüğümde aldım bilgiyi düzeltme yapmış oldum.

oysaki ismi buralarda meşhur. zaten japonyadada mitsubishi ismiyle bu firma klima satamıyor japonya dışında bu ismi kullanabiliyor orda sattığı isim BEAVER veya DAIYA japonyada mistubishi ismini kullanan firma

mistubishi electric.

bakın serhat6363 ile mesajlaştığımız yazı.

http://i.imgur.com/P8GNc9y.png

mesajın hepsini almadım buraya en üstteki linkten okunabilir.

LG AS-W126mmF0 vs Prestige klimalar nasıldır?

Cevap olarak bu gönderi By 9köy
bence kesinlikle uzak durulması gereken klimalardır. dh de çok tartıştık bunları hakarete varan durumlar oldu dhde. sözde adam yenme ağızıyla cevaplar verildi bana. artı başka bir bana gıcık olan bir kişi tarafından yönlendirmeyle dahada gıcık verici oldu bu cevaplar. uymadım canın sağolsun dedim geçtim.

şimdi iğrenç insanlar gibi giflerle smileylerle bakın ben dememişmiydim diye görmemişler gibi, başkasının kötü durumundan zevke alıp sevinen beyinsizler gibi ağzımdan burnumdan salya akıtıp zil takıp oynamıyorum. mbirol gibi (şaka len şaka. sen işin bilincindesin sorun çıkarsa önermeyiz diye temkinli gitmiştin. kendisini klimacı sananların yanısıra hep ben bilirim diyen leş kargası durumdan istifade etmeye çalışan beyni eriyikler için diyorum. ve nekadar zaman olmuş ben buraya taşımadıysam kimsede bana diyemez sende oh çekiyorsun diyemez kızdığım insna tipleri gibi.)

çokta uzun süre oldu okuduğum ama yazmadım yine. yazma sebebimse, hala eurovent iddaisında bulunanlara yok işte avustralya bilmem ne kurumundaki değerleri var diyenlere karşı yazıyorum. o değerler gerçek olsa aynı klimalar buraya gelsede, bu klima en basit orijinal daikindende me dende düşük segmentli bir  klimadır.

sadece Birol a biraz çarptım bu konuda. ama tartıştığım kişinin yazısını burayada almadım.

oysaki o kişinin sorun yaşamaya başlaması öncesinde şu mesajı yazdım

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Daikin-Kaira-m-Beko-nverter-mi-tp473p478.html

29 ekimde yazmışım bugün içindeki fotoyu ufalttım sadece.

şuradada Birolla bir yazışmam var

http://i.imgur.com/W3Bzgco.png

25 ekimde yazışmışız Birol ustayla.

kesinlikle burdaki konuşmamdaki klimasını övenler dediğim durumun arkadaşla ilgisi yoktur.
genelleme yaptım. insanlara diyoruz samsung ar serileri alüminyum kondenserlidir. insalar hala diyor aldım çokta iyi çlaıyor çamur atıyorsunuz. anlamıyorlarki alüminyumun ne demek oluğunu.

haliyle ilk etapta düzgün kurulum yapıldıysa öalışacak ama zamanla alüminyum serpantin korozyona uğradığında göreceğiz sonuçları. dev santrallerde bile 2 sene gitmemiş bu kondenserler. hala 10 yıl garantili diyorlar. bende diyorum ölmez sağ kalırsak 10 yıl dayansın o klimalrın kondenseri ben kafamı keserim.  insanların kafasını bulandırmaktan başka bir şey değil bu garanti nasıl olsa bizim millet uğraşmaz mantığını bildikleri için geliştirlmiş bir söylem tipi. ve ozmana kadar kim öle kim kala mantığı ile pazarlama taktiğinden öteye geçmez.

lg ile şuan sorun yaşayan arkadaşın  klimasıyla ilgili yazdığı mesajı ise resimli görüntülü olarak işlemek istemiyorum link veriyorum

http://i.imgur.com/oZKetWh.png

bu resimdeki tarihe bakarsanız benim burdaki

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Daikin-Kaira-m-Beko-nverter-mi-tp473p478.html

yazımın hemen bir kaç gün sonrası 1 hafta sonrası arkadaş klimasının durumunu yazmış.

daha sonra Birola bir kez daha çaktım lafı bir yazışmamızda.

http://i.imgur.com/l33vuEL.png

sorun yaşayan arkadaş şu sözleri söylemiş yazısının sonunda. ekliyorum.

Ben bu forumda bu cihazı çok tavsiye ettim ama servis kısmına dikkat etmemiştim hat etmişim. SAKIN ALMAYIN..

ben, okursa bu arkadaş burdaki yazılarımı denk gelipte. yine bir insan olarak özür dilerim ondan burya yazdıklarımdan dolayı yanlış anlamasına karşın. amacım şahsının yaşadığı duruma oh çekmek falan değildir zamanında tartıştık diyerek. bazı beyni bozuk tipler gibi bu ahlaksızlığı ben yapmam. benim amacım ozamanda klima alacak olanalrı uyarmaktı, şimdide aynı gene herksi uyarmaktan başka bir şey değil.

ve diyorum buradan servis sorunu falan değil klimanın kendisi ilk başta klima değil diyorum. benzer sorunu hafif kirlenmeden dolayı yaşayan diğer arkadaşın kliması ile ilgili yazdıklarımı tekrarlıyorum.

ben kesinlikle lg ve samsunga inanmam dedim ve diyorum hala.

bu prestij denen klima, dünya piyasasında bulunan yüksek cop değerli klimalardan birisidir.

yüksek cop değerlidir ama ne kadar randımanlıdır. 4000-3000 btu altına düşünce ısıtma ne kadar randımanlı olur. ayrı bir tartışma konusudur bu söylediğim ama yeri geldiği için tekrarlamış oldum.

arkadaşlar ülkemize gelen prestige serisi klimaların eurovent belgesi yoktur. kimse kendisini kandırmasın bu konuda. isterse eurovent sertifikalı olanlar gelsin ben gene tutumuyorum bu klimayı. yeni geldiği zamanlarda alınabilirde hatta bende alabilirimde dedim. (gerçektende düşünmedim değil) ama daha ucuz olsada almadım yine.. yazılarımı okuyanlar biliyor me aldık bir adet daha diğer evimize.

ben tekrar ediyorum fp diye birşey yoktur kimse kalite ürününü ucuza satmaz. hem normal fiyatlarıda aslında yüksektir bu klimaların spot aracılığı ile düşüyor fiyatları. eğer tutturabilmiş olsa spotada vermezler bu klimaları dikkat edilmesi gereken konulardır bunlar.

ısısan Birol unda dediği gibi iyi bir firmaydı eskiden kalbur üstü ürünler ithal eder kazıkta fiyatla satardı elit bir kitlem var mantığındaydı. serviside gerçekten iyiydi..

ama bosch a satıldı. satıştan  sonra bir kaç sene evevline kadar hala eski sahibi başındaydı. boscha kendi stratejisini kaliteyi öğretmeye çalıştı sanırım.  ama tamen ayrıldıktan sonra, bosch gene arçelik kadar olamaycak ahlaka bürünmüş gidyor anlaşılan bu.

Alüminyum Finlerin halini görün ona göre komple alüminyum klima alın.

Cevap olarak bu gönderi By 9köy
arkadaşlar önemli resimler ekleyeceğim

alüminyum hakkında

 aslında yeni bir başlık açmak lazımda bu konu için ama fazla başlıktan çöplüğe döndü forum belli konulara işleyeyim aynı mesajımı.

bakın arkadaşlar amerikan malı lenox tropikal özellikli çok güçlü bir kubik tipli kanallı bir klimanın dış ünitesinin resmini aşağıya ekliyorum.

gene 1.vizyon olarak ilk defa bu forumda

flaş flaş flaşş...

diyerekte abartalım birazcık herkes görsün...

alüminyum finlerin halini..

 sonrada düşünsün komple alüminyum kondenser olsa yani kanallarda alüminyum olsa ne olurdu bu klimanın hali

 (bakır olarak görünen borulara kanal dedim gazın esas dolaşacağı yer. alüm,nyum finlerin önemi yok ısı transferi sadece ve onlarda maliyet açısından her firmaca yapılıyor.)

bakalım resmimize.

http://i.imgur.com/5Ngwz2f.png

görüyorsunuzki erimiş finler. birde yakından görelim.

http://i.imgur.com/j6TCX2K.jpg

evet arkadaşlar gördünüz alüminyumun halini.

bu klimanın yerinide söyleyeyim hava radarında çalışmış. 1240 mt rakımda. bizim kıl Birol değiştirmiş. hadi diyelim bu klima çok yüksekte çalıştı cok soğuk ve sıcaklarda denizdende oldukça nem aldı yıprandı.

(ama oradalrdaki hava temizliğinide unutmayalım.)

düşünelim şimdi, buralarda hava temiz tek sorun srrt iklim ve denizden buharlaşan tuzlanma olabilir.  peki bizlerin yaşadığı yerler çokmu temiz. rabalarımızın üstünü görsek sabah kalktığımızda bunu anlarız herhalde aklımız varsa. çamur yağmurlarınıda görüyoruz o çamurun içinde hiçmi asit yoktur düşünürsek.

hadi buyrun şimdi samsung hakkında saçmalayanları bizlere hakaret eden beyni bozukları adam mühendismişmiş değerlere bakarmış. affedinde saygısızlık yapıcam şimdide seni mühendis yapanın diyicem alüminyumun ne olduğunu öğretmemişler sanaki milleti yanlışa sürüyorsun.

(sanki ben samsung vs satılmayınca, cebime para giriyorda.)

kimi çıkar der fazla para vermeyin iyi klimalara,  samsung süper ısıtıp soğutuyor. e ısıtıp soğutmıyacakmı  klimaysa....   arçelikle vestelde kendi çaplarında ısıtıp soğutuyor. sen düşün bakalım 2 gün sonra klimanın alüminyum olması sana nelere patlayacak. biz bunları anlatmak isterken sen hala diyorsun 3 yıl garanti vermiş 10 yılda kompresör garantsi vermiş. senin kliman 1 yıl sonra delinsin bakalım ne mok yiyceksin samsung ardında duracakmı. hem madem iyi alüminyum ozaman maçası yiyen 10 yılda kondensere garanti verir değilmi.

siz hiç merak etmeyin o kompresörde gaz kaçağı devamlı olursa 10 yıl gitmez kendi çukurunuda kazmış samsung. nasılki milleti kandırmaya çalışıyorsa tv lere 4 adet ölü piksel normalmiş panallerde. madem normalse açılan davayı neden kaybetmiş.

buyrun okuyun http://forum.donanimhaber.com/m_99568461/f_//tm.htm

neyse artık.
şimdi gene kıl Birolu övüyorsunuz diyenler olabilir bişeler diyeym bende o düşüncedeki insanlara... yahu ne övücem doğrularına katılıyorum adam gıcıkta olsa doğruyu söyledimi tabi belirticem taktirde edicem. isteyen övüyor desin. istediğini söylesin bana diğer kavgalarımızı görmeden. az sonra gene sataşıcağım ona lg konusunda. yani nasıl övüyorsam bu adamı anlamadım gitti hani.
adam burnu büyük kılın teki benim foruma bile gelmiyor burun yapıyor.. yani aramız okadar iyiki anlatamam onun için onu övüyorum hep. affedinde gerizekalı karıncalı beyinlere duyurum olsun artık.

LG prestige klima kaliteliymişşşşş..

Cevap olarak bu gönderi By 9köy

http://i.imgur.com/3zfeQim.png

klimacıların en kılı, kıl mbirol kıvançla sunmuş.

ulen tamam tegora daikin bile değilde prestigenin neresi extra oluyor? kazma, ya bir kere övdüm yavaş yavaş geri adım atim diyorsun... nahh extra klima.

http://i.imgur.com/zmbmYNu.png

şimdi deme 2 adet örnek var.... o örnek 2 den fazladırda,  benim malım diyenleride düşünmek gerek bu ülkede huydur bu.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

d3n1zz
Cevap olarak bu gönderi By klima arayan adam
Samsung 18 lik klima aldim. Iki yilini doldurmadan bozuldu. Servisi aradim dort gun oldu gelen yok. Magdur edildim. Umarim bu anlattiklarim isinize yarar.