Bu Klima Nasıldır :

12

Bu Klima Nasıldır :

SRK-ZMP-S KLİMALAR NASILDIR. Mitsubishi heavy ind.

arkadaşlar ucuz olduğu için, bir çok arkadaşımız mitsubishi heavy

ZMP-S MODELİNİ

 sormaktadır daha öncede bir çok kez yazdım o yazılarımdan elden geldiğince link vermeye çalışacağım.

öncelikle forumda arama yapmayı birkez daha hatırlarsak.

http://i.imgur.com/tgxSHM1.png

http://i.imgur.com/pN579JK.png

aynı şekilde bu aramayı google da yapalım söz gelimi srk35 zmps nasıldır yazalım.

https://www.google.com/?hl=tr#hl=tr&q=srk35+zmps+nas%C4%B1ld%C4%B1r

öyle sorulur ya genelde yada ürün ismi ve forumlar yazılır aratılır.

http://i.imgur.com/fdlSjYo.png

görüldüğü gibi tonlarca bilgi dökülüyor.

Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

klima arayan adam
Samsung un yeni çıkardığı ar serisi 12000 btu klima almayı düşünüyorum.  Samsung klimalar hakkındaki düşünceleriniz nedir.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

tamamen alüminyum kondanserli bir klima bence paranıza yazık etmeyiniz 3 kuruş ucuza alacağım diyerek.

alüminyum dış ekenlere altın kaplansada dayanacak bir ürün değildir.

ayrıca dikkat ediniz lg klimalar sharp klimalar ve panasonic in de bir modeli alüminyum kondanser kullanıyor.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

klima arayan adam
9köy yazdı
[...]

Bilgilendirme için teşekkürler hocam. 4-5 sene idare etmezmi bu klima.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

klima arayan adam yazdı
9köy yazdı
[...]

bence etmez diğer forumda mbirol isimli arkadaş 2 yıllık eşanjörlerin fotolarını gmndermişti bna iğrenç hale gelmişti. üstelik o kondanserler büyük santralin serpanmtinleriydi. öyle büyük makineler için ölçüyle bakır kondanser üretilebiliyormuş.

bende Birol ustaya sordum  samsung lg vs gibi split klimalara ürtilmezmi dedim. Birol usta üreten adam ne kazanacakki tabi üretilmez dedi. yani Allah korusun örnekte 2 yılda delinmiş  bu kondansörler splittede olursa 2 yılda kaldır at yazık yani.

bu yüzden tarih durumunu bilemek zor sn arkadaşım. dışarıdan duran dış ünite hertürlü hava şartlşarına dayanıklı olmak zorunda. yeri geliyor asit yağıyor. yağmurla karışık bu alüminyum nasıl dayanıcak.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

Unquestionable Truth
Kesinlikle haklısınız bu alüminyum belli olmaz bi bakarsınız delinmiş gazı bitmiş
9köy yazdı
klima arayan adam yazdı
9köy yazdı
[...]

3.ncü üyelik

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

bizler söylüyoruz ama dinlenmiyoruz maalesef. millet ucuz bulduğuna yöneliyor birde azar iştiyoruz. sağa sola çamur atıyorsunuz diye.

Unquestionable Truth yazdı
[...]

hasan mercan
Sayın 9 köy hocam diğer bölümede yazdım samsungla ilgili. Acaba aliminyum parçalı olduğuna dair bilgi varmı. Lütfen yanlış anlamayınız inançsızlıktan dolayı değil size emin olun. Samsung bayisi bana aliminmyum klima olmaz dedi. İşten anlamayıncada insan sormak istiyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Samsung un birde maldives modelleri var oda aliminyummudur.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

diğer bölümede yazdım aynısını burayada işleyeyim. siz boşverin satıcıyı mağazacıyı onlar yediği yemeği bile bilmez günü kurtarmak için. tek amaçları satmaktır. sn Hasan Mercan bey kardeşim.

belge tonla artık samsung u unuttuk panasonic e sharp a daldık. ve dahi aşırı uçan ve cahilce övülen lg ye daldık.

bakın

samsung klima dış ünite kondanseri

külliyen alüminyum.

daha büyük olarak burdan görün >>http://i.imgur.com/58TzxXH.jpg

üstte kırımızı oklu resimide burdan daha büyük görün ->http://i.imgur.com/MJgG8Jt.jpg

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

hasan mercan
Sayın hocam çok teşekkür ederim cevabınız için yeterince aydınlandım. Peki hocam bana 1500 tl ye kadar 9000 btu inverter klima önerebilirmisiniz.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

ben fiyatlardan pek haberdar değilim. ama 1700-1800 den aşağı sanırım inverter 9000 orta kalite klima olmaz.

size önerim şu olabilir zass klimaları araştırın 18liği bile bay uygun fiyattaydı en son bilgilerime göre. zass klim alaırsanız alüminyum bor setini üste fark ödeyip bakır boru ile değiştirip bu samsungtan kat be kat daha verimli kullanırsınız. (kondanseri bakırdır) samsung un reklamlarına felan bakmayın cilalı ürünler göze hoş görünür.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

http://s23.postimg.org/ubemd23jv/screenshot_702.png

sn bps arkadaş yazmış.

bakırla ilgili demiş olduğu duruma dikkat çekmek istedim. (zaten alüminyum kullanılan klimaları ikaz ettiğimiz halde alanlardan bize ne.. bizler ikaz ettikten sonra kendi düşen ağlamaz. hele  hiç bir şeyi incelemeden kötü ürünlerin nesi varmış diye sataşacak adam arayanlar hiç umrumda olmaz. neymiş bizler çamur atıyormuşuz.)

çıkma bakır boru meselesine gelirsek. bunuda yapmaları çok mümkün. ucuz satılan klimalar konusunda çok dikkatli olmak lazım en başta maliyeti düşürmek için bu fimaların yemeyeceği halt yoktur.

alüminyuma dönülmeden evvelini düşünürsek.. ben en başında yine lg samsung gibi cilacı firmalardan korkarım hem market ürünlerinden pahalı satarlar millette. (inceleinrise esas liste fiyatları normal kalite klimalar fiyatındır aslında fiyatları) ama millette marka der gene. bu firmaalrın yapamayacığı yok mbirol usta bir lg delux dağıtmış. klima eşanjörleri bakırmış ama oldukça ufaltılmış iç evap ve dış kondenser. fanı sessiz yapıcaz diye gücü düşürmüşler. (hava debisini) yahu hava debisiyle uğraşma yapabiliyorsan fan sesini azalt. me nin daikin hava debisine baksın herkez. gayet yüksektir.

zaten market ürünleri, arçelik vestel baymak gibi markalarında çıkardıkları arızaları vs düşünürsek uygulanmış olabilir bu geri dönüşümden elde edilen bakrı durumları.

ama yinede söylemek gerekirse  hurda bakırdan yapılma eşanjörler alüminyumdan kat be kat iyidir.

şayet çok çok kötü olsa yıllardır sarkuysan bakır boru kullanılır ülkemizde. bu boruları bazı ustalar sert diye çok sevmez ama en büyük firmalara kadarda kalitesi açısından önerilir.

arkadaşlar şuda varki, birde ince mamül bakırlar var.

airfel vs firmalar tamamen alüminyum montaj setine dönmeden önce. kahıt gibi alüminyum boru kullandıklarıda biliniyor. ha çıkma eritilen ürün ha daha ince ürün.

şayet birde farklı alaşımlar karıştırlıyorsa ki onuda duyduk.. zamanında denizlide bir yerli üretici bakır ile alüminyumdan mamül bakır boru üretiyor demişti Birol usta. düşünürsek farklı alaşımı yüksek bakır kondenser vb ürünlerde üretiliyorsa.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

zeki uysal 42
Yasaklı Kullanıcı
Sayın 9köy arkadaşım sözünü ettiğiniz alümiyom malzemenin daha iyi olup olmadığını nerden bilyorsunuzda samsunqa çamur atıyorsunuz. Birçok yerde okuyorum samsunq kullananlar çok memnun klimalarından. Ben yıllardır samsunq telefon kullanıyorum evimdede samsunq buzdolabı kullanıyorum hiçbir şikayetim yok. Şimdide sözünü ettiğiniz klimalardan almak istiyorum. Gezinirken sizin forumunuzda ve donanım forumunda çok kötüleme gördüm fakat bir okadarda memnun olan var. Donanım forumundada baya yazınız olduğu için forumunuza üye olup sorayım dedim eğer kızmazsanız. Donanım forumdada alıp kullanan bir dolu arkadaşların memnuniyeti boşmu? Herkez yalanmı söylüyor sizce? size genel bir yazı kopyaladım donanım forumdan. http://forum.donanimhaber.com/m_94804436/tm.htm Bu üye nekadar memnun kalmış öneriyor incelerseniz.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

zeki uysal 42 yazdı
[...]
arkadaşım, eğer kızmazsanız demişsiniz nedemem lazım size. kızmazsanız diyorsunuz ettiğiniz sözlere bakın. benmi çamur atıyorum samsung klimalara. yoksa siz banamı sataşıyorsunuz anlamadım. kesin samsung aldınız doğruları kabul edemiyorsunuz buraya geldiniz moral bozarakmı doğruları öğrenmeye çalışıyorsunuz.

yazılanları okudunuzmu? sataşma ihtiyacındasınız. bizim kimsenin markasına çamur felan attığımız yok. bu forumunda reklamla şunla bunla alakasıda yok daha 200 günümüz var reklamsız olarak devam edecek tamamen. daha sonrasındada reklam almak bizim işimiz değil ücretsiz kurulmuş bir forum olduğundan. kurucu firmanın elinde reklamlar.  bakarız açık seçik sapık reklamları yayınlanır kaparız forumu olur biter. kimseyle bağımız yok reklam gelsin diyede tıklansın ihtiyacımızda yok anlayabildiyseniz. samsungtan korkumuzda yok sadece samsunguda eleştirmedik anlayabilirseniz alüminyum konusunda kaçtane marka var eleştirdiğimiz ALÜMİNYUM KONDANSERLİ EVAPLI NAYLON KLİMALAR. zahmet edin okuyun lütfen bu konuyuda.

onun için kimseden korkumuz yok ne firmalardan nede art niyetle üye olanlardan. çünkü fazla bilinirliğimizde yok aman olmasında. sizin gibi konuşmasını bilmeyenler çıkıp sataşacaksa. konuşmasını bilenle düzgüncede tartışırız. ama kafadan saldıran adamlarada cevabı veririz kalem elimde olsada olmasada aklın yolu bir.

kusura bakmayın daha iyi cevap vermek isterdim sükunetle ama olmuyor maalesef. dh den verdiğiniz linkteki kişi kendisini avutuyor konuşmak istemezdim ama salakça mitsubishiyi daikini şunu bunu geçin demiş. bizlere saldırmış. yazılarına  baktım adam daikin ururu sararaya kafa tutmuş. eline aldığı klimanın ne bok olduğundan haberi yok çok affedin. birde tutmuş 4 saatte 2 kw yaktı diye seviniyor. e benim me klimam saatte 250kw yakıyor alın seyredin

https://www.youtube.com/watch?v=j5maeEZ4gxM

örnek gösterdiğiniz adam. o önce klima kullanmayı öğrensin saatte 780w tüketiyormuş aklı olsa klimasını devamlı çalıştırır tüketimi düşürür.

hem siz memnunsanız samsugtan ha birkere samsung yazmasını bilmiyorsunuz son harfi Q değil alemiyom yazdığınıza denecek bişe yok çeviremezsiniz Türkçeyi olabilir ama G yerine q yazmak ne oluyor. benimde Türkçe dilbilgim iyideğil yazım kötüdür klavyem kötürü ama kendimi bi halt sanarak g yerine q demem adam mitsubishi yazacakken mitsubichi yazıyor sanki ingiliz  olduda ingilizce yazdığını sanıyor. toshiba yazacağına toschiba yazıyor. mitsubişi yaz toşiba yaz sorun değil ama sende bişe bilyormuş gibi gelip burda bana sataşma. aldıysan hayırlı olsun. almadıysanda insan olarak alma derim  git alda gününü gör demem kusura bakma bu şekilde yazdığım için.

tüm üyelerdende özür dilerim bu şekilde konuştuğum için.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

SEVDA_NASSU
ALÜMİNYUM MALZEME ÇÖPTÜR ÇÖP

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

zeki uysal 42
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
9köy yazdı
zeki uysal 42 yazdı
[...]

Neymiş burdaki suçumda bu kadar hakaret ettin utanmıyormusun. Madem özelden cevap vermiyorsun okadar örnek gösterdiğim belgelere burdan yaz cevabını. Adaletli ol.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

zeki uysal 42
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By SEVDA_NASSU
SEVDA_NASSU yazdı
ALÜMİNYUM MALZEME ÇÖPTÜR ÇÖP
Sizide ben alkışlıyorum işinize bakın.

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

mayon
Cevap olarak bu gönderi By SEVDA_NASSU
Sayın 9köy,
Klima almak için aylardır bakınıyorum. DH den özellikle sizin yorumlarınızı çok okudum ve tavsiyelerinizi önemsiyorum. Özellikle sizi aradım ve bu forumda bulunca size yazmak istedim. Bütçem fazla değil 2.700 TL ye zorlayarak çıkabilirim. İstanbulda oturuyorum. 30 m2 alana soğutma amaçlı bir klima arıyorum. Yalıtımım iyi, 12.000 BTU yeter diye düşünüyorum. Özellikle sizlerin yorumlarınızdan sonra gidip bir klima alamaz oldum  sizlerin önerdiğiniz özellikleri barındıran modellere de gücüm yetmiyor.
Verebileceğim paraya göre nacizane aşağıdaki modellerle ilgilendim. Bu modeller hakkında hangisini tavsiye edersiniz ve önerme kıstasınızı açıklarsanız memnun olurum. Ayrıca önereceğiniz bir model var ise memnun olurum. Klimanın tasarruflu, uzun ömürlü olması, nem alma özelliği, konfor artırıcı filtreler, elbetteki tercih sebebimdir. Bu listedeki daikin iyi gibi duruyor ama hakkında fazla bir malumat bulamadım.

Sizin gibi tecrübelerini bizlerle paylaşan insanlar bizim gibiler için bir nimet para pul almadan bu kadar kişiye cevap verebilmenizde ayrıca takdire şayandır. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ediyorum.

DH forumunda da benzer bir yazı yazdım ve orada bir arkadaş kafadan Samsung AR serisini al dedi. Burada sizin yorumunuzu okuyunca Aliminyum kondenser olayını öğrenmiş oldum bu konuda beni aydınlatırsanız memnun olurum.

1. TOSHIBA 13 N3KV (SKV) SUZUMİ Inverter Klima
2. DAIKIN FTXB35B Inverter Klima
3. SAMSUNG AR 7000 Inverter klima Virus doctor
4. Fujitsu ASYG12LE veya ASYG12LT Inverter Klima
5. Bosch B1ZMI12911 Inverter Klima

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

Cyan34
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Merhabalar. Alü. Kondanserlerin hepsinin finleri sık aralıklı mı oluyor ? PTC rezistans gibi...

Yoksa normal kondanser gibi finleri normal aralıklı olan alü kondanserler de mi var ?

Re: Samsung AR serisi klimalar nasıldır?

Cyan34 yazdı
Merhabalar. Alü. Kondanserlerin hepsinin finleri sık aralıklı mı oluyor ? PTC rezistans gibi...

Yoksa normal kondanser gibi finleri normal aralıklı olan alü kondanserler de mi var ?
şuan bilinen üstteki mesajdaki gibi sık aralıklı oluyor.

http://imagizer.imageshack.us/a/img526/6135/ahxp18mv10.jpg

dikkat edilirse bu resim klimanın arka üstünden çekilmiş finler yan yan ilerleyen sözde alüminyum boruların arasında zigzag olarak görülüyor. bakır kondenserdeki finler dikey olarak iner borular ise göze gelecek şekilde daha kalındır yuvarlak olarak gözükür.

http://s23.postimg.org/5dynx1ipn/screenshot_971.png

buşekilde alüminyum olan kondanser olabilirmi? derseniz insanlardan herşey beklenir. mesela samsung un bakrı kondenserli klimalarındada kaçak çok oluyor Birol ustaya sormuştum nedendir bu demiştim. bakırın kalitesinden çalmışlardır.. buda zamanla çatlama yapabilir demişti.

millet ucuz diye bilmeden övüp duruyor samsungu lg yi ama bir resim daha paylaşayım.

şuradan okuyunuz http://www.central-air-conditioner-and-refrigeration.com/home_air_conditioner_maintenance.html

http://s23.postimg.org/uy0y3h43f/screenshot_972.png

http://www.central-air-conditioner-and-refrigeration.com/images/Dogs_Urine.jpg

http://s23.postimg.org/uipoagi63/screenshot_970.png

çok affedin Türkçe leştirdim köpek lerin üstüne ettiği bir alüminyum kondensersli  amerikan tipi bir split bu klima genelde bahçelere koyarlar internetten takip ederseniz resimleri. tekrar affedin ilel bizim klimalarımıza köpekler bevletmeyecekler ama havadanda her türlü asit yağmuru mevcut. üstte tozlu olan klima kendi klimalarımdan birisinin resmi okadar toz olması bir çok şeyi ifade ediyor.

12