KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

herşey derken şuan yazabilecek halim bile yok daha sonra herşeyi açıklarız.

en son me ve daikin klimamı temizledim me iç fan temizleme durumu harika

daikinde bu rahatlık yok.

http://www.youtube.com/watch?v=0UozLU6Is2E&feature=youtu.be

daikinse alttaki resimde olduğu gibi sökmesi bay zorlu.

sökene kadar imanım gevredi

zaten yoruldum fanı temizlemeden bıraktım sonraya.

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

len Birol hesabına 100 tl yatırayımda.

şu me nin su toplama tavasının sağ tarafı nasıl çıkar bana tarif et. ( biri öyle bir iğneleyici sormuştu ya)

sende bu şekilde cevap vermiştin.

resme dikkat edersen sol bölüm çıkıyor karşıdan görünüme göre. sağ tarafta flap motoru var.

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

Unquestionable Truth
Hocam yine klimalara bakım zamanımı geldi
3.ncü üyelik

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

aynen öyle ama bira ile yapılmıyor hele ramazanda hiç olmaz. saçma sapan gifler kullanma. serhoşsan git Birol abinin yanına. o hiç ayık dolaşmaz.

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

mbirol
ne diyon len sen. sib...ppppp.

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

mbirol
Bu konu güncellendi de .

al bir resimde benden

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

Birol usta, burda iç ünite fan sökülmüş hali diyorsun anladığımca. yanlış görüyorsam açıkla..

şayet dokunma diyorsan bana. ben zaten fan a dokunmam. (ben şahsen fanı servise söktürmeye bile karşıyım. senin eski dediklerine göre balans bir bozulursa kaldır at yenisiini bekle bulunursa. bulursanda 250 euro felan demiştin. aman eksik olsun. bakım videolarında bile birçok kişi sökmeden temizliyor fanları buda bir mantık.)

benim düşüncem me deki tavayı alırsam fanı biraz daha rahat temizlerim sökmeden şeklindeydi. dizayn açısından direkt fana ulaşılıyor daha rahat az ilaç atıp kolay durulardım boynum ağrımazdı mesela.. me de bu işlemler kolaylaştırılmış. plastik kaliteli çıkarırken esnek kıracağım diye korkmuyorsun. tutan vidanın çıkarılması risli olurmu diye sormak istedim.

zaten diğer klimalarıma dokunmam ne daikine okunurum nede sizin zibroya. gerçi daikinin kasa plastiği iyi yumuşak plastik. (zaten komple çıkıyor çıkardımda. buda avantaj aslında.

tıkla resmi büyük gör: http://i.imgur.com/l2B5e45.png

direk en arka serpantinlere ulaşabiliyorsun.) ama diğer iç teferruatı çok dolambaçlı. daikin in.

tıkla büyük gör: http://i.imgur.com/CuSFxkT.jpg

zibro midea zaten malum sert plastik her an çat diyebilir. birkez çıkarıyım plastiği dedim. baktım tavayla birlikte tuhaf bir şekilde çıkmaya çalıştığından vazgeçtim korktum. sende o aralar (mhi söktüm su tavası silikonla yapıştırılmıştı elimde kaldı demiştin. lafın aklıma gelince hemen vazgeçtim)  diğer evdeki sharp ada dokunmam. onunda zamanında bir tırnağı bisküvi gibi kırılmıştı. bir kez temizledim ama korka korka. imanım gevredi kırıcam diye gerçi çok kötü gözükmüyor plastiği ama durduk yere kapak tırnağı kırılmıştı.

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

not senin resimdeki klima çok beter olmuş şayet iç ünite fanıysa orası. birde elektrik aksamını sadece bir kapak koruyor içten yapmışlar hayret yani.

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

kanmet
9koy bir zamanlar ucu uzun demir fıs fıs arıyordun.. Bugün A101 de böcek ilacı gördüm bidonda aynı bu resimdeki gibi ama borulu, ucu koca bir bidona giriyor. Aslen böcek ilacı kendileri ama şişe ve uç daha sonra klima temizliğinde kullanılabilir. Bir zamanlar çok aramıştınız böyle uç, o yüzden yazayım dedim. Fiyatı da 16.95 idi yanılmıyorsam..

http://store.donanimhaber.com/ff/8f/31/FF8F3147B3F5DBEECFA49D4413B72153.jpg

Re: KLİMA BAKIMI HAKKINDA HERŞEY.

evet çok aramıştım sn hocam bulamamıştım prf bir ürün aldım taksimden

http://s23.postimg.org/qemczeq2j/screenshot_723.png

resimdeki büyük olan hocam. çubuğu biraz eğip kullnıyorum ama oda pratik değil 7,5 lt bir pompa pazarlık ede ede imanım gevremişti.. taşımasıda zor benim için. sizinde fotopsunu işlediğiniz ürün gerçekten partik.  ama hocam daha neler var bir su toplayıcı lastik poşet baile yapmıyorlar aşağıda eklediğiniz resim aldığım videoda kullanan kişi paratik şekilde yıkadığı klimasının altına poşet yapışrtırım birde o poşetim lastikli askılarını klimaya asıyordu kirli suyu toplamak için.

bizim burdaki a101 e bir bakayım sn hom çok teşekkür ederim.

Antalya Klima (Klima Bakımı)

antalyaklima
Yasaklı Kullanıcı
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Teknolojiye giderek ayak uyduran modern evlerimizin olmazsa olmaz cihazlarından bir tanesi de klimalarımızdır .Yazın bulunduğumuz ortamın sabit ısıda kalmasına kışın ise dondurucu soğuklara karşı en zahmetsiz ve temiz bir ısınma cihazı olma özelliğinden dolayı klimalar evlerimizdeki ve iş yerlerimizdeki yerlerini güvenle korumaktadır.

Peki diğer ısınma ve soğutma yöntemlerinin içerisinde bu kadar önemli yer tutan klimalarımızın bakımlarını nasıl ve neden yapmalıyız?

Öncelikle klima sisteminin sorunsuz çalışmasının yolu, bakımlarının zamanında yapılmasından geçmektedir. Sistemdeki sorunların zamanında fark edilmesi ise klimanın ömrünü uzatmakta ve onarım maliyetlerini düşürmektedir.

Kullanmakta olduğunuz klimanızın periyodik klima bakım işlemini gerçekleştirdiğiniz takdirde, süreç içerisinde karşılaşma ihtimaliniz olan sağlık problemlerine de önem almış olursunuz. Tam verim ve performansla çalışan klimaların,mekanın havasındaki sağlığa zararlı mikroorganizmaları, pis havayı, toz parçacıklarını temizleme özelliğinden ötürü, bakımı yapılmamış klimanın çalıştığı mekanlar sağlık problemi oluşma açısından daha riskli alanlardır.Klima bakımını düzenli yaptırmadığınız takdirde sinüzit,alerji,astım,baş ağrısı gibi birçok yaygın hastalığa istemeden de olsa davetiye çıkarmış olup,sağlık konusunda çok çeşitli problemler yaşayabilirsiniz.

Klima bakımının sonuçları
-Performansı artar,
-Enerji tasarrufu sağlanır,
-Klimadan gelen istenmeyen kokular temizlenir,
-Düzenli bakım gören kompresörün ömrü uzar.
-Elektrik tesisatında oluşacak toksitlenmeler giderilerek önemli kazaların oluşması engellenir
-Oluşabilecek su sızıntıları tespit edilir
-Çeşitli solunum yolu rahatsızlıklarına yol açabilecek bakterilerden arındırılır.

Bütün bu faktörlerin yanı sıra yazın ve kışın farklı hava şartlarına maruz kalan klimalarımızın ısı transfer yüzeylerinde yıl içinde çeşitli tahribatlar yaşanmaktadır.Bu tahribatların oluşumunu engellemek ve mevsime göre gaz basıncısını yaptırmak hususunda da klimalarımızın bakımlarını alanında uzman servislere yaptırmanız gerekmekte olup,cihazınızı neyi neden yaptığını bilen usta ellere teslim etmelisiniz.