KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

http://i.imgur.com/piWnTqk.gif

vakum konusu hayırlı olsun vakit buldukça eklemeler yapılacaktır.

https://i.ibb.co/V3b8JHg/fcW3zId.jpg

alttaki video klima vakum videosudur mutlaka izleyiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=PxDnX_4mtis

vakum lanmayan klimay bir şey olmaz diyene inanmayınız.

arkadaşlar diğer forumda gene saçmalyanlar olmuş bir arkadaş iyi bir klima almış vakum yapılmamış bir şey olurmu diye soruyor.

insanın morali bozuluyor. telefon alır insan oğlu ıcığına cıcığına incelerken klimada bu inceleme yok. olmadığı gibi birde inat var her konuda.. (birisi tutar vestel alır sonra zenginlikten bahseder ben klimaya fazla para vermem der. vermezsen vermede vesteli ne diye kalite klimayla aynı tutuyorsun. vestelin iyi olmadığını söylersin. söylenmeyecekmi sanki. adam hemen aktif savunmaya geçer.) vakum konusundada birisi çıkmış bişe olmaz diye inat etmiş.

olmaz öyle şey vakum klimanın en önemli olmazsa olmazıdır. vakum yapılmayan klimanın ömrünü kimse biçemez. siz sıvı yemek yağlarının içinden suyu ayırabilirmisiniz sorsam herkeze düşünün artık.

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
iyi akşamlar burdamısın

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
ben suanda vakumu 2 saat calıstırıyorum 1,bucuk saat oldu suanda

Re: ss

harbi_biri
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
kafam şişti valla boş ver bence açmayalım şimdilik bu bile zor oldu :) yok hocam tersi olarak biliyorum çift bldc  bu sanırım pervane ve gazı çalıştıran bldc oda aynı  alarko twin mesela asagıya indim sessiz olarak fark göremedim ikisinde yanlı bdlc mıknatıslı diye biliyorum zor arıza yapar twin motoru mıknatıslımı bilmiyorum bildiğim buydu benim

Re: ss

mbirol
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Yav kusura bakmayın da yine araştırıp okumadan her şeyi birbirine karıştırıyorsunuz.Lütfen Google amcaya bir sorun sonra okuyup yorumlayın.

Re: ss

mbirol yazdı
Yav kusura bakmayın da yine araştırıp okumadan her şeyi birbirine karıştırıyorsunuz.Lütfen Google amcaya bir sorun sonra okuyup yorumlayın.
Vallahi arkadaş beni geçti benden çok araştıryor. ben attım kafadan geçtim bldcyi rotary e benzettim. ama birde çifti varmış sanırım twin rotary ile karşılaştırcağımız yönü.  çift bldc  olması lazım. tek bldc yede rotary ile karşılaştırılmalı HARAL.  sonuçta farklı bir kompresör tipi olsada hesaba vurdukmu tutupta dünyanın kârını edecek bir teknoloji değildir. az çok eskidende hatırlıyprum. hani bir ara illede twing meselesi vardı ya. o aralarda az çok aklımda kalan bişeler var var gibi. fırçasız motor vs.. açıklmaları hatırladım şimdi.. ben çok araştırılacak bir şey olacağını sanmam.

arkadaşlar bu maceranın devamı bu linkte. http://klima-forumu.179.s1.nabble.com/Kacak-Testi-Harbi-biri-Samsung-maceras-td418.html

sağolsun harbi biri vauım konusunu katletmişti diğer mesajları linkteki konuya taşıdım. konu adı

Kaçak Testi, (Harbi_biri Samsung macerası)

9köy KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

güncel