Yazın Klima Ağız Sıcaklığı Ölçümü.

arkadaşlar iyi kliam ilk çalıştırma anından itibaren 10 dk içinde en fazla 9 dereceyi görür.

şöyle bir yazı var..

Yuksek verimli yeni klimalarda agiz yani ic unite cikis sicakliginin eskisi gibi 7-8 degilde 12-15 derecelerde gezdigi soyleniyor. Eger boyleyse ic unite fani debisi ve/veya kompresorun calisma suresi artmis olmali fakat kompresorun calistigi sure artsada daha az yukte calisiyor olmali. Bu banada verimi arttiracak bir yol gibi geliyor.

ben bu duruma naylon klimalar diyorum.

Re: Yazın Klima Ağız Sıcaklığı Ölçümü.

yazdı
17000 BTU Gree marka split klimamın alt çalışma devrinde ağız çıkış sıcaklığını 12,3 derece olarak ölçtüm.
maksimum devirde ise 15 derece civarında.

Tahminimden daha az performanslı değerler bunlar ama iş görüyor.
işte bir örnek daha

Yazın Klima Ağız Sıcaklığı Ölçümü.

harbi_biri
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
selam arkadaşlar 9köy hocam  simdi klimayı denedim 12,  iken önce turboyla sonra normal modda çalıştırdım 10,00 oldu üfleme bundna ben bir şey anlamadım yeminle autoda 8 de kadar düştü ortam sıcaklıyı 25 iken klima 24 ayarlı idi   normal modda 12,5 iidi bugun turbodan sonra 10,00 calıştı namussuz bu gazın kacak olup olmadıgını anlayamıyacam sanırım birde turbo olmadan calıstırınca 13,5-14 lerde  çok değişken bu kaçak olup olmadıgını zor çözecem sanrıım

Re: ss

harbi_biri
dısardaki ortam sıcaklıyı düştüğü sürece agız sıcaklıyı 12 lerde oalcayı yerde 16 civarımı olur misal dış ortam sıcaklıyı 40 derece 12 derece üfler 2 ci örnek 28 derece dış ortam 15 üfler bu şekildemi çalısır inverter klimalr

Re: Yazın Klima Ağız Sıcaklığı Ölçümü.

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
harbi_biri yazdı
[...]
klima ağız sıcaklığı ölçümü genelde  orta fanda yapılır. yanlız bazı klimalrda tam tesi olduğunu duydum mesel mhi zjx klimalrda dah ayüksek fanda soğuk veya sıcak üflüyor. bu klima için serhat6363 isimli arkadaşa özelden mesaj atabilirsiniz. bu foruma üyedir.

yine fujistsu 14lcc serisi kliması var bir arkadaşın ondada aynı şekilde yüksek fanda daha kuvvetli soğuk ve sıcak üflemesi olduğu bilgisi var.

bilmiyorum sizin klimada ise bu şekilde bir yazılımmı desem farklı bir işleyişmi desem varmıdır.

mesajları taşırken bir kaç mesaj silindi kendi hatamdan. siz hatırlıyorsanız tekrar yazınız o mesajları.

Re: ss

[...]
burada dikkat edilmesi gereken durum,  klima dış hava ve ev içindeki havadaki sıcaklığın düştüğünü algıladımı kendisini kısıp daha yüksek derecede üfleme yapabilir.

http://s23.postimg.org/wma767nnf/screenshot_837.png

şurada anlatmaya çalıştım biraz abartılı gözükebilir 20 derece ama kompresör duryorsa bu ısıyı alabilirisniz. şimdi gene yukarı aşağı koşacaksınız. bence hiç gerek yok. tek yapacağınız orta fanda alacağınız ısıdır. siz diğer modlarda 9 derece biel gördüm yazmışsınız üst mesajda bu ısıyı alıyorsanız klimada bir şeye yoktur bence.