Klima kıyaslama :

1234

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

gokhan yazdı
ilginiz için çok tesekkurler,Mitsubishi'nin SRK45ZJP-S1 modelini önerdiler,kullanan arkadaslar artı-eksilerini yazabilirmi? alınacak klimamıdır?Buarada izmir bornovada birkaç yere sordum söyledikleri modeller hep Mitsubishi Heavy...yardımlarınız için simdiden tesekkurler.
rica ederim. arkadaşım o model ara bir model bundan önce 25 ve 35 likleri vardı çok fena çıkmadı o makineler okuduğumuz kadarıyla.  fakat bizzat daikin servisi alınmayacak bir makinedir demişti iç ünite fan sorunu var ve dış üniteye bağlı bu durum. 3 ay parça beklediğimzi zman oldu son gelenleri bileme biz bıraktık ama ben önermiyorum zjx modelelrinden aşağısını demişti bana.. (eskiden servis ve distribütörlük arfeldeydi eski şimdi daikin arifel i satın aldı. MHI yide bıraktı.. iklimsa getiriyor. iklimsa servisleri iyi olabilri ama ana firma malın ardında durmaz. )

burdan bülent nickli arkadaşa sorun onunda fan değişimi yapıldı arifel zamanında fan değişti. şuan memnunum diyor.

diğer klima forumunda yeni üye olduğunuz forumda yani.  rebanuba arkadaş var onun kliması ise zmps iklimsa ürünü ondada fan sorunu çıktı iklimsa ardında durmadı. adam cebiğnden fan değişimi yaptı... he riki arkadaşlada görüşün bence.

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

engosen
mitsubishi MSZ-SF50VE 18000 btu 35 m2 3 tarafı cam vitrın sokaga bakıyor onerirmisiniz -5 derecelerde rahat ısıtrmı sizce veya 40 derecede rahat soguturmu  ve gercekten bir ampul kadarmı elektırık yakar  tabi bilginiz varsa fikrinizi ogrenmek isterim

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

hiç şüpheniz olmasın ısıtır. bende çok eski modeli var istanbulda ilk kar düştügünde yani 2 gün önce hissedilen11 derece iken... bu dereceyide bana forumdan serhat6363 arkadaş söyledi. telefonla konuşurken.. klima alev üflüyordu resmen. siz neredesiniz bu arada.

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

engosen
 istanbul  kadıkoy bir dukanda calışıyorum fujitsu ve mitsubishi keşve geldiler 2 side 18000 btu luk onrdi fiyatlar birbirine yakın bu model daha kafama yattı ama tecrubeli birinden tavsiye almak istedim bana biraz biyik gibi geldi 16000 btu yter gibi gelio bana ama adam lar burda cok isi kaybı var (2 kapı var)diyip 18000 btu dediler tabi arada 1000 tl far var nerdeyse 10 saatlık kullanımda faturaya 30 tl yansır dediler dogrumudur bilmem tabi sizce ?yaw acıkcası sizin ne onerirsınız bu model iyimidir?yoksa daikin yada fujıtsumu bide biri midea dedi bide dış ünite içi plastik malzeme diyorlar kalie dustu mitsubişhide diyorlar dogrumudur bu bu model için gecerlimi cok soru sorduysam kusurabakma cok pahalı bir chaz (yaw kusra bakma  alıntı yaparak yapayım dedim maile attık galiba)   :)

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

engosen yazdı
[...]
me derim ben dükkan kapısda çok açılır kapanır 18000 önerildiyse mantıklıdır. palavra me nin dış kasası ne zaman plastik olmuş. me den korkmayın.

maile bakayım ben şimdi.

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

engosen
Saol dostum o zamn bu klimayi aliyoruz tesekkurler

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

engosen yazdı
Saol dostum o zamn bu klimayi aliyoruz tesekkurler
hiç korkma hayırlı olsun diyorum şimdiden.

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

gokhan
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Arkadaslar tekrar merhaba;
Dün Mitsubishi Klima teknik servisinden gelip evde termal ölçüm yaptılar keşif için..
15900 btu değer çıktı,yetkili arkadaş "siz 18000btu klima alırsanız sorun yaşamazsınız" dedi..ölçümle ilgili birde kare barkod şeklinde rapor verdi,bu barkod ile hangi mitsubishi klima servisine gidersek ölçümleri görüp,yardımcı olacaklarını söyledi.

Mitsubishi MSZ-SF50VE;
http://www.momentklima.com.tr/%C3%BCr%C3%BCn_detay-38-MSZ_SF_Deluxe_Power_Inverter_Duvar_Tipi_Split_Klima_Serisi.aspx

Mitsubishi MSZ-EF50VE2B;
http://www.momentklima.com.tr/%C3%BCr%C3%BCn_detay-8-MSZ_EF_Kirigamine_Zen_Duvar_Tipi_Split_Klima_Serisi.aspx

linkin bulunduğu siteden fiyat listesini indirdim;
Mitsubishi MSZ-SF50VE fiyat     : 4710 TL
Mitsubishi MSZ-EF50VE2B fiyat : 5150 TL

Ben tasarruflu ve kaliteli olsun diye Mitsubishi Electric olsun istiyorum,kendisinin bize tavsiye ettiği 2 model var,sizlerle paylaşmak istedim,bu modeller hakkında bilginiz varmı? ilginiz ve yardımlarınız için teşekkürler,iyi hafta sonları dilerim.

[...]

Gokhan arkasim ikiside guzel klima siz evde kullnicaksiniz EF seriletinin albenisi var tabi birazda degerleri yujsek sanirim.  Bana sorarsaniz ben sf alirim hatta bir cizim yapin kullanacaginiz metraji net yazin sanirim agirlik sogutmada kulkanicaksiniz baska serinketmesini umdugunuz yer varmi kurulu oldgugu alan haricinde kuraalra aykiri ama Turk uz iste:) ekonomik alim acisindan dolayi isteriz bunu. Komple paintten basit bir cizim atin proje degil gozum secmez hemde anlamam projeden tekrar bir bakalim belki size 12000 yeter biraz daha kar etmis olursunuz.

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

engosen
Slm dostum bugun yeni bisey ogrendim adamlardan 4700 luk klima almayi dusunuyoruz adamlar eski klimayi sokmek icin 75 tl istiyorlar bunun asli astari varmi butun bayiler yada servisler bu parayi istermi

[...]

Ister arkadasim. Bu kural var 75 tlde gene iyi istemisler sanirim yeni klimanin hatirina. 150 tl isteyende var. Bana kalsa ben istemem sahsen.

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

gokhan
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Arkadaslar ilginiz ve yourmlarınız için tekrar tesekkürler.
Ben alacağım klimayı hem serinletme hemde ısıtma amaçlı istiyorum.odanın 3D çizimini aksam yapar resimleri buradan paylasırım.dediginiz gibi belki 12000de yeterli olacaktır.
Birde şu var; biz ısıtıp-soğutacağımız odanın kapısın açalım da diğer yerlerde nasiplensin diye düsünmüyoruz ;)
Bulundugumuz oda ısınıp-soğusun bize yeter ;)
Aksama odanın projesini paylasayım, üzerinden konusalım arkadaslar,tekrar yardımlarınız için çok tesekkurler.

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

Cevap olarak bu gönderi By engosen
engosen yazdı
Slm dostum bugun yeni bisey ogrendim adamlardan 4700 luk klima almayi dusunuyoruz adamlar eski klimayi sokmek icin 75 tl istiyorlar bunun asli astari varmi butun bayiler yada servisler bu parayi istermi
Gokan arkadasim demek istedigimi iyi anlamissiniz aynen tek odayi i
Tip sogutmak daha kolaydir.

3d cizime gerek yok hocam glokom var gozumde hhemde teknikten hemen hemen hic anlamam psint yeter artar bana basit cizim cephrleri yazin pencereleri belirtin devsmli gunes vs durumlari yeterli olur:)

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

gokhan
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Arkadaslar tekrar merhaba,
ben Mitsubishi almaya karar verdim diyordum ki dün isyerimizde ki odamıza Samsung AR5000 24000btu klima alındı.
Klimanın kullanıldığı oda, işyerinin orta kısmında dışarı ile baglantılı bir duvar dahi yok,ısıtma iyi bununla da etkilidir diye düsünüyorum.Samsung'u pesin 2700tl ye almıslar.
Model bilgisi için;
http://www.samsungevi.com/Klima-Samsung-AR5000-AR24HSFSCWKNSK-24000-Btu-Inverter-Klima.html

şimdi benim kafam karıstı açıkçası,acaba fiyat olarak daha uygun olan Samsung AR5000 18000btu'luk bir klima mı alsam diye....siz olsaydınız ne yapardınız?

Samsung AR5000 18000btu;
http://www.samsungevi.com/Klima-Samsung-AR5000-AR18HSFSCWKNSK-18000-Btu-Inverter-Klima.html

yoksa bu klimamı,Mitsubishi MSZ-SF50VE;
http://www.momentklima.com.tr/%C3%BCr%C3%BCn_detay-38-MSZ_SF_Deluxe_Power_Inverter_Duvar_Tipi_Split_Klima_Serisi.aspx

Arkadaslar,mutlaka işin maddi yönü de önemli fakat, bu ürünlerden herhangi birini satın aldıktan sonra,servis konusunda sorun yaşamak, performansının istediğim gibi olmaması vs durumlar beni biraz düsündürüyor...Bu yüzden deneyimleriniz ve tavsiyelereniz benim için onemli,ilginiz alakanız için çok teşekkürler.

Not: bu arada yukarıdaki mesjimda belirtigim gibi odanın bir çizimini en kısa sürede paylasacagım,yogun bir iş tempom var kusura bakmayn,görüsmek üzere.

[...]

Gökhan arkadaşım merhaba. bir üst mesajda size verdiğim cevapta yanlış alıntı yapmışım çok aşırı yorgunluk yaşlılık işte.

arkadaşım şu şekilde anlatmam gerekirse düşündüğünüz merak ettiğiniz klima markasının yorumlarını öğrenmek için en güzel şey google bile yazsanız şu klima nasıldır şeklinde tonlarca yorum çıkar.

kabul ediyorum hayatın kesmekeşinde araştırma yapmak zorlaştı. internet sözde teknolojinin en büyük nimeti ama insanı yutuyor bir bilgi araştırırken oradan oraya götürüyor insanı.. ilginç birşey gördümüde aradığını unutuyor insan.

hele birde  sosyal paylaşım sitelerine takılmayı seviyorsa insa işte ozman yandı:)  sonuçta ise insan gene teknoloji öncesi duruma dönüyor.

bu yazdıklarımı genel bilgi olarak yazıyorum yanlış anlamayınız. bu tür aramalarda kesinlikle marka ismi yazarak arama yapılırsa çok daha fazla bilgiye ulaşmak mümkün. formlarında arama şıkkı bu aramalr için oldukça kullanışlı.

şimid gelelim samsung ar serisine arkadaşım bu forumdaki linkleri sonra vereyim size. dah aöncesinde açıklama yapayım.

samsung ar seri,leri alüminyum kondenserli klimadır. kesinlikle para verilmemsi gereklidir. ama maalesefki maddiyat durumu ortaya çıkınca. bu gibi naylon klima üreticileri insanın cebindeki parayı almanın yolunu iyi biliyorlar mamüllerinin kalitesini düşürerek bir miktarda ucuz gösteriyorlar.  aslında çok ucuzda değil hesap edilirse.

doğruyu söylemk gerekirse maalesef insanımız bu hesabı yapamıyor. kâr ettim sanıyor. herl birde neidüğü belirsi internet sitelerindeki fiyatı dahada düşük gördüyse. izleyin bir çok kişi bize sataşır çamurcu der şucu der bucu der ama bilmezki alüminyum kondenserli klimasının kondenseri şansı varsa en fazla 2-3 yıl gidecek şansı varsa diyorum. bakın benzer durumu burayada yazdım.

http://klimaforumu.com/konu-gunluk-dogalgaz-tuketiminiz-kac-m3.html?pid=602#pid602

büyük görmek için----> http://i.imgur.com/T9Xnb5E.png

ben uzak durun diyorum size. arkadaşım samsungtan kampanya durumu varken gecikmeyin değerlendirin ME klimayı.

ben çok detaylı yazıyorum uzun oluyor yazılarım inanın bu yüzden ev düzeni bile bozuluyor yazmaktan bazen gına geliyor. yanlış anlamayın beni lütfen.

bu durmlar iyi irdelenmeli. sonuçta benim me satılmışta cebime para girecekmiş diye bir durum yok.

ev hanımları eti kasaptan alıp eğer ogün yemeğe çevirmeyeceklerse hemn buzluğa atarlar. bir kaç gün sonra eti çıkartıp alel acele çözdürüp hemen tencereye atarlar. sonuç ne olur kaç saat pişerse pişsin o et kayış gibi olur.

bendede az çok aşçılıktan anlarım vardır ama mutfağa soukulmam yemek pişim saatini uzattığım için.

ama o eti pamuk gibi pişiririm ben. işi az çok bilmem lazım, bilenide dinlemek lazım (yine yanlış anlamayın diyeyimde) et buzluktan çıktımı en az 1gün çözülüp peşi sırada oda ısısında 8-10 saat durması lazım hele birde 2 gün beklerse buzluktan çıktıktan sonra.. dahada kolay olur pişimi. o açıdan iş bilenn kılıç kuşananın. demişler samsung gibi firmaların amacı ürün satıp ciro arttırmaktır. her firma bunu düşünür ama kendisini ayak altına aldırmaz.

servis kaliteside çok malumdur sasung un.

son olarak bu linkleride okuyunuz
http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/NATLA-SAMSUNGA-DU-MANSINIZ-D-YENLERE-B-R-ORNEK-DAHA-td179.html

bu linkteki son mesajı görünüz alüminyum ne hale gelmiş.

peşindende burayı okuyunuz http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/ALUM-NYUM-KONDANSERL-EVAPLI-NAYLON-KL-MALAR-td15.html

düşünün karar sizin artık gücüm yetmiyor dersenizde haier alın.

Re: hangi klimayı seçmeliyim.

gokhan
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Sayın 9köy;
öncelikle vakit ayırıp,bilgilendirme ve tavsieleriniz için çok tesekkürler.
Yazdıklarınızdan dolayı sizi yanlıs anlayacağım konusunda bir endiseniz kesinlikle olmasın.Sayenizde verdiginiz linkler sayesinde bu konuda yeni seyler ögrendim, çok tesekkurler.
dediginiz gibi,arastırırken belli bir süreden sonra insanın aklı karısıyor,arastırılan konudan farklı yerlere sapılabiliyor.
Tekrar vakit ayırıp bilgi ve deneyimleriniz paylastığınız için çok tesekkürler.
Kendinize iyi bakın,iyi günler dilerim.

[...]

rica ederim sn Gökhan, arkadaşım. anlayışınız içinde teşekkür ederim ayrıca. faydalı olabildiysem ne mutlu.

evet internet hem dost hemde bir tarafından gizli bir düşmana dönüşebiliyor.

hiç sorun değil arkadaşım vakit konusunda gecikecek olursam bile haberdar ederim detaylı yazmam gerekirse.
siz rahat olun rahatça sorun. sizde kendinize iyi bakın. hayırlı günler dilerim bende. resim meselesini kahıda çizip foto atsanızda yardcımcı olurum yine gerkirse düzeltirim o resimi.

Mitsubishi Electric HJ ve SF serisi arasındaki farklar nelerdir?

polsand33
Cevap olarak bu gönderi By Dündar Akkaya
Mitsubishi tarafından üretilen inverter klimalarda HJ ve SF serileri arasındaki farklar nelerdir?

Toshiba mı, Mitsubishi Electric mi ?

xcenior
Cevap olarak bu gönderi By Dündar Akkaya
Merhaba
Tüketim,Ses ve uzun ömürlülük konusunda sadece sogutma icin kullanacagim klimada iki marka arasında kaldim. Size göre hangi klimayı seçmeliyim?

Re: Toshiba mı, Mitsubishi Electric mi ?

xcenior yazdı
Merhaba
Tüketim,Ses ve uzun ömürlülük konusunda sadece sogutma icin kullanacagim klimada iki marka arasında kaldim. Size göre hangi klimayı seçmeliyim?
Kesinlikle mitsubihi electric sf serisini secmelisiniz. Forumda aratirsanizda sebebe yonelik cevaplarini bulursunuz. Bu konularin heosini duzenleyecegim vaktim oldukca burasi bir kaynak forum olacak. Okunmasada kurallardada belirttim bunu. Firsat bulursam gene aciklarim. Selamlar.

1234