Klima kıyaslama :

1234

Re: Mitsubishi Electric HJ ve SF serisi arasındaki farklar nelerdir?

polsand33 yazdı
Mitsubishi tarafından üretilen inverter klimalarda HJ ve SF serileri arasındaki farklar nelerdir?
Arkadasim oncelikle degerleri biraz dusuk HJ serisinin. Kisinsa eksi 10 a kadar sogutma yapar dobura dobur herseyi yazilmis. Bircok klimaysa eksi 7 dir fp denen meselede. Ben fp lafina karsiyim. Fiyatsa fiyat ama performans bedava olmaz. Birazda sesi yuksektir Hj serisinin ama o fp denen urunlerin hepsini ezer fecer. Kesunlikle forumlarda kotulendigi kadar kotu bir klima degildir. Oyuncak degil yani bu is tabiri caizse. ME bu klimayi daikin gibi sonradan satin aldigi bir fabrikanin urunlerimi markalandirip satmiyor. Tegora vs gibi. Yani camur olaylari cok anlayacaginiz:)

1234