Date: Fri, 28 Nov 2014 05:41:21 -0700
From: ml-node+s1111995n561h63@n5.nabble.com
To: georgeamca@hotmail.com
Subject: oasis klimanızdan memnunmusunuz dış ünite sesli çalışıyormu.

        hocam merhabalar iyisinizdir umarım.

hocam forumdan  bir arkadaşta sizin klimanızın 9000 btu luğunu yazın almıştı dış ünitenin çok ses yaptığını söylüyor.

şeyet mümkünse bir video atma şansınız olabilirmi dış ünitenin sesini dinlemek için. eğer mümkün olursa 26-27 dereceye alın bir çalıştırın klimayı  dış ünitenin sesini bir dinleyelim zira bu klima modern klimanın kendi sitesinde bile gözükmüyor fakat borşürünü buldum. 3D geçiyor yani bütün fanlarıda dc inverter ses yapması tuhafımıza gitti acaba arkadaşın klimasında bir arızamı var yoksa ithalatçı firma özel üretimmi yaptırmış onu anlamak istiyoruz çünkü öneride bulunuyoruz günah almayalım ben alt serilerin sesli olduğunu söylüyorum ama şimdi baktığımda http://www.tekgrup.com.tr/images/urunler/oasis.pdf

broşüre 3D yazan bir ürün bilmiyorum dah önce sizde işledinizmi bu broşürü. uzun zaman oldu çünkü bu konularda yazıştığımız. benden selamlar saygılar sn hocam.

                                Lütfen bana tavsiye vs herkezin işine yarayacak sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz.

                Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
                http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/bak-r-kondenser-vs-aluminyum-kondenser-tp44p561.html

                Aboneliğinden çıkmak bakır kondenser vs alüminyum kondenser, buraya tıklayın.

                NAML

Alüminyum finlerin hali

arkadaşlar önemli resimler ekleyeceğim

alüminyum hakkında

 aslında yeni bir başlık açmak lazımda bu konu için ama fazla başlıktan çöplüğe döndü forum belli konulara işleyeyim aynı mesajımı.

bakın arkadaşlar amerikan malı lenox tropikal özellikli çok güçlü bir kubik tipli kanallı bir klimanın dış ünitesinin resmini aşağıya ekliyorum.

gene 1.vizyon olarak ilk defa bu forumda

flaş flaş flaşş...

diyerekte abartalım birazcık herkes görsün...

alüminyum finlerin halini..

 sonrada düşünsün komple alüminyum kondenser olsa yani kanallarda alüminyum olsa ne olurdu bu klimanın hali

 (bakır olarak görünen borulara kanal dedim gazın esas dolaşacağı yer. alüm,nyum finlerin önemi yok ısı transferi sadece ve onlarda maliyet açısından her firmaca yapılıyor.)

bakalım resmimize.

http://i.imgur.com/5Ngwz2f.png

görüyorsunuzki erimiş finler. birde yakından görelim.

http://i.imgur.com/j6TCX2K.jpg

evet arkadaşlar gördünüz alüminyumun halini.

bu klimanın yerinide söyleyeyim hava radarında çalışmış. 1240 mt rakımda. bizim kıl Birol değiştirmiş. hadi diyelim bu klima çok yüksekte çalıştı cok soğuk ve sıcaklarda denizdende oldukça nem aldı yıprandı.

(ama oradalrdaki hava temizliğinide unutmayalım.)

düşünelim şimdi, buralarda hava temiz tek sorun srrt iklim ve denizden buharlaşan tuzlanma olabilir.  peki bizlerin yaşadığı yerler çokmu temiz. rabalarımızın üstünü görsek sabah kalktığımızda bunu anlarız herhalde aklımız varsa. çamur yağmurlarınıda görüyoruz o çamurun içinde hiçmi asit yoktur düşünürsek.

hadi buyrun şimdi samsung hakkında saçmalayanları bizlere hakaret eden beyni bozukları adam mühendismişmiş değerlere bakarmış. affedinde saygısızlık yapıcam şimdide seni mühendis yapanın diyicem alüminyumun ne olduğunu öğretmemişler sanaki milleti yanlışa sürüyorsun.

(sanki ben samsung vs satılmayınca, cebime para giriyorda.)

kimi çıkar der fazla para vermeyin iyi klimalara,  samsung süper ısıtıp soğutuyor. e ısıtıp soğutmıyacakmı  klimaysa....   arçelikle vestelde kendi çaplarında ısıtıp soğutuyor. sen düşün bakalım 2 gün sonra klimanın alüminyum olması sana nelere patlayacak. biz bunları anlatmak isterken sen hala diyorsun 3 yıl garanti vermiş 10 yılda kompresör garantsi vermiş. senin kliman 1 yıl sonra delinsin bakalım ne mok yiyceksin samsung ardında duracakmı. hem madem iyi alüminyum ozaman maçası yiyen 10 yılda kondensere garanti verir değilmi.

siz hiç merak etmeyin o kompresörde gaz kaçağı devamlı olursa 10 yıl gitmez kendi çukurunuda kazmış samsung. nasılki milleti kandırmaya çalışıyorsa tv lere 4 adet ölü piksel normalmiş panallerde. madem normalse açılan davayı neden kaybetmiş.

buyrun okuyun http://forum.donanimhaber.com/m_99568461/f_//tm.htm

neyse artık.
şimdi gene kıl Birolu övüyorsunuz diyenler olabilir bişeler diyeym bende o düşüncedeki insanlara... yahu ne övücem doğrularına katılıyorum adam gıcıkta olsa doğruyu söyledimi tabi belirticem taktirde edicem. isteyen övüyor desin. istediğini söylesin bana diğer kavgalarımızı görmeden. az sonra gene sataşıcağım ona lg konusunda. yani nasıl övüyorsam bu adamı anlamadım gitti hani.
adam burnu büyük kılın teki benim foruma bile gelmiyor burun yapıyor.. yani aramız okadar iyiki anlatamam onun için onu övüyorum hep. affedinde gerizekalı karıncalı beyinlere duyurum olsun artık.

Re: bakır kondenser vs alüminyum kondenser

warrior33
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
9köy Hocam.  Birde Georgia amca nın Toshiba alıpta dış ünite nin farklı kod iç ünitenin farklı olup, kurulumda  iptal ettirdiği parayı iade alıp midea Oasis  aldığında ise iç ve dış kodların aynı olduğu ancak iç ünitenin daha yeni tasarım Oasis olduğu belirtmiştiniz. İnsanlar araştırma yapmadığı için  firmaların üç kağıt yaptığını ifade etmiştiniz. Eklediğim resimde de görüldüğü üzere sözde 3D İNVERTER diyor. Global sitesinde de Midea mission da  sadece midea yazıyor. Türkiye'de satılanlar da DC İnverter yazıyor.  Kanımca  burda satılanlar 3DC İnverter değil iç ünite kodları farklı dış ünite kodları farklı. Bu konu hakkındaki ve cihaz hakkında değerlendirme  ve düşünceleriniz benim için önemli paylaşırsanız sevinirim saygılarımla.  Mission almaktan vazgeçecem orijinal mission resmi aşağıda hocam

http://i.hizliresim.com/BPNzWQ.png
Hesap insanı makam sahibi yaparda, Vicdanlı ve dürüst olmak insanı insan yapar. Nietzsche.  Dürüstlük kazanılması zor, ancak kaybedilmesi kolay bir erdemdir!!!...

Re: bakır kondenser vs alüminyum kondenser

warrior33 yazdı
[...]

@warrior33 arkadaşım kusur abakmayaın ben giremedim gene forumlara bir dolu yazacak yazım var oysaki.

şimdi arkadaşım burda bahsettiğimiz tosahiba olayı tamamen farklı sizin kafanız karışsada. başka bir modelin farklı diç dış ünite durumu söz konusuydu toshibada.

mideaya gelince ondaki durum önemsenecek br durum değil aslında neden derseniz mideaya nekadar para verirseniz o kalitede klima üretir size zaten bakın isetr gree olsun ister midea ister haier bunlar 3 ana büyük üretici parasına ülkesine göre ürün üretirler. birde daha alt seri chigo tcl hele birde onların daha alt serisi aux var sonuçta bu klimaların fiyatları belli.

3d denen durumda tamamen reklam amaçlı aslında manası dış ünite fanı inverter iç ünite fanı inverter ve kompresör inverter. zaten bir çok klima bu konumda. bu durum aynı zamanda altın değerinde bir durum değildir. mesela benim 10 yıllık mitsubishi elcetric klimam var bunlar jhala o yıllr öncesi teknolojiye erişememiş klimalar. oyüzden siz fazla kafanızı karıştırmayın.

hava debisi evet önemlidir ama sonuçta yüksek olsa ne yazacak segmenti belli olan klimada ille normal klimalar göre bir eksiklik vardır. mesela haierin nebula modeli klimaların hava debisi yüksekken sizinde işaret etmey eçalıştığınızdan anladığım üzere gene içerideki havayı dolaştıramıyor.

bizim serhat63te belirtmiş size dh de iş görür bu klima demiş. bu tip debi düşük vs konuşmalara itibar etmeyiniz demiş. o acayip inceler çünkü ama dikkatinizi çekeyim ağzıda çok yandı bir artı yüksek yok bir cop yüksek derken... halada kafası takık bu durumlara ama iyi inceler sizin korkunuz olmasın.

siz kapatın kapınızı kullanın klimanızı yeter o hava debisi. ben 2 yıl aşağı yukarı aynı hava debisindeki midea klimayı ısıtmada kullandım. araştırın zibro 3025 modeli midea üretimidir.

tamam bir me değil bunları işine gibi konuşanlar oluyor ama asla değil. (ben me klimamı karlı buzlu havalarda 43m2 vuruyorum ama orda ne midea iş yapar ne diğerleri midea ile aynı segmentte olan klimalar için diyorum.)  yani bu sizin klimaları fazla m2 vuramazsınız taş 15ten sonra 20m2 kaldırır.. hemde kapadınmı kapını işini mükemmelen görür. hatta daha öncede belirttim size 25m2 kadar işiniz görür dedim.. biraz daha açmam gerekirse biz sonuçta bu klimaları karsta erzurumda kullnamyacağımıza göre. genel olarak akdeniz iklminde kullanıyoruz. ve taş çatlasa buraların kışı kar buz eksi dereceler 5-10 gün sürer sonrası hep akşamları kolay kolay 10 derece altına bile düşmez. kapat kapını 25 m2 kullan hiç bişe olmaz ısıtmazsa kafamı keserim ben. ama siz emniyette kalın zaten 15m2 takacağım diyorsunu 20m2 geçmemeye çalışın.

yok ben ille iyi klima almak istiyorum diyorsanızda ME yani mitsubishi electricten başka klima almayın

bu arada resminiz ufalttım baya taşmıştı.

Re: bakır kondenser vs alüminyum kondenser

warrior33
Çok teşekkür eder saygılarımı sunar iyi akşamlar iyi forumlar dilerim
[...]

aynı dileklerle sn arkadaşım.

Re: bakır kondenser vs alüminyum kondenser

jason321
Yasaklı Kullanıcı
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By georgeamca
Air conditioning is good but it all about weather that what you need. You don't need air conditioner in a moist weather. whereas <reklam yaptım kovuldum. /">air cooler are often preferred there. Therefore we must check out where air cooler is needed and where air conditioner is for proper and long lasting use.

bir reklamcı daha
http://prntscr.com/ohz2qg

bir tane daha kovuldu.

https://i.ibb.co/rHbyYk0/hintlispam.png