Kaçak Testi, (Harbi_biri Samsung macerası)

123456 ... 8

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
yok hocam uyuma daha :)

AZOT TEST VE TEMİZLİK GAZI.

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri

http://s23.postimg.org/g6o8ztgfv/screenshot_825.png

http://s23.postimg.org/tov5c3sl7/screenshot_826.png

genelde yeşil tüplerde olur. kuru bir gazdır nasıl diyeyim havadır birtür çok kuvvetli hava olarak düşün. azot yzdınmı zaten her şey çıkar nette.  bir ismide nitorjendir

haydi hayırlı geceler umarım düşmez basınçt akurtulursunuz.

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
gözlerim çok yoruldu uyumasamda hayır gelmez benden. sende uyu çok takma ne kadar takarsan okadar sorun üretirsin bune emin ol:)

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
tamam bunun içinde havamı var  vakum pomöpasını girdiği yeremi takılıyor aynı zaten yarın belli olmaz adam 2 gün bekletilmeli dedi azot tüpüde yoktur adamda simdi

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

vakum manifoldun boşta kalan saat girişine bir hortum daha takılıp şarj edilmesi lazım ben daha önce görmedim  nasıl şarj edildiğini gamajını basıncını vs. ama çok basittir.  klimana önceden nasıl şarj yapıldıysa onun gibi düşün.

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
sonra boşaltacaklarmı onuda ne işmiş ya iinsallah bir kademe inmez ya baska altenatif yokmu bunun

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
neyse hocam yarın devam ederiz artık ben seni tutmayım iyi geceler şimdiden uykunuz geldiyse ben burdayım hala

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
harbi_biri yazdı
sonra boşaltacaklarmı onuda ne işmiş ya iinsallah bir kademe inmez ya baska altenatif yokmu bunun
Vakumdan once yapildigi icin bu islem. Pesi sira vakum yapiliyor kacak olmadigi kesinlesince. Umarim yukselme olmamistir sistemde. Bu arada siz nerden yaziyordunuz il neresi yani.

[...]

Saate baktinmi hic bu mesaji yazarken :) yas kac buarada ben 50 yasindayim sen sanirim gencsin uyku muyku yok:)

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

mbirol
Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
Çok bilmiş gelmiş buraya. Bak ta öğren  becerikli

sss

mbirol
Bu konu güncellendi de .
Bak çok bilmiş bunları alanlar enayi.Senin süper ultura Samsung cular uyanık.Zaten bunlarla inşaattasıva boya yapıyorlar.

dd

mbirol
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
naber len ihtiyar. Azot ,mazot,gaz,tuz ne anlar Samsung çular. Zaten bilse de taşımaz.  İnşaatta kullanılıyormuş.Bu çok bilmişi de işte öyle ayakta yerler.Biz enayiyiz ya taşıyoruz o kadar malzemeyi. Biz bilmiyoruz bu işi.

Re: ss

mbirol
Piyasadaki biz enayiler de  para çok ,bunlara para veriyoruz.Len köylü bu bu -101 ne ,sen bilirsin...Yok be bu çok bilmişte bilir..Nede olsa eli yatkın.

Re: ss

Vsay rotenhenbergherler havan batsin. Ama harbibirine kizma artik canim arkadas genc biraz hiper soruyor olcak okadar sen onun ustasisin evvelki durumlar icin ufak olarak senden ozur diler tatliya baglanir. Sen kiral ustasin buyukluk her zaman buyukluktur. Ben cepten zor yaziyorum selamlar simdilik.

Re: ss

harbi_biri
simdi geldim gösterge 0 ra geldi gelecek kacak var allahtan salmadım gazı şimdi söktüm rekorları manifoldun teeflont band sardım belki bundandır diye 30 dakika vakumluyorum simdi

Re: ss

harbi_biri
bu arada ben bunları yaparken aklıma bir sey geldi vanayı kapadık tamam sonra vakum pompasını elektriğini kestim bu durumda vakum pompasını kapatırken bundan geri salmazmı hava 12 saat sonra 0 ra geldi cünkü 15 saat sonunda baktımda

Re: ss

harbi_biri
Bu konu güncellendi de .
kimse yokmuu şimdi vakumun cıkış hortumu kıvırdım geri salmasın diye geri salarken bu geri hava salıyor tahminen haksızmıyım arkadaslar servis vanasını kapadık ama vakum acık kaldı ordan yavas yavas geri salarken 0 noktasına gelşmezmi  yoksa 2-5 dakika içinde kontrol edin 0 noktasınma gelmezse kacak yok diyor ama uzunca bekleyince dediğim gibi vakumun  baglantıdan geri salıyor gibi geldi  onuda kıvırdım simdi :)

Re: ss

harbi_biri
Bu konu güncellendi de .
günaydın arkadaşlar 9köy buradamısnız mbbirol gel uzatmayalım suna yardımcı ol bende işin işinden cılkayım bak senin yüzündende cihazı değiştirdim gazıda salmadık gaz kacak olup olmadıgındna emin olamadık hala telini bırak arayım en azından.

Re: ss

biraz bekle bir kahvaltı edeyim yazıcam az sonra sana Birolun telefonunuda veririm. canını sıkma.

harbi_biri yazdı