Kaçak Testi, (Harbi_biri Samsung macerası)

12345678

Re: ss

harbi_biri
hortumları kıvırdım vakum pompasından cıkanı belki ordan alıyor diye rekorlarıda söktüm bantladım güzelce sızıyor diye belki şimdi gösterge -1 asagı yukarı birde manifold orta kısmında camı var orayı unutmusum ordan kacarmı emiş acaba dedim sonra aklıma geldi simdi durum böyle 12 saat sonunda gösterge böyle

Re: ss

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
harbi_biri yazdı
kimse yokmuu şimdi vakumun cıkış hortumu kıvırdım geri salmasın diye geri salarken bu geri hava salıyor tahminen haksızmıyım arkadaslar servis vanasını kapadık ama vakum acık kaldı ordan yavas yavas geri salarken 0 noktasına gelşmezmi  yoksa 2-5 dakika içinde kontrol edin 0 noktasınma gelmezse kacak yok diyor ama uzunca bekleyince dediğim gibi vakumun  baglantıdan geri salıyor gibi geldi  onuda kıvırdım simdi :)
vakum hortumuyla oynamana gerek yok oradan hava geri gelmez manifold vanası kapalı çünkü. bazı klimacılar çekvalf tarız  geri gelmeyi önleyici adaptör kullnırlar hortuma bağlarlar. esas onlar tehlikelidir. sende böyle bir durum yok. manifolddan kapatma en emniyetlisidir.

Re: ss

harbi_biri
valla ben kapadım ama garantiye alma amacım vanadan üfledim kapalı vakumdan cıkıyor ama üfürünce bunun calışma sistemi nasıul anlamadım hala

Re: ss

nasıl nerden çıkıyor üflemeyle. manifoldun makineye bağlı yerindenmi. nasıl anlıyorsun yanlışın var.

http://i.imgur.com/6yBNErn.png

bu resme göre düşün.

harbi_biri yazdı
[...]

şimdi bu belli bir sat geçtikten sonra düşermi gösterge 10-15 dakika bakınca oynama yoksa kacak yok diyorlar ama ilerleyen dakikalarda 0 ra geliyor  ibre ne yapcayız simdi

Re: ss

harbi_biri
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
mavi vanadan üfledim motor hortumunda cıkıyor üfürünce kapadım yine bende anlamadım bu durumu

Re: ss

harbi_biri
peki iç ünitedeki geri gelmeyi keser gösterge nasıl iniyor o zamna vana kapalıysa söylemisiniz iç üniteyle baglantısı kesilmiş olmazmı gösterge neye göre iniyor bu durumda

Re: ss

harbi_biri
ya hocam nerdesin

Re: ss

mbirol
Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
Çok bilmiş,teflon sarma işini iyi bulmuşsun.Az kaldı makinenin içine edeceksin. Onun ufacık bir parçası kaçtıysa sisteme görürsün icat çıkarmayı.

Samsung süper klima,sende SÜPERMEN oldun..e

Re: ss

harbi_biri
yok kaçırmadım merak etme yazdıkalrımı okurmusun bi varmı yanlışlık

Re: ss

harbi_biri
daha cihazı test etmedik hemende kötüleme olay aradaki bakır borunun baglantılarında kacak olup olmadıgı manifolda bak vanayı kapayınca iç üniteden geri gelmez tamam o zaman gösterge neden iniyor bak resim koydum bus efer cıkış baglantısını kıvırıdm belki diye

[...]

orası işte kaçak olduğunu gösteriyor. senin aklının iyice karıştığı nokta burası.

Re: ss

harbi_biri
hocam iyide biraz önce vanayı kapayınca geri salınım kapanıyor gösterge devre dısı olmazmı bu durumda vakum pompasını hortumundan geri geliyor diye düşündüm ondna kıvırdım vananın görevi geri salmayı kesmesi iç ünite kesiliyor kacak nerde olsun burda

ne yapmalı

Cevap olarak bu gönderi By 9köy
uzatmıyalım artıkta Birol usta yardımcı ol kurtulsun arkadaş oda serviste kurtulsun. harbibiri sende çok oynama meraklısın biliyorumda zarar verebilirsin.

Re: ne yapmalı

harbi_biri
yok zarar verme meselesi olamaz çalışmıyor cihazlar zatyen sadece baglantılarda ince püf noktasını bulmalıyım acacba saati direk servis portuna takayım mı ama vakumu yapınca kıvırıp sanki manifolddan alıyor gibi geldi geri hortumlarda elastik biraz sonra cıkıp bakacayım varmı oynama

Re: ne yapmalı

harbi_biri

[...]

ya Vallahi benim kafam durdu hem çok karışık anlatıyorsun hemde biraz fazla şeyler deniyorsun gibi.

normalde benim bildiğimi anlattım. manifold vanasını kapatınca motordan emilen hava saatin havasını yükseltemez. onun için mainfold vanasını kapatıyoruz. emilen hava burdan geçip sisteme gidemez.

test ederken yükselme varsa ya klima kondenserinde çatlaktan hava alıyor demektir yada borularda çatlak var demektir. benim aklım ancak bukadar ileri düzeydeki cevaplar bende değil artık inan buna.

Re: ss

mailine bak.

Re: ss

harbi_biri
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
yok hocam yaa dış ünite devre dısı olmaz böyle sey ama üfledim vakum borusundan hava cıktı vana ne işe yarıyorsa artık orda aklım kaldı

Re: ss

harbi_biri
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
test ederken yükselme varsa ya klima kondenserinde çatlaktan hava alıyor demektir yada borularda çatlak var demektir. benim aklım ancak bukadar ileri düzeydeki cevaplar bende değil artık inan buna.   klima kondenseri alyen kapalı olmaaz kesnlikle böyle durum bunu gecelim bunu sadece iç üniteden devriye oluyor yada cekim oluyor vakum pompası ndan böyle durum olunca resimdeki olay hortumu kıvırdım anladınızmı simdi ne demek istediğimi vana da sorun yok gibi baktımda çalışma sistemi çok degişik monifoldun
12345678