Klima markaları yorum vs. Arşiv

12345 ... 10

Re: acil klima tavsiyesi

mbirol yazdı
len linkleri doğru işle burası ciddi bir forum. çalışmıyor senin eeklediğin link. doğrusu aşağıda

http://kesinliklesamsungklimaalmam.blogspot.com.tr/

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
abim benim fijutsi araştırıyorum şimdide aşağıdaki klima eer ve ccop değerlei çokmu düşük kışın sadece 15 m2 odam için 14 15 saat kullanıma elektrık faturam 200 geçermi ?

 http://www.fujitsuklimalari.com/index.php?route=product/product&product_id=51

Re: acil klima tavsiyesi

dseam

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
fujutsi kışın ısınabileceğim bana uydun 2000 2400 arası klima  ????

Re: acil klima tavsiyesi

gözüm fujitsuları çok iyi tanımıyorum yanlış yorumum olursa kusura bakma. aşırı derecede fazla model var fujitsuda ithalatçısı bile ikide bir katolog oluşturmaya sanırım yetişemiyor. eskiden çok güzel lcc isimli bir modeli vardı ama o medel üretilmiyor artık. ısıtması iyidir fujitsuların. ama soğutmalarından korkarım diğer forumda serhat6363 var ona bir sorun özel mesaj atın soğutma konusunu. sonuçta soğutmada önemli bir konu. dediğin model nedir ne değildir bilmedende yorum yapmak yanlış olur çok fazla model olduğu için.  mesela L ile bitiyor son harfi ama peşine gelen harflerde olabiliyor bir dolu l den sonra gelen kodlar var bu harfler değiştirebilir özelliklerini. kendi sitesinde bile yeterli açıklama yoktu en son girdiğimde sitelerine.  bps isimli arkadaş diğer forumda Türkiyeye özel modeller ürertildiğinide yazmıştı. mesela senin verdiğin kodlarla giriş yaptığında euroventte gözükmüyor klima.  ayrıca iç ünite plastik kalitesinide mbirol usta hiç beğenmiyor. bildiklerim bunlar fujitsu hakkında. mbirolamı bağlısın diye düşünebilirsin ama mesela hj serisi kötülenir mbirolda kötüler. istediği kadar kötülesin. ben şahsen hj serisine güvenirim gördüğüm ve yorum aldığım klimadır. bu klimayı ise tanımıyorum inanın. tek söyleyebileceğim ısıtmalarının iyi olduğudur fujitsuların.  ama aksi gibi tam terside çıkabilir.

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
Alarko Carrier X-Power Gold 53 NQV 035M İnverter Klima bu klima için ne dersin üstat 1800 1900 tl arası

Re: acil klima tavsiyesi

dseam

Re: acil klima tavsiyesi

şöyle söyleyeyim ana firma olarak iyi bir firma malının arkasında dururlar. ama hem carrier hemde toshibanın 9ve 12 lik modellerini önermiyorum bazı sistemleri eksik olduğundan ses sorunları çıkabiliyor. sese karşı duyarlıysanız sorun edebilirsiniz. o açıdan dikkatli olun.

aynı paralara ben şahsen haier alırdım haierin ucuz olduğuna bakmayın yeni girdi Türkiyeye o yüzden uygun hemde haierin eurovent belgesi var karar sizin tabi.

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
haireın 12 000 ınverter hangi modelini  almalıyım ??

Re: acil klima tavsiyesi

haierin geos modeli. bu forumda mbirol var ona özel mesaj atıp yardım alabilirsin ille ondan alın demiyorum size yanlış anlamayın. mbirol haierin merkez servisidir işinin ardında durur.  istanbul bayisinden alıcak olsanızda size yardımcı olur o bayiyi yönlendirir. size yamuk yapm aşansı yok rezil olur forumlarda yazmaz br daha. haier klimalarını internet üzerinden sattırmayacak aynı mitsubishi electric gibi bayi kanalıyla sağlam satış yaptıracak. internetten aldığınız malda neye denk geleceğiniz belli olmaz hiç tavsiye etmem.

ben açık söylüyorum herkeze.. paranız varsa tabi mitsubishi electric alın daikin alın mitsubishi electricte kampanyada ama millet hala 5-600 tl yi arıyor (başka zaman kampanya olmasa aradaki fark 1000-1200 tl olabiliyor.)  bilselerki ister 1000-1200 tl şuan kampanya zamanı ise  5-600 tl ileride kendilerine mislisiyle dönecek. ama bizim milletimiz klimaya para vermek istemiyor. sizin bütçenize göre düşününce bu rakamlara göre  herşeyi tam euroventine kadar eksiksiz haierden başka klima yok bana güvenirseniz.

forumdan özel mesaj atmanın yolunu tarif edeyim. forumun mesaj listesinden kişilere girin mesaj atacağınız kişiyi seçin. siz şuan atarsanız aynen resimlerdeki şekilde ulaşın mbirola resimli tarifini aşağıya işledim.

http://i.imgur.com/BqDD7nb.png

http://i.imgur.com/Y4rwQhA.png

http://i.imgur.com/NnlytwT.png

Re: acil klima tavsiyesi

not: resimlerde mbirolun mail adresi gözükmüş mesajı değiştireceğim  siz belki görmeyebilirsiniz. bilmiyorum normal üyeler görebilirmi. sistem NABBLE com üstünden yayınlandığı için sizler görmüyor olabilirsiniz.

Re: acil klima tavsiyesi

kişinin yazdığı mesaj üzerindende kişiye özel mesaj gönderilebilir mesela sizin mesajınız üzerinden.

http://i.imgur.com/SodZi4r.png

http://i.imgur.com/FkKb41P.png

bunları anlatmam komik oluyor ama çok basit durumlara takılan arkadaşlar var. bir ara yeni bir konu açıp video resim eklemeye kadar anlatmakta fayda var.

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
Merhaba önceden sormustm kışın ısınma amaçlı airfel AS120942 ve alarko QUV 035 xpower arasında kaldık ne yapayım ...

Re: acil klima tavsiyesi

dseam yazdı
Merhaba önceden sormustm kışın ısınma amaçlı airfel AS120942 ve alarko QUV 035 xpower arasında kaldık ne yapayım ...
her iki klimayıda önermiyorum carrieri daha önce anlattım size 12liklerde ses problemi olabilir dedim. şu linki okuyunuz

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/hangi-klimay-secmeliyim-tp401p410.html

arifelide önermiyorum gree ürünleri sevmiyorum. mecbur kalmadıkça önermiyorum. airfelde gree üretimidir. hem airfel alüminyum montaj borusu kullanıyor. birde boruyu değiştirtmek için fark ödemeniz gerekecek. arifel alana kadar alarko flari alın. zibro 66 serisi alın viesmann alın hepsi aynı klima en azından bu saydığım firmalr bakır boru ile montaj yapıyorlar.

yada bunların yerine midea bakın hem carrierle baya benzerlikleri vardır hemde daha ucuzdur. carriere ısıtıp soğutmaz demiyorum aqma midea benzer özellikte olup daha uygun fiyatı var ses durumalrıda benzer olabilir. bu forumda george amca var ona danışın. dh forumda özkan1979 nickli arkadaş var ona danışın. ben gree üretimi klimaların midea kadar keskin ısıtıp soğutacağına inanmıyorum kim överse övsün fanatik çok her yerde. idare edermi eder ama mideanın ağız ısısını tutacağını sanmam.

mbiroldada aynı gree klimalar zibro olarak var. ama haier varken onu bile önermiyorum bana mbirolun adamı diyenlerede duyrulur. mbirol beğenirse beğenir zırbosunu beni alakadar etmez:))

Re: acil klima tavsiyesi

dseam

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
midealrda 300,00 tl montaj ücreti varmıdır ??

Re: acil klima tavsiyesi

Cevap olarak bu gönderi By dseam
bir model üstü vardı ismini unuttum. özkan1979 var dhde ona sorun ama sanırım bunlarında fiyatları artmış o model daha pahalı olabilir. e bunları alana kadar alarko allarkodur arada çok fark olmadığına göre. sesine katlanırım ben şahsen. olurda alırsan kısmet olursa...  sonrasında bana laf söylenmesini kabul etmem baştan açıkladım ses durumlarını. ben size haier geos alın düzgünce kullanın euroventine kadar tam dedim. fiyatlarda uygundu şimdi bilmem arttımı. ama siz hala araştıryorsunuz dolarda artıyor devamlı.. hepsi zam yer bu gidişle. artık ne alıcaksanız bğir an evvel alın derim şahsen. ama airfel almayın ucuzluğuna kanıp.

mide artı montajmıdır onu bilmiyorum.

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
haier icin donus beklıyorum bırol ustadan ama donmedı daha

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
Cevap olarak bu gönderi By dseam
 MSZ-HJ25VA ile ilgili varmı yorumun 2,150,00 tl buldum ....

Re: acil klima tavsiyesi

dseam yazdı
MSZ-HJ25VA ile ilgili varmı yorumun 2,150,00 tl buldum ....
Öncelikle forumun geçmiş kurban bayramı mübarek olsun.

bu klimanın değerleri düşüktür ama bir çok saydığınız klimadan kalitesi sağlamlığı iyidir.

dh forumda kiral33 arkadaş var memnuniyetini anlatıyor. ben o arkadaşa en alt seri olduğunu anlatmıştım almadan önce.. bir iki adette mitsubishi heavy bulmuştu bu klimadan daha yüksekti değerleri.  bana sordu sen olsan hangisini alırsın dedi.

benim cevabım düşükte olsa ben eelectric olanı alırım dedim. ama size tavsiye konusunda ısrarcı olmam dedim. o arkadaşta ağırlıklı olarak mhi almak için yola çıktı. sonrasında foruma yazdı ME almış bende şaşırdım. sordum forumdan. dedi her iki klimayıda inceledim. mhi nin plastiği plastiğe benzemiyor vs anlattı. ME yi görünce  bunu  hemen aldım dedi. dah sonrada memnuniyetini yazdı.

arkadaşım bu arkadaşa nekadar önerdiysem sizede okadar önerebilrim bu klimayı. nerden buldunuz bu arada? sorma sebebim koçtaşta en son gördüğümde bir model evvelindeki seri CHC kodlu olanı 1999 tl idi sanırım. kontrol edin koçtaşları. aynı fiyataysa onuda alabilirsiniz hiç fark etmez bir önceki model olması dahada iyi olur. .

bana sormuşsunuz mailden yan odayıda ısıtabilirmiyim demişsiniz.. daha önce burdanda sormuştunuz.. aynı cevabım güzel kardeşim. zor o mesele hva durmları devamlı kışın 17-18 derecelerde olsa ok derim ama devamlı bu şekilde olmaz havalar.

kiral33 arkadaşın evindede 3-4 adet klima var. üstelik bu arkadaşımız mersinde. e burası ister istemze mersinden soğük olur yanılmıyorsam sizde istanbuldaydınız.

ev kendinizinmi kiracımısınız ev kendinizse iyi bir klima alın derim size yoksa alabilirsiniz bu klimayı yeter size am atek oda odaklı düşünün sebebini açıkladım size.  hem makinenin gücü az hemde yan oda diyorsunuz bu zor oldukça. önce kurulduğu odayı ıstacak ordan emiş yapıcak antrenin ısısını kırıp sonrasındada yan odayı ısıtmaya çalışacak. olmaz arkadaşım çok zor zaten klima odayı iklimlendirdikten sonra durur bu gibi durumlarda. çocukta var demiştiniz yanılmıyorsam. size işin aslı 2 adet klima lazım yada dğer odanızda bir ısıtıcı kullanmanız lazım. kömür soası bile kurabilirsiniz gücünüzün ölçüsünde.. çocuğuda üşütmemek açısından. siz bana bir çizim yapın paintten ben gene yardımcı olmaya çalışırım size.

12345 ... 10