Klima markaları yorum vs. Arşiv

123456 ... 10

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
sizin tavsiyelerinizle haire yoneldık ama urun bulamıyoruz  ,bırol ustadan donus yok en son iki klima arasındayım . ALARKO X POWER UQV 035M 12000 , yada ME MSZ-HJ25VA 9000 alarko 2,030 ,00 TL  , ME 2,150,00 TL karar vermem lazım havalar iyice soğumya basladı siz olsanız hangisini alırdınız ...

Re: acil klima tavsiyesi

dseam yazdı
[...]
öncelikle bir türlü yazamadım size taslağa yazmaya başladım yarım kaldı bir türlü bitiremdim özür dilerim bu yüzden.
kardeş doğru diyorsunuzda bu klimacıları anlamak zor işte. sonuçta ben burda ille Biroldan alında demiyorum amacım o değil daha öncede açıkladım. Haieri önerme sebebim fiyatına göre euroventte tek belgesi olan klima şuan gördüğüm kadarıyla..

ama bu klimacılar harbiden sopalık..Birol gibi bir arkadaş daha vardı dh de tekirdağlı klimacı oda iyi bir arkadaştır. zamanında ustalığını kişiliğini öneriyordum dh de.. tabi bu önermede foruma yazdığım yazılardan ibaretti.. ne ondan nede Biroldan vs çıkarım olması gibi değerlendirilsede dh de. adamların yüzünü bile görmedim Allah var ne bağım olabilir bu şekilde konulanlara denecek söz ortada işte... ne alaka manyakmısınız denir ancak.. görüyorsunu işte siz şuan canlı şahitsiniz. yazdım diyorsunuz dönmedi diyorsunuz. diğer tekirdağlı arkadaşta bana ozamanlar telefon açıp, demişti  lütfen işim başımdan aşkın beni kimseye önerme:) düşünün ve düşünsünler artık.

haier için istanbuldada satış yapan bir yer yokmu acaba. benim pcde adblock var bilgisayarım çok eski açınca donuyor. bazı sitelerde. sizlerin pc si mutlak banim emketardan iydiri. haier pvg sitesine girseniz görebilirsiniz büyük ihtimalle.  eskiden olsaydı bir tanıdık daha vardı istanbulda ama kapandı bildiğim kadarıyla.. bitaş enerjiydi ismi. avrupa yakasındaydı. siz kocaelide bile aratabilrisiniz bayi servis zibro ve haier olması fark etmez. aynı firmadır ikiside

ne yapalım Birol dönmüyorsa artık.. bende sonuçta forumlardan tanıyorum onu. ille ondan almanızda şart değil klimayı dedim işin başında size..  kıl adamla ara sıra konuşuruz telefonda vs ama inanın bu ara telefonlaşmıyoruzda en son görüştüğümüzde çok yoğun olduğunu söylemişti belki 1 aylık meseledir o yüzden rahatsız etmekten çekiniyorum şuan körde değil ya mutlaka görüyordur yazılanları. bayramda sms atmıştı ben foruma gel felan dedim onada cevap vermedi. gördüğünüz gibi forumada gelmiyor işte ben size özelden numarasını atarım gene arayın bir.

sorduğunuz soruya gelirsek değerler düşükte olsa ben sağlamlık kalite servis açısından ME HJ derim.
 (burdaki değer düşüklüğü aslında yok standart 9000binlik diğer markalarla hemen hemen aynı değer düşüklüğü 12liklerde var hj serisinin... birde -10 da ısıtması.. oda hiç bişe ifade etmez... bizde sgharp var -7 ısıtma duaman attırıyor üstelik bu klima -10 12 leri bile gördü.

genel olarak alırsak zaten.. benim size önerdiğim 12liklerdede değer düşüktür o açıdan haieri vs öneriyorum çünkü 15m2 için gerçek 12000 klima büyük gelir sık sık durur konforu bozar ısıtmada.  gündüz dereceyi yükseltmek zorunda kalırsınız devamlı çalışması için. gece uyurkende dereceyi  düşürmek zorunda kalırsınız yoksa bunaltır insanı. abkın aynı durumda dh de özkan isimli arkadaş var 18m2 18lik daikin takmış. oturdukları zaman 27-28C kullanıyorlarmış gece ise 24 bile çok geliyor diyor.. farkında değil devamlı çalışmaz bile 24C de kliması.. çünkü uyurken vücüdun ürettiği ısıda var. e vede sıcak gündüzden biriktirdi ısıyı bird bu arkadaş izmirde çok aşırı soğukta olmaz. biriken ısyla sabah ederler. ama bu büyük insan için geçerli durum çocuk oldumu iş değişir. bu arkadaşta diğer odalarını ısıtamayacakları ve yeterince soğutamayacakları için.. yazın midea aldı bir adet.. )

sizde hiçde düşünmeyin 12lik alırsam diğer odayıda ısıtabilirim diyeı. söz gelim atıyorum 50m2 odanız var desek derim size alın12 lik kapatırsınız kapınızı idare eder çok soğuk havalarda bir miktar zorlansada işinizi görür derim. (tabi ben kendi kullandığım kalite klimaya göre düşünerek 3 aşağı 5 yukarı meselesi gibi söylüyorum bunu onun kadar olmayabilirde sonuçta ben bahse konu markaları kullanmadım forumlardan aldığım bilgilere dayanarak yazıyorum. isterdimki kalite bir klima alsaydınız.)

soğutma olsa dert değil her durumda evi kırar.. şu alttaki resim linkine bakın soğutma için yazdıklarımı okuyun

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/file/n77/screenshot_715.png

peşi sırada ısıtma için yazdıklarım ayırd ederek alt resimden okuyun.

http://imagizer.imageshack.us/a/img72/2438/mitsubishielectric12000.jpg

biraz daha açıklama yaparsam daha iyi anlamanız için urmarım kafanız karışmaz iyice, gördüğünüz üzere evde sadece tek klima yok ve klimanın kurulu olduğu alan antre tüm oda kapıları antreye açılıyor.  oturma odasında ve mutfaktada klima olduğu için  sıkıntı yok. kışın idareli şekilde gerektikçe mutfağıda açıyoruz kapıyoruz.

havalar 17-18 derecelerde olduğu sürece salonun kapısını bile açıyoruz ama 10C lere yaklaşıp altına indimi mecburen salon ve karşısındaki odanın kapısını kapatıyoruz. antre banyo ve mutfak açık duruyor oturma odasında zaten klima devamlı çalışıyor.

söz gelimi benim fotodan antre ve oda mutfak bölümünü sizin ev olarka kabul edelim

http://i.imgur.com/ttNvbjx.png

görüldüğü gibi anlatmaya çalıştım. ben bunu yıllardır anlatıyorum (duruma göre idare eder şerhi koyuyorum)

resimdeki odaya tam kapı karşısına takılsada klima kapı ağzından çıkan ısı sınırlı olur. çünkü kapı dar duvarlarada çarğan havayı klima tekrar emer ve kendisini kısar ve belli ısıya geldimi kompresör durur. böyleyken kapıdan çıkan az miktardaki ısıda ancak antreyi holü herneyse ismi hep karıştırırım... ısıtmaya çalışır kapıdan çıkan az miktardaki sıcak hava ancak antre sınacakta ısı yansıyıp resme göre 10m2 odayı (mutfak) ısıtmaya çalışacak.. mümkün olmaz dostum inanın. çıkan havayı yan odana göndermek için bir vantilatör koysanız dahi yeterli olması mümkün değil.

arkadaşım dediğim gibi ben hata yapıp günah almaktanda çekiniyorum. odanız 15m2 yan odayıda ısıtmaya çalışmanız durumu karıştırıyor işte. ben size ancak 15m2 için öneri yapabilirim bu yüzden.  normal kalite klimalarda 9luktan yukarı çıkmamanız gerekir. hadi diyelim carrier aldınız tamam  üst segment degil bu klima nominal btu ları güçlüdür.. güçlü olması demek kârlı olması manasına demek değildir yukarıdada anlattım size. 12bin aldınızmı 15m2 büyük gelir ve durur 15m2 de.

ben size o açıdan haieri 12lik dahi olsa ok demiştim. çünkü btu su çok yüksek değil. ama carrierde durum farklı daha çok dur kalk yapar ve eğer sesli bir ürüne denk gelirseniz daha çok ses demektir bu aynı zamanda.

klimaya güvenebilsem gene alın diyeceğim ama sonrasında sesli çıkarsa ne diyebilirim. bu klimanın 9luklarınada zayıf diyorlar. (hemde hastalık derecesinde savunanlar diyor bunu ben demiyorum.) ses durumu zaten her ikisindede hem 9 hem 12 likte olabilir. çünkü 18likler hariç bu sorunlar mevcut kullanıcılar tarafından yansıtılmış. (18liklerde kart yakma sorunu okuduk bu arada 2 adet) ses durumu şansınıza kalmış demek istiyorum tekrar. yanlış anlaşılmasın kesinlikle %100 kötüdür demiyorum carrierlere ses durumu şansa yaparsa ses katlanırsanız iş görür.

bakın flair var alarkonun gree üretimi. ben beğenmesemde gree ürünlerini sesle ilgili çok fazla şikayet yok.... onada bakın derim. firma olarak alarko iyidir.

yani kardeşim alınacak makineler belli ama durumunuz dolayısıyla bunları önerebiliyoruz.

midea için aşağıda vereceğim linki bir arayın montaj dahilmi sorun bu klima bendeki zibro3025 serisi ile aynı kalite. (bendeki klimanın dış ünitesi seslidir)
http://www.webdensiparis.com/urun/midea-msri-dci-12-optimum-serisi-inverter-klima_1156928.aspx?ref=akakce&v=1.40.3

ama cihazı bilmem seslimdir değilmidir bendeki gibi (diyebileceğim ısıtmasıda soğutmasıda iyidir.) bir üst modelini önersem gene pahalı gelecek oda var.. daha önce konuştuk bunu gene burada..  mnerme sebebim ısıtır ve soğutur buna güvenirim en düşük seri olsada midea iyidir. yeterki bosch vestel DD gibi markalar ürettirmiş olmasınlar bir şekilde onlar çaldıryor içinden. mesela vestelin bir modeli var oda mideadır ilk gelenlerde oldukça üyiydiler sonra şikayetler başladı. vestelin huyudur sattımı ille çalar. birde zaten alüminyum boru kullanır vestel.

tekrar diyorum
15m2 HJ serisi yeter onda problem yok. hem servisleride mükemmeldir.

artık durum size kalmış 15m2 tutup 12lik carrier takarsanız daha fazla durma yaşayabilirsiniz o oda ufak olduğu için çabucak ısıtır boğulur o klima durur konforunuz bozulur.. devamlı yüksek derecede kullanmak zorunda kalabilirsiniz ısıtma için. bu defada dediğim gibi konfor bozulur evde.

son olarakta airfelde alabilirsiniz ama kesinlikle bakır boru ile montaj olmak şartıyla.  viessmann da alabilirsiniz ben çok beğenmesemde Birol usta bu gree üretimi klimaları beğenir vardır bir hikmeti.

mistsubishi electric msz chc koçtaş

sn dseam ne yaptınız size resim atmıştım. burayada işlerim demiştim geciktim yine.

http://s23.postimg.org/552x6gupn/screenshot_894.png

herkez bilsin bu pazar günü yine koçtaşta gördüm teşhirdeki bu ürünün fiyatı 1900 tl klima kesinlikle kurulmamış gaz verilmemiş alınabilir.

ürünün bir adette sıfır var ellerinde reyon görevlisi depoyu arayıp onayladı. onun rakamıd 1990 tl. artık bilemem kalmışmıdır kalmamışmıdır. ben tavsiye ederim bu ürünü.

YNT: Re: KLİMA TAVSİYESİ

dvrm155
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Mbirol arkadaş haier brezza 2500 tl yaparız köylünün hatrina demiş geosun üstü mü oluyor bu seri