Klima Tavsiyesi

209 mesajlar Seçenekler
1 ... 67891011
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
sn warior33 arkadaşım bu linke baya açıklama yaptım.

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/bak-r-kondenser-vs-aluminyum-kondenser-tp44p920.html

burdaki resimde aksi gibi ufak çıkmış sitesinde baktım büyüttüm sizin için

http://i.imgur.com/ISyevhN.jpg

http://i.hizliresim.com/pzk5v0.jpg

http://i.hizliresim.com/kBpMkq.png

ama bunlar önemli değil bu klima ıişiniz görür
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
şu resim işi iyice canımı sıkmaya başladı diğer tarafı hızlnadırmam lazım siz o resimlerdeki linklere tıklayın büyk görmek için.
[...]

warrior33
Siz değerli büyüğümü zahmete düşürdüysem çok özür dilerim saygılarımla hürmetlerimi sunarım
Hesap insanı makam sahibi yaparda, Vicdanlı ve dürüst olmak insanı insan yapar. Nietzsche.  Dürüstlük kazanılması zor, ancak kaybedilmesi kolay bir erdemdir!!!...
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
warrior33 yazdı
Siz değerli büyüğümü zahmete düşürdüysem çok özür dilerim saygılarımla hürmetlerimi sunarım
Estağfirullah ne alaka canım bana attığınız mesajada cevap verdim bakarsanız demek istediğimi daha iyi anlarsınız. bu forumun resim işine kızmaya başladım demek istediğim o. eskiden bu şekilde değildi şimid ya taşıyor yada okunmuyor :(

bizdende hörmetler saygılar sn arkadaşım esen kalınız.
[...]

HakanYavuz
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
9köy bey merhaba,

Öncelikle faydali bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim. Benim de sizin yardımınıza ihtiyacım bulunmaktadır. Klima arayışındayım ve açıkçası hem marka-model hem de btü ile ilgili kafam karışmış durumda. 23,5 metrekare ve güney cephe (öğle saatlarinde gerçekten çok sıcak olan) salonum için kendi araştırmalarımla aşağıda belirtmiş olduğum klimaları buldum.Sizce modeller ve btü olarak uygun mudur ve aynı fiyat aralıklarında başka bir hangi marka-modele yönelmemi önerirsiniz?

http://urun.n11.com/klima/midea-mission-msmbbu-12-12000btuinvsiplit-klima-P94684057

http://www.hepsiburada.com/daikin-miyora-ftxb35aw-a-12000-btu-h-inverter-seasaonal-klima-p-EVDAIMIYOFTXB35AW

http://urun.n11.com/klima/daikin-ftxk35aw-miyora-inverter-klima-P79783116?cid=700502&utm_source=comp_bilio&utm_medium=cpc&utm_campaign=bilio_genel&utm_content=102_209_3063&utm_term

http://www.hepsiburada.com/panasonic-kit-ue12-rke-12000-btu-inverter-klima-p-EVKLMRKP02012001

Şimdiden teşekkür ederim.

Saygılarımla..
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
HakanYavuz yazdı
[...]

bendende merhaba Hakan bey, teşekkür ederim ince düşünceniz için ah birde zamanında cavp verebilsem daha iyi olacakta. sanırım @WhiteNight arkadaşımızda görmedi.

güzel arkadaşım daikinler sanırım ikisde aynı birin son harf kodu B birisinin K tam analayamadım ama şunu demem gerekirse tipi çok güzel ama orijinal daikin değil o klimalar. ben bu serilerin kalitesine güvenemiyorum. zira klasiğini kullandım 2 kez büyük arıza verdi en sonunda Allah razı olsun firma değişim yaptı orj daikin verdiler bende acemiliğim zamanında bilmeden almıştım. şuan ben orj daikinlern kompresörüne bile güvenmiyorum zira oda arıza yaptı tekrar başvurmayada yüzüm tutmadı inanın. şimdi bu miyoranın kalitesi nedir ne değildir inanın bilemiyorum günahada girmek istemiyorum.

benim size önerim 3000 tl gibi bir rakam verebilyorsanız zira 3200 daikinin fiyatı üstüne 400 daha ilave edin mistsubishi electric SF 35 serisi bir klima alın ömürlük kullanın kafanız rahat olsun. demiş olduğum rakam geçen senden kalan kampanya fiyatı normal fiyatı sanırım 4600 gibi bir rakam olması lazım ama bir kaç arkadaş 3500-3600 e buldu aldı bayileri dolaşın arzu ederseniz.

yok benim gücm yetmiyor diyorsanız sıralma yaparsak öncelikel panasonic tercih edin sonra daikin miyora sonra midea mission.

hiç korkmayın mission da işinizi görür.

şayet ME alırsanız 9luk bile yeter size onuda belirtmiş olayım. fiyat bilmiyorum ama 3600 den düşüktür belki 3-400 tl.
[...]

Re: EN İYİ KLİMAYI SEÇME REHBERİ

warrior33
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
   üstadım öncelikle selamun aleyküm iyi aksamlar.  Daha önce size midea mission hakkında değerlendirme ve düşünceleriniz sormuş ve hava debisinin düşük olmasının dezavantaj handikap olup olmadığını sormuştum. Ancak siz hava debisinin düşük olmasının  önemli  olmadığını ve önemli aktarmanın önemli olduğunu, debisinin yüksek olupta aktarımı yapamayan cihazların şiştiğini belirtmiştiniz. Yukarıda ki resimlerde tam tersine açıklamanız var benim kafam karıştı. Açıklama yaparsanız sevinirim saygılarımla iyi akşamlar dilerim

sn warior33 arkadaşım, cevabınızın devamı  yeni ansiklopedik bilgilerim daha iyi görünmesi için bu forumdan taşıma yapacağımız yeni forumumuzda  http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/showthread.php?tid=9

[...]

DESTEĞİNİZE İHTİYACIM WAR

Caner
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Selam; şuan her ikiside kampanyada olan mitsibushi elektrik MSZ-HJ25VA (2700tl) ve DAIKIN TEGORA FTX25B (2450tl) arasında seçim yapamadım DAIKIN daha sessiz ve daha az elektrik tüketimi sunmakta, sizi hep takip ediyorum önerileriniz bu iki markayı göstermekte, dizinde bildiğiniz gibi her iki ili da 9000 btu, yaklaşık 17 m'lik yatak odasında sadece soğutma amaçlı kullanacağım bu yüzden sessizlik önem arz ediyor, sizlerin fikri önemli tercihimi hangisinden yana kullanayım yada aynı fiyatlara başka öneriniz varmı, şimdiden çok teşekkürler..
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: DESTEĞİNİZE İHTİYACIM WAR

9köy
Admin
arkadaşım hoş geldiniz ayrıca maildende cevap yazacağım size.

bu forumdan,

bu foruma----> http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

taşıma yapmaktayız mesajınızı yeni foruma üye olup kopyalayıp atarsanız kalan öneriyi oradan yaparız.

sorduğunuz klimalrdan ME hj olanını tavsiye ederim artık daikin önermiyorum...

hele bu modeli hiç düşünmeyiniz bile orj daikin değildir..

Caner yazdı
[...]

Sayın Admin

Yeni foruma üye oldum fakat konu açmayı bulamadım Zaman'ınızı çalmak istemem fakat bana mail yoluyla sorumla ilgili destek verirseniz Sevinirim, şimdiden çok teşekkürler

iPhone'umdan gönderildi

20 May 2016 tarihinde 14:41 saatinde, 9köy [via Klima forumu.] <[hidden email]> şunları yazdı:

[...]

Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz tüm forumdaşlar faydalansın. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/DESTE-N-ZE-HT-YACIM-WAR-tp934p935.html
Aboneliğinden çıkmak DESTEĞİNİZE İHTİYACIM WAR, buraya tıklayın.
NAML
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: DESTEĞİNİZE İHTİYACIM WAR

9köy
Admin

anladım sn arkadaşım, buyrun buradan sorun ozman sormak istediğiniz detayları.

Caner yazdı
> [...]

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

Kaya.mert
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Merhabalar Bosch B1zma/i18604
Toshiba ras s3kv 18lik modelleri nasıldir acaba hangisini almalıyım ısıtma amaçlı alaçam ikisinden biri olucak
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
toshiba mutlaka daha iyidir ama kart yakma sorunları olabiliyor. donanım haberde araştırırsanız 18lik toshiba ve kardeşi carrierlerde bu tür sorunlar görüldü.

ayrıca size önerim bakır  kangal borudan açma montaj yapmayan klimayı almayınız.

http://i.hizliresim.com/nmGjOR.jpg

siz kullanacağınız alanı net m2...güney kuzey vs... ne için kullanacağınızı yani sadece soğutmamı,  ısıtmada yapacakmısınız... ve  bütçenizi yeni forumumuza tavsiye bölümüne yazarsanız daha detaylı yardımcı olabiriz vakit oldukça. bu forumdan oraya taşıma yapıyoruz çünkü.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/showthread.php?tid=2&page=4

Kaya.mert yazdı
[...]

Nasıl seçim

klima
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Merhabalar en yakın zamanda yeni bir klima almayı düşünüyorum. Bütçem 2500 TL max 12 lik alacağım en iyi klima önerisi bu konuda nedir öneride bulunabilir misiniz.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Nasıl seçim

9köy
Admin
Bu konu güncellendi de .
klima yazdı
Merhabalar en yakın zamanda yeni bir klima almayı düşünüyorum. Bütçem 2500 TL max 12 lik alacağım en iyi klima önerisi bu konuda nedir öneride bulunabilir misiniz.
arkadaşım midea mission serisi klima alabilirsini zbu fiyat aralığında fiyatlarıda çok incelemiyorum yanlız.

diğer forumada üye olmuşsunuz sorunuz olursa devamını oradan sorarsınız. bir kaç gün sonra bu konunuzu tavsiye bl taşıyacağım bu konudada bilgi vermiş olayım.  selamlar.

[...]

samsung ar7500 haier nebula serisi arasinda kaldim

emrahozkucur
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Arkadaslar 15 - 18 btu Klima bakiyorum baska alternatiflerede acigim ama Samsung ar7500 18btu ve Haier nebula 15btu arasinda kaldim. Bu urunler hakkinda bilgisi olan arkadaslardan yardim bekliyorum
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: samsung ar7500 haier nebula serisi arasinda kaldim

9köy
Admin
emrahozkucur yazdı
Arkadaslar 15 - 18 btu Klima bakiyorum baska alternatiflerede acigim ama Samsung ar7500 18btu ve Haier nebula 15btu arasinda kaldim. Bu urunler hakkinda bilgisi olan arkadaslardan yardim bekliyorum
konunuzu tavsiye bölümüne taşıdım.

ben ikisinde tavsiye etmiyorum samsung ar serileri alüminyum kondenserli. haier ise sorunlu.

buradan devam edebiliriz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/index.php
[...]

test

9köy
Admin
..
[...]

Acetes
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Merhabalar.Acil görüşlerinize ihtiyacım var.
Kışın en fazla -3 görmüş muğlanın sahil tarafında bir yerleşim bölgesinde kullanılacak.
Müstakil evin üst katı.Üstü kiremit çatı.26 metrekare güney doğu cephe ama gün ışığından çok fazla yararlanamıyor.Yalıtım yok.çift cam pimapen.Odada çok büyük iki gardrop var.uzun bir dikdörtgen düşünürsek tam ortasına koyabilirim klimayı uçlar zor.
Sadece ısınma öncelikli kullanılacak.Kampanyadan yararlanmak istiyorum.
Fiytaları birbirine çok yakın 3 klimadan birini düşünüyorum.
Me fh 35      (sensör varmış.kanatçıklar kumandadan ayarlanıyor.Ve sensörler ısıyı ölçüp ihtiyaç olan yere        yönlendiriyormuş)

Me ef42
Me sf42
 Fiyatlar çok yakın...Ben özelliklerinden dolayı fh 35 istiyorum ama bayii telefonda bu yazdıklarımı söyleyince takarım ama garanti vermem hatta senden yazı alırım isteğim doğrultusunda takıldı diye dedi..Ama cihazın üzerinde 20000 btu ısıtabiliyor diyor.
Son olarak ef 42 ile sf42 arasında 150 lira falan oynuyor benim için problem değil ama fark nedir.
Marka takıntım yok ama 7 yıldır tık dememiş 9000 lik me klimam var ve bu sebeple aynı marka istiyorum.
Teşekkürler.

1 ... 67891011