209 mesajlar Seçenekler
1 ... 567891011
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Klima Tavsiyesi

9köy
Admin
Bayliner yazdı
Çok teşekkür ederim ilginiz için. Bu bilgiler ve bütçem doğrultusunda LG üzerine tercih kullanacağım sanırım. Mitsubishi kampanyasını kaçırdığım için lanetliyorum kendimi :) 2500 TL bütçeyle anca bu kadarını yapabiliyorum. Evim gerçekten soğuk, LG de az ısıtsın bi zahmet, herhalde o da bana yeter. Tekrar teşekkür ederim.

merhabalar bayliner arkadaşım.

mitsubishi electric kampanya devam ediyormu bilmiyorum bayilere sormak lazım. çünkü bitiş tarihinden itibaren bu tür kampanyalar 10-15 gün sürebiliyor bazen onu bir sorun bayilere. hatt aatlayın bir kartal koçtaşa gidin orasıda me bayisidir bakın varmı şuan ellerinde fiyat nedir..

bakın whitenight arkadaşta panasonic demiş. evet 400 tl gücünüz aşıyor gözüküyor ama gerçektende HJ den iyidir. siz şimdi sirus alacaksını kaç lira 2600 felan herhalde ve alüminyum kondenserli Allaha emanet bir klima alacaksınız taşırken bile dağılır gider..

onu alana kadar midea alın 1700-1800 e bile akakçecomda fiaytalar gördüm.. lg den çok daha iyi inanın hemde daha az ödersiniz modelleri bilmem dış ünite biraz seslidir ama delinme tehlikesi yoktur. servisde yaygındır.. taşımayada gelir..

bakınız, samsung jungfrau demiş whitenight arkadaş.. adanada uygun rakamlı satılıyor gizelerden al sismli sitede. 2300 tl gayet güze kullanıp memnun olanlar var hele bizim bir deliharbibiri var ooo nekadar memnun gene öte forumda sota var. n eyapcaksını alüminyum dış üniteli klimayı ucuzda değilki..

hem 2600 küsur fiyatı var bunu alabilyorsanız ozaman gidin toshiba suzumi veya carrier xpowergold alın. bunlarıdna dış üniteleri sesli olabiliyor zaman zaman öyle denk gelebiliyor. firma genelde değiştiryor. normal ses hariç olanları..  500 kez sirius u eskitir toshibada carrierde.

servis konusunda bu saydıklarımın her yerde servisleri vardır. samsungun servis biraz zayıf olsada ondada baya düzelme var.
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Klima Tavsiyesi

Bayliner
Bu konu güncellendi de .
Merhabalar 9köy bey,

Bu kadar uyarıya rağmen gidip LG alırsam adamı döverler galiba :) bile bile lades demenin anlamı yok bu sebeple LG'den vazgeçiyorum.
Mitsubishi sitesine baktım. HJ serisi kampanyası zaten bitmişti aralığın son günü,hatta 30unda bitirdiler kar yağışı sebebiyle işbaşı yapamayan elemanları yüzünden 1 gün erken bitirdiler kampanyayı,arayıp konuştuğumda bu şekildebilgi vermişlerdi.
SRK serisinde kampanya yapmışlar Mitsubishi Inverter SRK 25 ZMP-S     1842 TL
                                                 Mitsubishi Inverter SRK 35 ZMP-S     2881 TL

benim 25 m2  alanımı 9000lik model ılıştırmaz mı acaba?  sıcak olsun terletsin istemiyorum,hafif kırsa soğuğu yeterli benim için. Hem mitsubishi almış olurum hem de bütçe rahatlar. Maşallah ne zekiyim di mi?  :)))))  kurnazlık yapiyim derken 1842 TL sokağa atmak da var.

Bugünümü sizin tavsiyenize uyup samsung,airfel ve midea araştırmaya harcayacağım. bu haftasonu halletmem lazım bu işi artık çünkü salı gününe doğru sibiryadan yine geliyo bişeyler.

Ufo kullanıyorum hem elektrik parası fena gelmeye başladı hem de ultraviole ışıktan mıdır nedir bilmem sabah kalkaren bi uyuşuk kalkmaya başladım. uykuda o ışık biraz yoruyo beni galiba.

Bu savaşımda beni yalnız komayın 9köy bey ve whitenight bey :) gönül isterdi ki 3000-3500 param olsun aliyim mis gibi iyi bir marka 12000lik cihazı.

Yardımlarınız için gerçekten çok teşekkür ederim. Hiçbir zorunluluğunuz olmamasına rağmen usanmadan saçma sorularıma yanıt vermeniz gerçekten insanlık gerektiriyor.

Bu arada son bir kere daha bakayım dedim mitsubishilere,yanlarında ürün tükendi ibaresi varmış görmemişim :)

Sorularımı tek seferde sormaya çalışıyorum çabuk sonuca ulaşabileyim.

http://www.istanbulbilisim.com.tr/airfel-as12-0942-sinv-yeni-nesil-inverter-klima-fiyati,117430.html?gclid=COjCvNbqmcoCFU2NGwod-CkELg  bu cihaza ne dersiniz?  Bu cihaza muadil olarak Mideanın hangi serisini önerirsiniz? mesela bu muadil midir sizce? http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-midea-msmbbu-12-mission-fiyati,5203727.html

Bir de aklıma takılan panasonic etherea KIT-E9-QKE 9000lik cihazın nominal ısıtma değeri max 17.100 yazıyor teknik verilerde. Normalde 12lik cihazların 14000 civarında okuyordum bu verisini. Cahil aklım mı bana bu cihaz fiyat/performans canavarı diyor yoksa gerçekten öyle mi? 5 sene de kompresör garantisi veriyor.

Samsung jungfrau için kadıköy samsung bayisiyle görüştüm ve 2 senelik eski bir model,tek tek soracaksınız bayilere dedi. Kendisinde bulunmuyormuş. Hemen alternatif bir model sunmadığı için esnaflığını beğendim :)

Son olarak bir sorum daha olacak. Airfelin sitesinde inverter ve sezonsal inverter olarak kategorilendirilmiş. Normal inverter cihazın ismi AS12-0942 INV, sezonsal olanının ismi de AS12-0942 SINV.  Sezonsal inerverter olanların hepsinde ''yeni'' ibaresi var. Fiyatlarında fark yok. Teknik özelliklerine baktığım zaman sezonsal olanında yani yeni olanında iç ünite sesi 52/49/41/35 olarak gözüküyor. Normal inverter olanı ise 25/31/37. Yeni dedikleri sezonsal cihaz en düşük 35db biraz gürültülü olur gibi geldi.
Bir de buseçenek gözüme çarptı http://www.ereyon.com.tr/urun/mitsubishi-srk35zmp-s1-duvar-tipi-inverter-klima.aspx
Bütün gün baktım,araştırdım ve çok sıkıldım. Artık biri Allah rızası için desin ki kardeşim şu marka,şu btu cihazı al,sen de kurtul,biz de kurtulalım. Ne diyosanız alacam,söz :)

Gittigidiyor PANASONIC ETHEREA KIT-E9-QKE İNVERTER serisini hem peşin fiyatına taksit yapıyor hem kargo-montaj bedava hem de finansbank kartınız varsa 100 lira parapuan kazandırıyor. Bu cihaz 9000lik ama benim evi ılıştırırsa kararımı bu cihazdan yana vermek isterim. Daha sonra da benim evde olmasa da başka biyerde değerlendiririm. Bu bütçelere çıkmak intahar olacak benim için ama artık ısınmam lazım biraz yoksa soğuktan öleceğim.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Klima Tavsiyesi

WhiteNight
Admin
Bu konu güncellendi de .
   Arkadaşım iyi yakalamışsın. Senin belirttiğin bütçe aralığında çokta güzel cihaz. Etherea 12.000 btu cihazı kullanıyorum 23.5 m2 salonumda. Kapı açık, ordan koridor ve yaklaşık 17-18 m2 mutfak, arada yaklaşık 9-10 m2 banyoyuda açıyorum, hepsi dahil tahminen toplamı yaklaşık 50 m2 alandan bahsediyorum. Ha atlamamak lazım burası Antalya ve yeni bina. Yeni binalarda yalıtım şartı da var malum. Ne kadar iy bir yalıtımdır bilemem ama safi kiraya verilmek üzre yapılmış bir bina sonuçta. Öyle marmara bölgesi, iç anadolu kırsalı gibi dip soğuklar yok burda. Banyoyu açınca cihazın çalışması uzun soluklu ve nominale bazen yaklaşarak bazen geçerek set ettiğim değerlerde geziniyor. Ha bunu montajın yapıldığı salondan sensörün okuduğu değerlere göre yapıyor. Ama çok lazım olduğu anda iş görüyor bunları anlatma maksadım bu. Birde siz nerdesiniz bilmiyorum ama, Antalya'da iseniz internetten aldığınız cihazın montajını burda bölge dağıtıcısı sakura ne kendisi ne bayilere ypmıyor ve yapmayın talimatı veriyor. Ha illa alacağım ve yaptıracağım derseniz yaptırabilirsiniz ama işi bilmeniz lazım. Ticaret sanayi bakanlığıyla kontak halinde olmanız, önce montaj için başvurup red cevabı alırsanız (bunu belgeleyebilmeniz lazım) bakanlığın ilgili birmleriyle irtibat halinde "seve seve" yaptırırsınız. Bilginiz olsun.
   Selamlar.
Bildiklerinin hepsi - bilmediklerin = Sen!
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Klima Tavsiyesi

Bayliner
Selamlar,
Ben İstanbuldayım ve benimki de 4 senelik bina fakat zemin daire olduğum için tabandan soğuk alma problemim var. Bu  kışı klimayla halledip seneye tabana izolasyon yaptıracağım, izolasyon sonrası belki klimaya gerek kalmadan ısınacak evim ve klimayı yazlığa götüreceğim.  9000lik olan tam benim bütçeme göre ve 25 m2 salon mutfak birleşik alanımı çok sıcak yapmasa da en azından üstüme extra  hırka kazak almadan pijamayla oturabilecegim kadar ısıtır diye düşünüyorum. Gittigidiyorda kargo ve montaj ücretsiz yazıyor ürün bilgisinde ama montaja kim gelecek bilmiyorum tabi.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Klima Tavsiyesi

Rogerwilco
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Merhaba,

32 m2 salonum için klima bakmaya karar verdim. Salon güney ve doğu cepheli. Duvarlarda izolasyon var, ancak iki cephede de yaklaşık 3 metre boyunda Fransız balkon tabir edilen, kapı yüksekliğinde cift camlı pencere/balkon kapısı var. Kullanım amacı 2 ay boyunca soğutma. Isıtma için belki yılda birkaç gün toplam. Dış ünite güney taraftaki balkon iç duvarına monte edilecek. yazın saat 10-11den sonra ünitenin gölgede kalacağını tahmin ediyorum (Duvardan güneşin tamamen çekilmesi saat 14'ü buluyor). Fiyat maksimum 3000 gibi olabilir. 18 veya 24lük. Şehir Kayseri. 2015 yazında en sıcak dönemlerde oda sıcaklığı 32-33 dereceye kadar çıkmıştı. Yazın diğer zamanlarında 28-30 derece civarında. Hedef sıcaklık 24°C.

Aradığım bazı özellikler var.

Titreşim, genleşme, dızıldama gibi sesler minimumda olsun. Hiç olmayan iç ünite yoktur heralde?

Büyük sıcaklık dalgalanmaları yaşatmasın, motorun her kalkışında buz gibi üfleyip insanı hasta etmesin diye inverter düşünüyorum ama inverter ler gerçekten bir süre sadece dengeleme amaçlı daha az soğuk hava veriyorlar mı? O yönden bir konfor var mı pratikte? (elektrik tasarrufunu umursamıyorum, zaten yılda 2 ay çalışacak)

Üfleme kanadının eğim yönü yukarı olsun, yani kanatçık ağzı yukarıda olup, çalıştığında yukarıdan aşağıya doğru açılsın. Böylece üstümüze üflemez, aşağıdan yukarı açılanlar adamı hasta ediyor hep, en geniş açıda bile biraz aşağı bakıyorlar çünkü.

Açılma ve kapanma saatleri programlandığında hergün aynı programı tekrar edebilsin (LG klimam var, on/off saatleri set edilebiliyor, ama bir kereliğine. Ertesi gün tekrar set etmeniz gerekiyor. Yazın ben evde yokken de klimanın verdiğim saatlerde çalışmaya devam etmesi için bu özellik gerekli).

Wifi özelliği de ben yokken klima çalışmaya devam etmesi gerektiğinden ilgimi çekiyor, uzaktan durum kontrolü sağlayacaktır.

Önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Klima Tavsiyesi

9köy
Admin
Rogerwilco yazdı
[...]

merhaba arkadaşım,

anlattığınız şartlara göre sessiz klima arıyorsanız 3000 tl yeterli olmaz. iç ünitesi ötmeyen ucuz klimaların klimaların hava dolaşımı yeterli gelmez serinleymezsiniz.  zaten bu tip klimalrın  e dış ünitesi öter.  kayseri gibi nem durumu fazla olmayan bir kent için soğutma öncelikli olunca, 12000 btu bir klima almanız yeterli olacaktır.

fakat rakam açısından benim bu durumda size önereceğim klima yoktur. hele hele wifi durumu olunca hiç yoktur. hiç A marka B marka dememede gerek yok düşündüğünüz rakama. bütçenizi arttırmanız gerekli.

istediğiniz şartları sağlayacak yegane marka mitsubishi electrictir modelini net hatırlamıyorum sitesinden bulabilirsiniz wifi kullanımı olan modeli. geçen yaz 500 tl gibi ek maliyet vardı şuanki fiyatları bilmiyorum.

yani sn arkadaşım kalite arıyorsanzı maliyeti var bu işlerin. kimseyede inanmayın yok mitsubishi electricle daikinle ve diğer japon ürünleriyle aynı kalite vs diyenlerden uzak durunuz. ben satıcı değilim rahat konuşurum bu açıdan. gerçi satıcı olupta doğruyu söyelenmeyecek diye bir ahlak kuralı yoktur. ama gerçek ahlakı kullanmayan çokta satıcı var. satıcılardanda özür dilerim iyileri tenzih ederek.
[...]

klima tavsiyesi

haldun28
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
28 m2 odam için tavsiye istiyorum mümkünse .bütçem çok yükseklerde değil.kendimce bir araştırma yaptım airfel klimalar kafama yattı.ama bazı sitelerde önerilmiyor açıkcası bende birşey anlamış değilim hepten kafam karıştı.bu konuda lütfen beni aydınlatabilirmisiniz.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
Atkadasim ilk once airfel yani gree uretimi klimalardan uzak durun. Cok problemliler h5 kodu ile ilik havalarda durma arizasi veriyor
Ben size midea oneririm gucunuzede uyar.
[...]

Cevap olarak bu gönderi By haldun28
Cepteyim elim degdi onceki mesaj iletildi duzeltemedim.
Ayrica sensor hataları var klima ayatladigin isidan 5 alti derece yukari cikiyor. Duruncada 2 3 saat cakismiyor sikayetleri var.
[...]

ısmaılyakaar
merhaba arkadaşlar.klima arayışı içindeyim ve kafam çok karıştı.airfel klimalara aklım yattı.fiyatı ucuz gözüküyor.sizlerin bu klima hakkındaki fikirleriniz nedir acaba.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
ısmaılyakaar yazdı
merhaba arkadaşlar.klima arayışı içindeyim ve kafam çok karıştı.airfel klimalara aklım yattı.fiyatı ucuz gözüküyor.sizlerin bu klima hakkındaki fikirleriniz nedir acaba.
Ismail bey arkasim. Gec cevap beriyorum ozur dilerim hastane  prolemlerim vardi..
Siz bir ust mesajda yazdiklarimi okuyunuz airfelden uzak durunuz.
[...]

maky35
Merhabalar forumlara mesaj yazmayı beceremem pek o yüzden yanlış olursa kusura bakmayın.
Klima almayı planladığım salonum 25 metrekare ve kapısı yok kemerle koridor açılıyor.  İzmir de yaşıyoruz.
Çeşitli yorumlar ve mesajlar sayesinde Samsung almayi düşünürken dış ünitelerinde alüminyum malzeme kullanılmasından ve servis sorunları yasayanlardan ötürü vazgeçtim. Midea Fairwind almayi düşünmüştüm. 18.000 lik klimayi 2.800 civarı bir fiyat verdiler taksitli. Ama sonuç olarak şu an 2 model arasında kaldım sizden tavsiye bekliyorum.
1.Mitsubishi SRK 45 ZMP-S İnverter
2.Alarko Carrier X Power 53QHF18DST 18000 Btu Inverter
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

WhiteNight
Admin
   Hoş geldiniz. Öncelikle İzmir iklim olarak akdeniz ile marmara karasal iklim kuşağı arasında yumuşak geçişe sahip. Nadiren de olsa kışın eksi dereceleri görür ama bu hem uzun sürmez hemde ne kadar dereceler eksiyi gösterse de atmosferik kimya ve nem düzeyi neticesinde bir marmara bölgesi gibi sert olmaz. Bu durum klima seçiminde sizin lehinize. Özellikle ısınmada kullanımı düşününce. Yazın soğutma da düşünürsek, nem alma becerisi sorunsuz ve iyi tasarlanmış bir cihaz seçiminde yine sizin lehinize döner. Bahsettiğiniz iki modelden srk45 zmp-s olan mitsubishi heavy marka cihaz için çok iyi geri dönüşler yok. Özellikl bu markanın kasa plastiğinin çok yumuşak ve ısıyla eğilip büküldüğü şikayetleri çok fazla. Bu cihazların ithalatçısı iklimsa. İklimsanın servis yönünden yine sıkıntıları mecut forumlarda görebileceğiniz şekilde bu durum pek gözardı edilesi değil. Benim şahsi tavsiyem uzak durulması yönünde. Eğer mitsubishi marka olarak düşünülüyorsa mitsubishi "elektric" olanı tercih edilmeli. Kullandığım cihazlar içinde en güvendiğim budur. Carrier xpower53 ise ses şikayetleriyle ilgil çok duyum aldığımız markalardan. Ha iş yapar mı derseniz ikisi de iş yapar ama bu şikayetleri düşününce ve bu paraları hesaba katınca hem daha ekonomik rakamlara alınabilen, hemde en azından konfor anlamında ses ve plastiğin zamanla ısı etkisiyle eğilip bükülmesi neticesinde görsel sıkıntı vermeyen cihazlar mevcut.
   Ekonomik sınıfta samsung jungfrau serisi var. Ben kullanmadım ama kullananlardan gördüğümüz kadarıyla en azından işini yapıyor ve tüketim değerleri anlamında da pozitif bir seri. Ama sadece bahsettiğim "jungfrau" serisi için bunları diyebilirim. Sizin bahsettiğiniz iki cihaz yerine yine sorunuzun başında dile getirdiğiniz midea cihaz bence daha alınası. Bu cihazda da dış ünitede ses şikayetleri var ama o fiyat aralıklarında sessiz cihaz da pek yok açıkçası. Sessiz olanlar da asıl yapması gereken iklimlendirme işini doğru düzgü yapamıyor maalesef. Midea en azından işini yapıyor ve parasını hakediyor.
   Ayrıca yukarda bahsettiğim gibi İzmir'de oluşunuz bir avantaj. Bence 18.000 yerine 12.000 btu cihazlara yönelin. Geçtiğimiz birkaç gün içinde bir esnaf ziyaretinde mitsubishi elektric markasının son kampanya kataloglarını gördüm ve sorduğumda hala bu fiyatlar üzerinden verebildiklerini öğrendim. Çevrenizde mitsubishi elektric bayilerini bir gezin ve fiyat alın. Hatta Antalya'da hala kasım kampanyası fiyatlarıyla veren yerler varmış derseniz elinizde br kozunuz olmuş olur. Zaten bahsettiğiniz iki cihazın fiyatları ortalama 3.500 tl dolaylarında. Bu rakamlara çıkınca mitsubishi elektric sf35 12.000 btu cihaz almak bence en mantıklısı. Biraz daha fazla verirsiniz ama hem siz ardınıza bakmadan gönül rahatlığıyla iyi bir cihaz almış olursunuz, hemde ben muhtemel bir şikayetle karşı karşıya kalma riskinden mümkün olduğunca uzak kalmış olurum. Benim tavsiyem bu yönde olur. Bunun dışında panasonic etherea kit-e 12 qke cihaz var. Oda yılbaşı gibi kampanyada 2975 tl fiyatla satılmıştı. İzmir Bornova'da oturmuştum geçtiğimiz yaz sonuna kadar. Eski komşularımdan biri geçtiğimiz hafta aldı aynı cihazı kampanya fiyatlarından. Normal fiyatı 4000+ tl civarlarında. Şu an internette yaklaşık 3.500 tl civarlarına bulunabiliyor. Bence yine bahsettiğiniz mitsubishi heavy ve alarko carrier cihazdansa bu cihaz daha alınası. Tercihlerinizi bu yönde yaparsanız daha isabetli bir alış veriş yapmış olursunuz kanaatimce.
   Selamlar saygılar.
Bildiklerinin hepsi - bilmediklerin = Sen!
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

warrior33
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
üstadım 9köy öncelikle geçmiş olsun. sıhhattesiniz umarım. bayadır mesaj yazan olamış yeni üye oldum herkese merhabalar. üstadım emektar klimamızı emekliye ayırınca klima ihtiyacı doğdu ve bu bağlamda 15 gün kadar bütçemin de el verdiği kadarıyla araştırma yaparak klima aldım ancak evi taşıyacağım için monte ettirmedim. iade edebilirimde dünyada klima üreten 5 ila 6 firma var ama ne hikmetse bir dünya klima markası var birde zengin işine dönmeye başlamış klima almak. bende bütçemin bana izin verdiği kadarıyla ekmeği ekmekçiye vereyim diye değişik markalara klima üreten  Mideayı tercih edip  Mission 12000 btü aldım. Hocam yalıtımsız ev son kat gün boyu güneş alan bir konumda kaç metreye kadar kurdurabilirim bu cihazı kiracıyım. birde Firmanın katoloğunda sezonsal seer , scoop değerleri var normal eer ve coop değerleri verilmemiş bu modelin normal eer coop değerlerini biliyorsanız paylaşmanızı rica edecem .sizin değerli ve engin tecrübenizden faydalanmak ve marka ve mission modeli hakkındaki düşüncenizi paylaşmanızı rica ederim. Saygılarımla.
Hesap insanı makam sahibi yaparda, Vicdanlı ve dürüst olmak insanı insan yapar. Nietzsche.  Dürüstlük kazanılması zor, ancak kaybedilmesi kolay bir erdemdir!!!...
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
warrior33 yazdı
[...]
Allah razı olsun çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için sizinde iyi olmanızı dileyerek.

forumlar pek bakamıyorum sn arkadaşım  eskisi gibi değiliz artık yaşlandık :)

arkadaşım öncelikle aldığınız klima iyi bir klima çok araştırmadım ama midealırn ölüsü bile iş görür. çatı katı olsanız bile klimayı devamlı çalıtırmak şartıyla bu klima 25m2 rahat rahat soğutur sn arkadaşım korkunuz olmasın.

eer cop değerlerini,
bilmiyorum artık önemlide değil bunlar sezonsal verimliliğe göre. öneli olan seer scop kafanızı çokta yormayınız bu yönetmelik zaten 2020 yılna kadar devam edecek neyin ne olduğu belli değil. siz markayı baz alın ortadirek harcıalem bir klima. güle güle kullanın derim şahsen.
[...]

Midea Mission Seer 6.5 A    Scop 4.0 A  değerleri 3D İnverter Üstadım resim ekleyemedim daha doğrusu beceremedim  selam eder iyi hafta sonları dilerim
[...]

genius45
Merhabalar arkadaşlar tavsiyenize ihtiyacım var şimdiden teşekkür ediyorum değerli bilgilendirmeleriniz için.
manisada yaşıyorum güney ve doğu cepheli 30 metrekare salonum var yükseklik 2.40, 5 mtrekare pencere, bina yeni yalıtım var , pencereler çift cam pimapen. Sadece soğutma için kullanacağım klima araştırıyorum.
mitsubishi electrik deluxe power (mzs sf50) bayiden aldığım son fiyat 5730 tl (9 taksit)
toshiba daisekai ras-16n3kvr : bayiden aldığım son fiyat 4650 (6 taksit)
bu iki klima arasında seçim yapmamda bana yol gösterecek değerli görüşlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim tekrar teşekkürler.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: klima tavsiyesi

9köy
Admin
Cevap olarak bu gönderi By warrior33
warrior33 yazdı
Midea Mission Seer 6.5 A    Scop 4.0 A  değerleri 3D İnverter Üstadım resim ekleyemedim daha doğrusu beceremedim  selam eder iyi hafta sonları dilerim
değerler gayet normal bence güzel klima güle güle kullanınız takılırken vakuma dikkat ediniz.

resim ekleme basit aslında.. bununla ilgili konumuzda var foruma resim ve video eklemek isimli. ama ben bir
kez daha tarif edeyim bari. hemde tazelenmiş olur aynı mesajı o konuyada eklerim.

hemen bu mesajı yazarken mesaj üstünden tarif edeyim .

http://i.hizliresim.com/nMQ9dM.png

http://i.hizliresim.com/bDVZ0Z.png

bu işlemler sonunda insert image dedikmi işlenilen resim forumda gözükür.

yakında daha işlevsel bir forumla dahada kolaylaştıracağım bu işleri hatta başladımda.. bu forum karışık geliyor üyelere oysaki oldukça sade kendiliğinden  mobil sürümü bile mevcut.
dah sonra adresi verim sizlere. burdan taşıma yapsamda yeni oluşturacağım foruma  asla bu forumu kapatmayacağım ilk emeğimin ürünüdür desteklenmeyip kösteklensemde. ben bu forumu seviyorum ve devam edecek :)

bende size iyi hafta sonları diliyorum.
[...]

Cevap olarak bu gönderi By genius45
genius45 yazdı
[...]
merhaba arkadaşım. şu cm metrekarelerini tam anlamıyorum ama sabah sizin eve sanırım 9-10 gibi dik güneş gelir tam sabah güneşinin çok etksi olmaz çünkü.  ve bu günes öğle sonu saat 2,5 a kadar devam eder kafam iyice durmadıysa yanlılım varsa siz düzeltin lütfen.

arkadaşım bence size 12lik msz sf seris klima yeter sizn zorlupunuz 5-6 saati geçmez. bu saatlerdede zaten salonda hemen hemen oturulmaz.

bakın dhde bir arkadaş vardı yıllarca benim büyük alanlara serinletmek için ufak klima tavsiye etmem karşı çıktı hatta çekiştik bile. bu arkadaşta manisalıydı.  şimdi size onun yazısını ekliyirum. yazıyı dh forumdada bulabilirsiniz ben daha önce bir yerde yayınkladığım için ismi karalamıştım. yazının bir kaç satırını yazın googleden direkt ilgili link çıkar.

http://i.hizliresim.com/E8m0jv.jpg

bakın izmirden istanbuldan 3600 tl ye mszsf35 klimayı 3600 tl ye bulanlar var sf42 yi 4100 e bulanlar var. 42 modeli toshiba 16 ile aynı kapasitedir.

toshibayıda kötülemem ama ses sorunlarına dair  çok şikayet oluyordu eskiden.. özelliklede 16 serisinde hem iç hem dış ünitede ama işini gören klimadır.

ben size fazla para vermeyin derim şahsen 12lik msz-sf serisi yeter size.
[...]

Öncelikle iyi geceler.  Dünya da bir dünya klima markası var bende ekmeği ekmekçiye vererek klima üreticisi olan Midea MİSSİON modelini tercih ettim. Daha önce eksik aktardım artıları eklenmemiş.  Vaktiniz varsa değerleri inceleyip değerlendirme yapar ve düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Daha önce  iyi göremiyorum dediğiniz için çok büyük harflerle yazıyorum bunu saygısızlık olarak adlandırmayın lütfen. MİDEA MİSSİON 12000 btü SEER 6.5 A ++ SCOP 4.0 A +  iç ünite debi değerleri 300 küsür ile 470 arasında ancak aktarımda sıkıntı olmaz sa debi değerlerinin düşük olması sıkıntı yaratmaz diye biliyorum. Debi Değerleri yüksek olupta aktarımı yapamayan cihazların şiştiğini öğrendim ki bu beni rahatlatmıştı. Birde Georgia canım nın Toshiba alıpta dış ünite nin farklı kod iç ünitenin farklı olup,  iptal ettirdiği midea Oasis  aldığında ise iç ve dış kodların aynı olduğu ancak iç ünitenin daha yeni tasarım Oasis olduğu belirtmiştiniz.  Ve firmaların üç kağıt yaptığını ifade etmiştiniz. Eklediğim resimde de görüldüğü üzere sözde 3D İNVERTER diyor. Global sitesinde de Midea mission da yazı yok ama sadece midea yazıyor. Türkiye'de sayılanlar da DC İnverter yazıyor.  Kanımca  burda satılanlar 3DC İnverter değil iç ünite kodları farklı dış ünite kodları farklı. Bu konu hakkındaki ve cihaz hakkında değerlendirme  ve düşünceleriniz benim için önemli paylaşırsanız sevinirim saygılarımla selamlıyorum hayırlı geceler t