Klima Tavsiyesi

1 ... 3456789 ... 11

Re: Klima Tavsiyesi

baytopal
Sayın 9köy klima tavsiyelerinizden pekçok bilgilendim. benim klimaya verebileceğim bütçe 1000-1200 tldir acaba bu paraya 2.el bir klima çıkar mı dedim haier markasını tavsiye ettiğinizden dolayı  http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektrikli-ev-aletleri-isitma-sogutma-havalandirma-24000-btu-luk-bakimi-yapilmis-klima-bakmadan-gecme-225943087/detay  bu linkte motoru haier marka duvar aparatı demirdöküm 24000 lik 1100tlye klima buldum bu fiyata böyle bir klima çok absürt birşey mi olur yoksa ihtiyaç gidermek için alınabilir mi
özellikle 37m salon ve hol karışımı yeri soğutmak istiyorum. ilginize şimdiden teşekkürler

Re: Klima Tavsiyesi

baytopal yazdı
[...]
2. El urun onermiyorum suan internetim cok kisitli linkede bakamadim. 2. El urunde vakum edilerek takilmismi o cihaz. Sokumde gazi tam toplanmismi aruzasi felan varmiymis gibi durumlari bilemezsiniz.

Re: Klima Tavsiyesi

baytopal
Teşekkürler açıklamalarınıza bakarak vazgeçtim.

Klima Tavsiyesi

preko
sayın hocam merhaba nasılsınız cevap için şimdiden teşekür ederim.
daha önce size danışmıştım siz
mutsibishi electric deluxe power 12000 btu tavsiye etmiştiniz.
bu klima msz sf soğutmada a++ ısıtmada a+ scop değeri 4,4 seer değeri 7,2
3400 tl
kırıgımınazen msz ef var bu klima soğutma a+++ ısıtma a++ scop değeri 4,6 seer değeri 8,5
3800 tl
sizce aradaki 400 tl değermi ki ben ısınma için alıcam daha çok
kampanya ağustosta biticek ortalama her klimada 1000 tl artış olacak .
saygılar.....

Re: Klima Tavsiyesi

preko yazdı
[...]
Cok sagolun. Bende size tesekkur ederim.

Sf serisi ile Ef serisi arasindaki fark.

1 cok az tuketim farki var siz bunu anlamazsiniz bile coz az fark var.

2 Ef serisi estetik  gorunumlu siyah ve gumus gri renkleri var sanirim.

Bana sorarsamiz ben Sf serisi alirim. Hanimlar daha cok Ef serisini begenebilirler :)

Re: KLİMA TAVSİYESİ

nalos
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Teşekkürler.

kocaeli vestel servisi

Re: Klima Tavsiyesi

Osmanbey
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Merhaba arkadaşlar.. 9köy nerden denk geldin bilmiyorum ama seni arıyordum dh de yoksun bayadır vs.

Kardeş bu aralar 2 makina arasında kaldım..
İzmir deyim...
Mitsubishi SF42va
Daikın shira 42

İkisinden birini alacağım fiyatları 4.bin ikisininde..
Baktım shira orjinal daikın demişsin..
Ben sadece yakıt tüketiminde kaldım.
Scop ve seer de m.e daha iyi ama cop eer de daikın daha iyi.bunlardan hangisine bakıcaz şimdi..
2014de ilerde ortaya çıkar demişsin hangisinin önemli olduğunu :)):)
Yakıt tüketimi ve soğutma ısıtmada sağlam olan hangisi kafa kafaya gelen makina...
 tşkler

Re: Klima Tavsiyesi

Osmanbey
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Mitsubishi SF42ve
Eer:3.13
Cop:3.42

Seer:7.5
Scop:4.4

Ftxs42k shira
Seer: 6.80
Scop:4.20

Soğutma kapasitesi 4.20
Isıtma kapasitesi :5.40

İnvtr verilerinin bile altında me??????

Re: Klima Tavsiyesi

Cevap olarak bu gönderi By Osmanbey
Osmanbey yazdı
[...]

merhaba hoş geldiniz sn arkadaşım. mesajınızı daha erken gördüm ama müsait değildim cevap yazamadım.

dh ye 1,5 senedir girmiyorum arkadaşım. sağolsun yönetim bıktırdı. yönetici olan herkez kendisini padişah görüyor orada. forum sahibi bile kendini büyütmezken... ama parantez yaparsak genede en büyük suç forum sahibinin yöneticilerine sahip çıkamıyor kulak üstüne alışmış. sonuçta ordaki mantık kavga çıksın nasılsa güç bizde basarız cezayı korkuturuz. bunada herkes gelemez.

ama haksız olana ceza vermeyip haklı olana ceza veriliyor. bizm kendimizi ille haklı görmek gibi bir iddiamızda yok insanız hata yapabiliriz ama genel gidşat bu yünde ve bir çok üye hem fikir durumda söylediklerimde.

bizede aynı şeyler yapıldı. ben ve mbirol arkadaşta bir çok şeye kötü konuştuk. forum sahibi bize hakkımız teslim edip ilgilensede o esnada affedin yırtık dondan çıkar gibi bir yönetici forum sahibine yaranmaya çalışıp bizi korkutmaya çalıştı bizde he sensin demedik işlerine gelmedik yani. sanki secde edecektik haşa secde Allaha yapılır... birde derler ya ben babama bile Eyvallah ettmedim doğrudur bu söz kullanmak istemesemde. ben geldim burayı kurdum sonrasında mbirolla aynı isimli klima forumu kurduk.

burayıda ilk göz ağrım olduğu için kapatmadım. kapatmamda kapatamamda. kendime ihanet olur. Birolda en az dh ciler kadar yuvarlak baya baya.. tam bir me düşmanı çamurcu pis herifin tekidir onada Eyvallah etmem.
o açıdan ben herzaman yanlız çalışırım işimi temiz yaparım düsturunu hiç unutmadım. güç kullanacaksamda kendim kullanırım dhdeki bacaksızlar bunu yapıyorsa ben nediye yapmayayım. ama gene onlar gibi yapmam bu işi. çünkü ordakilere herkesin potansiyel suçlu olduğu öğretilmiş. ana yönetim bizim amacımız para düsturundan hareket ederek.. yöneticlerine tabi bunu belirtmeden.. kimseyi dinlemeyin haksız olsanız dahi bir arkanızdayız çeneyle siz gene haklı çıkartırız denmiş.

ben bunları yapmam kimseyi potansiyel suçlu görme ahlaksızlığına girmem.
Allah beni bu konuda yanlışa düşürmesin..

ben forum sistemlerini araştırıken şu yazıya denk geldim http://www.eksiduyuru.com/mobil/duyuru/583602/donanimhaber-gibi-bir-forum-kac-para-tutar

http://i.imgur.com/qTatg1O.jpg

nasıl dh gibi forum kurabilirim diye soru soran kişiye verilen cevaplar. seviye düşüklüğü aynen doğru benzer bir çok farklı sitelerdende eleştirler mevcut. kendi sitelerine yazılan eleştirler mevcut. sonuç bu forumda aslan kediye boğrurtturuluyor. amaç bol reklam para gelmesi. artık nedemek gerekirse reklam verenler içinde. kendi sitelerindeki eleştiri bölümüne üyeler çoksert eleştirler yapıyorlar anında siliyorlar milleti birbirne küfrettirerek para kazanıyorsunuz yazanmı yönetime sövenmi ne ararsanız var...  neyse artık.

arkadaşım gelelim klimaya sağda solda shirayı övenlere dikkat edin buna mbirolda dahil. bazıları sonradan görmeliğin verdiği avanaklığı yaşıyor kimseyi küçümseme amacım olmaz bende kendime sonradan görme diyebilirim çok rahat olarak. daha önceki zamanlardada dedim bu lafı.. iğrenç bir laf olsada varoş. evet bende varoşum. o açıdan amacım kimseyi aşağılamak olamaz önce kendime bakarım.

ama uyan lafıda söylemek şart bu tür insanlara. hakta ediyorlar göz göre göre insanları yanıltıyorlar olmayan beyinleriyle. ikaz ediyorsunuz kardeşim yanlış yapıyorsunuz desenizde.. insanoğlunda gurur kibir oldukça başa çıkamıyorsun. affedin sövmek durumunda bırakıyorlar insanı. şahsen sanki ben bu işin ticaretini yapıyorumda. hadi mbirol satıcı bir yere kadar ille kendi malını över.

dikkat edin son bir kaç aydır me shira kavgası var iki kişi arasında... biri bizlerden aldığını yazıyor. me yi övüyor. diğeriyse takmış yok geçen yıl 2800 tl olan fh klima bu sene 4000 küsur. geçen senede o fiyata değildi. 2. sini alırsan o fiyata düşüyordu.. bizim forumada üyeyken 50 kez ikaz ettim yok adam takmış bizim forumdan kovmak zoruda kaldım. yok me ucuz mal satmıyor tutturmuş göz göre göre yalan söylüyor.

sadaka beklercesine saldırıyor he me duydu düşürecek fiyatı..

bazılarınında beyni aşırı eriyik yok daikin me pahalı geçin bunları gibi saçma sapan konuşup duruyor. bird bilmiş gibi inat ediyor. kusura bakmasınlarda sevdiğimiz adamlarda mevcut içlerinde anlamazlar görmezler. millette çıkarını sevdiği için uyuyor bu adamlara ne diyelim.

kardeşim ben size ME olanı öneririm.  daikinden kaçmaya başladım. zira kendi orjinal V serisi daikin klimamın kompresörü geçen yıl ani gelen 1 günlük kışta hasar gördü. daikinlerde eski sağlamlık olduğuna kesinlikle inanmıyorum artık.

kompresör yapısınında V serisi ile K serisi (shira) aynı olduğuna inanıyorum. emura ve ururu sararaya kadar aynı olduğuna inanıyorum.  genellikle yazılımla işi kotarıyorlar inancındayım. hatta eski R410 emuraların kompresörleri  bile aynı v seri G serisi ve shira yani K serisi ile aynı olabilir.

SCOP ve SEER bakıcaz artık arkadaşım. yeni eurovent böyle diyor. eer cop değerlerine bakmıyoruz artık. ha gerçekten düşükmüdür me nin eer cop değeri. hayır kesinlikle değildir sadece kağıt üzerine bazı uyarlamalar var. dikkat ederseniz eskiden a sınıfı olan ururu sararalar bile bu tip ölçümlere göre B sınıfı gösterilmiş. alakası yok.

siz hem kompresör kalitesi hemde servis güvenilirliği açısındanda ME yi tercih edin derim.

şurayıda okuyunuz o ani gelen kışta me yi defrosta sokamadım yüksek derecede çalıştırsamda. yetmed dış üniteye su sıktım gen defrost yapmadı takibi bıraktım anca sabah baktığımda karların üstünde dış üntenin tozundan dolayı karlar çamur gibi olmuştu. kim bilri nezaman defrost yaptı. daikin defrost sesini duysanız zaten uçuyordu resmen. işte o defrosttan sonra klima şimdi hoplayıp kalkış yapıyor hoplayı duryor. kompresör elde yani nezaman tam ölür bilemeyiz:) arkadaşlar gittiği yere kadar kullan diyor.

Re: Klima Tavsiyesi

Osmanbey
haha fark ettim diğer siteyide gördüm üye oldum.

m.e şuan 42ve 4.150 tl fiyat aldım.
daikın nette 4.150 falan :)
 mbirol abi daikın önerdi shirayı ama me araba markası hoşumada gidiyor meret :D sana bu nedenle danışmak istedim.

*** eğer arasında yakıt tüketimn de fark yoksa me alıyorum...***
diğer 2 sorum:
1- netten alınan ME garantiye girer mi? telefon açtım kadın  hayır diyemedi ama geveledi
2.fiyatları düşer mi bunların? şuan 4.300 den veriyor diye fotolar atmışsınız. 4.150 belki 4.100 verecekler 42ve yi.

Re: Klima Tavsiyesi

Osmanbey yazdı
[...]

sen boşver mbirolu üç kağıtçının tekidir kendide eskiden me bayisydi en iyis ozman me ydi.. bu forumda bile konusu var en kıl klimacı mbiroldur diye. ordaki nickiniz nedir. osman bey göremedim alttaki resimden hangisiziniz.

bu arada üstteki konuya link eklemeyi unutmuşum

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/F-rt-nal-Kar-ya-l-havada-kuzey-cephede-cal-an-klimalar-td663.html

tüketim scop ve seer daha yüksek haliyle me daha az tüketir.

netten aldığın me yi çok önermem acaba satan bayimi bayiyse sana yakınsa sorun yok gelir kurar.. ama y abayi değilse mal eline bir yrede geçtiyse veya bozuksa vuruksa kırıksa 150-200 tl kar edeceim diye ömür boyu zararda edebilirsin. bunun ardında kimse durmaz. sebepse evet servis kurmaz diye bir kaide var me hem bayilerini hemde spottan çıkan bozuk mallara karşı tüketiciyi koruyor. senin malına zarar versin me servis anında sana değişim yazılır. ama internetten aldığın bayi değilse ne yapabilrsin adam kuralı baştan koymuş.

daikinde bu korumaların hiç birini bbulmazsınız. kafanız çok karıştırmayın ince hesap yaparken zarara uğrayabilrsiniz Allah korusun. arada 5-600 tl fark olsa sizi anlarım ama 150-200 için değmez emin olun.

Re: Klima Tavsiyesi

vulcan
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
merhaba,

Antalya merkezde (muratpaşa) oturuyorum. Bebek odası için klima alacağım ama kafam çok karışık. Bütçem zorlayarak en fazla 3000 TL oluyor.
2 katlı binada yalıtım yok. biz 2. katta çatu dubleks dairede oturuyoruz. bebek odası da üst katta kuzey-batı cepheli ve 12-13 m2. Çatı katı yazın çok fazla sıcak, kışın da antalyaya göre yine soguk oluyor. (9000 BTU yeter diye düşünüyorum. Yan ona daha buyuk 20 m2 civarı yatak odamızda eski düz samsung 12000 BTU var ve yetiyor diye kıyas yaparak düşündüm. acaba yine de 12000 btu mu alsam bebek odasına?)

2000-3000 aralıgında çok fazla marka ve model klima var. ama hem cok fazla anlamıyorum hem de tüm özelliklerini tek tek ayrı ayrı kıyaslıyamıyorum. 6 model arasında kaldım. bunlardan hangisini önerirsiniz? veya bunların dışında önereceğiniz başka marka yada model var mıdır?

Yazdığım fiyatlar benim bulabildiğim kampanyalı/pazarlıklı/kredi kartı bonus/puanlı ve/veya internet fiyatlarıdır. Bu fiyatlara göre yorum yaparsanız cok memnun olurum.

1- Samsung AR5600 9000BTU    1700 TL
hemen kızmayın, en azından salon ve yatak odasındaki eski düz boracay lardan iyidir. sonucta 2015 model, yeni teknoloji kullanılmıştır vs vs olabilir mi acaba diyorum. ve cok fazla satılıyor, alıcısı cok. da ne gerek var aynı işi yapıyor vs laflarını da duyunca çevremde. mutlaka uzman fikirlerinizi burdan duymak istiyorum. bu kilayı almak parayı çöpe atmak mıdır?

2- Samsung AR7000 9000BTU    1800 TL
5600 ile farkı dijital gösterge ve saga-sola komandadan hava yönü vermekmiş. başka fark var ise bilmiyorum.

3- ME MSZ HJ25VE (Comfort)    kampanyalı 1789 TL
aslında bunu bulsam hemen alacaktım. 2 gündür tüm antalya bayilerini aradım. kalmadı daha da gelmez diyorlar. eher bir şekilde burulsam nasıldır? sonuçta ME ama en alt/boş modeli. yine de AR5600 yada AR7000 den iyi midir her türlü?

4- Toshiba RAS-10S3KV-TR (SUZUMI)   2500 TL
DAISEIKAI dan 500 TL daha ucuz. bunu alana kadar DAISEIKAI mı almalıyım yoksa arasında 500 TL tutacak kadar fark yokmudur? ME MSZ HJ25VE den ne kadar iyidir (eğer daha iyiyse)

5- Toshiba RAS-10N3KVR-TR (DAISEIKAI)   3000 TL
en ust limitim 300 tl yi bu klima için kullanmalı mıyım? ne kadar iyidir? yoksa değmez mi? fazladan ionizer filtre var sanırsam? başka neler var tam bilmiyorum.

6- ME MSZ SF25VE (deluxe power)  3000 TL
ilk soru tabiki fiyat DAISEIKAI ile aynı iken bu mu DAISEIKAI mı? ve neden? suzumi veya comfort yerine 500 yada 1200 TL fazladan verip bunu almak gerekir mi?

bunların dışında, 2000-3000 TL aralığındaki mitsubishi heavy, alarko, yada başka markaların modelleri nasıldır acaba? Sizin önereceğiniz marka/model nedir?

Teşekkürler.

Re: Klima Tavsiyesi

vulcan yazdı
[...]

arkadaşım 3000 tl ye msz sf 25 alabiliyorsanzı başka bir şey düşünmeyin. 12000 btu hiç düşünmeyi sık sık durur.. fiyatı hiç sorgulamayın 500 tl suzimilerden yüksektir ama suzumidende aynı para olan skvr dende kalitelidir. hem bu toshibalarda ses sorunları şikayeti çok. carrierlerle beraber.

hj den ise değerleri yüksektir. hj nin btu değerleri düşüktür mits. electricin giriş seviyesi klimasıdır. işiniz görürmü görür. ama almışken 3000 tl ye ulaşabiliyorsanız SF alın.

diğer samsung ar serilerine aman bulaşmayın alüminyum dış üniteldir alüminyum devamalı çalışan bir malzem olduğu için delinme kaçınılmazdır. affedin bazı aklı evveller alüminyum motorlu arabalarla kıyaslıyorlar. acaba klima kondenseri okadar kalınmı olacak sormak lazım. ayrıc tüm arabaların motoru alüminyum olduda ne oldu hararet arttı. aşınma arttı en basit bir reno motoru bile 5-600 bin giderken 150-200 de motorlar bitiyor.

mitsubishi heavy e de bulaşmayın zjx modelleri haricinde. onun bile iç ünite kasası kalitesizdir.

başkada marka araştırmayın derim şahsım adına.

Re: Klima Tavsiyesi

musti35
Merhaba 9köy abi;
İnşallah iyisinizdir?

kayınvalidem evine sessiz bir  inverter klima almak istiyor.

Birbirine sürme kapı ile bağlı iki odayı ısıtmak soğutmak istiyor.
Ev müstakil betonarme ve en alt katta.
Pencereler batı yönünde
Odaların alanı ve şekli ekte paylaştığım çizimdeki gibi.

16,5+11,5 m2= 28 m2 alana ısıtma için 12000 BTU inverter klima yeterli olur mu?
2400-2500 TL bütçeyi aşmayacak bir inverter klima tavsiyelerinize ihtiyacımız var.

Aşağıdaki klimalar nasıldır?
-Panasonic KIT-UE12-QKE
-Alarko Carrier 53 QHF 012DST X-Power
-LG Mega Inverter AS-W126H4A0
-Alarko Carrier 53 UQV 035H X-Power Gold
-LG Deluxe Plus Inverter V 12K BTU AS-W126BVU0
-Fujitsu ASYG 09 LLTB
-GENERAL ASHG12 LLTB
-Daikin Tegora FTXB35B

Şimdiden teşekkür ederim.

Re: Klima Tavsiyesi

musti35 yazdı
[...]

merhaba musti35 kardeşim hamd olsun sizde iyisinizdir inşaAllah.

ya çok dolaşıyorsunuz karar verin bir an evvel :)

musti35 kardeşim.

durumunuza göre davranıyorsunuz mutlaka. ben size şöyle söyleyeyim.

daikin tegora ve lg den uzak durun. lg den uzak durma durumu dış ünitesi alüminyum..

prestige serisi var ama onuda bilmiyorum alüminyummu değilmi dış ünite. birde onlardada kışın şişme problemi var 2 veya 3 şikayet var. aslında bu klimanın değerleri çok iyi ama ben korkuyorum bu yüzden önermeye.

şayet güvenebilsem biraz daha zorlayın  lg prestige alın 2750 ye bile rakamlar gördüm nette.

carrierin belirttiğiniz bu modeli midea üretimi sn kardeşim.. belki dış ünite sesli olabilir. ama ısıtırda soğuturda. midelar iyidir genelde... birde carrierin thailand modeli var. onlar içinde dış ünite ses problemleri ve kart yakma problemleri olabiliyor. ama güzel yorumlarda var. zaten oda bir tür mideadır..

general ve fujitsu aynı ürün. bu klimalarda soğutma problemleri olabiliyor. ama ıstma açısından iyi yorumlar var. yaşlılık açısından kayınvalide soğutmaya çok önem vermiyorsa bu ikisinden biriside olabilir.

ben hayırlısı olsun diyeyim kardeşim.

Re: Klima Tavsiyesi

musti35
Teşekkür ederim 9 köy abi,
İyiyim çok şükür.

Kendime almayacağım için önerdiğim model sıkıntılı çıkarsa çok üzülürüm.
Aldırdığın klimama bak , ısıtmıyor, soğutmuyor derler.
Bütçeleri de az.Klimalar da pahalandı.

Alarkoların sesli olduğunu kendisine söyleyeyim.

-Alarko Carrier 53 QHF 012DST X-Power
-Alarko Carrier 53 UQV 035H X-Power Gold   arasından sanırım Gol daha iyi ve uygun olacaktır.

Soğutmada önemli diyecekleri için General ve Fujitsu'yu da eleyelim

-Panasonic KIT-UE12-QKE  nasıldır peki?

Re: Klima Tavsiyesi

musti35 yazdı
[...]

Allah iyilik versin gözüm sevindim iyi olduğunuza.

anlıyorum tabiki sizi insan daha bir dikkatli olmak zorunda her yönden.

gözüm ben carrier xpowergold içinde dış ünite sesli çıkma ihtimalini belirttim ayrıca 18liklerde 2-3 adet kart yakma problemi d h forumda mevcut hatta bir adette toshiba skvrde benzer bir sorun okumuştum. (aynı diyor ya bazı arkadaşlar carrierle toshiba aynı olmasada benzerlikler var.)

bunların haricinde bu klima ıstıorda soğuturda ben yıllardır söylerim bunu şahsen ben alsam çok dert etmem dış ünite sesini çünkü parasına göre klima. ama mecburen isim vereceğim şimdi kocaıska diyim barği.. onun gibide şişirmeye gerek yok bu klimayı. zira o toshiba skvp ve pkvni p lerle aynı diyor. karıştırmayayımda amacı başka.

panasonic i gözden kaçırmışım.. gözüm bu klimayıda bizm mbirol beğenmiyor etheriadan aşağısı alınmaz diyor. ben bilmiyorum nedir değildir ama panasonic in klmalarını ben severim şahsen. şayate daikinin alt serileri gibi tamamen farklı ürün değilse. panasonic teknolojisyse değerleri düsük olsa bile iyi olabilir bence.

mesela daikin alt serilerdeki olay daikin oyl isimli malesya firmasını satın almış o teknolojiyi makyajlayıp kullanıyor.

ben aslında sana haierin geosunuda önerebilrim ama bazı sorunlar çıktı geosta değil. daha üst serisinde tüketim ve buzlanma sorunları ne olru ne olmaz diye bir kış daha bekleyelim diyorum. yoksa fiyatlar uygundu baya. aman Birol abin duymasında.

gözüm bak aklım ageldi diğer forumda sota ismli rakadaş var 2400 e felan samsung jungfaru almıştı.. ben sevmem samsungları lg leri o yüzden temkinli gidiyorum.. en büyük sorunu haftada bir kesin yıkanacak filterler yıkanmazsa oda çabuk arıza ışığı yakıyormuş.. bir kezde kompresör sesinden dolayı deişim olmuş yeni gelen çok iyi diyor arkadaş. ve pşyasada fazla kalmadı bu klimadan.. ona bir pm yap çok memnun  bu modelin değerleri baya iyi ve max btu çok yüksek. devamlı max btuda çalışmaz tabide. çabucak yükselip düşer yani hızlı ısıtma yapar o avantajı var.

yani dediğim gibş gözümbende korkuyırum ince elemekten durum olsa hiç uğraşmayın me alın derim.  ama diğerlerine gelince şikayetleri değerlendirmek zorunda kalıyorum.  çünkü kullanmadım..

birde sharp sitesine bak geçenlerde gördüm iklimsadan çıkmış sharpın kendisi gelmiş buraya geçenlerde güzle fiayatlar vardı ama şimdi fiyat göremedim. o klimalrında ısıtması soğutması güzeldir bir ara firmayı diycem ama..

tekrar hayırlısı olsun diyorum musti35 kardeşim.

Re: Klima Tavsiyesi

musti35
Alarko en uygun gibi görünüyor.

Sharp ve Panasonic de seçebilirler.
Haier Geos da olabilir gibi duruyor

Birol Abi de York önerdi.

Re: Klima Tavsiyesi

musti35 yazdı
Alarko en uygun gibi görünüyor.

Sharp ve Panasonic de seçebilirler.
Haier Geos da olabilir gibi duruyor

Birol Abi de York önerdi.
gözüm kusur abkma geciktim. biraz rahtasızlandım üstünüze afiyet. grip aşısı vurlmam gerekiyor her sene. vuruluncada insanın dengesi bozuluyır baya. üstünede lodso gelince baya hırpalandım halada düzelemdim hava yağacakki anca rahatlarım :)

gözüm bir kez daha belirteyimde.. alarko xpowergoldlarıda dış ünite sesli olabilir 18liklerde kart sorunu duyduk bir kez daha hatırlatayım ama şahsım adına alınmaz klima değil.

sharplşardan fiaya öğrenmek lazım. panasonicte o arkadaşa bir sorun sağlama alın cos21 veya cos65.

geosu şu esnada bekletin derim. bir kış daha geçsin üstünden. zir ageostan üsytün olanalrda soğutmada bazı problemler çıktı. geoslarda şiakyet yok ama Allah korusun geoslardada olursa korkum var.

york zibro 65le aynı diyor Birol fiyatta uygun olabilir. ama bu klimalarında yani gree üretimi klimalar için fana geçtimi serin üfelem sorunaları olabiliyor fazla kıstığından diyor Birol bu bi,r sorun değil segmente bağlı bir mesele. yanlız birde 18 lik serilerde airfel markalarda yeni sorunlar duyduk düşük fanda arıza ışığı yakmak gibi samsung ve lg gibi. (zaten ısıtmada düşük fanda kullanmamak lazım. ama neden konmuş bu düşük fan oarasıda soru işareti.. ben kendi klimalrımda görmedim böyle bir sorun.) Birol abinle iyice konuş bunların garantisni al düşünürsen yorku.

gerçi sizde sanırım var bir tane zibro 65 serisi ondan menunsanız deneyin düşük fanda ışık yakma meselesi yoksa. konuşursunuz Birol ustayla acaba yeni serilerdemi sorun var vs. baştan konuşmak her zaman iyidir.

ben tekrar hayırlısı neyse o olsun diyorum selamalrıma musti35 kardeşim:)

Re: Klima Tavsiyesi

musti35
Estagfurullah abi,

çok çok geçmiş olsun.

Tavsiye edeceğim için hiç riske gerek yok.

Alarko X power gold 12000 BTU
Sharp 12000 BTU (fiyat bakalım önce)
 modelleri önereyim.

Bende Zibro 7535 var, ama fiyatı pahalanmış baya.Bütçeyi aşıyor.

Çok teşekkür ederim abi tekrar.

1 ... 3456789 ... 11