Klima Tavsiyesi

1 ... 4567891011

Re: Klima Tavsiyesi

musti35 yazdı
Estagfurullah abi,

çok çok geçmiş olsun.

Tavsiye edeceğim için hiç riske gerek yok.

Alarko X power gold 12000 BTU
Sharp 12000 BTU (fiyat bakalım önce)
 modelleri önereyim.

Bende Zibro 7535 var, ama fiyatı pahalanmış baya.Bütçeyi aşıyor.

Çok teşekkür ederim abi tekrar.
teşekkür ederim canım çok sağol.

aynen dediğin gibi yap araştırmanı.

dh demi gördüm kf demi unuttum şuan. birisi 1600 e 12 lik airfel fiyat almış oldukça güzel fiayat tamam düşük fan riski var ama ğere geneli böyleyse bu klimaların. yüksek fanda problem yoksa.. kullanıcılara denettirmak lazım eğer yüksek ve orat fanad problem yoksa  alınabilir düşüncesindeyim bütçe açısından.
sonuçta bunların hepsi girş segmentindeki klimalar. sharpı bir miktar hariç tutarsak. carrier xpowergoldda değerleri güzel ama iç yapısı ve dış ünite sesi öyle değil.

mesela bu airfelerin yani gree grubunun -7 dir ısıtması aharpın inverterlerini bilmiyorum. klasikleri -7 bizde var o açıdan onu biliyıorumda inverterlerini hiç incelemedim bilmiyorum. ama -7 izmir içinde istanbul içinde sorun teşkil eden rakam değil. çok extrem kışlarda olabilecek rakamlar öyle kışlarda binde bir olur mesela geçen yıl aralık sonunda 1 günlük olmuştu. normalde bu ayda bu kış çok nadir gözükür. zaten mevsim dengesizliğine bağlı bir durumdu... (inanın o gün benim daikin klimanın kompresörü iç yaylarını kopardı defrosttan. o zamandan beri daikinden uzak duruyorum. şimdi Allaha emanet çalışıyor 2 gündede bitebilir kompresörün ömrü 12 yılda gidebilir diyor ustalar. ısıtma soğutma güzel üstündende 1 yıl geçti şeytan kulağına :) artık ne kadar giderse kısmet diyeceğiz)  yani bir günde aksak çalışsın klima ne olacak siz bir bakın sahrp ın tablolarına. benim gözler seçmiyor fazla..

xporwergold içinse direkt -15 verilmiş.

midea inverterlerde -15 olması lazım.

siz gene her hepsini araştırın.

ben sizin klimadan hariç birde 65 serisi var sanıyordum karıştırmışım demek:). sizin zibroda midea ürünü ama o seri baya özel bir seri burası için. kompresör bile twin rotary kullanılmış.

görüşürüz gene sn musti35 kardeşim.

Re: Klima Tavsiyesi

bayaelte01
sa 9köy abi

 ben foruma yeni katıldım verdiğiniz bilgiler bircok kişiyi aydınlatıp birçok kişiye bütçe anlamında büyük faydalar sağladığına inanıyorum öncelikle ALLAH razı olsun. ben mersinde yasıyorum malum nemli ve kışın da hava minimum 4-5 derece oluyor güneş oldumu klimaya gerek yok çerisi sıcak oluyor. güney cephe 28mt2 ve yukeklik ort. 2.6mt sizin hesabınıza göre 13.104 btu cıktı.2000-2200 civarı bi klima almak istiyoruz bütçemiz kısıtlı az yakan bi klima tavsiye eder misiniz. hem ısıtacak hem de soğutacak ALLAH razı olsun şimdiden

abi ayrıca bunlar nasıl acaba
ALARKO FLAİR FLR 18 INV KLİMA veya ALARKO FLAİR FLR 12 INV KLİMA
DAİKİN FTXS50K İç Ünite DAİKİN FTXS42K İç Ünite
Airfel AS12-0942/SINV 12000 Btu Inverter Klima
HAİER brezza veya nebuladan hangileri benim işimi daha iyi görür sağolun şimdiden
yoksa tavsiye edeceğin baska bişey var mı herşey için çok sağol abi ALLAH işini gücünü rast getirsin

Re: Klima Tavsiyesi

preko
s.a abi merhaba hayırlı işler dilerim.
sizin tavsiyeniz üzerine mszf 35 ve 12000 btu aldım memnunum
12 metrekare başka odayı ısıtmak için delonghi fanlı ısıtıcı aldım kumandalı donen motorlu
lakin ürün verimli ısıtmıyor ve 60 ds ses çıkarıyor
bu yalıtımsız yığma kagir 12 metra kare odayı nasıl ısıtabılırım .
ekonomik olraka mobil klima sizce nasıl yoksa iyi sessiz fanlı ısıstıcı mı alsam ?
tesekur ederim.

Re: Klima Tavsiyesi

Arkadaşlar çok özür dilerim yarım saate kadar cevap yazacağım sizlere

Re: Klima Tavsiyesi

WhiteNight
Admin
Cevap olarak bu gönderi By preko
Yine mitsubishi hj serisini alabilirsiniz. Şu an kampanyalı fiyatı 1789 tl. Elektrikli ısıtıcıyla, ufoyla, radyatörler vs uğraşmaktansa klima yine en iyi aternatif. Sf değil ama diyebilirsiniz. Evet değil ama o paraya şahsi düşüncem, şu an daha iyi bir alternatif aklıma gelmiyor.
Bildiklerinin hepsi - bilmediklerin = Sen!

Re: Klima Tavsiyesi

preko
cevap için tesekur ederim WhiteNight 3800 tl verip mutsıbıshı alınca ekonomi sarsıldu 2 tane oda için ısıtma dusunuyorum senin dediğin kampanyalı fiyatı gordum
suna karar kıldım o sorayım sizlere
http://www.pusulahaber.com.tr/turkiyede-bir-ilk-elektrikli-radyator-80886h.htm

Re: Klima Tavsiyesi

WhiteNight
Admin
Cevap olarak bu gönderi By bayaelte01
Sizin aynı zamanda diğer forumda da sorunuz vardı ve bildiğim kadarıyla cevap verildi. Evet şimdi kontrol ettim cevaplanmış. Tatmin olmadıysanız yada daha başka sormak istedikleriniz varsa tekrar yazarsanız yardımcı olmaya çalışalım elimizden geldiğince.
Bildiklerinin hepsi - bilmediklerin = Sen!

Re: Klima Tavsiyesi

WhiteNight
Admin
Cevap olarak bu gönderi By preko
Şahsen benim tavsiyem nobo markasına bakın mutlaka bu tip elektrikli ısıtıcı alacaksanız. Elektrikli ısıtıcılar arasında şu daha az bu daha çok yakar gibi birşey yok. Çoğu var diyor olsa da yok. Bu tip laflara kanmayın. Sonuçta elektrik bir rezistans yada aynı vazifeyi gören elektriğe direnç gösterip kızışarak ısı enerjisi ortaya çıkaran bir sistem. Ha şu var, termostat vb gibi extraları var bazı cihazların. Onlar belki az birşey farkedebilir. Oda kanımca pek dişe dokunur cinsten olmaz. Nobo ben eylül ayına kadar İzmir'deydim ve orda çok kullanan gördüm. Sessiz sedasız işini gören ve kötüde durmayan, kimine göre estetik bile denebilir bir cihaz. Bulunduğunu bölgede bir araştırın bulursanız bence onu alın. Linkini verdiğiniz cihazın haberinin üstünden sene geçmiş. Yeni haberlere bakarsanız pek çok şikayet olduğunu görürsünüz.
Bildiklerinin hepsi - bilmediklerin = Sen!

Re: Klima Tavsiyesi

bayaelte01
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
9köy abi bütçem 3000 son sınır oldu adana mersinde serviste sorun yaşamayacağım bi klima arıyorum ALLAH razı olsun abi

Re: Klima Tavsiyesi

Cevap olarak bu gönderi By preko
preko yazdı
[...]
A.S gözüm.. merhaba hayırlı sağlıklı sıhhatli günler olarak alayım sn kardeşim.-:) çünkü işim klimacılık değil.

memnuniyetinize çok sevindim güle güle kullanınız.

gözüm @whiteNight arkadaş çok güzel açıklamış sağolsun.

şöyle düşünün fanlı ısıtıcı veya nobo alsanız onun aylık tüketimi ile HJ klimanın taksitlerini bitirirsiniz birde bu yönden düşünün. çünkü şuan çok ucuz. hatta damping bir fiyat bu. ve bulabilrsieniz alırsınız klimayı.

fanlı ısıtıcı bende kullanıyorum seramik fanlı ısıtıcı çok sesli değil bana göre ama benim kullandığım delonghi gibi kaliteli değildir heralde. belkide kaliteli olduğu için fanı güçlüdür. zira benim sobanın fanı duruyor ara sıra.

http://i.hizliresim.com/3jmN9M.jpg

benim kullandığım bu. ama ısıtması çok güzel ve 1500 watt 2 kademe 1. kademede dahi iş görüyor az değilkşi 750 watt 10m2 banyoyu, banyo esnasında kullanınca buharı bile önlüyor.

sizdeki acaba şumu https://online.bauhaus.com.tr/Catalog/Products/Index/14700

birde 69 tl likler var https://online.bauhaus.com.tr/Catalog/Products/Index/19190
ve sanırım seramik ısıtıcı yok bunlarda

birde bu var bu seramikli http://www.akakce.com/elektrikli-isitici/en-ucuz-delonghi-dch4590er-fiyati,1081408.html

güzel ıstması lazım ama.

mobil klimaya sakın takılmayın elektrikli ıstıcalar kadar yüksek olabilir tüketimleri ve randımanlı değildirler. iyi düşünün hj kampanyasını kaçırmayın bence.

Re: Klima Tavsiyesi

Cevap olarak bu gönderi By bayaelte01
bayaelte01 yazdı
[...]

hoş geldin gözüm güzl düşüncelerin için teşekkür ederim sendende Allah razı olsun. duaya ihtiyacım vardı zaten. gerekli açıklamayı diğer forumdan yaptım size uyanık olun derim tekrar.

Re: Klima Tavsiyesi

bayaelte01
abi me den dolayı sana cok dua etcem bayağı indirime girmiş senin sayende bi fiatlara bakayım derken gördüm ALLAH işini gücünü rast getirsin hem bu arafta hem öbür tarafta

Re: Klima Tavsiyesi

WhiteNight
Admin
Hayırlı uğurlu olsun. İyi cihaz alacaksınız endişeniz olmasın. 9köy abimin de dediği gibi 12lik belki çok soğukta biraz zorlanabilir ama sağlamdır işini hakkıyla görür. 18lik olabilirse daha iyi olur ama 12 olan da pek sıkıntı çıkaracağını sanmam.
Bildiklerinin hepsi - bilmediklerin = Sen!

Re: Klima Tavsiyesi

preko
WhiteNight tesekur ederim sayende norveç malı noble alıcam tavsiye için tesekür ederim.var olun sağ olun.

Re: Klima Tavsiyesi

bayaelte01
Cevap olarak bu gönderi By WhiteNight
adana mersin 0 derece ye nadiren düşüyor cok soğuktan kastınız o ise sıkıntı olmaz dye düşünüyorum. eyv sağolun ALLAH razı olsun

Re: Klima Tavsiyesi

bayaelte01 yazdı
adana mersin 0 derece ye nadiren düşüyor cok soğuktan kastınız o ise sıkıntı olmaz dye düşünüyorum. eyv sağolun ALLAH razı olsun

tamam abi eğer kart limiti yeterse alayım 18 lik sf. ayrıca 3 yıllık bakımı da ücretsiz dedi. tasınıken de söküp takması da bizden dedi . o zaman hj 18 lik değil sf 12 lik alıyorum abi. eğer 4 bin denkleşmezse
dualarınız için Allah razı olsun teşekkür ederim bilmukabele

şimdi sevgili kardeşim derecede önemli nemde önemli bu açıdanda klimanın kuvvetli olması lazım. o yüzden 4000 çıkarabilirseniz sf 18lik almanız evin yalıtımı açısından önemli pencerelerinizden baya ısı kaybı olduğunu yazmışsınız

bunun için yetmeyen bölümüne dair me istanbuluda 444 lü numarayı arayıp bir çözüm üretme imkanları varmıdır kredi limitim yetmiyor şeklinde bir danışın.

ayrıca şuda var bu klimanın birde 15lik modeli var onunda fiyatını bir öğrenin. mutlaka daha uygun gelecektir size. en son hesaplarınız tutmadı ozaman 12lik sf alabilirsiniz. nasılsa serviste onay vermiş.

Re: Klima Tavsiyesi

WhiteNight
Admin
Cevap olarak bu gönderi By preko
Sizde sağolun. Aldığınız malın hayrını görmenizi dilerim. İyi günlerde sıhhat ve afiyetle kullanın. Selamlar, hayırlı cumalar.
Bildiklerinin hepsi - bilmediklerin = Sen!

Re: Klima Tavsiyesi

Bayliner
Merhabalar foruma yeni katıldım. Isınma amacıyla klima almak istiyorum. Mbirol beyden ufak bir tavsiye aldım ama bir de burdan sormak istedim. Evim 1+1,salon mutfak birleşik. Evdeki problem zemin kat olmasından dolayı tabandan soğuk alması. Bir manada yerden soğutmalı ev diyebiliriz. :) odada ve banyoda ısınma problemi yok. mitsubishi ekibi keşif yaptı ve 12000lik klima tavsiye etti. Fiyatlar çok pahalı olduğu için kampanyalı 12000lik HJ serisi modeline bile gücüm yetmedi ve nitekim kampanya da bitti zaten. Arçelik Beko Lg aşağı yukarı aynı ürünmüş ve çok fazla yanaşmamak lazımmış sanırım araştırmalarıma göre bu bilgiyi edindim. Fakat şu aralar evlilik aşamasındayım ve evlendikten sonra en fazla bir kış daha bu evde otururum. Daha sonra ısınma problemi olmayan bir daireye geçerim ve klimamı da oraya taşırım ve sadece yazları serinlemek için kullanırım. Bu bilgiler ışığında LG Sirius serisi bir cihaz alsam Nasıl olur size göre? Servis ağı zayıf bir marka almak istemiyorum çünkü yazlığa da taşıyabilirim klimayı ve Datça'da airfel,york,midea vb marka klima sahibi bir vatandaş arıza ya da herhangi bir terslikte servis konusunda derbeder olur kanımca :)  konu hakkındaki görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim

Re: Klima Tavsiyesi

WhiteNight
Admin
   Arkadaşım bildiğim kadarıyla şu an kampanyası devam eden marka panasonic. Onun da 12.000 btu etherea modeli 2975 tl. Siz hj için ne fiyat aldınız bilmiyorum ama ondan aşağı kalır yanı yok, fazlası vardır. Ha gücünüz yetmiyorsa o ayrı konu birşey deme hakkımız yok. Ama klima konusunda mümkün olduğunca alırken kazançlı çıkmaya bakın. Ucuza kaçın manası yok bu sözümde. Alırken biraz daha iyisini almaya çalışın diyorum. Arçelik, lg, beko dedikleri gibi sıkıntılı. Lg prestige diye bir model var o tavsiye edilen cihazlardan. Birde samsun jungfrau bulabilirseniz oda olabilir. Ha bu cihazlara ben onay veriyorum manası çıkmasın. Sadece bu markalarda alınabilecek olan cihazların bunlar olduğu söylenir bilenler anlayanlar tarafından. Benim ne görmüşlüğüm nede kullanmışlığım yok. Lakin kişinin gücü yetmiyorsa da yorgunu yokuşa sürmenin de anlamı yok. Yoksa insanı zorlamaktan öte gitmez bu tip bir girişim. Sonuçta bu cihazları aldığınızda takriben 5 sene kullansanız yine iyi. Tüketim anlamında iy oldukları zaten kullanıcıların yorumları, çeşitli yerlerde karşılaşabileceğiniz resim ve videolarıyla belgelenmiş. Dediğiniz gibi hj için bütçeniz yetmiyorsa benim nacizane tavsiyelerim bu şekilde olur. Bunlar dışında pek çok alternatif var, fakat ben görüp kullanmadığım, kullananların yorumlarına da pek denk gelmediğim için birşey diyemiyorum.
   Selamlar.
Bildiklerinin hepsi - bilmediklerin = Sen!

Re: Klima Tavsiyesi

Bayliner
Çok teşekkür ederim ilginiz için. Bu bilgiler ve bütçem doğrultusunda LG üzerine tercih kullanacağım sanırım. Mitsubishi kampanyasını kaçırdığım için lanetliyorum kendimi :) 2500 TL bütçeyle anca bu kadarını yapabiliyorum. Evim gerçekten soğuk, LG de az ısıtsın bi zahmet, herhalde o da bana yeter. Tekrar teşekkür ederim.
1 ... 4567891011