Klima Tavsiyesi

209 mesajlar Seçenekler
12345 ... 11
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: KLİMA TAVSİYESİ

9köy
Admin
rica ederim bende teşekkür ederim. hayırlısı neyse o olsun sizin açınızdan hayırlı bayramlar diliyorum şimdiden.

SEVDA_NASSU yazdı
YARDIMLARINIZ İÇİN ŞUAN ÇOK TŞK EDERİM GERÇEKDEN ÇOK FAYDALI BİLGİLER VERDİNİZ AĞUSTOS 15-16 SI GİBİ KLİMAYI ALICAM O ZAMANA KADAR MBIROL UN GÖNDERECEĞİ HAIRE KLİMA FİYAT LİSTESİNE BAKIP UYGUN OLANI SEÇİP TEKRAR DAN SİZLERE DÖNÜŞ YAPICAM . BU SAYFADAKİ BİLGİLER KLİMA ALMAK İSTEYENLER İÇİN ÇOK FAYDALI OLUCAK TŞK EDERİM TEKRARDAN.
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
tşkler sizede iyi bayramlar diliyorum
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: KLİMA TAVSİYESİ

SEVDA_NASSU
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
SN.  9KÖY

BİLİYORUM SAĞLIK SORUNLARINIZ VAR OKUMAKDA ZORLANIYORSUNUZ AMA BİR ARA MUSAİT OLUNCA BU KLİMALARA YORUM YAPABİLİRSENİZ SEVİNİRİM

1. Alarko Flair Duvar Tipi On/Off Klima FLR-12AA
http://klimadakampanya.com/urun-detay/716/alarko-flair-duvar-tipi-onoff-klima-flr-12aa.html

2.Alarko Flair Duvar Tipi İnverter Klima FLR-12INV
http://klimadakampanya.com/urun-detay/2003/alarko-flair-duvar-tipi-inverter-klima-flr-12inv.html

3.Viessmann VITOCLIMA 200 S-WS2035MO İnverter Duvar Tipi Split Klima
http://www.beyazesyam.com/Viessmann-VITOCLIMA-200-S-WS2035MO-inverter-Duvar-Tipi-Split-Klima_109370.html#0?ref=akakce&v=1.33

4.OLE 12 DC Inverter Duvar Tipi Split Klima
http://www.oac.com.tr/olefini/Product.aspx?ProductId=180

5.Uğur UACI 12
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-ugur-uaci-12-fiyati,756278.html

6. York ELHA12FSABAA
http://www.buroteknik.com/York-ELHA12FSABAA-12-000-Btu-h-Optimum-Duvar-Tipi-Split-Klima_56688.html

7.York EHHA12DSACAA
http://www.buroteknik.com/En-Ucuz-York-EHHA12DSACAA%20DC-12000-Btu-inverter-Klima-fiyati_43894.html

8.Zibro S 6534
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-zibro-s-6534-fiyati,769859.html

9.Airfel AS12-0940-INV
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-airfel-as12-0940-inv-fiyati,1252848.html

10.Airfel AS12-0942/SINV
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-airfel-as12-0942-sinv-fiyati,2608352.html

11.Airfel AS12-0933-INV
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-airfel-as12-0933-inv-fiyati,448028.html

12.Midea MSRI-DCI 12
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-midea-msri-dci-12-fiyati,797176.html
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: KLİMA TAVSİYESİ

Mat3535
Cevap olarak bu gönderi By SEVDA_NASSU
Haier alın mükemmel Klima.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: KLİMA TAVSİYESİ

Mat35
ben mat35 şifremi unutmuştum:)
[...]

http://i.imgur.com/n7uM1ds.png

kafanızı karıştırmayın onların hiç birinin eurovent belgesi yok.
[...]

tskler
[...]

:)
[...]

bende forumun ve tüm islam aleminin mübarek ramazan bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını, islam milletinin toparlanmasını akıllarını başlarına almasını yüce Allahtan dilerim.

sorunuza gelince alınabilirde alınmazda. sn kardeşim. sebebe gelirsek ben şahsen ilk önce 2. el klimaya karşıyım neden derseniz o sökülen klima vakum yapılarakmı takıldı acaba. hem montajda aacaba alüminyum boru kullanıldıda salon tipi klimalr güçlü klimalrdır basıncıda dah yüksektir alüminyum patlatıp gazını bitirptemi o motor gitti acaba.  bu 1. si

hemen 2.sine gelelim alınabilir dediğimin sebebine. klima zaten gitmiş motor yenilenecekmiş. hadi bunda vakum durumu baştan olacak.. tek alınabilir dediğim sebep bu. ama sizin için değil foruma bilgi olması açısından.  fakat yine sebeplerim var alınabilir dediğimle ilgili.

nedir o sebepler motoru takıcak ustanın ustalığı nedir klima içindeki diğer malzemelerin durumu nedir. zira komprösör ana elaman olsada sadece kompresörle iş bitmez. kompresör bağlanan iç boruların durumu nedir yağ basıp toz kapmışmıdır. vs dolu sebep var acemice anlatsamda.

şimdide,ama sizin için değil foruma bilgi olması açısından dediğim duruma geleyim.

sn sevda_nassu, bunca ufak 15-20m2 alana dükkan bile olsa salon tipi klima alınmaz. zaten elektrik sarfiyatından önce o klima orda hemen iklimlendirme yapar durur şişer çalışmaz.

zaten 24000 lik klasik on of klima hiç alınmaz.  salon tipi klimaların pek inverter olanıda yoktur bir kaç marka dışında..

burdan bakarsak eve salon tipi klima hiç alınmaz benim görüşüm. evde büyük alana isterse inverter olsun 24000 lik klimanın çalışması ile elektrik idaresine yiyeceğnizi içeceğinizi verirsiniz.

sakınki düşünmeyin 24000 btu klima alayımda bütün evi serinleteyim demeyin yanılırsınız. üstelik 24 lük ürün 15.20 m2 girerse zaten çalışmaz orda hemen durur bu defada serinleyemezsiniz. bu tür klimalarada inverter olmayan klimalarada bakmayın biraz ucuzdur diye heveslenmeyin. farklı şeklilde zarar edersiniz.

[...]

tşk ederim fiyatı uygun görünce soruyum dedim . gerçekden doğru 2. el klima alınmaz
[...]

(IVVERTER ÖZELLİKLİ VERİMLİ KLİMALAR DURURKEN , ON/OFF KLİMA ALMAK AKIL KARI DEĞİL. TAVSİYE ETMİYORUM)

2.Alarko Flair Duvar Tipi İnverter Klima FLR-12INV
http://klimadakampanya.com/urun-detay/2003/alarko-flair-duvar-tipi-inverter-klima-flr-12inv.html

(ESKİ BİR MODEL , BAKIR BORU KULLANIR , GREE ÜRETİMİDİR. KALİTESİ İYİDİR)

3.Viessmann VITOCLIMA 200 S-WS2035MO İnverter Duvar Tipi Split Klima
http://www.beyazesyam.com/Viessmann-VITOCLIMA-200-S-WS2035MO-inverter-Duvar-Tipi-Split-Klima_109370.html#0?ref=akakce&v=1.33

(GREE ÜRETİMİDİR İYİDİR KALİTESİ. MONTAJ DA BAKIR BORU KULLANIR. VIESSMANN KLİMA İŞİNE 2012 YILINDA GİRDİ. HAKKINDA FAZLA BİLGİ YOK. )

4.OLE 12 DC Inverter Duvar Tipi Split Klima
http://www.oac.com.tr/olefini/Product.aspx?ProductId=180

(ORTA SINIFIN EN İYİ ÜRÜNLERİNDEN BİRİ DİYEBİLİRİM. BAKIR  BORU KULLANILIYOR MONTAJDA. İYİ BİR ÜRÜN AMA KULLANAN BİR KAÇ KİŞİ GÖRDÜM. HAKKINDA FAZLA BİLGİ YOK.)

5.Uğur UACI 12
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-ugur-uaci-12-fiyati,756278.html

(ÜRÜNLERİNİ MİDEAYA YAPTIRIYOR. SES KONUSUNDA GENEL BİR ŞİKAYET VAR. ONUNDA PEK BİR KULLANICISI OLMADIĞI GİBİ BİGİDE YOK)

6. York ELHA12FSABAA
http://www.buroteknik.com/York-ELHA12FSABAA-12-000-Btu-h-Optimum-Duvar-Tipi-Split-Klima_56688.html

(MONTAJDA BAKIR BORU KULLANIR. ÜLKEMİZE GELEN YORKLAR GREE ÜRETİMİ AYRICA YEDEK PARÇA YÖNÜNDE SIKINTI YAŞAYANLAR VAR.1200 TL DEN FAZLA PARA VERMEYİN.)

7.York EHHA12DSACAA
http://www.buroteknik.com/En-Ucuz-York-EHHA12DSACAA%20DC-12000-Btu-inverter-Klima-fiyati_43894.html

(MONTAJDA BAKIR BORU KULLANIR. ÜLKEMİZE GELEN YORKLAR GREE ÜRETİMİ AYRICA YEDEK PARÇA YÖNÜNDE SIKINTI YAŞAYANLAR VAR.1800 TL DEN FAZLA PARA VERMEYİN)

8.Zibro S 6534
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-zibro-s-6534-fiyati,769859.html

(MONTAJ DA BAKIR BORU KULLANILIYOR.Daikin Zhara FTXB35A ile Mitsubishi SRK 35ZMP DEN DAHA İYİ BİR ÜRÜN 1800 TL CİVARI BİR FİYATA ALINABİLİR. ANCAK BULMANIZ ÇOK ZOR. )

9.Airfel AS12-0940-INV
http://www.akakce.com/klima/en-ucuz-airfel-as12-0940-inv-fiyati,1252848.html

(AİRFEL MONTAJDA ALÜMİNYUM BORU SETİ KULLANIR . DİKKAT EDİN)

[...]

(SOĞUTMASI İYİDİR AMA SESLİ ÇALIŞIR . FİYATINA GÖRE SOĞUTMA YÖNÜNDEN İYİ AMA DIŞ ÜNİTE SESİ EVİN İÇİNDEN RAHATÇA DUYULUR.)

[...]

tebrik ederim merakınız ve çalışmalarınızdan dolayı.

bir kaç ekleme yapmak gerekirse mideaların hepsinde ses olmaz. isteğe göre üretim yapılıyor. ama ayırd etmekte zor. burda tamaman bayinin vereceği garantiye kalıyor durumlar. alışveriş başında sesli çıkarsa iade ederim şartı konmalı. aynı durum gree lerdede olabiliyor. olmasıda normal isteğe göre üretimlerden dolayı.
[...]

mayon
Sayın 9köy,
bu yazdığımı yazıyı yanlış yerde yazdığım için ve burada tekrarladığım için kusura bakmayın. Klima almak için aylardır bakınıyorum. DH den özellikle sizin yorumlarınızı çok okudum ve tavsiyelerinizi önemsiyorum. Özellikle sizi aradım ve bu forumda bulunca size yazmak istedim. Bütçem fazla değil 2.700 TL ye zorlayarak çıkabilirim. İstanbulda oturuyorum. 30 m2 alana soğutma amaçlı bir klima arıyorum. Yalıtımım iyi, 12.000 BTU yeter diye düşünüyorum. Özellikle sizlerin yorumlarınızdan sonra gidip bir klima alamaz oldum  sizlerin önerdiğiniz özellikleri barındıran modellere de gücüm yetmiyor.
Verebileceğim paraya göre nacizane aşağıdaki modellerle ilgilendim. Bu modeller hakkında hangisini tavsiye edersiniz ve önerme kıstasınızı açıklarsanız memnun olurum. Ayrıca önereceğiniz bir model var ise memnun olurum. Klimanın tasarruflu, uzun ömürlü olması, nem alma özelliği, konfor artırıcı filtreler, elbetteki tercih sebebimdir. Bu listedeki daikin iyi gibi duruyor ama hakkında fazla bir malumat bulamadım.

Sizin gibi tecrübelerini bizlerle paylaşan insanlar bizim gibiler için bir nimet para pul almadan bu kadar kişiye cevap verebilmenizde ayrıca takdire şayandır. Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ediyorum.

DH forumunda da benzer bir yazı yazdım ve orada bir arkadaş kafadan Samsung AR serisini al dedi. Burada sizin yorumunuzu okuyunca Aliminyum kondenser olayını öğrenmiş oldum bu konuda beni aydınlatırsanız memnun olurum.

1. TOSHIBA 13 N3KV (SKV) SUZUMİ Inverter Klima
2. DAIKIN FTXB35B Inverter Klima
3. SAMSUNG AR 7000 Inverter klima Virus doctor
4. Fujitsu ASYG12LE veya ASYG12LT Inverter Klima
5. Bosch B1ZMI12911 Inverter Klima
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: KLİMA TAVSİYESİ

9köy
Admin
merhaba hoş geldiniz. teşekkür ederim takdirinize ve ilginize.

kardeş size önerim 2700 tl ye çıka biliyorsanız hiç beklemeyin 12000 btu mitsubishi electric

msz-sf35

 modeli için için herhangi bir mitsubishi electric klimaplus bayisine başvurun size ortaklaşa alabileceğiniz bir alıcı bulsunlar. çünkü bu klimanın normal fiyatı 3800 tl şuansa 2 klima alan için yarı yarıya indirim olduğu için klimada 1100 tl indirim uygulanıyor. sanırım 2650 tl ye geliyor.

istanbul anadolu yakasındaysanız orada aynı zamanda merkez servis olan turan soğutma isimli bayi var bostancıda. merkez servis olması avantajdır hemde. normal servislerin denetimine dahi onlar gelir. bende son klimamı oradan almıştım geçen yıl. anadolu yakasında olmasanızda fark etmez arayın sorun. orada Gökhan bey ve Murat bey var hangi arkadaş varsa yardımcı olurlar size.

benim önerdiğim özellikte modelleri seçmek zor değilki klima alamaz oldum demişsiniz diğer topiğe ve bu topiğe yazdıklarınızda. ben en sade modelleri öneririm. ne iyonizer öneririm nede bol filtre bunların hepsi boş işler e en sade modeli önersemde sonuçta kalite biraz pahalıdır:) mesela önerdiğim klimaların FH modelleri oldukça güçlü soğutması ve ısıtması vardır. EF modelleri vardır ben parası olanlara öneririm ama şahsen param olsada ben okadar süslüsüne püslüsüne gitmem. istanbul içinde FH modeli dahi gereksizdir güçlü ısıtma ve soğutma için.

diğer saydığınız markaları geçiniz toshibada ses sorunları olabilir iyi bir klima olmasına rağmen ben toshibaları 18likten aşağı tavsiye etmiyorum artık sebepse 18liklerde inverter sistemleri tam kullanılmış ve kompresör twin rotary denen farklı bir kompresör. fakat 9 ve 12lik modellerde bu durum mevcut değil.

daikin sahte bir model

fujistsulara güvenemem soğutma sorunlu olabilyorlar. modellerini bu yüzden pek incelemiyorum eski serileri olsaydı önerirdimde yo artık onlar.

samsung u ise Allah düşmanıma aldırmasın bu klimaları alıpta ne aldığını bilmeden sağa sola klimacı kesilen çok cahiller türedi maalesef bilir bilmez milleti etkiliyorlar. aman uzak durun. nasılki bir çatıdaki plastik oluk yazın pişer kışın soğuktan donar çatlar. benzetmek yanlış olsada ben alüminyum kondenseri öyle görüyorum.  hatta dahada tehlikeli dünyamızda artık asit yağmurları yağıyor görüyoruz ortamı. bir sabah şimşek çakmış yağmur sesi var kalkıyoruz. oh hamd olsun yağmur yağmış deyip seviniyoruz. sonra bir bakıyoruz arabaların üstüne çamur yağmış. çamurun içindeki asidi düşünün en basitinden o alümişnyuma nasıl zarar verir birde alüminyumun zaten son derece oksidasyon aaçık malzeme olduğunu düşünüm. isterse üstüne altın kaplansın. bu çözüm değildir.

m.electric alırsınız daikin alırsınız (orijinal daikin) 20 yıl kullanırsınız. samsung alırsınız uzun süre belirlemek olmazda zaten. kısa süre belirlemekte zor. 1. yıldada gidebilir 2. yıldada. samsungun bakır olanları bile sorunluydu eskiden beri çünkü firma en ucuzu en gösterişliyi yapıp satmak için teknolji kullanıyor. teknolojiyi iyiyede kötüyede kullanmak mümkün düşünürseniz.

[...]

Sn. 9köy,
ilgi ve alakanız için teşekkür ederim değerli bilgileriniz ile beni bu konuda aydınlatıp bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. İstanbul güngörende oturuyorum. Mitsubishinin sitesinden baktım bana en yakın bahçelievler de "Artı KlimaTek.Ve Müh.Hiz A.Pehlivan - A. Ünal Ort." satış yeri varmış gidip görüşeceğim kendileriyle. İlgi ve alakanız için tekrar teşekkür ederim.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: KLİMA TAVSİYESİ

9köy
Admin
rica ederim sn mayon.
artı klimayı biliyorum ilk iki klimamıda oradan almıştım çok eskiden anadolu yakasındaydı bu bayinin sahiğpleri Atilla ve Mecit bey. bir holdingin klima bölmünü yönetiyorlardı boğaziçi klimaydı yanlış hatırlamıyorsam. sonradan firma bu işi bıraktı veya bu arkadaşlara devretti sanırım onlarda artı klima olarak daha sonra bahçelievlerde kendi şirketlerini kurdular çok iyi arkadaşlardır selamımı söyleyin.
[...]

musti35
Merhaba arkadaşlar;

kayınvalidem evine sessiz bir  inverter klima almak istiyor.

Birbirine sürme kapı ile bağlı iki odayı ısıtmak soğutmak istiyor.
Ev müstakil betonarme ve en alt katta.
Pencereler batı yönünde
Odaların alanı ve şekli ekte paylaştığım çizimdeki gibi.

[b]16,5+11,5 m2= 28 m2 alana 12000 BTU inverter klima yeterli olur mu?

Ustadlardan, ustalardan 2000 TL bütçeyi aşmayacak bir inverter klima tavsiyelerinize ihtiyacımız var.[/b]

Şimdiden teşekkür ederim.

Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: KLİMA TAVSİYESİ

9köy
Admin
merhaba musti35 hoş geldiniz.

nasıl gidiyor zibrolardan memnunmusunuz. kıl Birol abinle aran nasıl:) dikkat et ha kendi malından başka hiç bişeyi gözü görmez onun. benim foruma bile gelmiyor geçenlerde bir kızdırdım onu küstü bana. çizicem onu atıcam buradan.

musti35 kardeşim şaka bir yana size açık konuşayım kayın validenizi razı ederseniz 650 tl daha ekleyin mitsubishi electric 3800 tl lik klimayı şuan 2650 tl ye alabiliyorsunuz. bayi sizin yanınıza bir alıcı daha buluyor 2 klima alana incisi %50 indirim oluyor toplayıp bölünce dh den takip ettiğimce 2650 tl ye alınabiliyor bu bir avantajdır. ama gücü yetmez derseniz kayınvalidenizin. size önereceğim tek marka şuan haier geos serisidir. 12lik yeter. bu marka eskiden teba olarak vestel olarak ve airfelle çalışmıştı. ısıtması oldukça güzel bir klimadır. en son airfeldeyken satışlar iyi olduğu için arifel büyüme sürecinde mhi ye döndüğü için bırakmıştı haieri. mhi şart koştuğundan anladığımca ozamndan buzamana Türkiyede yoktu pvg uyanıklık yapıp aldı distribütörlüğünğü.

firma alman çin ve mitsubshi heavy ortaklığıdır. kasa kaliteside mhilerden çok yüksetir sonuçt aişin içine almanlar karışınca ve tüm dünyaya yayılan bir şirket olunca bir çok ürünüyle işi sağlam tutuyorlar. çakal çinliler işi biliyor almanları sevmeslerde ortaklık yapmayı biliyorlar.

http://www.sanlingcn.com/en_NewsShow.asp?bid=131

http://i.imgur.com/pJ5DH1q.png

http://i.imgur.com/0pI9yOh.png

http://i.imgur.com/gkvyCrO.png

http://en.wikipedia.org/wiki/Haier

http://s23.postimg.org/6h934go6z/screenshot_784.png

ve ucuz klimaların içinde eurovent belgesine sahip bir klimadır.  fiyatıda 1900 veya 1850 tl gibi bir şey olabilir. mbirola sorarsınız.

bunun haricinde paranıza göre önersem bundan kaliteli klima öneremem. carrierlerde ses durumu olmasa hadi diycem ama artık 18likten aşağısını önermiyordum son 1 yıldır. ama son 1 yıl gelenleride tam tanımıyorum yeni gelen serilerde twin kompreösr kullanmıyorlarsa ses sorunlu olabilir.

airfel önersem alüminyum boruludur ve artık stokta kalan son ürünler daikinde olsa ithalatçısı sonrası sorun olabilir. york var. alrko flair var bunlar zibro 65 serileri ile aynıdır. ama hiç birinin eurovent belgesi yoktur. sizde zibro var bildiğimce artık onlardanda alabilirsiniz mbiroluda tanıyorsunuz sonuçta.

ama ben şahsen haier geos serisi 12000 lik tavsiye ederim başkada bir şey aramayın derim. çiziminize göre anladığımca sürgülü kapı ufak odada uyunuyor olabilir klima buraya,

http://i.imgur.com/EDOhjo2.png
takılıp dış ünitede her hangi uygun bir yere takılrı pencere altıda olur müsaitse takılacağı duvarın arkasıda olabilir iki yer belirttim benimkisi kabataslak doğrusunu ustalar bulur artık. hayırlısı neyse o olsun.

selam benden.

[...]

Hayırlı günler arkadaşlar,
yaklaşık 1 yıllık klima arama maceram bugün bitti sizlerle paylaşmak istedim. Sn 9köy arkadaşıma yakın ilgilerinden dolayı ayrıca minnettarım. Bugün 12000 BTU Mitsubishi Electric MSZ-SF35 VE modelinden iki tane aldık kampanyadan tanesi 2655 TL ye geldi. Zaten Kampanyanın bugün son günüymüş, cumartesi keşif yaptıracaktım ve sözleşmeyi o gün yapacaktık ama bugün aradılar ve kampanyanın bugün yani cuma günü biteceğini söylediler bende keşfi bugüne aldım.

Sn 9köy Mecit bey geldi keşife çok hoş birisi ayrıca çok bilgili keşifte memnun kaldım. kampanyanın son günü olması hasebiyle baya yoğunlarmış sözleşmeyi yaptık önümüzdeki perşembe veya cuma ancak klimayı takmaya gelebiliriz dedi. sizin selamınızı da ilettim kendilerine, klimayı kurmaya kendi ekipleri geliyormuş buda benim için artı bir değer oldu ne olduğunu bilmediğim servislerle uğraşmayacağım.

Hemen sordum kendisine, Bakır boru setimi kullanıyorsunuz, vakumlama yapıyormusunuz dış üniteye plastik ayak koyuyormusunuz diye. Bana söylediği bunları yapmak zorundayız, eskeza bir servis bunları yapmasa ve müşteri şikayet etse o servisin servisliği anında iptal edilir ve bir daha da mitsubishi firmasının kapısının önünden dahi geçemez dedi. ben sadece elektrik tesisatını halledeceğim o işe karışmıyorlarmış. Ayrıca böyle bir kampanyayı neden yaptıklarını sordum. Bana dediği mitsubishi firması distrübitörü aradan çıkarmış ve Türkiyeye Firma kendisi gelmiş 1 Ağustos tan itibaren, yani ürünün arkasında firmanın kendisi var ve bu sebeple böyle bir kampanya yapmışlar. Mecit beyin dediği böyle bir kampanyayı 8 yıldır Mitsubishi satıyorum bunun eveliyatı da var böyle kampanya görmedim dedi. Hadi hayırlısı diyelim cihaz kurulunca genel izlenimimi de sizlerle paylaşırım. Hele bir cihaz kurulsun ve görelim çalışmasını bakalım.
12345 ... 11