209 mesajlar Seçenekler
12345678 ... 11
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re:klima tavsiyesi

olsunbe
Bu konu güncellendi de .

İyi akşamlar Aydın da  ikamet ediyorum
Yukarıda belirttiğim ölçüleri olan odama ısınmada kullanmak için MITSUBISHI SRK35ZMP-S klima almayı düşünüyorum.
Bu konuda bilgi sahibi olmadığım için bir bilene danışmaya karar verip konunun ehli aradaşlardan fikir beyan etmelerini rica ediyorum.
MITSUBISHI SRK35ZMP-S dışında önerebileceğiniz ürün varmıdır? F/P nasıldır? yada MITSUBISHI SRK35ZMP-S ürünü alırsam ısınmada sorun yaşarmıyım.
Yardımcı olan ve olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
pencere ve balkon kapısı oalrak belirttiğim noktanın yönü batı güneş gören cephe tek pencere oalrak belirttiğim cephe doğuya doğru bakan bir yönde sabah ve öğlen güneşi görür vaziyette
eşim ve ben çalıştığımız için sadece akşam saat 19dan 24e kadar kullanılacak olup ısıtma amaçlı düşünüyorum klimayı
yukarıda belirttiğim model dışında vestel raindrop A+ ve A++ serisi yada arçelilk 123410 A model klima da önerile geldi çevremden
yardımınızı talep ediyorum teşekkür ederim
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re:

9köy
Admin
Bu konu güncellendi de .
kardeşim siziede cevap yazamadım kusura bakmayın. Bi,lemiyorum klima aldınızmı almadınızmı almadıysanız forumu mhi ve zmps olarak taratın bilgiler bulrusunuz daha sonra size gene yardımcı olurum takıldığınız yerlerde.

olsunbe yazdı

[...]
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ÇİĞ İNSAN NASIL OLUR.

9köy
Admin
Cevap olarak bu gönderi By mbirol
yazdım len diğer konuya boşver. birazdan senin canını okuycam kıl seni haier me den daikinden iyiymiş ha seni kıtipiyoz dh ye yazmışsın birde çamurcu kötülük senin.
[...]

quetm
Hocam kolay gelsin oncelikle forumda yaptiginiz  yardimlari gorunce sief bu yuzden forumunuza kayit olmak istedim... Tabiki bende bu bilgilerinizden yararlanmak isterim mumkunse...  Benim bi dukkan var yer Bursa dukkan 120 m2 oncepesi 5 metre cam vitrin en arkada ise 0,80cm e 2,5metre cam var o kadar bu dukkani hem isitmak hemde sogutmak icin gideri az olan bir klima lagzim malesefki bu konuda hic bir bilgim yok bende nette arastirma asamasinda sizi buldum. Umarim banada yardimci olursunuz.. kolay gelsin..
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: ÇİĞ İNSAN NASIL OLUR.

9köy
Admin
quetm yazdı
[...]
hoş geldiniz sn arkadaşım.
yaptığınız yardımlar demeniz sizin güzel teveccühünüz sn arkadaşım, pahalı cihaz öneriyor diye gıcık kapan bile var. değil teşekkür hakaret eden bile oluyordu.

biraz kabarayım, sizede şikayette bulunayım bari neyapayım insanız sonuçta.

arkadaşım, elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışayım , öncelikle vitrininiz büyük ihtimal bol ışıklıdır. kış için az bir miktar ısıtmaya faydası olur. artık bilmiyorum ne üstüne çalışıyorsunuz. onunda belirtirseniz sözgelimi kumaş, halı mağazası gibi yerlerin duvarları genelde kumaş ve halı ile bir tür yalıtılmış ısıyı tutar duruma gelmiştir. marketseniz soğutucu dolapların ısısıda bir tür ısıtmaya etken olmakla (açık reyonlu dolap değilse ) faydalı olabilir. yazınsa tam tersi tabiki.

alan olarak maşaAllah baya büyük. arka bölümdeki camda orta büyüklükte. kapınızın devamlı açık durma durumu nedir onuda öğrenelim daha sağlıklı öneride bulunmak için. mesela iş yerinizin orta alanında olan eşyaların büyüklükleri hava sürkülasyonunu engeller tüm bunlara göre yorumlayalım sn arkadaşım. belki size güçlü salon tipi klima yerine 2 veya 3 adet ufak klimada kurtarır. söz gelimi orta alan doluysa 2 adet güçlü salon tipi klim alasanzı bile süküle olmadığından klimalar çabuk durabilir. boşa masraf durumu ortaya çıkmaması için önemli bunlar. tabi sağlam bir firmayada keşif yaptırmayı ihmal etmeyin bu arada.

belki sizi devamlı bulunduğunuz alanda daha düşük maliyetle ısıtabiliriz. dükkana giren müşteriler dolaştıkları için genelde üşümezler oturulan bir dükkan değilse tabiki sözgelimi kahvehaneda bir ısıtıcı olmazsa donar insan oyun oynarken hafif hareket yetmez çünkü. hepsiniz bir öğrenelim sizden öyle yorumlayalım tekrar.

[...]

Lütfen yardım :)

rower
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Haftalardır klima araştırıyorum evime keşif ekiplerini de çağırdım sağdan soldan tanıdık klimacı da çağırdım herşeyin sonunda samsung Ar5000 serisi 24 binlik klima almaya karar vermiştim ki Alüminyum kondanser'le ilgili yorumları okudum ? Kafam çok karışık biran önce klima almak istiyorum. Cihazı sadece soğutma amaçlı kullanılacağım 60 m2 evim var bütün evi soğutsun istiyorum bu yüzden 24 binlik düşünüyorum
Lütfen 2700 lira civarlarında bir cihaz önerirmisiniz ?  :)
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Lütfen yardım :)

9köy
Admin
rower yazdı
[...]
evinizn bir planını çizebirlirseniz daha iyi yardımcı olabilirim. 24000 btu oldukça büyük bir klşmadır yeterli üflem meselesi olmazsa şişer siz bir çizm yapın kolay gerisi.
[...]

kapı girişlerini  turuncu okla gösterdim fikirlerinizi bekliyorum.
[...]

http://i.imgur.com/0GXm1IF.png

nerede ikamet ediyorsunuz çok sıcak bir yer çatı katı değilse felan buraya şahsım adına konuşuyorum 12000 btu bile takarım ben. ama işin hakkı bu değil kolay gözükmekle birlikte zor bir alana sahipsiniz. mesala resme göre çift girişi olan yatak odasına en azından 9000 btu klima gerekir. amaonuda önermem önce 12000 btu bir klmalaın deneyin. 24000 btu fazla para sakın vermeyin.

marka olarak şu konuyu okuyunuz http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Kaliteli-klimalar-ucuz-klimalar-market-ve-yerli-uretim-td148.html

ayrıca bu forumada bekleriz.  http://klimaforumu.com/index.php

[...]

İstanbul beyoğlunda yaşıyorum evin 3 odasıda tüm gün güneş alıyor orta kattayım.
[...]

Cepten zor yazmak benim için kisaca demek gerekirse size 2 tane klima kazim  tamgun gunes goruyorsaniz isiniz zor. Bende 12lik klimayla evi serinletiyorum ama sizden biraz daha avantajli evim. Belki 1 veya 2 saat sonra yazabilirim.
[...]

http://i.imgur.com/iL7HFrY.png

resim üzerinden elimden geldiğince anlatmaya çalıştım birader.

kapılarınız o şekilde olsaydı inanın aykırıda olsa işin gereğine düzgün bir 12000 inverter alın derdim.

ama siz güney cephe ve birde güney batıya çaprazsanız tüm gün güneş alırsınız. klima fazla tüketir.

mesela benim klimamda güney batı cephesinde kurulu bende öğlenden itibaren bay güneş alıyorum. günde 3-4 saat tüketim fazla oluyor ama sabah güneşinden avantajım var. güneş güney batıya döndümüde 1-2 saate öyle idare ediyor sonrası iyice ısındımı odalar. 3-4 saatle kurtarıyorum. sizinde benden 3-4 saat fazlanız olur. güneş batma devresine girdimi zaten tüketim düşer.

aslında gene idare eder ama yeterli serinleme sağlayamazsanız bana kızarsınız. ben şahsım adına denerim bir 12likle samsung gibi saçma klimalar bakana kadar araştırın bakalım me klimalar (mitsubishi electric) fiyatlar nedir bu arada. benim bilgim yok fiyatlardan. bendeki klima me.

bakın birde haier klima var şuan kampanyası var doğru duyduysam devam ediyormuş 1650 tl imiş üstelik 12000 btu fiyat forumda mbirol usta var onu bir arayın  özle mesaj atın vs

 http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Klima-Kampanyalar-td495.html okuyun burayı.

burda en baştaki sitede gözüken cep tel onun https://www.google.com.tr/#q=eskort+iklimlendirme+0532

http://i.imgur.com/RWwwLNN.png

uğraşmayın özel mesajla vs arayın telefonla.

klima eurovent belgesine sahiptir alt yapısı mistsubihi heavy dir ama mitsubishi heavydan kasa yapısı daha  kalitelidir. klimada ayrıca alman liebher ortaklığı mevcut.  yeni girdi Türkiyey o açıdan uygun rakamlar.

2 adet bile alsanız birini 9000 birini 12000 alırsınız fiayat olarak uygun olur.

ha bana sorarsanız ben mitsubishi electric daikin derim gücünüz varsa onları alın. ama bütçeye göre cevap yazdım.

[...]

Klima Tavsiyesi - 3000 TL'ye kadar.

_CHARLOTTE_
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Arkadaşlar merhaba, öncelikle yeni forum herkese hayırlı olsun.

Ben kendime geçen sene Alarko Flair aldım 24.000 BTU ve Inverter bir klima. Oldukça memnunum hem soğutmasından hem de sessizliğinden. Şimdi halamlara bir klima alacağız ve benden tavsiye istiyorlar. Ben de sizlerin tavsiyesi ile almıştım klimayı bu sebeple yine sizlere sormak istedim.

Klima 24.000 BTU olacak yüksek ihtimal, keşif henüz gelmedi ancak benim tahminim 24.000 zira oldukça büyük bir salon var evde. Aynı zamanda evin sıcaklığını da biraz kırsın istiyorlar.

Bütçe maksimum 3.000 TL. Çok iyi bir model varsa yukarıya doğru biraz esneyebilir. 24.000 BTU olmalı yada o civarda deyim.

Ben Alarko Carrier düşünüyorum ancak sizlerin de fikrini öğrenmek istiyorum. İlla Alarko olacak diye bir zorunluluk yok.

Klima yalnızca yaz aylarında çalışacak yani yılda 4 ay sadece. Sadece soğutma için kullanılacak.

Şimdiden yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Klima Tavsiyesi - 3000 TL'ye kadar.

9köy
Admin
Bu konu güncellendi de .
_CHARLOTTE_ yazdı
[...]

teşekkür ederiz arkadaşım hoş geldiniz. burayada gelin

http://i.hizliresim.com/gZV5Bb.png

len vatan haini milleti üye olmaya zorlayıp ziyaretçilere kapatmışsın forumu vatan haini.

arkadaşım öncelikle salon kaç m2 eğerki doğru düşüüp ölçtüyseniz gene alarko flair alınız.

carrierlerde ses sorunları olabiliyor bu forumdan carrier yazın aratın ben arattım sizin için buraya bakınız

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/template/NamlServlet.jtp?macro=search_page&node=1&query=carrier&n=1

şunuda bilinizki kaliteli klimalrda çok büyük btu almayada gerek yok soğutma için.işin gereğine aykrı dursada benim görüşüm bu başarılı olduğum noktaları yazdım bir bir.

http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/BUYUK-ALANLARIN-KUCUK-BTU-KL-MALARLA-SER-NLET-LMES-N-TARTI-ALIM-td77.html

ben yazın me klimamla oldukça büyük alanı serinletebiliorum. me kampanyasındıa takip edebilirsiniz.

ayrıca haier marka klimalrdada kampanya var geos serileri çok uygun kaliteli klimadır alrko flair de ve carrierde eurovent belgesi yokken haierlerde eurovent belgesi vardır.

takip ediniz. http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Klima-Kampanyalar-td495.html

takıldığınız durum olursa sorarsınız yine.

[...]

Daikine Mitsubishi ye bu kadar para vermek mantıklı mı

Culdesac
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Arçelik Beko gibi markaların 1500-2000 tl lik klimaları Daikin Mitsubishide 4000 - 5000 tl. Performans olarak çok ciddi fark yok ise iki kat para vermek mantıklı mı. Az elektitik harcasın diye peşinen fazladan 2000 lira verilir mi
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: Daikine Mitsubishi ye bu kadar para vermek mantıklı mı

9köy
Admin
Culdesac yazdı
[...]
mutlaka var.
[...]

daikin mi yoksa mutsibishi electricmi ?

preko
merhaba hocam cevap için şimdiden teşekkürler
manisa turgutlu  ikamet etmekteyim ev yığma kagir bina ısı yalıtımı yok müstakil ve çatı beton,galvaniz saçlı eternete sahibim.odam 12 m2 şuan arçelik 4020 aa klima kullanıyorum klimadan ısıtmasından memenun değilim ayrıca elektrik sarfiyatı yüksek .keşifte 11,500 btu çıktı .
2 klima markasında kaldım yardımınızı bekliyorum .
1 .mutsibishi  msz sf 35 ve 12000 btu 3400 tl
2.daikin FTXB35B Tegora Inverter Split Klima 2500 tl

Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: daikin mi yoksa mutsibishi electricmi ?

9köy
Admin
preko yazdı
[...]
kardeş baya geç oldu ama inanın bakamadım hiç bir şeye üstünüze afiyet sağlık durumları. (gerçi kuralal rbölümüdne belirttim bir çok durumu ama genede içim elvermiyor.)

12m2 için, 9 luk mitsubishi electric yeter artar sn arkadaşım. daikini hiç düşünmeyiniz o model daikin değil çünkü.

ama anlaşılan çatıdan çok aşırı kaçağınız var. eğer çatınız su geçirmiyorsa çatıya 20 cm kalınlığında camyünü şilte (izocam) sererek oldukça iyi bir yalıtım sağlayabilirsiniz çatı  açısından çok iyi olur. fazla masrafıda olmaz.

ısı yalıtımı çok zor şey değil evinizin içinide kendiniz bile biraz el beceriniz varsa ve sağlığınız yerindeyse yavaş yavaş yapabilirsiniz sert köpükle.

bunları yapamam diyorsanız haliyle 12000 btu öneririm mszsf35 modelini acele edin kampanya bitmesin esas rakam oldukça yüksek:)
[...]

merhaba hocam geçmiş olsun
neden daikin değil dediniz?
aynı oda için toshiba daisek 13000 btu onerdi bayi onun fiyatı oldukça yuksek 3900 tl internette 3200 tl
ve ısıtmama durumunda sözleşme yapıp parayı  iade edeceğini soledi.
bu durumda 3 seçenekten hangisi sizce
1. toshiba daisek 13000 3200 tl
2. mutsibishı 3400 tl
3. daikın 2500 tl
tesekur ederim.
[...]

teşekkür ederim.

neden daikin değil dersek google a.  orijinal daikin değil yazın modellerin hepsi çıkar ama burda ama diğer forumalarda.  bu forumdan link  http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/Daikin-Kaira-m-Beko-nverter-mi-td473.html

orijinal daikin K serisi türkiyedeki adıyla shira ile başlar tegora enjoy mira zhara vs modeller daikin değildir. adı daikindir orijinali daikinin satın aldığı oyl grubun mcquay ve acson isimli klimalarıdır. bu daikinin ucuz klima ihtiyacı olan bizim gibi ülkelere ağrılıklı (tüm dünyaya) sunduğu ürünlerdir ve rakabet amacı taşır..

toshiba diseikai de şayet SKVP serisi değilse uzak durun dış ünte ve iç ünite sesli olabiliyor. aynı garantiyi ME de verir size. dikkat edin toshiba gazcıları çoktur forumlarda birazda düzgün konuştularmı inanırsınız onlara.

200 tl için ME den vazgeçmeyin yanılırsınız.