196 mesajlar Seçenekler
1234 ... 10
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Klima markaları yorum vs. Arşiv

9köy
Admin
Bu konu güncellendi de .
Lütfen bana tavsiye sorularınızı özelden değil forumdan sorunuz. Tüm forumdaşlar faydalansın.

Özelden sorular cevaplanmayacaktır. Ayrıca, Kuralları okumadan foruma mesaj yazmayalım.

Daha çabuk cevap için alttaki forumları ziyaret ediniz.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/

http://klimaforumu.10tl.net/
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

acil klima tavsiyesi

selo
Sayın arkadaşlar samsungun bir çok eşyasını ve bir çok model telefonunu kullandım birtek çamaşır makinesinden memnun kalmadım 5-6 yıl evvel değiştirdim.

Şimdiyse klimasını almak üzereydim buraya denk geldim. Fiyat çok uygun hiçmi yüzüne bakılmaz arkadaşlar. Bir an evvel almam gerekli acil yardım.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: acil klima tavsiyesi

9köy
Admin
sn arkadaşım tavsiy ebölümümüz var keşke oraya yazsaydınız. veya samsung bölümüne yazsaydınız.

samsung u hala nasıl sorabiliyorsunuz şaşıyorum gerçekten. beni yanlış anlamayında bütün dezavantajlarını yazdık samsung bölümüne. hatta bir arkadaşta gene benzer konu açmış bakır ve alüminyumla ilgili ordada yeterli veri var.

ben şahsen alama sn arkadaşım ömrü nekadardır bilinmez en kıral klimacı dahi alüminyumdan mamul ürüne ömür biçemez. karar sizin artık. Not:  konunuzu diğer bölüme taşıyabilrim kusura bakmayın.
[...]

mbirol
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

HAIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR

mbirol
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: HAIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR

9köy
Admin
yuhhhhhhhhhhhhhhhhh gorgusüz özkıroooooooooo.

millet yanlış anlycaaaak. kendi ürününü övüyor sanıcaaak. bari başlığ haier yap adam gibi reklam olsun. haierrrrrrrrr ide mesajının içine yaz. küNtürün artsın
[...]

dseam
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
SA
İstanbul maltepede oturuyorum tek çephe dışarıya bakan , yalıtım olmayan 15 m2 dairem için kışın ısınma amaçlı
ME SRK35 ZMP-1 12000 klima almayı düşünüyorum 2,200,00 TL ne yapmalıyım ..
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: acil klima tavsiyesi

9köy
Admin
Bu konu güncellendi de .
dseam yazdı
[...]
<quote author="dseam">

Aleykum Selam

sn arkadaşım.

bu klimayı almayın üstten filtreli uydurma bir klimadır. iç fanları genelde sorunludur. plastiği bisküvi gibidir. sanırım dh den buraya geldiniz rebanuba isimli arkadaş var pm görüşmesi yapın neler çekti bu arkadaşımız aynı klimadan. fan sesinden çok müzdarip oldu şimdi ne yaptı bilmiyorum firma ses yok deyip işin içinden çıkmış.

mistubishi heavy alıcaksanız en az zjx modelini almalısınız. ki onun dahi plastiği iyi değilmiş. yine aynı forumdaki serhat6363 isimli arkadaş plastiğini beğenmiyor. yanı sırada şişme sorunu iletti bana sıcaktan kompresör arıza ışığı yakmış gerçi orası urfa çok sıcaktan etkilenebilir. ama kasa plastiği maalesef diyor arkadaş. oldukça pahalı ve özellikli bir model olmasına rağmen. maalesef mhi firması fazla önem vermiyor plastiğine ve fan durumlarına. sözde ismini kullanarakta yanısıra çok dandik alt kalite zmps gibi ürünleri sunuyor piyasaya

düzeltme: kompresör arıza ışığı iç ünite kasası tam oturmadığından yanmış arkadaşla tekrar görüştüğümde aldım bilgiyi düzeltme yapmış oldum.

oysaki ismi buralarda meşhur. zaten japonyadada mitsubishi ismiyle bu firma klima satamıyor japonya dışında bu ismi kullanabiliyor orda sattığı isim BEAVER veya DAIYA japonyada mistubishi ismini kullanan firma mistubishi electric.

bakın serhat6363 ile mesajlaştığımız yazı.

i.imgur.com/P8GNc9y.png

siz para durumunuzu ayarlarsanız mitsubihi electric in sf seririsni öneririm size. şuanda kampanyası var. 9000 btu da yeter size 15m2 ye ben yalıtımsız halde 12 lik ME klimayla 30m2 yakın salonu 2 kış ısıttım. şimdi aynı klimayı yazın 100m2 vudurğum zaman oluyor ama benim evin durumu müsait bunu önermem size.

kışınsa 43m2 ısısını kırıyor. - derecelere düşmediği sürece.

bende maltepede çatı katında oturuyorum yalıtım var ama nekadar sıhhidir tartışılır sözde piyasada yapılanlardan dah kalın yaptırdım ama gene yetersiz.. çünkü ülkemizde herşey palavra avrupada sıcak ülkelerdede soğuk ülkelerdede strafor köpük 16cm kullanılıyorken (22cm buna mukabil taş yünü kullanılıyor) bizde ise istanbul için 4cm köpük en fazla 8cm taş yünü kullanılıyor varın hesap edin gerisini.

şayet bundan fazla veremem derseniz.. size yanlış anlamazsanız haier önerebilirim. mbirol ustayla görüşün. sizede yamuk yapamaz haierler bir ME etmesede sizin düşündüğünüz mhiden iyidir. bakmayın Birol usta me dende iyiyiz derde çıkarcıdır biraz burdan ulaşabilirsiniz mbolmez@gmail.com

ama yanlış anlarsanız dediklerimide unutun gitsin. ben samimi olarak yazdım.

edit, değişen mesaj: http://i.imgur.com/R8g0bB1.png  kompresör konusunda düzeltme yapılmıştır.

[...]

Airfel Klima dış ünite Titreşim Sesi var.

9köy
Admin
Cevap olarak bu gönderi By 9köy

http://s23.postimg.org/8pc8otksb/screenshot_718.png

arkadaşlar bu konuyla ilgili bende bir şeyler söylemek istiyorum. resimde gözüken durum hiç bir şey ifade etmez. olay tamaman klimanın kalitesine dayalıdır benim görüşüm.

bakınız aşağıya ekleyeceğim resimlere  daha beter montaj benim klimamda var ses mes arama.

http://s23.postimg.org/xwn4p2nwb/screenshot_719.png

konsolu görüyormusunuz nasıl havada. sırf kriz geçirdiğim için düzelttirmedim hatta klimada biraz sola yatık duruyor.

http://i.imgur.com/60IghBy.png

özellikle kapadım dış görüntüyü marka belli olmasın diye. takan serviste okursa ayıp olmasın dedim.

zira bana yapılan iyiliği pis etmek ietmiyorum. firma sahibide iyi niyetliydi ama öncesinde elemanı bu şekilde bağladı bende tekrar söktürmek istemedim sağlamlığını test ettikten sonra.. sebepse fitil oldum hem gazı nekadar toplayabilecek diye düşündüm hemde duvarı iyice çürüttüler 8lik veya 10luk tuğla sonuçta çatır çatırda izolasyonu bozdular. şimdi yeniden yapılsa nasıl tutturacaklar dedim. yani güvensisliğim söz konusu oldu. bu şekilde kullanıyorum yanlışta esasında.  ama ses mes yok.

bu vesileyle en üste alıntıladığım resimde hiç bir şey yok

http://s23.postimg.org/bn97iisfv/screenshot_721.png

burdanda belli tam oturmuş. yanlız umarım rüzgardan vs oynayıpta alüminyum boru kaynaktan veya havşadan ayrılmamıştır. gazı azaldıysada bu sesi yapabilir sadece tahminen fikrimi belirtiyorum.

yalıtım meselesiylede alakalı değildir benimde dış cephemda yalıtımlı.
[...]

SF25 / SF 35 ikisinden birini alacaz sankiii
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
birde elektrik durumu nasıl olur çok yazarmı günde 18 saat kullnamayı düşünüyorum evde çocuk var.
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: acil klima tavsiyesi

9köy
Admin
Cevap olarak bu gönderi By dseam
dseam yazdı
SF25 / SF 35 ikisinden birini alıcaz sanki
dseam yazdı
birde elektrik durumu nasıl olur çok yazarmı günde 18 saat kullnamayı düşünüyorum evde çocuk var.
isabetli karar.  elektrik durumundan korkmayın doğalgaza göre daima hesaplıdır klimaların tüketimleri 24 saat çalışsın odadaki ısıyı tutar ozaman 6 saat kapatırsanız korkup işte ozaman tüketim artar. inverter klima devamlı çalışsın korkmayın.
[...]

üstat ME lerde  ortak sıkıntısı yasıyoruz , toshiba_ras_10_skv_10200 yöneldim sana zahmet cevap verirmisin ,  sanki bunu alacam nasıl bir üründür , iyi değilse başka bir ürüne yönelsem mi ? 2000-2400 arası  ödeme tutarı

kriterler yukarıda var
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: acil klima tavsiyesi

dseam
ME SRK 35 mi , toshıba 10 skv mi ???
Cevap | Çizikli
Bu gönderiyi diğer görünümünde aç

Re: acil klima tavsiyesi

9köy
Admin
birisi klik birisi g Luk bu Klimaların önce bunu belirteyim. kaliteye gelirsek ikisindende kaçın srk 35 leri daha önce anlattım. toshskv lerde ses sorunu olabiliyor ve 9 lukları zayıf. me için bayilerle iletişim kurun size ortak bulurlar bostancıda turan klima var hem merkez servistir arayın bence
[...]

cepten yazdım yazı Düzgün çıkmamiş birisi 12 Lik birisi 9 Luk mhi ve tosh için demek Istemiştim
[...]

son sorum Mitsubishi MSZ-HJ25VA/MUZ-HJ25VA Standart nasıldır kardes  ???
[...]

son sorunuz olmasın canım çekinerek soruyor gibisiniz. istediğinizi sorabilirsiniz vakit oldukça cevaplarız.
Hj serisine gelirsek sf serisi kadar güçlü değildir ama işinizi görürmü görür. fakat sf serisi almanız daha iyi olur hem sessizlik hem değerler açısından.
[...]

SF 25 15 m2 odamın kapısını açık bıraksam hemen yan tarafdaki oda 7 m2 ısınırmı  ?
[...]

tam ısıtamazsınız.  havalar 15-16 derece olduğu sürece. öylesine çok hafif kırabilirsiniz. sıcaklık aşağı düştümü etkisi iyice azalır.