Kaçak Testi, (Harbi_biri Samsung macerası)

1234 ... 8

Kaçak Testi, (Harbi_biri Samsung macerası)

arkadaşlar harbibiri arkadaşın samsungla yaşadığı kçak sorunları vakum bölümünü aşırı derecede şişirmişti konuyu bölüp ayrı bir konu oluşturdum. gerçi benzer bir konu daha açmıştım ama oradan devam edilsin demiştim ama edilmedi. bunca yazıyı orayada taşımayı uygun görmedim.

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
hafif cekiyor vakum pompası elmle yokladım yanlız -1 de 0 altında yani 1 saat sonra kapatacayım -1 hç oynamamasımı gerek sizce uyus oldum hayatta akllıma gelmedi böyle bir sye yapcayım kaçak olup olmadıgına şüpheliyim hala iyiki gazı açtırmadım servis dediki kacayı anlamanız için 2 gün manifolt kalacak dedi adamda kırmadı tamam kalsın dedi pazartesi aksam gelip bakacayım gazı saldırayım mı acaba ibre az oynarsa bile  zaten 0 da sabit idi -100 oldu hemen

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
zaten monifoltt ibre en dipte altına dahada düşmüyor şimdi olay su kapatınca vanayı sonra pompayı ibre -0,50 düşse bile kaçak var anlamınamı gelir bu rekorlu olan yere teflont bant sarsak kesin keserdi yada benzer o kısımları hiç sevmiyorum valla

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
vakumu size bıraktııraktılar yani:)

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
Cevap olarak bu gönderi By 9köy

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
yok ben istedim rahat ediniz diye adam teslim etti malzemeyi bana valla :) merkezden aradılar 2 gün o sekilde kalsın kacak belli olur dedi ama zaten 0 idi calısınca direk -100 dip yaptı resimdeki gibi 1 bucuk saat oldu tekrar calıstırdım calıssın daha suanda :)

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
harbi_biri yazdı
[...]
yükseliyorsa kesin havşalarda çatlak var demektir.

yahu ben hiç ümit etmemiştim klimanın değişeceğine o yüzdende size dedim y esas azotla yapılır bu kaçak işlemi.

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
ne yapalım 2 sat olunca kapatayım mı fazlası  faydası yoktur herhalde :) bu kacak testini sevmedim ben

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
Cevap olarak bu gönderi By 9köy
azot insaatlarda  borularda yapıyormuş anlıyacayın adamda yok sıfır daha cihaz ne yapayım uyus oldum  zaten

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
asıl şimdi ne yapayım  bu arada yazdıgına istinaden cevap yazmam lazım ayrıca cevap yazınca alt altta yazıyor bu yazılar

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

Cevap olarak bu gönderi By harbi_biri
okadar çalışmasına gerek yok düşüyorsa kaçak kesin ya havşa çatlağı yada rakorlar iyi sıkılmamıştır.

en korktuğumsa samsungların kronik sorunu olan (gerçi sizin klima gene iyis samsunglarda bakır kondenserli... ama bakırın kalitesi nasıldır onu bilmiyoruz.)  kalite. mesela yeni ar serileri alüminyum kondanserli. isterse altın olsun alınmaz.

eski serile bakırdı ama onalrdada çok gaz kaçağı şikayetleri vardı. siz gene iyiki üstüne düşmüşsünüz.

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
yok hocam direk ben baktım hemde boru anahtarıyla sıktım yalama yapmasın diye kendi elimle hemen düşmüyor zaten  rtesmi koydum yarın gündüz cekip koyacyaım ibre ne olmuş acaba

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
valla o gaz kacayı kesin ara baglantı rekorlardan oluyor ben 3 kere kestirdim havsa yaparken sevmedimde  o kadar montaj yapmış adam sorun cıkmadı diyor bende 3 kere kestirdim ardından saglam boru anahtarıyla sıktık  suanda 2 saat oldu kapatayım mı az daha calıstınmı :)

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
boruyu kestikten sonra direk havşa actı zaten sonra anahtarla sıktık

[...]

ya birader ben biliyorum onların öyle diyeceklerini. o yüzden kendi canını sıkarsın zorlarsan dedim.

benim klimalarımın hiç birine kaçak testi yapılmadı işte burda kalitenin önemiyle ustaların ustalığıda ortaya çıkıyor.

banada kötü usta denk gelmedi değil ayrı meselede.  evet şimdi ne yapmalı?

zorla azot getirtebilrimisin?

birde tornavide ile 0 a denk getirdim dediğin mesele neydi. sakın saate dokunma kalibre bozulur.

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
diger forumda 0 rın altındaydı onu düzeltim tam sıfır haline getirdim ve vakum en dip -1 oldu vakum calısırken olay bu 3 s aat önce 1 bucuk saat vakum yapıldı simdi tekrar aynı sekilde yaptım 2 saat oluyor suanda

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
adamda azot yoksa ne yapayım kimsenin aklına gelmez ki bu ya azot nasıl oluyor peki vakumu kapatayım önce vana sonra vakum sen hızlıca yazmaya devam et geliyorum :)

[...]

nasıl düzelltin onu?

Re: KLİMA VAKUMU ANA KONU. A DAN Z YE HERŞEY.

harbi_biri
çok basit resme bakın seffat dügme var onu cıkardım tornavidayla ceviriyorusn bu kadar yeri var ayarlı şimdi vakumu kapadım bakalım resimden farklı olacakmı hiç oynanamaması gerekir dimi yoksa -1 defilde -76 olmadı gerekir az daha düşünce burda kalıyor sanki -1 altı -76 mı oluyor monifolt bendeki